Ze lag net al behoorlijk op haar rug te spartelen: "Je durft alleen de zwakste maar te pakken hè."quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef CartWOman het volgende:
Neeeee hoor Natasia, Huub krijgt jou niet gek![]()
Eindelijk wordt ze eens aangepakt.
En nu Brian, ik hoop toch echt op een leuke sanctie.
Bart. lulquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, Natasia wil steun van Bart, en Bart zegt het nog toe ook.
hahahahaha O dit is genieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze lag net al behoorlijk op haar rug te spartelen: "Je durft alleen de zwakste maar te pakken hè."
En nu zegt ze het wéér, tegen Bart.
Ze vraagt Bart of hij voortaan wil zeggen tegen Huub dat hij er mee op moet houden.
Die heeft echt klappen gehad!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nog erger: Bartlul zegt: tuulk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef Pulu het volgende:
Natasia kon er toch zogenaamd tegen.....en nu Bart om hulp vragen....komedie van de hoogste plank
Bart speelt op safe (en maakt zich daarmee juist onbetrouwbaar voor iedereen).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef endr0me het volgende:
Tactiek heet dat van Bart, toezeggingen doen.. Natasia denkt dat Bart nog bij ''hun'' hoort
neem maar van mij aan dat Bart zich spoedig aansluit bij Huub en Sil
wij hier ook net gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef tipsch het volgende:
ff wat shoarma halen en lekker achter de stream oppeuzelen (kheb nog niet kunnen eten)
Dat zou wel een geweldige stunt zijn!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:46 schreef Danny het volgende:
zou de redactie omdat huub's koffer weg is er 1000 cp in gedaan hebben zodat huub nena kan uitnodigen?
Zat ook al met me eten voor de pcquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef tipsch het volgende:
ff wat shoarma halen en lekker achter de stream oppeuzelen (kheb nog niet kunnen eten)
echt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef Brici het volgende:
Brain in de bosjes aan het zoeken
Hoe laag kan iemand zinken _0-
Lijkt mij ook..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef endr0me het volgende:
Tactiek heet dat van Bart, toezeggingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |