het moment bepaalt (natasia mode)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef Pulu het volgende:
eerst loopt amanda bijna te huilen en nu zit ze te kletsen met hem....
niets zo veranderlijk als een amanda
Wat gebeurde er dan? werd hij geroepen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Black_king het volgende:
De redactie is dus ook bang dat Brian gekke dingen gaat doen......
Beelden kijken misschien?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef F04 het volgende:
Waar gaat Brian naar toe?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Brian loopt weg.
Die is vast trots op zichzelf.
Gestoord lachje erbij.
Ja, hij is die TBSer die erin zit...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Black_king het volgende:
GESTOORD, echt gestoord is die Brian
denk het ook niet ...wat dat betreft gaat Bart behoorlijk z'n eigen gang !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Ze durft het zelf niet eens aan en stimuleert Huub om de jongens aan te pakken. Ik geloof niet dat het veel uit gaat halen bij Bart eigenlijk.
Rukken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Darklight het volgende:
waar gaat Brian naartoe?
Hij had alleen maar moeten zeggen: tekort aan moederliefde? waar het hart vol van is. . .quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia heeft het over gebrek aan moederliefde etc. waarom zegt Hupert dan niet dat haar kids later waarschijnlijk ook dronken door een vijver gaan zwemmen omdat ze zo'n kutjeugd hebben gehad![]()
Moet ie ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef agter het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze riep dat Brian moest douchen...
Dan is het wel het ROTSTE bandje wat ik ooit heb gehoord !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef DoomiNL het volgende:
Natasia is zooo irritant, ze doet altijd herhalen.. Lijkt wel een tape recorder.
Juist wél.. hij is verbaal HEEL sterk waardoor de rest alleen maar dommer en dommer over gaat komen. Het leukste is nog dat ze dit zelf niet eens door hebben en denken intelligent te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet nu niet netjes gaan praten met Amanda. Dat is dat 'mens' niet eens waard.
Wat is niet nep aan haarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Vector_SLD het volgende:
Wel heel nep hoor hoor Amanda zich nu neerzet
Hij was nu aan de beurt om naar achter te komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? werd hij geroepen?
Dat went en uiteindelijk is het beter voor die kinderen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef Sonique het volgende:
Dus, Natasia gaat ook nooit naar huis....
Leuk voor de kinderen.....
Meervoud? Alleen een vervanging voor Nathanaël toch?!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Pulu het volgende:
En nu de nieuwe bewoners erin....perfecte omstandigheden....
Me2.. dit is gewoon een feestjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh mensen .... ik heb het zo naar mijn zin .... de grijns op mijn gezicht begint zeer te doen.
Heerlijk heerlijk
dat heet tactiekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
Huub doe niet zo aardig tegen dat enge wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |