Ik ook niet. Daar hebben ze nog geen woorden voor bedacht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik hoop dat er met Brian gebeurt, kan ik hier niet typen.
Iemand van de camera ploeg misschien om huub zijn natte spullen in Brian zijn bed te leggen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef agter het volgende:
wie zit daar in de bosjes?
Ik dacht dat ze d'r bek vol met vis had...quote:
Hilarischquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Darklight het volgende:
de koffer van huub wordt gezocht
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Carlaa het volgende:
"die van Amanda is wat zuurder aan de onderkant" zegt Nasty..
err..
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef Copycat het volgende:
Niet de DGKmedewerkers laten zoeken. Brian moet dat doen!
Ja, hij denkt echt aan fysiek geweld, volgens mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef agter het volgende:
brian is echt eng.
Door iemand anders dan Huub??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Darklight het volgende:
de koffer van huub wordt gezocht
Huub blijft zó rustig... En hij is ontzettend geschrokken van zichzelf toen 'ie de beelden terug zag...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef rooie3 het volgende:
Fijn dat hij er weer is.
maar ik vind die dorpsgek echt eng.
Ben best wel bang dat hij door slaat.
Heb ik net iets voor bedacht:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daar hebben ze nog geen woorden voor bedacht.
Hou je niet in, tis jouw forumquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:31 schreef Danny het volgende:
komt die K***ERHOER weer met d'r 'moment bepaalt'
Natasia die door al Huub's woorden lult en vervolgens beweert dat Huub alleen zijn eigen woorden wil horen...quote:
En ze heeft een naam!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft al antwoord gegeven! En dat gaat ze niet herhalen.
Ik hoop dat ze terplekke dood vallen..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:34 schreef kleinzusje het volgende:
A-slet , Brianless en zdienooitevermeergenoemdmagworden moeten er nu aan
ze probeert nog even sterk te blijven... de avond is nog jong.. Die gaat vast nog wel even flippenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:35 schreef Ethel het volgende:
Waarom schreeuwt Natasia niet? Gaat het wel goed met haar?
triest die natasiaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef itsme het volgende:
hahaha ze heeft geen weerwoord en negeert hem
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef itsme het volgende:
hahaha ze heeft geen weerwoord en negeert hem
Nee hoor, ze zegt net dat Huub de zwakste pakt, dat ie Brian en Bart niet durft aan te pakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef MilaNL het volgende:
natasia denkt dus dat ze sterk is...
En Natasia kan het woord niet eens uitsprekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
Goed hoor Huub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahaha die schizofrene persoonlijkheden van je![]()
Prachtig, wat een heldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef Cungy het volgende:
"Wie zijn wij dan?"
"Je schizofrene persoonlijkheden"?![]()
![]()
doet ze altijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef Nrd_los het volgende:
waarom trek ze er iedereen erbij te halen.....:) mooi man!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef DoomiNL het volgende:
Natasia is zooo irritant, ze doet altijd herhalen.. Lijkt wel een tape recorder.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
Natasia: Jij gaat nooit meer naar huis, maar wij ook niet.
Huub: Wie zijn wij dan, als je schizofrene persoonlijkheden?
En daar schaamt ze zich niet voor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Natasia kan het woord niet eens uitspreken
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
Natasia: Jij gaat nooit meer naar huis, maar wij ook niet.
Huub: Wie zijn wij dan, als je schizofrene persoonlijkheden?
Ja!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:37 schreef kleinzusje het volgende:
He grappig, zdngmw is opeens de zwakste
Ik hoop dat 'ie die troef nog even achter de hand houdt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia heeft het over gebrek aan moederliefde etc. waarom zegt Hupert dan niet dat haar kids later waarschijnlijk ook dronken door een vijver gaan zwemmen omdat ze zo'n kutjeugd hebben gehad![]()
misschien wil ze onder de doessssssssssssssssssss met Snolliequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef Danny het volgende:
wat is dat trouwens voor irritant gezeik met dat DOES steeds? lul gvd gewoon Nederlands
Ja weer een super uitdrukking!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef Vector_SLD het volgende:
Nooit je kruit op één avond verschieten
Da's toch heerlijk... Huub vermaakt zich prima...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Het probleem met DOMME mensen zoals Natasia is dat ze zelf niet in de gaten hebben wanneer ze gigantisch in de zeik worden gezet. Dat is ook donders jammer.
Inderdaad Huub nu even afkoelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef Vector_SLD het volgende:
Nooit je kruit op één avond verschieten
mee eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet nu niet netjes gaan praten met Amanda. Dat is dat 'mens' niet eens waard.
Does = Die Onder Een Steenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef Danny het volgende:
wat is dat trouwens voor irritant gezeik met dat DOES steeds? lul gvd gewoon Nederlands
het moment bepaalt (natasia mode)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef Pulu het volgende:
eerst loopt amanda bijna te huilen en nu zit ze te kletsen met hem....
niets zo veranderlijk als een amanda
Wat gebeurde er dan? werd hij geroepen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Black_king het volgende:
De redactie is dus ook bang dat Brian gekke dingen gaat doen......
Beelden kijken misschien?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef F04 het volgende:
Waar gaat Brian naar toe?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
Brian loopt weg.
Die is vast trots op zichzelf.
Gestoord lachje erbij.
Ja, hij is die TBSer die erin zit...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Black_king het volgende:
GESTOORD, echt gestoord is die Brian
denk het ook niet ...wat dat betreft gaat Bart behoorlijk z'n eigen gang !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
Ze durft het zelf niet eens aan en stimuleert Huub om de jongens aan te pakken. Ik geloof niet dat het veel uit gaat halen bij Bart eigenlijk.
Rukken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Darklight het volgende:
waar gaat Brian naartoe?
Hij had alleen maar moeten zeggen: tekort aan moederliefde? waar het hart vol van is. . .quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia heeft het over gebrek aan moederliefde etc. waarom zegt Hupert dan niet dat haar kids later waarschijnlijk ook dronken door een vijver gaan zwemmen omdat ze zo'n kutjeugd hebben gehad![]()
Moet ie ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef agter het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze riep dat Brian moest douchen...
Dan is het wel het ROTSTE bandje wat ik ooit heb gehoord !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:38 schreef DoomiNL het volgende:
Natasia is zooo irritant, ze doet altijd herhalen.. Lijkt wel een tape recorder.
Juist wél.. hij is verbaal HEEL sterk waardoor de rest alleen maar dommer en dommer over gaat komen. Het leukste is nog dat ze dit zelf niet eens door hebben en denken intelligent te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet nu niet netjes gaan praten met Amanda. Dat is dat 'mens' niet eens waard.
Wat is niet nep aan haarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Vector_SLD het volgende:
Wel heel nep hoor hoor Amanda zich nu neerzet
Hij was nu aan de beurt om naar achter te komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan? werd hij geroepen?
Dat went en uiteindelijk is het beter voor die kinderen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef Sonique het volgende:
Dus, Natasia gaat ook nooit naar huis....
Leuk voor de kinderen.....
Meervoud? Alleen een vervanging voor Nathanaël toch?!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Pulu het volgende:
En nu de nieuwe bewoners erin....perfecte omstandigheden....
Me2.. dit is gewoon een feestjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh mensen .... ik heb het zo naar mijn zin .... de grijns op mijn gezicht begint zeer te doen.
Heerlijk heerlijk
dat heet tactiekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:43 schreef itsme het volgende:
Huub doe niet zo aardig tegen dat enge wijf.
Ze lag net al behoorlijk op haar rug te spartelen: "Je durft alleen de zwakste maar te pakken hè."quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:42 schreef CartWOman het volgende:
Neeeee hoor Natasia, Huub krijgt jou niet gek![]()
Eindelijk wordt ze eens aangepakt.
En nu Brian, ik hoop toch echt op een leuke sanctie.
Bart. lulquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, Natasia wil steun van Bart, en Bart zegt het nog toe ook.
hahahahaha O dit is genieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze lag net al behoorlijk op haar rug te spartelen: "Je durft alleen de zwakste maar te pakken hè."
En nu zegt ze het wéér, tegen Bart.
Ze vraagt Bart of hij voortaan wil zeggen tegen Huub dat hij er mee op moet houden.
Die heeft echt klappen gehad!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nog erger: Bartlul zegt: tuulk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef Pulu het volgende:
Natasia kon er toch zogenaamd tegen.....en nu Bart om hulp vragen....komedie van de hoogste plank
Bart speelt op safe (en maakt zich daarmee juist onbetrouwbaar voor iedereen).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef endr0me het volgende:
Tactiek heet dat van Bart, toezeggingen doen.. Natasia denkt dat Bart nog bij ''hun'' hoort
neem maar van mij aan dat Bart zich spoedig aansluit bij Huub en Sil
wij hier ook net gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef tipsch het volgende:
ff wat shoarma halen en lekker achter de stream oppeuzelen (kheb nog niet kunnen eten)
Dat zou wel een geweldige stunt zijn!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:46 schreef Danny het volgende:
zou de redactie omdat huub's koffer weg is er 1000 cp in gedaan hebben zodat huub nena kan uitnodigen?
Zat ook al met me eten voor de pcquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef tipsch het volgende:
ff wat shoarma halen en lekker achter de stream oppeuzelen (kheb nog niet kunnen eten)
echt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef Brici het volgende:
Brain in de bosjes aan het zoeken
Hoe laag kan iemand zinken _0-
Lijkt mij ook..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef endr0me het volgende:
Tactiek heet dat van Bart, toezeggingen doen.
Niks van gezien. Het laatste wat ik van hem zag is dat hij naar de redactie ging. Misschien is hij de redactie aan het uitmoorden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |