Jammer dat ze een ietwat beperkte woordenschat heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:49 schreef teamlead het volgende:
"als ik hem straks een klap geef, maak ik me echt niet druk. Ik bedoel, dat kan hier toch?"amanda gaat los
Laat haar naar haar paal terug gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:48 schreef Copycat het volgende:
Kan die domme Amanda NU weg?
Terug naar het Leidseplein met dat platte wijf.
ho ho, Amando gedraagt zich debiel, ze loopt izchzelf op te fokken. Ik vind Huub's reactie zeer correct richting haar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zoekt binnen een uur toenadering met Bart, en zit Amanda uit te lokken.
nee, laat ze maar een paar dagen zo doorgaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:50 schreef Darklight het volgende:
Redactie, laat de beelden zien
In super slowmotion, zoals ik vanmiddag al zei
Ja... ze is bang voor Huub, maar bij die Brian staat ze voor ze het weet bij het station d'r kontje te verkopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:51 schreef Ferdii het volgende:
amanda naar achteren :p
weg van die loverboy brain
Hij gooit iets wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:52 schreef blomst het volgende:
Wat doet brian nou???
Ja, onze homeboy doet even rough!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik ga hier als geboeide man naar buiten. Zo, wat een gangster!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:53 schreef Gert het volgende:
Huub heeft tussen Hedda en Nena ingeslapen.
Deze kan hem 10000 kosten,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:52 schreef blomst het volgende:
Wat doet brian nou???
Ja dat heb ik ook ff gemist.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:53 schreef Darklight het volgende:
huh? wat deed Brian?
mooi ikoontjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Fluxi het volgende:
Geweldig ! ik ben zelfs over me postangst heen
Gooide alle tassen/koffers van Huub in de bosjes. Onderwijl eng lachend en nu is ie bang dat ie weggaat zonder 10.000 en met een gevangenisstraf.quote:
Deborah Flens, producer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:55 schreef F04 het volgende:
Wie is Deborah?
Oh popje, wees niet bangquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Fluxi het volgende:
Geweldig ! ik ben zelfs over me postangst heen
hahahaha Brian kan er niet tegen dat Huub over nena begon.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:55 schreef Danny het volgende:
brian gaat eruit zonder 10.000 en gevangenisstraf
lekker mannetje.
Bij dat akkefietje tussen Huub en NL wist 'ie ook niet hoe snel 'ie weg moest wezen...quote:
Een otter is dat!quote:
En ik dacht nog wel dat ik wat had gemist.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:55 schreef jacqjacq het volgende:
en ja hoor, het gaat weer over nena
ja dat vond ik wel laf trouwensquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bij dat akkefietje tussen Huub en NL wist 'ie ook niet hoe snel 'ie weg moest wezen...
dat waar je bang voor bent en het hardst probeet te voorkomen gebeurtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Freeloader het volgende:
Freaky shit van die brian. Ik ga in boeien naar buiten, ga mijn 10000 euro kwijtraken, ik ga de gavangenis is![]()
En dat noemt Inge nou iemand met niveauquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:55 schreef Copycat het volgende:
Ik ga hieruit zonder tienduizend en met een gevangenisstrad.
Waar hebben ze die criminele lunatic vandaan???
Niks, au naturel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:57 schreef Refragmental het volgende:
Wat de fuck is mis met de stem van Brian?
Ach... ik neem aan dat de redactie het nummer van de mensen met de witte jassen onder de speed-dial heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Helemaal z'n kontrole verloren ......
[afbeelding]
Brian is zo eng dat ik bang ben dat Huub daar niet levend uit komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:57 schreef Ebinas het volgende:
Als Huub slim is lokt hij eerst Brian uit tot fysiek geweld. Is zo gebeurd die jonge is een tijdbom
Daar ben ik ook bang voor, zag je hoe syl huub geen aandacht gaf aan de keukentafel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
Brain heeft de hoop dat Syl Huub weg gaat stemmen![]()
Brian wil niets horen over nena van zijn vriendjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:58 schreef Sug4r het volgende:
Huub gaat Brian echt wel gek maken met Nena, wedden dat Brian dan door het lint gaat?
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is zo eng dat ik bang ben dat Huub daar niet levend uit komt.
Ja ik zou bang voor hem zijn, het is een rat die Brian.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is zo eng dat ik bang ben dat Huub daar niet levend uit komt.
hij is emotioneelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:57 schreef Refragmental het volgende:
Wat de fuck is mis met de stem van Brian?
Hij ziet de black out aankomenquote:
die gebruik ik. normaal werken die goed, maar nu nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:58 schreef Ferdii het volgende:
gebiukl deze, die werkt hier prima
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
maar ff proberen danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:58 schreef Ferdii het volgende:
gebiukl deze, die werkt hier prima
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:59 schreef Ebinas het volgende:
Nou Stijn kom op meldt even: Brian wil je nu zijn koffer uit de struiken halen, zijn kast inruimen, ze bedje dekken en een lekker badje voor hem maken. Want dit is geen warm welkom.
quote:Leandra - vrijdag 9 februari 2007 @ 20:00
Ondertussen krijgt Amanda de beelden 7 keer in slowmotion te zien??
Als t minder vaak is snapt ze het nog niet.
Dit is echt serieus, denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Freeloader het volgende:
Freaky shit van die brian. Ik ga in boeien naar buiten, ga mijn 10000 euro kwijtraken, ik ga de gavangenis is![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:59 schreef Ebinas het volgende:
Nou Stijn kom op meldt even: Brian wil je nu zijn koffer uit de struiken halen, zijn kast inruimen, ze bedje dekken en een lekker badje voor hem maken. Want dit is geen warm welkom.
Misschien zitten de woorden van Huub (over Natasia en Brian) nog in zijn hoofd.quote:
Dadelijk komt die psycholoog weer. Gaat Brian wéér ratelen tegen haar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is echt serieus, denk ik.
Alle messen het huis uit![]()
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi nog geen buffertje gehad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
die gebruik ik. normaal werken die goed, maar nu niet
Nee joh.. die komt straks weer binnen en begint dan te blazen; "ik heb beelden gezien die niet echt kunnen zijn, die zijn bewerkt met fotosjop ofzo.. dat hebben ze met de kompjoetert gedaan... ik heb het toch met mijn eigen ogen gezien, IK ZAT ER NAAST!!!!"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
Ze moeten waarschijnlijk weer uitleggen wie Nathanael is, met haar korte termijn geheugen is ze hem al vergetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee joh.. die komt straks weer binnen en begint dan te blazen; "ik heb beelden gezien die niet echt kunnen zijn, die zijn bewerkt met fotosjop ofzo.. dat hebben ze met de kompjoetert gedaan... ik heb het toch met mijn eigen ogen gezien, IK ZAT ER NAAST!!!!"
bart denkt: "brian flipt... weer 1 minder.. hoe krijg ik huub zover dat hij ook flipt?"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:02 schreef MilaNL het volgende:
bart denkt:
"Huub zegt: brian deugt niet"
"Brian zegt: huub deugt niet"
voor wie kies ik?
en eindelijk is het leuk om naar hem te kijken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:03 schreef Curious-PB het volgende:
Naar Brian kijken vandaag is gewoon FASCINEREND
dat zijn dezelfde als die andere. allemaal http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp, etcquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:01 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi nog geen buffertje gehad.
geintje zeker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:03 schreef m-materazzi het volgende:
Wil ff nu iemand antwoord geven op de vraag of Huub nu echt terug is Bij voorbaat dank.
Nee, hij is weg !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:03 schreef m-materazzi het volgende:
Wil ff nu iemand antwoord geven op de vraag of Huub nu echt terug is Bij voorbaat dank.
JAquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:03 schreef m-materazzi het volgende:
Nee?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:04 schreef m-materazzi het volgende:
IS HUUB TERUG ?
en dan moet hij lachen om zichzelf. Ja dat zagen we net, hij flikkerde bijna achterover toen hij die koffer over de heg gooide.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:04 schreef korakel het volgende:
brain struikelt wel eens...
NEE, DIT IS ZIJN TWEELINGBROER JORIS.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:04 schreef m-materazzi het volgende:
IS HUUB TERUG ?
Ja sorry ik kijk alleen de afleveringen op Tien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
geintje zeker?
Ja hij is echt terug
nog nix gezienquote:
Hij zou toch moeten weten dat je geen misdaad moet plegen op een plek waar 102 camera's hangen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:01 schreef Borga het volgende:
breenless weet nu al dat hij een black out gaat krijgen,Verder zegt hij dat :::::::ik ga zonder 10000 eruit maar met een gevangenisstraf....
Jazeker!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:03 schreef m-materazzi het volgende:
wie is Huub?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:04 schreef m-materazzi het volgende:
IS HUUB TERUG ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |