die gebruik ik. normaal werken die goed, maar nu nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:58 schreef Ferdii het volgende:
gebiukl deze, die werkt hier prima
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
maar ff proberen danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:58 schreef Ferdii het volgende:
gebiukl deze, die werkt hier prima
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:59 schreef Ebinas het volgende:
Nou Stijn kom op meldt even: Brian wil je nu zijn koffer uit de struiken halen, zijn kast inruimen, ze bedje dekken en een lekker badje voor hem maken. Want dit is geen warm welkom.
quote:Leandra - vrijdag 9 februari 2007 @ 20:00
Ondertussen krijgt Amanda de beelden 7 keer in slowmotion te zien??
Als t minder vaak is snapt ze het nog niet.
Dit is echt serieus, denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Freeloader het volgende:
Freaky shit van die brian. Ik ga in boeien naar buiten, ga mijn 10000 euro kwijtraken, ik ga de gavangenis is![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:59 schreef Ebinas het volgende:
Nou Stijn kom op meldt even: Brian wil je nu zijn koffer uit de struiken halen, zijn kast inruimen, ze bedje dekken en een lekker badje voor hem maken. Want dit is geen warm welkom.
Misschien zitten de woorden van Huub (over Natasia en Brian) nog in zijn hoofd.quote:
Dadelijk komt die psycholoog weer. Gaat Brian wéér ratelen tegen haar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is echt serieus, denk ik.
Alle messen het huis uit![]()
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi nog geen buffertje gehad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
die gebruik ik. normaal werken die goed, maar nu niet
Nee joh.. die komt straks weer binnen en begint dan te blazen; "ik heb beelden gezien die niet echt kunnen zijn, die zijn bewerkt met fotosjop ofzo.. dat hebben ze met de kompjoetert gedaan... ik heb het toch met mijn eigen ogen gezien, IK ZAT ER NAAST!!!!"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
Ze moeten waarschijnlijk weer uitleggen wie Nathanael is, met haar korte termijn geheugen is ze hem al vergetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef Leandra het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nee joh.. die komt straks weer binnen en begint dan te blazen; "ik heb beelden gezien die niet echt kunnen zijn, die zijn bewerkt met fotosjop ofzo.. dat hebben ze met de kompjoetert gedaan... ik heb het toch met mijn eigen ogen gezien, IK ZAT ER NAAST!!!!"
bart denkt: "brian flipt... weer 1 minder.. hoe krijg ik huub zover dat hij ook flipt?"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:02 schreef MilaNL het volgende:
bart denkt:
"Huub zegt: brian deugt niet"
"Brian zegt: huub deugt niet"
voor wie kies ik?
en eindelijk is het leuk om naar hem te kijken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:03 schreef Curious-PB het volgende:
Naar Brian kijken vandaag is gewoon FASCINEREND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |