Ze moet er als eerste uitgestemd wordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef Freeloader het volgende:
Wat is die Amanda een schijnheilig kutwijf zeg![]()
En volgens mij zit ze gewoon de helft ook nog te acteren.
Lees op de 10 site.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef m-materazzi het volgende:
Is Huub terug? Sorry als dat een domme vraag is.
hoop dat zij oprot en dat er snel nieuwe bewoners komenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
Amanda blijft maar zeggen dat het nep is.
en zij kan het weten...
Geen aandacht aan geven Tis gewoon nepquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
Amanda blijft maar zeggen dat het nep is.
en zij kan het weten...
nou bij mij niet hoor! Echt balen!!!!!quote:
syl stemt Huub er niet uit dus is nu enige optiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze moet er als eerste uitgestemd worden![]()
Wat raar :Squote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:46 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
nou bij mij niet hoor! Echt balen!!!!!![]()
Ik was Huub en Bart aan het volgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:44 schreef avonne het volgende:
alle streams dood
jij hebt duidelijk een produtievere dag gehad dan veel Fok!ers, werd vanmiddag bekend gemaakt, hij is net binnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef m-materazzi het volgende:
Is Huub terug? Sorry als dat een domme vraag is.
Doet ze dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoezo zit Sylvia met de bankzitters mee te lullen![]()
Please let it be!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:46 schreef itsme het volgende:
[..]
syl stemt Huub er niet uit dus is nu enige optie
Daar heb ik nog geen moment naar geluisterd. Dat gesprek in de kamer bedoel ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef scanman01 het volgende:
Gesprek met Huub en Bart is leuk. Gesprek in de kamer kan ik echt al héél lang niet meer aanhoren.
Ik weet niet of Bart dat wel doet. Hij kijkt heel erg op naar de sterke figuren in het huis... Voorheen was dat NL, nu is het Huub... Hij trekt helemaal bij...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:46 schreef StunningCunt het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel gaaf als Bart dit doorgeeft aan Brian en Natasia. Kijken wat ze dan te melden hebben. Dan maken ze hem echt af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |