Hij hoopt dat dat mantra ook voor hem werktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:06 schreef Cungy het volgende:
Hoorde ik Brian nu zingen: "nooit meer naar huis"?
Denkt dat Huub gek is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
Brian doet net of hij de tassen niet heeft weggegooid, wat een loeder.
Die draait gigantisch door zeg, zelfs liegen tegen z'n vriendjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef Mr_Baus het volgende:
schijnheilige brian vraagt zich af wanneer Huub zijn spullen komen..
Dé strontzak!
Die is net uitgebreid door Huub gewaarschuwd...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef Black_king het volgende:
Die gozer is zooo eng. Maar Bart heeft hem door volgens mij.....
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef Maanvis het volgende:
Whahahaahahahaa.... Huub realiseert zich dat ie een alcoholverbod heeft tijdens carnaval
dat snapt ze niet!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef itsme het volgende:
Dan moet ze brian ook eng vinden
Brian was even uit zich zelf getreden en hing al die tijd boven ze in de game room.. Is nog 1 van zijn goddelijke eigenschappen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef teamlead het volgende:
"omdat we weten wat we hebben gezien"
wtfalleen amanda en bart waren er toch bij?
Inderdaad. Dat is een hele enge gedachte.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian weet het adres van Nena, dáár maak ik me zorgen over.
Je vriendin slaan is nooit goedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef Scrupules het volgende:
ik ben niet helemaal bekend met de achtergrond van amanda maar wat is haar 'situatie'? rammende ex-vriendjes?
Daar vergelijk ik die viespeuk niet meer mee. Een rat heeft meer hersencellen actief.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
Vuile rat is het 't ook...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Denkt dat Huub gek is.
Redactie laat Brian alsjeblieft die tassen moeten halen ,kleding wassen en opruimen
ehm.. zullen we dit soort kreten maar ff niet doen? dank uquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef F04 het volgende:
Dat gene wat Brian met Ilona zijn beatycase heeft gedaan was ook zwaar pauper.
Hamas Hamas Brian moet aan het GAS!!!
Ik hoop dat hij dat als waarheid aanneemt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die is net uitgebreid door Huub gewaarschuwd...
dat mag dus welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef CartWOman het volgende:
Treed toch eens op tegen dat smijten met andermans spullen, bah wat laag.![]()
Tsja, als het mijn dochter zou zijn zou ik haar elke ochtend 2 klappen geven, 1 om wat ze geflikt heeft, en 1 om wat ze nog zal flikken...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef jacqjacq het volgende:
amanda is inderdaad mishandeld, dat geeft ze indirect toe. Daarom reageert ze zo overtrokken op huub
ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef Black_king het volgende:
Die gozer gaat echt enge dingen doen. Ik ben er bang voor. Echt.
ze hebben alle woordjes die ze kennen al een paar keer gebruiktquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef StunningCunt het volgende:
ze zijn stil. hoe is het mogelijk ?
Ik denk het wel... Bart geeft de indruk meer naar Huub te willen trekken dan naar Brian...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat als waarheid aanneemt.
ah, jij dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Deze was te vroeg geopend (om 19:47 al) en had een verkeerde nummering. Die andere had aanvankelijk meer posts... het loopt een beetje door elkaar, sorry, maar laten we nu het andere topuc maar aanhouden.
Zie boven. Net toen ik dit topic sloot, besloot jij om deze om te nummeren en hiermee door te gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:11 schreef teamlead het volgende:wat gebeurt hier allemaal opeens?
wie zit met knopjes te spelen?
lekker overzichtelijk zoquote:
Braajen is zeker de gevaarlijkste van het hele stel. Lijkt me een gevalletje ASP. http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornisquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:07 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat Brian de 'gevaarlijkste'van de groep is. Er zou binnenkort weer misschien een live vechtpartij kunnen komen
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:12 schreef itsme het volgende:
Huub vertel zo even over je avonturen met nena![]()
Zo, opgelost.quote:
Of juist wel en dan is het dag Brian. Jij gaat naar huis ole olequote:nlboy - vrijdag 9 februari 2007 @ 20:12
Huub moet denk ik niet in de buurt komen van Brain.
ben zo ook weg, wacht nog ff op m'n liftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, opgelost.
Blijf jij nog langer? Dan doe jij voorlopig maar de COS sluiten.. dacht dat je wegging na 20hr..
Nou nou Gert heeft al sorry gezegd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat loopt FOK te kutten met die afgelsoten topics steeds![]()
......................
Het mooiste nog is dat Huub geld geboden heeft gekregen om Brian op zijn bek te rammen.....![]()
![]()
hoi iloontjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Wat zal Ilona genieten!!!
Maar ze mag het blijkbaar niet zeggen.. ze zei tegen Bart dat ze geen beelden had gezien... Maar haar gedrag valt wel heel erg op, ik trek dezelfde conclusie... Amanda is PWNED!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is Amanda stilletjes nu ze de beelden waarschijnlijk nog tig keer gezien heeft.....
Ze weet dat Huub terecht terug is, en dan nog geen beter argument hebben dan "hij is gewoon eng"
Nou tis wel dood maar het zijn Nertsen. Die worden vergast voor deze (mooie) nekkies. Zagc ook liever een levend stinkdierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef miss_bleu het volgende:
heeft amanda nou een dode kat om haar nek?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Darklight het volgende:
ff een melding op de plasma
"Brian, haal de tas van Huub op"
Ik zat non stop naar Huub en Sylvia te luisteren. Heeft Amanda inmiddels de beelden duidelijk gezien???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is Amanda stilletjes nu ze de beelden waarschijnlijk nog tig keer gezien heeft.....
Ze weet dat Huub terecht terug is, en dan nog geen beter argument hebben dan "hij is gewoon eng"
Belachelijk, Ilona's spullen waren kapot vorige keer, kwam 'ie goed mee weg, en hier ook weer mee. Jammer.quote:
Hulde dat Talpa die toch heeft aangedurft (dankzij een beetje pressie van onze kant)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef doesss het volgende:
Tis wel duidelijk wie er tv maakt........
De cosjes gaan weer als warme broodjes![]()
Hubert the king of the castle![]()
en ze beseft dat ze nu (volgens haar eigen woorden) gewoon dood moetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar ze mag het blijkbaar niet zeggen.. ze zei tegen Bart dat ze geen beelden had gezien... Maar haar gedrag valt wel heel erg op, ik trek dezelfde conclusie... Amanda is PWNED!!
Ik vind d'r wel leuk... Het is net zo'n vals wijf als Natasia, maar dan niet zo lelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK-REDACTIE hebben jullie al spijt dat jullie die goedkope snol erin hebben gezet...ze had een rol moeten krijgen in de rls van de Tokkies, niet in DGK![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Darklight het volgende:
ff een melding op de plasma
"Brian, haal de tas van Huub op"
Nee man, Amanda maakt het kooitje gewoon leuk. Ik bedoel, nu kan ik iedere avond voor het slapengaan lekker zien dat ik een tig keer zo hoog IQ heb dan haarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK-REDACTIE hebben jullie al spijt dat jullie die goedkope snol erin hebben gezet...ze had een rol moeten krijgen in de rls van de Tokkies, niet in DGK![]()
ze zegt van niets... Maar haar gedrag toen ze terugkwam sprak boekdelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zat non stop naar Huub en Sylvia te luisteren. Heeft Amanda inmiddels de beelden duidelijk gezien???
Ze konden er echt niet onderuitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Hulde dat Talpa die toch heeft aangedurft (dankzij een beetje pressie van onze kant)![]()
ja en ze kwam als een zielig vogeltje terug bij haar vriendjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zat non stop naar Huub en Sylvia te luisteren. Heeft Amanda inmiddels de beelden duidelijk gezien???
zonder natasiaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef fokkerd het volgende:
zooo, effe samen lekker eten......
En bovendien heeft ze dikke tetten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee man, Amanda maakt het kooitje gewoon leuk. Ik bedoel, nu kan ik iedere avond voor het slapengaan lekker zien dat ik een tig keer zo hoog IQ heb dan haar
Mede poepie. Ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
Mensjes, poepies.................. Ik geniet![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Braajen is zeker de gevaarlijkste van het hele stel. Lijkt me een gevalletje ASP. http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis
Ik heb een grijns van oor tot oor maar ja dat had ik zondag ook tot Huub weg moest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
Mensjes, poepies.................. Ik geniet![]()
zou ze dood zijn?quote:
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of juist wel en dan is het dag Brian. Jij gaat naar huis ole ole
Als er gewoon karton in de koffers zit, omdat ze het wel verwacht haddenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Lunaflame het volgende:
Het zou wel een giller zijn als DGK Redactie, de koffer van Huub nu gewoon terug zou zetten in de slaapkamer.
Da's vuil... Als daar vocht in komt, trekt 'ie tergend langzaam krom...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Cungy het volgende:
Als ik Huub nu was, en ik zou er achter komen dat mijn koffer over de heg was gegooid..
dan was die gitaar ook ergens beland...en ergens waar die dingen niet zo goed tegen kunnen....kijken of dat ding kan zwemmen
Hoe meer wij ons aan haar ergeren, hoe blijer de redactie is. Want dan is de opzet geslaagd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nee ze heeft niks gezien, alleen gepraat over haar angst voor Huub.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
ja en ze kwam als een zielig vogeltje terug bij haar vriendjes.
Ze zei iig niet meer dat ze er naast zat.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
Natasia krijgt nu de beelden te zien.
Maar er meot ook een held of meer inzitten anders is het knudde.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe meer wij ons aan haar ergeren, hoe blijer de redactie is. Want dan is de opzet geslaagd.
Ze wordt een nieuwe Natasia. Als je je aan iemand enorm kunt ergeren, is die persoon dus goed gecast.
Idd...je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef dronkeykong het volgende:
Nena
Hij heeft het erover
Pas op voor Brain
230 op die snaren zetten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Cungy het volgende:
Als ik Huub nu was, en ik zou er achter komen dat mijn koffer over de heg was gegooid..
dan was die gitaar ook ergens beland...en ergens waar die dingen niet zo goed tegen kunnen....kijken of dat ding kan zwemmen
Eet brian met een mes?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef dronkeykong het volgende:
Nena
Hij heeft het erover
Pas op voor Brain
Die zit bij de redactie, denk ik...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef Gert het volgende:
Waarom zit de toekomstige emigrante niet aan tafel?
Ze is achter geweest, kwam terug en Bart vroeg of ze de beelden heeft gezien, en ze zei: "ik heb het niet gezien"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T'is te hopen dat alle Sushi opgevreten wordt, en Nasty uit haar dak gaat ....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
Natasia krijgt nu de beelden te zien.
Palma heb ik nog niet gezien of gehoord op de streams maar dat gaat nu wel veranderen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef Sug4r het volgende:
Huub ligt helemaal dubbel om wat er over Palma te vinden is op internet
Die heeft de hele familie Tokkiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En bovendien heeft ze dikke tetten.
Je dochter naar de film ?quote:
Daar zou Pai Mei wel raad mee wetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef miss_bleu het volgende:
Ik ben ordinair want ik eet met mijn handen. Als je stokjes zo moeilijk vind goedkope straatslet pak dan een vork ofzo
Geloof maar dat hij dat 'n week/maand volhoudt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:21 schreef itsme het volgende:
[..]
ik ook. Hij heeft het weer over nena en dat ze als helden werden behandelt in de Zebra.![]()
Helemaal mee eens. Persoonlijk vind ik Natasia, Brian en Amanda een beetje veel van het slechte.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar er meot ook een held of meer inzitten anders is het knudde.
O Hij begint weer over nena![]()
indirect Brian en Amanda opstokenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef itsme het volgende:
de hele tijd over nena met het woordje WIJ.![]()
das wel weer een beetje jammerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geloof maar dat hij dat 'n week/maand volhoudt.
Na de popi-poll heeft hij er wel weer genoeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:21 schreef Carlaa het volgende:
krijgt ie nu ook zijn contactpunten weer terug? incl. die van Nathanaël?
Je weet dat we op een lijn liggen dit keer weer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Persoonlijk vind ik Natasia, Brian en Amanda een beetje veel van het slechte.
Brain vind Nena toch een hoer?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub samen met Nena in de auto,,, Braaaaaajen kreunt en steunt terwijl hij dit aanhoort. Is Nena van hem? Nee toch! Zwakke loser.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:23 schreef pullup het volgende:
Amanda: "Heeft Nena mijn vriend nog gesproken ? "
Huub: "Welke ???"
hier idem ditoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
Hebben jullie wel beeld? Ik zit me nu al tweeeneenhalf uur rot te ergeren. Heeft dit met de overload aan kijkers te maken?
ik heb niet langer als 30 sec beeld e/o geluidquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
Hebben jullie wel beeld? Ik zit me nu al tweeeneenhalf uur rot te ergeren. Heeft dit met de overload aan kijkers te maken?
Bij kop en kont, zo door de struiken heen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef Danny het volgende:
brian gaat dreigen. ik gok dat die rap het huis uit gaat.
Dat vond ik nou weer copycatterig van hemquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef dronkeykong het volgende:
Is een moeilijk woord![]()
"Onvermijdbaar"
Helaas is ze voor de helft van de sneren te dom om ze te snappen.quote:
Ik hoop dat ze hem wel pilletjes geven om kalm te blijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Gert het volgende:
Brian: "Huub ben jij weleens in elkaar geslagen? Heb je weleens een gebroken neus gekregen? Omdat je een grote mond had?"
Mijn god wat is die gozer eng. Brrrr...
Lieve deze kreeg ik van eenander lief fokker werkt primaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
Hey!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vond ik nou weer copycatterig van hem
OMGquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef StunningCunt het volgende:
Toch die Nena steekjes die Brian helemaal gek maken
Nee, dat eerste wat je zei.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef dronkeykong het volgende:
Is een moeilijk woord![]()
"Onvermijdbaar"
aan een stuk door buffer bij mij...hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
deze doen het nu wel goed
Wat ik hoop dat er met Brian gebeurt, kan ik hier niet typen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem wel pilletjes geven om kalm te blijven.
Maar Huub telt wel voor 10.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:27 schreef fokkerd het volgende:
Valr me nu pas op, er zitten maar 6 mensen in de kooi!
En hier zal het niet bij blijven, hij laat de Spaanse Inquisitie nog verbleken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Gert het volgende:
Brian: "Huub ben jij weleens in elkaar geslagen? Heb je weleens een gebroken neus gekregen? Omdat je een grote mond had?"
Mijn god wat is die gozer eng. Brrrr...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |