Geloof maar dat hij dat 'n week/maand volhoudt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:21 schreef itsme het volgende:
[..]
ik ook. Hij heeft het weer over nena en dat ze als helden werden behandelt in de Zebra.![]()
Helemaal mee eens. Persoonlijk vind ik Natasia, Brian en Amanda een beetje veel van het slechte.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar er meot ook een held of meer inzitten anders is het knudde.
O Hij begint weer over nena![]()
indirect Brian en Amanda opstokenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef itsme het volgende:
de hele tijd over nena met het woordje WIJ.![]()
das wel weer een beetje jammerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geloof maar dat hij dat 'n week/maand volhoudt.
Na de popi-poll heeft hij er wel weer genoeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:21 schreef Carlaa het volgende:
krijgt ie nu ook zijn contactpunten weer terug? incl. die van Nathanaël?
Je weet dat we op een lijn liggen dit keer weer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Persoonlijk vind ik Natasia, Brian en Amanda een beetje veel van het slechte.
Brain vind Nena toch een hoer?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub samen met Nena in de auto,,, Braaaaaajen kreunt en steunt terwijl hij dit aanhoort. Is Nena van hem? Nee toch! Zwakke loser.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:23 schreef pullup het volgende:
Amanda: "Heeft Nena mijn vriend nog gesproken ? "
Huub: "Welke ???"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |