Of juist wel en dan is het dag Brian. Jij gaat naar huis ole olequote:nlboy - vrijdag 9 februari 2007 @ 20:12
Huub moet denk ik niet in de buurt komen van Brain.
ben zo ook weg, wacht nog ff op m'n liftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, opgelost.
Blijf jij nog langer? Dan doe jij voorlopig maar de COS sluiten.. dacht dat je wegging na 20hr..
Nou nou Gert heeft al sorry gezegd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat loopt FOK te kutten met die afgelsoten topics steeds![]()
......................
Het mooiste nog is dat Huub geld geboden heeft gekregen om Brian op zijn bek te rammen.....![]()
![]()
hoi iloontjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
Wat zal Ilona genieten!!!
Maar ze mag het blijkbaar niet zeggen.. ze zei tegen Bart dat ze geen beelden had gezien... Maar haar gedrag valt wel heel erg op, ik trek dezelfde conclusie... Amanda is PWNED!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is Amanda stilletjes nu ze de beelden waarschijnlijk nog tig keer gezien heeft.....
Ze weet dat Huub terecht terug is, en dan nog geen beter argument hebben dan "hij is gewoon eng"
Nou tis wel dood maar het zijn Nertsen. Die worden vergast voor deze (mooie) nekkies. Zagc ook liever een levend stinkdierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef miss_bleu het volgende:
heeft amanda nou een dode kat om haar nek?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Darklight het volgende:
ff een melding op de plasma
"Brian, haal de tas van Huub op"
Ik zat non stop naar Huub en Sylvia te luisteren. Heeft Amanda inmiddels de beelden duidelijk gezien???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is Amanda stilletjes nu ze de beelden waarschijnlijk nog tig keer gezien heeft.....
Ze weet dat Huub terecht terug is, en dan nog geen beter argument hebben dan "hij is gewoon eng"
Belachelijk, Ilona's spullen waren kapot vorige keer, kwam 'ie goed mee weg, en hier ook weer mee. Jammer.quote:
Hulde dat Talpa die toch heeft aangedurft (dankzij een beetje pressie van onze kant)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef doesss het volgende:
Tis wel duidelijk wie er tv maakt........
De cosjes gaan weer als warme broodjes![]()
Hubert the king of the castle![]()
en ze beseft dat ze nu (volgens haar eigen woorden) gewoon dood moetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar ze mag het blijkbaar niet zeggen.. ze zei tegen Bart dat ze geen beelden had gezien... Maar haar gedrag valt wel heel erg op, ik trek dezelfde conclusie... Amanda is PWNED!!
Ik vind d'r wel leuk... Het is net zo'n vals wijf als Natasia, maar dan niet zo lelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK-REDACTIE hebben jullie al spijt dat jullie die goedkope snol erin hebben gezet...ze had een rol moeten krijgen in de rls van de Tokkies, niet in DGK![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Darklight het volgende:
ff een melding op de plasma
"Brian, haal de tas van Huub op"
Nee man, Amanda maakt het kooitje gewoon leuk. Ik bedoel, nu kan ik iedere avond voor het slapengaan lekker zien dat ik een tig keer zo hoog IQ heb dan haarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
DGK-REDACTIE hebben jullie al spijt dat jullie die goedkope snol erin hebben gezet...ze had een rol moeten krijgen in de rls van de Tokkies, niet in DGK![]()
ze zegt van niets... Maar haar gedrag toen ze terugkwam sprak boekdelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zat non stop naar Huub en Sylvia te luisteren. Heeft Amanda inmiddels de beelden duidelijk gezien???
Ze konden er echt niet onderuitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Hulde dat Talpa die toch heeft aangedurft (dankzij een beetje pressie van onze kant)![]()
ja en ze kwam als een zielig vogeltje terug bij haar vriendjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zat non stop naar Huub en Sylvia te luisteren. Heeft Amanda inmiddels de beelden duidelijk gezien???
zonder natasiaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef fokkerd het volgende:
zooo, effe samen lekker eten......
En bovendien heeft ze dikke tetten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee man, Amanda maakt het kooitje gewoon leuk. Ik bedoel, nu kan ik iedere avond voor het slapengaan lekker zien dat ik een tig keer zo hoog IQ heb dan haar
Mede poepie. Ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
Mensjes, poepies.................. Ik geniet![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Braajen is zeker de gevaarlijkste van het hele stel. Lijkt me een gevalletje ASP. http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis
Ik heb een grijns van oor tot oor maar ja dat had ik zondag ook tot Huub weg moest.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
Mensjes, poepies.................. Ik geniet![]()
zou ze dood zijn?quote:
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of juist wel en dan is het dag Brian. Jij gaat naar huis ole ole
Als er gewoon karton in de koffers zit, omdat ze het wel verwacht haddenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Lunaflame het volgende:
Het zou wel een giller zijn als DGK Redactie, de koffer van Huub nu gewoon terug zou zetten in de slaapkamer.
Da's vuil... Als daar vocht in komt, trekt 'ie tergend langzaam krom...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Cungy het volgende:
Als ik Huub nu was, en ik zou er achter komen dat mijn koffer over de heg was gegooid..
dan was die gitaar ook ergens beland...en ergens waar die dingen niet zo goed tegen kunnen....kijken of dat ding kan zwemmen
Hoe meer wij ons aan haar ergeren, hoe blijer de redactie is. Want dan is de opzet geslaagd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nee ze heeft niks gezien, alleen gepraat over haar angst voor Huub.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef itsme het volgende:
[..]
ja en ze kwam als een zielig vogeltje terug bij haar vriendjes.
Ze zei iig niet meer dat ze er naast zat.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
Natasia krijgt nu de beelden te zien.
Maar er meot ook een held of meer inzitten anders is het knudde.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe meer wij ons aan haar ergeren, hoe blijer de redactie is. Want dan is de opzet geslaagd.
Ze wordt een nieuwe Natasia. Als je je aan iemand enorm kunt ergeren, is die persoon dus goed gecast.
Idd...je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef dronkeykong het volgende:
Nena
Hij heeft het erover
Pas op voor Brain
230 op die snaren zetten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef Cungy het volgende:
Als ik Huub nu was, en ik zou er achter komen dat mijn koffer over de heg was gegooid..
dan was die gitaar ook ergens beland...en ergens waar die dingen niet zo goed tegen kunnen....kijken of dat ding kan zwemmen
Eet brian met een mes?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef dronkeykong het volgende:
Nena
Hij heeft het erover
Pas op voor Brain
Die zit bij de redactie, denk ik...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef Gert het volgende:
Waarom zit de toekomstige emigrante niet aan tafel?
Ze is achter geweest, kwam terug en Bart vroeg of ze de beelden heeft gezien, en ze zei: "ik heb het niet gezien"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T'is te hopen dat alle Sushi opgevreten wordt, en Nasty uit haar dak gaat ....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
Natasia krijgt nu de beelden te zien.
Palma heb ik nog niet gezien of gehoord op de streams maar dat gaat nu wel veranderen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef Sug4r het volgende:
Huub ligt helemaal dubbel om wat er over Palma te vinden is op internet
Die heeft de hele familie Tokkiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En bovendien heeft ze dikke tetten.
Je dochter naar de film ?quote:
Daar zou Pai Mei wel raad mee wetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:17 schreef miss_bleu het volgende:
Ik ben ordinair want ik eet met mijn handen. Als je stokjes zo moeilijk vind goedkope straatslet pak dan een vork ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |