duh.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:29 schreef tutjehola het volgende:
Natasia blijft?????? (Domme vraag)
eerst der tieten. of was het haar buik?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:30 schreef dronkeykong het volgende:
Hahahaha Natasia weet niet wat ze lult volgens mij ging ze weg toch
mwah.. ze kan zo op fokquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef Bagheera het volgende:
Amanda zegt ''sterf'' tegen iemand die ze amper kent en waar ze geen ruzie mee had.
Zielige stumper is ze. Lager dan laag.
wat heb ik gemist? Wat deed Syl?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef miss_bleu het volgende:
wtf
"nu is het klaar" met andere woorden ga nu maar lekker weer met huub sodemieter op
Wat een takkewijf
sterf? <- waarmee ik bedoel: zo vaak heb ik die niet voorbij zien komen!quote:
helaas viel dat op.. die opblaaspop was te intelligentquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, neppe poppenkastbeelden. Ze hebben het in scene gezet. met stand ins. Voor Amanda gebruikten ze een low budget opblaaspop.
werkelijk geen greintje benulquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef Bagheera het volgende:
Amanda zegt ''sterf'' tegen iemand die ze amper kent en waar ze geen ruzie mee had.
Zielige stumper is ze. Lager dan laag.
quote:
het liefs op de manier van saw3 botten draaienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:32 schreef Danny het volgende:
Amanda mag van mij minimaal even pijnlijk afsterven als Natasia trouwens
had al geëdit voor het geval iemand hem zo zou opvattenquote:
zelfs de chick heeft z'n kwaliteitseisenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom Amanda zo'n grote smoel heeft...wat nou dan gaat ze weg...ze wil toch eerst nog ontdekt worden door de Hustler chick![]()
is dat waar ze bang voor is?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:33 schreef tipsch het volgende:
Amando ziet zichzelf kansloos nu ze weet dat Huub de gouden tips om Amando vrij rap uit te schakelen van Nena gehoord heeft
OMG. Wat is het toch een bitch.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
niets dat zei natasia tegen syl
de enige die zijn hoofd koel houdt iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:35 schreef endr0me het volgende:
Bart is momenteel de strateeg
streampies doen het niet bij je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:35 schreef rooie3 het volgende:
ik heb alleen niks gezien nog.
Maar ja hij is gelukkig terug.
ik hoop dat ik zo iets kan zien.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:35 schreef pullup het volgende:
Huub is geld aangeboden om Brian op zijn bek te timmerenEn niet zo weinig ook
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:34 schreef TwyLight het volgende:
Iemand een filmpje an toen die terug kwam?
quote:
En een beetje voor haar eigen drift natuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:34 schreef avonne het volgende:
[..]
is dat waar ze bang voor is?
merkwaardig
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:36 schreef Sonique het volgende:
Heeft iemand streams die niet haperen?
Doe het volgende in je browser:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:36 schreef Sonique het volgende:
Heeft iemand streams die niet haperen?
Ik heb het niet verzonnenquote:
er kwamen zoveel mensen op hem af dat het bedreigend over kwamquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
wat bedoelt hij nu, dat hij bedreigt werd? Huub?
"TV maken" noemt ons Huupke datquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:35 schreef noekje het volgende:
Nena en hij arm en arm door de kalverstraat.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het zijn wel attention whores. In de positieve zin van het woord.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:35 schreef noekje het volgende:
Nena en hij arm en arm door de kalverstraat.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het zijn wel attention whores. In de positieve zin van het woord.
Dat is zijn valkuil, helaas.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:37 schreef Scrupules het volgende:
huub moet effe dimmen, hij loopt weer te hard van stapel, tis geen subtiele knul
Ik lach hier zo ongelooflijk dubbel. Te erg gewoon.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:30 schreef NAF_NAF het volgende:
" Maar Huub je weet dat ik gelijk heb."
Zij is echt te dom.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NASTY STAPT OP TOCH?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een feestdag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem Amoebe mee please! Neem het kleine pleasertje mee Nasty!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bart is zijn valkuil. a.d andere kant hij is ook niet gek.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef Cungy het volgende:
Huub wil bonden met Bart..."vaker praten"
staa allemaal op camera vast. Bert is idd een hypocriete lul.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
Oooooooooooooohhhhhhhhh
Nu vind Bart het opzoeken van geweld niet kunnen
LUL LUL LUL JIJ WOU DAT OOK DOEN, HOOR
Had ze net weer gezegd dat ze weg ging dan? doet ze toch niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:39 schreef teamlead het volgende:
[..]die over het paard getilde schreeuwerd gaat helemaal niet weg... stel je voor ze moet weer voor haar kinderen gaan zorgen
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:40 schreef Cungy het volgende:
"valser dan Wilma Nanninga die ongestelt is"![]()
![]()
ben jij wel helemaal goed?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:40 schreef DoomiNL het volgende:
Zit niemand de tv uitzending te volgen, heerlijk die discussie @ de tafel.
De uitzending is ook best aardigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:40 schreef DoomiNL het volgende:
Zit niemand de tv uitzending te volgen, heerlijk die discussie @ de tafel.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: NATASIA KAN ZOMETEEN GAAN EMIGREREN, DIE KAN ECHT NIET MEER OVER STRAAT.
![]()
Ach ja het is ok wel weer mooi om te zien hoe we zo ver zijn gekomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef itsme het volgende:
[..]
is toch ook een herhaling?
Natasia kan echt niet over straat.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gesien wat ie heeft gedaan en dan heb ik gewoon soiets van dan is het gewoon nep.![]()
alweer oud nieuwsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NASTY STAPT OP TOCH?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een feestdag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem Amoebe mee please! Neem het kleine pleasertje mee Nasty!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: NATASIA KAN ZOMETEEN GAAN EMIGREREN, DIE KAN ECHT NIET MEER OVER STRAAT.
![]()
Denk ik ook, dat doet die nu al.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:43 schreef jessie het volgende:
Ik denk dat Bart toch wel een beetje gaat ontdooien aankomende dagen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schitterend, Sylvia blijft heel kalm ! Ze kan zonder blikken en blozen zowel Brian als Natasia temmen !
[afbeelding]
ja! En IK heb het gedaan!quote:
Ze moet er als eerste uitgestemd wordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:38 schreef Freeloader het volgende:
Wat is die Amanda een schijnheilig kutwijf zeg![]()
En volgens mij zit ze gewoon de helft ook nog te acteren.
Lees op de 10 site.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef m-materazzi het volgende:
Is Huub terug? Sorry als dat een domme vraag is.
hoop dat zij oprot en dat er snel nieuwe bewoners komenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
Amanda blijft maar zeggen dat het nep is.
en zij kan het weten...
Geen aandacht aan geven Tis gewoon nepquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
Amanda blijft maar zeggen dat het nep is.
en zij kan het weten...
nou bij mij niet hoor! Echt balen!!!!!quote:
syl stemt Huub er niet uit dus is nu enige optiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze moet er als eerste uitgestemd worden![]()
Wat raar :Squote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:46 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
nou bij mij niet hoor! Echt balen!!!!!![]()
Ik was Huub en Bart aan het volgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:44 schreef avonne het volgende:
alle streams dood
jij hebt duidelijk een produtievere dag gehad dan veel Fok!ers, werd vanmiddag bekend gemaakt, hij is net binnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef m-materazzi het volgende:
Is Huub terug? Sorry als dat een domme vraag is.
Doet ze dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoezo zit Sylvia met de bankzitters mee te lullen![]()
Please let it be!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:46 schreef itsme het volgende:
[..]
syl stemt Huub er niet uit dus is nu enige optie
Daar heb ik nog geen moment naar geluisterd. Dat gesprek in de kamer bedoel ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:45 schreef scanman01 het volgende:
Gesprek met Huub en Bart is leuk. Gesprek in de kamer kan ik echt al héél lang niet meer aanhoren.
Ik weet niet of Bart dat wel doet. Hij kijkt heel erg op naar de sterke figuren in het huis... Voorheen was dat NL, nu is het Huub... Hij trekt helemaal bij...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:46 schreef StunningCunt het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel gaaf als Bart dit doorgeeft aan Brian en Natasia. Kijken wat ze dan te melden hebben. Dan maken ze hem echt af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |