wat heb ik gemist? Wat deed Syl?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef miss_bleu het volgende:
wtf
"nu is het klaar" met andere woorden ga nu maar lekker weer met huub sodemieter op
Wat een takkewijf
sterf? <- waarmee ik bedoel: zo vaak heb ik die niet voorbij zien komen!quote:
helaas viel dat op.. die opblaaspop was te intelligentquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, neppe poppenkastbeelden. Ze hebben het in scene gezet. met stand ins. Voor Amanda gebruikten ze een low budget opblaaspop.
werkelijk geen greintje benulquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef Bagheera het volgende:
Amanda zegt ''sterf'' tegen iemand die ze amper kent en waar ze geen ruzie mee had.
Zielige stumper is ze. Lager dan laag.
quote:
het liefs op de manier van saw3 botten draaienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:32 schreef Danny het volgende:
Amanda mag van mij minimaal even pijnlijk afsterven als Natasia trouwens
had al geëdit voor het geval iemand hem zo zou opvattenquote:
zelfs de chick heeft z'n kwaliteitseisenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom Amanda zo'n grote smoel heeft...wat nou dan gaat ze weg...ze wil toch eerst nog ontdekt worden door de Hustler chick![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |