Nee, ze weten van niksquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:16 schreef Maanvis het volgende:
hey, weten ze het in het huiske al dat hun vriendelijke vriendje terugkomt?
Do NOT mention the T-word....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:17 schreef blomst het volgende:
Fok word al trager??
Albert had twee dagen geleden al gezegd dat dat het laatste was wat ie erover wilde zeggen. Gister was het weder raak en vanavond.....Helaas. Wederom opschudding in de Gouden Kooi, ik ben Daphne Bunskoek, dit is RTL Boulevard, Huub van,..............quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:16 schreef Prospera het volgende:
18.30 RTL boulevard, hier kunnen ze niet omheen.
Ze weten iig "iets": amoebe: spanneeend vanavond!quote:
Ja doe dat maarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:19 schreef XiChico het volgende:
Welke streams moet je checken, gewoon via de DGK site?
Hahha, minimaal Bart gaat dat roepen en misschien nog wel meer viezeriken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:17 schreef Kinga het volgende:
Ik word niet goed als er straks in het huis geroepen wordt, ZIE JE WEL IK WIST DAT IE TERUG ZOU KOMEN.![]()
Welke appeltaart lekkerder is, en ze weten dat ze voor 7.00uur klaar moeten zijn met eten.quote:
je bent niet alleen,moet tot 21 uur.maar dat dansje doe ik met jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Je zult maar op je werk zitten en niet achter je PC, en je krijgt een telefoontje van je dochter dat Huub terugkomt, dan begrijpen jullie wel dat ik een vreugdedansje heb gedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:19 schreef XiChico het volgende:
Welke streams moet je checken, gewoon via de DGK site?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:21 schreef Black_king het volgende:
Ah ze weten dus al dat er een nieuwe bewoner bij komt, ze gaan voor 6 dekken....
nee denk dat hedda huub wel duidelijk heeft gemaakt dat hij dat moet laten gaan, want dan zou huub gewoonweg dom zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:20 schreef Dynabite het volgende:
Brian's eerste woorden als Huub terugkomt: "hedda is een hoer"dag Huub
![]()
![]()
Als Blomst en HiDiHo aanwezig zijn is dat vast geen probleem, en er zijn er meer die het kunnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:21 schreef raggende_annie het volgende:
is er ook iemand die met z'n vinger op het juiste tijdstip richting opnameknop wilt bewegen? (ja, ook indrukken graag) ik ben dr namelijk niet. denk dat ik maar weer s alles ga volgen. alleen vervelend dat ze iedere keer "bommetjes" gooien als ik niet thuis ben.
Word vast wel opgenomen door hidaho?? of hoe zijn naam maar is. HiDiHoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:21 schreef raggende_annie het volgende:
is er ook iemand die met z'n vinger op het juiste tijdstip richting opnameknop wilt bewegen? (ja, ook indrukken graag) ik ben dr namelijk niet. denk dat ik maar weer s alles ga volgen. alleen vervelend dat ze iedere keer "bommetjes" gooien als ik niet thuis ben.
Vanaf zondagavond dacht ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Kinga het volgende:
Hoeveel dagen is Huub nou weggeweest? Ben gevoel van tijd even kwijt...
Vanaf zondag dacht ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Kinga het volgende:
ben ik dan gek ik tel toch echt maar 5 bordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:22 schreef Kinga het volgende:
Omg, ze dekken al voor een extra persoon, prachtig.
drank in huis halen - opgeleukte pizza in de oven - alle telefoons op voicemail zetten - gordijnen dichtdoen - gekoelde drank al vast bij PC zetten - laptop ernaast voor de streams - klaarleggen van sigaretten, voorgerolde joints, beetje speed voor als het echt laat wordt - hoe moet het met plassen straks , mwah gewoon maar op de wc zo ver lopen is het niet - verder nog iets vergeten, NEE, mooi: de gemiddelde FOK!'er zit er helemaal klaar voor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef Kinga het volgende:
Wat is het opeens rustig hier, zal straks wel weer ontploffen.
Ik heb mijn rondedansje al gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef noekje het volgende:
Even juichen hoor!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het nl nog niet maar ben echt blij! Ik ga zo lachen om de confrontatie met Natasia.![]()
Nee, daar maak ik me geen zorgen om. Na Nathanaël, staan ook Natasia en Braajen op zijn lijstje. Hij kan dus iig nog 2 keer weggaan en weer terugkomen (Na in willekeurige volgorde N en B weg te hebben gespeeld)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:22 schreef Mika25 het volgende:
De Huub fans (waaronder ik tot op zekere hoogte ook toe behoor), moeten wel realistisch zijn...de "trigger" van Huub (NL) is weg, gecombineerd met een alcohol verbod zal zowiezo zorgen dat we een andere Huub te zien gaan krijgen. Ook al omdat Huub nu allerlei inside informatie heeft.
Wat ik ook jammer vindt is dat ze niet eerst een andere bewoner erin zetten en zich nu meteen weer op Huub concentreren. Als Huub er vandaag in komt gaat de media aandacht WEER 3+ dagen over Huub (waar Talpa uiteraard blij mee zal zijn), maar als er volgende week 2 nieuwe bewoners komen zullen die niet echt in de aandacht komen omdat alle aandacht nog steeds op Huub gericht is. Dus persoonlijk zou ik eerst 2 nieuwe bewoners erin gooien, en 2 dagen later pas de nieuwe...maar das mijn mening...(misschien kunnen ze gewoon geen geschikte kandidaten vinden)
Vijf hele dagen....... Het lijkt wel ruim een week......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Kinga het volgende:
Oh, die is weggehaald dan...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben ik dan gek ik tel toch echt maar 5 borden
Ze kunnen ook niet langer wachten i.v.m. het feit dat ze terugkomen op een beslissing. Maar ik ben het met je eens dat je waarschijnlijk een 'andere' Huub zult zien alleen al omdat hij meer info heeft en ongetwijfeld enige aanpassingen zal willen doen om niet weer dezelfde fouten te maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:22 schreef Mika25 het volgende:
De Huub fans (waaronder ik tot op zekere hoogte ook toe behoor), moeten wel realistisch zijn...de "trigger" van Huub (NL) is weg, gecombineerd met een alcohol verbod zal zowiezo zorgen dat we een andere Huub te zien gaan krijgen. Ook al omdat Huub nu allerlei inside informatie heeft.
Wat ik ook jammer vindt is dat ze niet eerst een andere bewoner erin zetten en zich nu meteen weer op Huub concentreren. Als Huub er vandaag in komt gaat de media aandacht WEER 3+ dagen over Huub (waar Talpa uiteraard blij mee zal zijn), maar als er volgende week 2 nieuwe bewoners komen zullen die niet echt in de aandacht komen omdat alle aandacht nog steeds op Huub gericht is. Dus persoonlijk zou ik eerst 2 nieuwe bewoners erin gooien, en 2 dagen later pas de nieuwe...maar das mijn mening...(misschien kunnen ze gewoon geen geschikte kandidaten vinden)
vond je collega wel grappig ja!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
je bent niet alleen,moet tot 21 uur.maar dat dansje doe ik met je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou best eens kunnen. Muhahaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:26 schreef Darklight het volgende:
Zou nl ook naar de streams kijken
Die baalt denk ik
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:19 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Albert had twee dagen geleden al gezegd dat dat het laatste was wat ie erover wilde zeggen. Gister was het weder raak en vanavond.....Helaas. Wederom opschudding in de Gouden Kooi, ik ben Daphne Bunskoek, dit is RTL Boulevard, Huub van,..............
Die is in staat Zoji te vermoordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:26 schreef Darklight het volgende:
Die baalt denk ik
wat zei ze??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Die was goed van Sylvia tegenover Natasia
Ja geen acties voor hem he, er wordt zelfs amper een letter aan hem verspild. Hij is meteen alweer vergeten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:26 schreef Darklight het volgende:
Die baalt denk ik
Ze weten iig dat er iemand komt, maar ze zullen Huub zeker niet verwachten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef F04 het volgende:
Ze hebben zeker nog niks in de gaten?
Ik zou maar ff wachten, die koppen zijn onbetaalbaarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef Dogga het volgende:
Komt hij echt echt op 1900 binnen lopen?
Ik moet naar hoofddorp maar wil echt wachten tot hij binnen is !
Ja meestal loopt het uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef Dogga het volgende:
Komt hij echt echt op 1900 binnen lopen?
Ik moet naar hoofddorp maar wil echt wachten tot hij binnen is !
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef itsme het volgende:
Het mooiste vind ik dit. Dat wij allemaal achter onze screentjes zitten, niet kunnen wachten, en zitten te gluren naar die mensen, wetende wat ze te wachten staat.![]()
Hij heeft de zaak weer een week kunnen bestuderen, ik verwacht wel dat hij met een leuke Natasia-aanpak zal gaan komen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef itsme het volgende:
Helaas kan Huub ook niet zo erg goed tegen Natasia op als ik heel eerlijk ben.![]()
Al waren zijn laatste woorden wel erg leuk.
we hebben eigenlijk nog niemand gezien die haar verbaal echt het zwijgen kan opleggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef itsme het volgende:
Helaas kan Huub ook niet zo erg goed tegen Natasia op als ik heel eerlijk ben.![]()
Al waren zijn laatste woorden wel erg leuk.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:31 schreef Dogga het volgende:
[..]
Inderdaad
Hey
op welke sites kijken jullie die steams??
verwarring wrs van jou reactie op mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef nelisb het volgende:
[..]
welke collega? werk al alleen vanaf 9 uur vanmorgen tot een uurtje of 19 uur![]()
Ho stop! Das niet leuk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Carlaa het volgende:
Als ze de spanning nou écht willen opvoeren, gooien ze de streamlock erin tussen 7 en 8. Boem, 4x de villa.)
(Err, als DGK-R dit leest en uitvoert.. krijg ik waarschijnlijk een ban hier..hahaha)
ben ik ff kwijt maar dat postte hij hier vanmiddag en noemde jouw naam.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef nelisb het volgende:
[..]
welke collega? werk al alleen vanaf 9 uur vanmorgen tot een uurtje of 19 uur![]()
Waar zijn de mods als je ze nodig hebtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Carlaa het volgende:
Als ze de spanning nou écht willen opvoeren, gooien ze de streamlock erin tussen 7 en 8. Boem, 4x de villa.)
(Err, als DGK-R dit leest en uitvoert.. krijg ik waarschijnlijk een ban hier..hahaha)
Natasia krijg je niet stil, ze overschreeuwt alles.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
we hebben eigenlijk nog niemand gezien die haar verbaal echt het zwijgen kan opleggen.
Nou komt dat ook wel doordat er niks doordringt.....maar toch, ik mis wel echt tegengas,
hopelijk heeft Huub [en andere nieuwe bewoners] zich daar nu op voorbereidt.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:37 schreef Dogga het volgende:
DARNN IT
Ik krijg ze niet alle 4 aan het werk
alleen 2
bah bah bah
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi werkt hier nog goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:37 schreef Dogga het volgende:
DARNN IT
alleen 2
bah bah bah
Dus voor mij waren dat vijf stream/Tien loze dagen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:24 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vijf hele dagen....... Het lijkt wel ruim een week......![]()
bij mij doen ze het wel alle vier http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:37 schreef Dogga het volgende:
DARNN IT
alleen 2
bah bah bah
daar ga ik hem maar eens op aanspreken!! beetje mij noemen zonder dat ik er wat van weer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:33 schreef 2live het volgende:
[..]
ben ik ff kwijt maar dat postte hij hier vanmiddag en noemde jouw naam.
Straks niet meer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:38 schreef Pleione het volgende:
[..]
bij mij doen ze het wel alle vier http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Ik denk dat het nauwelijks te doen is. Dat wijf is zo eng. Zij ziet alleen ahar waarheid en herhaalt dat dan ook continuquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
we hebben eigenlijk nog niemand gezien die haar verbaal echt het zwijgen kan opleggen.
Nou komt dat ook wel doordat er niks doordringt.....maar toch, ik mis wel echt tegengas,
hopelijk heeft Huub [en andere nieuwe bewoners] zich daar nu op voorbereidt.
Ik heb hem nog niet gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:38 schreef it_was_me het volgende:
Het is wss al gevraagd : maar iemand gaat het opnemen toch?
Hidiho?
deze was het volgens mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
je bent niet alleen,moet tot 21 uur.maar dat dansje doe ik met je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal straks wel heel erg druk worden jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:39 schreef Pleione het volgende:
[..]
door de drukte? of moet ik naar een ander![]()
das balenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:40 schreef flugeltje het volgende:
Kan de redactie e.e.a. niet uitstellen?
Hier ligt zowel tv als internet eruit en op m'n werkpc kan ik geen streams kijken
Ja, om een uur of 8 zou ook mogen van mij. Ik vrees namelijk dat ik zo moet eten...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:40 schreef flugeltje het volgende:
Hier ligt zowel tv als internet eruit en op m'n werkpc kan ik geen streams kijken
Ik onthoud het wel voor je!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb maar gauw de voorjaarsschoonmaak gedaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus voor mij waren dat vijf stream/Tien loze dagen.
Was ook wel eens fijn.
Ik zeg uitstellen tot fluugs weer internet heeftquote:
Ze hebben naar je geluisterdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:42 schreef Black_king het volgende:
Neee, geen S-LOCK, dat kunnen jullie niet maken !!!!!
Moet ik met je moeder praten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, om een uur of 8 zou ook mogen van mij. Ik vrees namelijk dat ik zo moet eten...
p.s. Wel klote dat je internet eruit ligt. Kun je niet bij de buren kijken?
Wat N. van de week bj Huub gedaan heeftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:42 schreef DoomiNL het volgende:
Wat is een S-LOCK ?
Daar zeg je me watquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:43 schreef avonne het volgende:
Hooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii
Iedereen nog even geplast?
Komop Syl, lees even je kaart voor
Haha, ja doe maar effe.quote:
Goeie kaart zegt ze.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:44 schreef Black_king het volgende:
Komop Syl, wat staat er in je kaarten ????
Blomst je neemt het toch aub wel op he? Ik wil dit wel 100 x terugzienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
Redactie zet ze maar vast op de bank en gooi Huub er nog voor de drukte in.
Oooo ja gauw nog even gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:43 schreef avonne het volgende:
Hooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii
Iedereen nog even geplast?
Komop Syl, lees even je kaart voor
NEE!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:14 schreef Carlaa het volgende:
weet je wát pas een stunt zou zijn? Een streamlock van 7 tot 8)
Bastiaan, maar hij had medelijden hoor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
daar ga ik hem maar eens op aanspreken!! beetje mij noemen zonder dat ik er wat van weer!![]()
Nee, weet niet hoe dat moet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blomst je neemt het toch aub wel op he? Ik wil dit wel 100 x terugzien![]()
Als ik dit ga kijken ben ik wrs al lazarusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:46 schreef demins het volgende:
Nog 15 minuten tot de meest opzienbarende comeback sinds Lazarus!
Shit, waar is HiDiHo?????????????quote:
En je zit nu in een internetcafé en je geld is bijna op?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zeg uitstellen tot fluugs weer internet heeft
Ze kijken nu geen TV dus maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:47 schreef Black_king het volgende:
Ik hoop dat ze het niet uitzenden bij Boulevard, dan blijft de kwaliteit van de streams wel zo goed....
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:46 schreef demins het volgende:
Nog 15 minuten tot de meest opzienbarende comeback sinds Lazarus!
Hé dat is ook een leuke interpretatie .....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze kijken nu geen TV dus maak je geen zorgen
Helaas heb ik HiDiHo nog niet gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En je zit nu in een internetcafé en je geld is bijna op?
Maarre... we hebben hier HiDiHo en die zet de hele handel vast wel weer op YouTube!
En als je de COS dadelijk wilt volgen, heb je helemaal geen tijd om ook nog streams te kijken.![]()
6 bladzijdesquote:
HidiHo neemt de streams meestal op als hij weg is. Of dat de laatste dagen ook zo was?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maarre... we hebben hier HiDiHo en die zet de hele handel vast wel weer op YouTube!
En als je de COS dadelijk wilt volgen, heb je helemaal geen tijd om ook nog streams te kijken.![]()
Ik zit op de pc van m'n werk. Op het netwerk van het bedrijf. Een aangezien alles van een beetje betekenis geblocked is kan ik dus geen streams kijken.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
boven jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef farceman het volgende:
Is Scanman al gesignaleerd?
welkom trugquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
* Zit er helemaal klaar voor *
WBquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Hoi Scan, ook weer terug na het goede nieuws?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
zie bovenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef farceman het volgende:
Is Scanman al gesignaleerd?
Dan heb je nog wel wat PR-werk te verrichten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit op de pc van m'n werk. Op het netwerk van het bedrijf. Een aangezien alles van een beetje betekenis geblocked is kan ik dus geen streams kijken.....
Volgens mij neemt hij alles op de hele dag.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helaas heb ik HiDiHo nog niet gezien![]()
Wat zeg ie nou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
Een laatste terugblik op ons gezamenlijk bestaan?
Yep, Syl eruit vanavond
Jeeeeeuuuujjjjj, Huub is back!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij ook ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij neemt hij alles op de hele dag.
haha scan, kom je nu ook weer even kijken ??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
Syl eruit? Echt niet! Hoe kom je daar nou bij???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
Een laatste terugblik op ons gezamenlijk bestaan?
Yep, Syl eruit vanavond
Als ie er maar niet in valt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:54 schreef anno-i-mus het volgende:
ready hiero ... lekker in bad met laptop
Zou Snollie het begrijpen???? Guess notquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:55 schreef avonne het volgende:
kaart van Amanda
"De maan"
een kreeft klimt uit het water (Huub in de vijver) en heeft een lange weg te gaan (tot de finish)
zelfbewustheid en twijfel, waarheid en begoocheling
samenvatting van het leven en terugblik op het leven
angst en verlangen, op weg naar het pure bewustzijn
wanneer we terugkijken kunnen we zien dat het uit goud gemaakt is
ontvaknkelijkheid, vrolijkheid, dankbaarheid en kinderlijkheid
je voelt en ziet de beelden uit het onderbewustzijn omhoog komen(van zaterdag?)en je verlangt naar god en de eenheid
je kunt niet meer terug, je aarzelt om verder te gaan
het visioen vertelt je, en je intuitie vertelt je wat je moet doen
zie je gevoelens onder ogen
spring in het diepe en kijk naar de oorsprong van het problleem
laat je niet door anderen leiden![]()
![]()
![]()
![]()
Massa hysterie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:54 schreef Gert het volgende:
Den COS-snelheid begint trouwens al flink aan te zwellen...
Hahahah zei ik ook alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:55 schreef Carlaa het volgende:
hoor je strax vanaf een afstand "nooit meer naar huis olé olé"
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:56 schreef Maanvis het volgende:
gvd kutstreams werken niet!
Wel dat er een nieuwe komt, want de kaarsjes zijn aan buiten. Daar hadden ze het net over.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:57 schreef MilaNL het volgende:
weten de bewoners al dat huub zo komt?
Ren dan naar de WC, het kan nog net!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:57 schreef Mr_Baus het volgende:
ik hou het niet meer!
Als het goed is niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:57 schreef MilaNL het volgende:
weten de bewoners al dat huub zo komt?
geschrokken van Natasiaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:57 schreef Kinga het volgende:
Streams zijn dood hier.
hmmm geen geluid???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:57 schreef fokkerd het volgende:
Er zijn nu ook lite streams, http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php
wel wat keiner natuurlijk maar toch....
Blijkbaar denken ze een nieuwe maar niet aan huubquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:58 schreef Peter6000 het volgende:
Het is voor de bewoners wel duidelijk dat er iets staat te gebeuren, maar ze vermoeden nog niet wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |