En haar stijltang is gelukkig ook weer terecht....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Charmian het volgende:
Zdngmw is zich aan het optutten (voor zover dat mogelijk is) voor de nieuwe bewoner![]()
![]()
8 puntjes snijden maar dan.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Fysiek geweld.... Die les zullen ze nu wel geleerd hebben, vermoed ik.
Ik zie Bart nog wel in staat om Huub een stuk van zijn taart te geven hoor. Bart houdt wel van die spelelementen...![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
Natasia maakt zichzelf of is het haarzelf mooi voor Huub:
[afbeelding]
Bart zal lachen als een boer met kiespijn denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
:
Ik zie Bart nog wel in staat om Huub een stuk van zijn taart te geven hoor. Bart houdt wel van die spelelementen...![]()
Ik denk niet dat je de enigste bent..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef korakel het volgende:
- off topic- irri dat ze al zo vroeg vanmiddag bekend hebben gemaakt dat Huub terugkomt. Komt nix meer uit mn handen (al de hele middag...)
Slagroomtaarten gooien beter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef Ecila111 het volgende:
Kun je een beetje naar behoren met appeltaarten gooien?
Dat zijn de kleine geneugten van het leven..... Een vroege vrijdagmiddag .....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef korakel het volgende:
- off topic- irri dat ze al zo vroeg vanmiddag bekend hebben gemaakt dat Huub terugkomt. Komt nix meer uit mn handen (al de hele middag...)
Dat heeft ze mi van Huub geleerd. Gezellig blijven communiceren tegen mensen die lullig tegen je doen...prima stijl!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Elounda het volgende:
En het mooie vind ik eigenlijk ook dat Sylvia zo heerlijk haar eigen gang gaat. Wat een kracht heeft die vrouw, enorm. Nou zit ze weer lekker te priegelen aan een kettinkje en ondertussen babbelt ze zonder aanziens des persoon tegen iedereen. Moet je maar kunnen hoor.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:00 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub Huub! Barbatruuk
Nou had ik toch al een paar keer van d'r gehoord dat ze geen make-up nodig heeft, maar ik zie nu toch de nodige flesjes, tubes en potjes de revue passerenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
Natasia maakt zichzelf of is het haarzelf mooi voor Huub:
[afbeelding]
Mischien zegt hij wel niks dan, en houd het voorzich. Opzich wel slimme set toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Bart kijkt regelmatig op nu.nl, hopelijk nu niet.
Maar het staat volgens mij alleen in achterklap.
Nog niet meegemaakt, zal wel weer een uurtje of acht worden, maar goed, hetzij vergevenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:59 schreef blomst het volgende:
Nog een uurtje, als ze een beetje stipt zijn.
Ze bakt er echt helemaal niks van idd. Ze kan niet vooruit denken krijg ik het idee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda reguleert haar faalangst bij het taart bakken, dmv het slaken van kreetjes.
Trekken zich waarschijnlijk gelijk terug Natasia: Kom je Bartjeeeeee? waaaarom niet, wat heeeeb jij?!!! Doeeeee normaaaaal,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:09 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat Brian en Natasia het écht niet grappig gaan vinden..![]()
Altijd als mensen iets quoten van haar kan me precíes voorstellen hoe zij dat zou zeggen. Heel naar is dat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Trekken zich waarschijnlijk gelijk terug Natasia: Kom je Bartjeeeeee? waaaarom niet, wat heeeeb jij?!!! Doeeeee normaaaaal,
Black_King shakes hands and koughs...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef blomst het volgende:
hele tijd achter de pc is ook niet goed voor mijn rook gedrag.
Eigenlijk is het wel een poepie en een schatje, ja.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef Leandra het volgende:
Ik ben nog ff de COSsen aan t bijlezen maar ik vind het wel enorm lief van Amanda dat ze een appeltaart voor Huub aan t bakken is....
Huub komt terug, en dat is natuurlijk een feestje, en bij een feestje hoort taart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |