Nou haar vader is overleden toen ze twee was, dat zal op zich heus zijn sporen hebben nagelaten...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef Pulu het volgende:
Amanda draagt de sporen van een verwaarloos kind(en dat baseer ik niet op 'het niet kunnen maken van een appeltaart')....of misschien zelfs wel erger (maar daar maak ik geen grappen over)....
Whooow redactie, jullie lezen snel...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:34 schreef FSR het volgende:
Bwian slaapt weer...
Of ze kijken op hun camera's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef FSR het volgende:
[..]
Whooow redactie, jullie lezen snel...
hij werd gelijk geroepen....:D
Wellicht is degene die het filmpje op youtube heeft geplaatst verbonden aan dat bedrijf... ik zou het niet weten? Of, het is de sponsor van een deel van de aparatuur in DGK en heeft Tien/Talpa zelf dit filmpje op youtube geplaatst in samenwerking met LG?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef Bastiaan81 het volgende:
[..]
LG Electronics.......
Dit bedrijf maakt ook mobiele telefoons, plasma/lcd schermen enz net als de sponsor Samsung
Haar verstand sinds haar geboorte... (flauw ik weet hetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef Pulu het volgende:
Wat is Natasia kwijt en sinds wanneer?
Haar Wilgo, haar kinderen, en zoveel meer... en dat alles sinds haar intrede in DGK.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef Pulu het volgende:
D'r haarspullen en d'r make-up... Sinds vanmorgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef Pulu het volgende:
Ik snap ook niet zó goed waarom iedereen zo zit te hakken op Amanda. Misschien om de zelfde redenen? Nena kwam met meer weg omdat ze zo mooi was, of ze nou zoveel meer in huis had dan Amanda..... ik vind Amanda liever, geïnteresserder en meer bereid tot..... Verder vind ik het waaróm van haar doen en laten interessanter dan dat het me irriteert.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef Pulu het volgende:
Amanda draagt de sporen van een verwaarloos kind(en dat baseer ik niet op 'het niet kunnen maken van een appeltaart')....of misschien zelfs wel erger (maar daar maak ik geen grappen over)....
Waar vind ik die dan? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:06 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Amanda en Brian stream 3.asf zoek die maar even op
plekje van HiDiHo geloof ik:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:42 schreef Raissa het volgende:
[..]
Waar vind ik die dan? Ben wel benieuwd
Ze kreeg haar Boobies van der moeder toen ze 15 was.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:34 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou haar vader is overleden toen ze twee was, dat zal op zich heus zijn sporen hebben nagelaten...
Ah thanksquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
plekje van HiDiHo geloof ik:
http://www.megaupload.com/?f=8H8NM7R2
[]quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:54 schreef Missy_1974 het volgende:
P.S ben ik nou de enige die gezien heeft dat amanda en brian orale geneugten hebben uitgewisseld ?
Idd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:42 schreef Miraaa het volgende:
Maar de positieve kanten, je ziet ze als een kind zo blij worden bij het maken van een armband/appeltaart......ik denk inderdaad ook dat dit meisje een heel hoop tekort is gekomen en dan bedoel ik niet materialistische zaken.
Dat was nou juist mijn punt, en als je je dochter op 15 jarige leeftijd een paar boobs cadeau doet is dat best aardig, maar je kunt beter een appeltaart met haar gaan bakken of een andere vorm van quality time geven en op die manier aandacht schenken aan je dochter...Dat bedoelde ik dus..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:42 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Maar de positieve kanten, je ziet ze als een kind zo blij worden bij het maken van een armband/appeltaart......ik denk inderdaad ook dat dit meisje een heel hoop tekort is gekomen en dan bedoel ik niet materialistische zaken.
heb net wel ergens anders een filmpje gekeken van die avond maar daar was het niet te zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
plekje van HiDiHo geloof ik:
http://www.megaupload.com/?f=8H8NM7R2
Ik wil verder niet de siegoloog uithangen (want anders graag wat willen zeggen over dat constante gegiechel van der), maar ik heb een zaadvol vermoeden dat dit meisje een moeder heeft (die al dan niet uit schuldgevoelens), die haar zo verwend heeft dat ze de waarde van spullen niet kent en ik sluit me dus aan bij de conclusie van je reactiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:42 schreef Miraaa het volgende:
[..]
water opzetten en eieren koken staat niet gelijk aan eten koken hèquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:49 schreef Elounda het volgende:
En nu ga ik eten koken... Als dit 2 jaar gaat duren, weet ik niet of mijn huwelijk met Wederhelft bestaan blijft.... Ik heb geen leven meer en ben echt verslaafd aan deze gruwelijke shit...
Kan je nagaan wat het met de kinderer van Nat.... doetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat was nou juist mijn punt, en als je je dochter op 15 jarige leeftijd een paar boobs cadeau doet is dat best aardig, maar je kunt beter een appeltaart met haar gaan bakken of een andere vorm van quality time geven en op die manier aandacht schenken aan je dochter...Dat bedoelde ik dus..![]()
Mooi, slagroom erop en smijten maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:51 schreef Black_king het volgende:
LOL Om 7 uur zijn de appeltaarten klaar.....
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mooi, slagroom erop en smijten maar.
`quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:49 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik wil verder niet de siegoloog uithangen (want anders graag wat willen zeggen over dat constante gegiechel van der), maar ik heb een zaadvol vermoeden dat dit meisje een moeder heeft (die al dan niet uit schuldgevoelens), die haar zo verwend heeft dat ze de waarde van spullen niet kent en ik sluit me dus aan bij de conclusie van je reactie
Ze spuiten hem vast plat zodat ie vanavond niet totaal door het lint gaat en Huub achterna rend met een broodmes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:53 schreef FSR het volgende:
Wat zal er met Bwian allemaal gebeuren in de GameRoom...
En haar stijltang is gelukkig ook weer terecht....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Charmian het volgende:
Zdngmw is zich aan het optutten (voor zover dat mogelijk is) voor de nieuwe bewoner![]()
![]()
8 puntjes snijden maar dan.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Fysiek geweld.... Die les zullen ze nu wel geleerd hebben, vermoed ik.
Ik zie Bart nog wel in staat om Huub een stuk van zijn taart te geven hoor. Bart houdt wel van die spelelementen...![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
Natasia maakt zichzelf of is het haarzelf mooi voor Huub:
[afbeelding]
Bart zal lachen als een boer met kiespijn denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
:
Ik zie Bart nog wel in staat om Huub een stuk van zijn taart te geven hoor. Bart houdt wel van die spelelementen...![]()
Ik denk niet dat je de enigste bent..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef korakel het volgende:
- off topic- irri dat ze al zo vroeg vanmiddag bekend hebben gemaakt dat Huub terugkomt. Komt nix meer uit mn handen (al de hele middag...)
Slagroomtaarten gooien beter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef Ecila111 het volgende:
Kun je een beetje naar behoren met appeltaarten gooien?
Dat zijn de kleine geneugten van het leven..... Een vroege vrijdagmiddag .....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef korakel het volgende:
- off topic- irri dat ze al zo vroeg vanmiddag bekend hebben gemaakt dat Huub terugkomt. Komt nix meer uit mn handen (al de hele middag...)
Dat heeft ze mi van Huub geleerd. Gezellig blijven communiceren tegen mensen die lullig tegen je doen...prima stijl!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Elounda het volgende:
En het mooie vind ik eigenlijk ook dat Sylvia zo heerlijk haar eigen gang gaat. Wat een kracht heeft die vrouw, enorm. Nou zit ze weer lekker te priegelen aan een kettinkje en ondertussen babbelt ze zonder aanziens des persoon tegen iedereen. Moet je maar kunnen hoor.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:00 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub Huub! Barbatruuk
Nou had ik toch al een paar keer van d'r gehoord dat ze geen make-up nodig heeft, maar ik zie nu toch de nodige flesjes, tubes en potjes de revue passerenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef blomst het volgende:
Natasia maakt zichzelf of is het haarzelf mooi voor Huub:
[afbeelding]
Mischien zegt hij wel niks dan, en houd het voorzich. Opzich wel slimme set toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Bart kijkt regelmatig op nu.nl, hopelijk nu niet.
Maar het staat volgens mij alleen in achterklap.
Nog niet meegemaakt, zal wel weer een uurtje of acht worden, maar goed, hetzij vergevenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:59 schreef blomst het volgende:
Nog een uurtje, als ze een beetje stipt zijn.
Ze bakt er echt helemaal niks van idd. Ze kan niet vooruit denken krijg ik het idee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda reguleert haar faalangst bij het taart bakken, dmv het slaken van kreetjes.
Trekken zich waarschijnlijk gelijk terug Natasia: Kom je Bartjeeeeee? waaaarom niet, wat heeeeb jij?!!! Doeeeee normaaaaal,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:09 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat Brian en Natasia het écht niet grappig gaan vinden..![]()
Altijd als mensen iets quoten van haar kan me precíes voorstellen hoe zij dat zou zeggen. Heel naar is dat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Trekken zich waarschijnlijk gelijk terug Natasia: Kom je Bartjeeeeee? waaaarom niet, wat heeeeb jij?!!! Doeeeee normaaaaal,
Black_King shakes hands and koughs...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef blomst het volgende:
hele tijd achter de pc is ook niet goed voor mijn rook gedrag.
Eigenlijk is het wel een poepie en een schatje, ja.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef Leandra het volgende:
Ik ben nog ff de COSsen aan t bijlezen maar ik vind het wel enorm lief van Amanda dat ze een appeltaart voor Huub aan t bakken is....
Huub komt terug, en dat is natuurlijk een feestje, en bij een feestje hoort taart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |