Ah, dank u!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:04 schreef Nasp het volgende:
Het filmpje van de Zebralounge op youtube gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=o_ruKpE6d44
ik had al het gevoel dat ik de enige ben die het gezien heeft, want het was zeker een likbeurtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:07 schreef Borga het volgende:
Missy ...er werd zeker gevoosd
Het is niet zozeer het intellect van amoebe wat me stoort, als wel haar karakter. Zij was de vriendin van Nena, waar Nena zoveel compassie mee had omdat amoebe het zo moeilijk had en haar daarom met kerst uitnodigde in DGK. Vervolgens wordt Nena eruit gegooid en staat daar al trappelend van ongeduld amoebe klaar om haar plaats in te nemen. So far, so good.... Op dat moment, had amoebe de keuze om zich een ware vriendin te tonen en ze had het de engerds die haar vriendin zo te grazen hebben genomen, moeilijk kunnen maken. In plaats daarvan, ging ze roddelen over haar vriendin en sloot ze zich juist bij dit stel lowlifes aan. Amoebe liet zien, dat vriendschap (ookal gaf ze toe dat Nena juist altijd voor haar is opgekomenen toen amoebe gepest werd op school, en dat dat ook de basis is van hun vriendschap) voor haar geen enkele waarde is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:58 schreef RSie het volgende:
word eerlijk gezegd een beetje moe van het commentaar op AmanDEL d'r intellect.
o.k. ze is niet de allerslimste,.. maar kom op,.. dat kind is 19 die is amper de Breezergerechtigde leeftijd ontgroeid.
spreek de gemiddelde 19-jarige bakvis op straat eens aan en je krijgt de zelfde woordenbraak op je afgevuurd.
Ik ben blij dat ze erin zit! (nee, ben geen fan en geil ook niet op d'r) maar ze brengt wel wat leven in dat hok. geef toe,.. Bart, Syl, Brian en Natasia hebben eigenlijk nog minder te melden. Amandel die lult lekker door over van alles en nog wat! Nataas kan alleen maar over d'r kindjes en d'r poepie blaten, Brian alleen maar over zijn konijnengedrag, Bart over,........ euhhhh en Syl komt pas los als er een vriendin langskomt. (al moet ik zeggen dat ze zich wel wat meer bloot begint te geven).
Als Hupert er straks weer inzit en hij legt zijn vroegere geschillen met Amoebe bijlegt dan denk ik dat die 2 samen nog voor een hoop leuke momenten kunnen zorgen!
only time will tell!!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:03 schreef Elounda het volgende:
Toen ik 19 was, had ik baan, studeerde, woonde samen, had verantwoordelijkheid. En Breezers moesten nog uitgevonden worden... dus dat gaat niet helemaal op en ik ken meer mensen van 19 in mijn omgeving die stukken slimmer zijn... kortom het is gewoon een dombo....
Amanda's amusementswaarde is hoog....met name omdat ze constant haar oppervlakkigheid, naïviteit en simplisme ten toon spreidt...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:58 schreef RSie het volgende:
word eerlijk gezegd een beetje moe van het commentaar op AmanDEL d'r intellect.
o.k. ze is niet de allerslimste,.. maar kom op,.. dat kind is 19 die is amper de Breezergerechtigde leeftijd ontgroeid.
spreek de gemiddelde 19-jarige bakvis op straat eens aan en je krijgt de zelfde woordenbraak op je afgevuurd.
Ik ben blij dat ze erin zit! (nee, ben geen fan en geil ook niet op d'r) maar ze brengt wel wat leven in dat hok. geef toe,.. Bart, Syl, Brian en Natasia hebben eigenlijk nog minder te melden. Amandel die lult lekker door over van alles en nog wat! Nataas kan alleen maar over d'r kindjes en d'r poepie blaten, Brian alleen maar over zijn konijnengedrag, Bart over,........ euhhhh en Syl komt pas los als er een vriendin langskomt. (al moet ik zeggen dat ze zich wel wat meer bloot begint te geven).
Als Hupert er straks weer inzit en hij legt zijn vroegere geschillen met Amoebe bijlegt dan denk ik dat die 2 samen nog voor een hoop leuke momenten kunnen zorgen!
only time will tell!!
Verkapte "zaad"postquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:11 schreef Pulu het volgende:
[..]
Amanda's amusementswaarde is hoog....met name omdat ze constant haar oppervlakkigheid, naïviteit en simplisme ten toon spreidt...
Ze heeft aan haar zelf te danken dat er constant op haar intellect (welk intellect) wordt aangevallen
Als haar moeder haar had doorgeslikt hadden we niks gemist in deze wereld...
Mee eens, zij is eigenlijk de enige van de vrouwen (die ik in de kooi heb gezien) die leuke activiteiten doet om haar leven wat te kleuren en te verdiepen. Ze komt onbevooroordeeld over en tangoën en paaldansen is meer dan een leuke bezigheid..... moet je toch wel het 1 en ander op orde hebben om dat aan te durven gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Elounda het volgende:
En het mooie vind ik eigenlijk ook dat Sylvia zo heerlijk haar eigen gang gaat. Wat een kracht heeft die vrouw, enorm. Nou zit ze weer lekker te priegelen aan een kettinkje en ondertussen babbelt ze zonder aanziens des persoon tegen iedereen. Moet je maar kunnen hoor.
Goed verwoord!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:09 schreef Tissik het volgende:
Het is niet zozeer het intellect van amoebe wat me stoort, als wel haar karakter. Zij was de vriendin van Nena, waar Nena zoveel compassie mee had omdat amoebe het zo moeilijk had en haar daarom met kerst uitnodigde in DGK. Vervolgens wordt Nena eruit gegooid en staat daar al trappelend van ongeduld amoebe klaar om haar plaats in te nemen. So far, so good.... Op dat moment, had amoebe de keuze om zich een ware vriendin te tonen en ze had het de engerds die haar vriendin zo te grazen hebben genomen, moeilijk kunnen maken. In plaats daarvan, ging ze roddelen over haar vriendin en sloot ze zich juist bij dit stel lowlifes aan. Amoebe liet zien, dat vriendschap (ookal gaf ze toe dat Nena juist altijd voor haar is opgekomenen toen amoebe gepest werd op school, en dat dat ook de basis is van hun vriendschap) voor haar geen enkele waarde is.
Vandaar dus.
Dan kan ze nog zo gezellig appeltaart bakken met Bart, of uuurenlang kroelen met juist de man waar haar vriendin toch wel enig warm gevoel voor had (das vriendschap he, zo doe je dat... not), het enige wat ik daaruit opmaak is dat amoebe een egocentrisch kreng is dat met het grootste gemak over de gevoelens van de mensen die zij haar vrienden noemt, heenwalst.
Amoebe, is beslist niet mijn kopje thee.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:12 schreef Borga het volgende:
Bagheeera....en uiteindelijk zit je hier met ons naar de striems te kijken
Tissik is bij deze wel een kopje thee van mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:09 schreef Tissik het volgende:
[..]
Amoebe, is beslist niet mijn kopje thee.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:12 schreef Borga het volgende:
Bagheeera....en uiteindelijk zit je hier met ons naar de striems te kijken
Jij hebt je zakken wiet al in huisquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wel netjes trouwens van de redactie, dat ze vanmiddag niet op de brief van Natsia in gingen zoomen.
En bij iets onbelangerijks zoals nu wel. Ben wel tespreken zo vandaag:) HUUB relle ze moeder maak die Brian maar lekker parra BRODDDER:)
Wat zit je nou te janken, klein kindquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:31 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De redactie tegenover de andere bewoners. Het wordt een beetje een oneerlijke strijd zo..... Maar ik heb het idee dat ze dat bij Tien niet zo erg vinden zolang de kijkcijfers maar hoog zijn....
Dat waren mijn gedachten ook, ik dacht die kan nooit meer een bovenkant creëren als ze de helft van het deeg opeet....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:19 schreef Pulu het volgende:
Met appeltaart kom je meestal een beetje tekort bij het bedekken van de bovenlaag maar als je de helft gaat zitten opvreten, kom je sowieso tekort...stelletje mongolen
arm kind...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:21 schreef CHAOS_ het volgende:
Gisteren zei Natasja nog dat ze haar spijkerbroeken in moest leveren, dus misschien heeft ze geen broeken meer.
Dat heb ik ook altijd: daarom maak ik altijd 2x zoveel: waarvan natuurlijk een kwart al van te voren op gaat. De deeg is opzich lekkerder dan de appeltaart.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:19 schreef Pulu het volgende:
Met appeltaart kom je meestal een beetje tekort bij het bedekken van de bovenlaag maar als je de helft gaat zitten opvreten, kom je sowieso tekort...stelletje mongolen
Zijn alvast naar huis gestuurdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:21 schreef CHAOS_ het volgende:
Gisteren zei Natasja nog dat ze haar spijkerbroeken in moest leveren, dus misschien heeft ze geen broeken meer.
_inge_ snapt het concept van de Gouden Kooi niet zo erg denk ik..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken, klein kind
Nieuwe bewoners hebben toch ook allerlei info?
Niemand die het vreemd vind dat er een LG logo op het einde van het filmpje zit???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:04 schreef Nasp het volgende:
Het filmpje van de Zebralounge op youtube gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=o_ruKpE6d44
Er moest natuurlijk ook ruimte gemaakt worden voor Huub z'n vers gestoomde kleren.quote:
Je kan niet wachten hè...quote:
Ehm... wat is dat voor een logo dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:24 schreef Bastiaan81 het volgende:
[..]
Niemand die het vreemd vind dat er een LG logo op het einde van het filmpje zit???
![]()
mischien van video/dvd speler???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:20 schreef Bastiaan81 het volgende:
[..]
Wat doet dat LG logo op het einde???
Foutje Bedankt???
volgens mij is ze aan het oefenen met haar typecurcusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Volgens mij kan Natasia gewoon op www.nu.nl checken en weet ze het.
LG Electronics.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ehm... wat is dat voor een logo dan?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
Even een nare vraag: Is zn entree tijdelijk ? ( een uurtje ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |