Nee, ze weten van niksquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:16 schreef Maanvis het volgende:
hey, weten ze het in het huiske al dat hun vriendelijke vriendje terugkomt?
Do NOT mention the T-word....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:17 schreef blomst het volgende:
Fok word al trager??
Albert had twee dagen geleden al gezegd dat dat het laatste was wat ie erover wilde zeggen. Gister was het weder raak en vanavond.....Helaas. Wederom opschudding in de Gouden Kooi, ik ben Daphne Bunskoek, dit is RTL Boulevard, Huub van,..............quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:16 schreef Prospera het volgende:
18.30 RTL boulevard, hier kunnen ze niet omheen.
Ze weten iig "iets": amoebe: spanneeend vanavond!quote:
Ja doe dat maarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:19 schreef XiChico het volgende:
Welke streams moet je checken, gewoon via de DGK site?
Hahha, minimaal Bart gaat dat roepen en misschien nog wel meer viezeriken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:17 schreef Kinga het volgende:
Ik word niet goed als er straks in het huis geroepen wordt, ZIE JE WEL IK WIST DAT IE TERUG ZOU KOMEN.![]()
Welke appeltaart lekkerder is, en ze weten dat ze voor 7.00uur klaar moeten zijn met eten.quote:
je bent niet alleen,moet tot 21 uur.maar dat dansje doe ik met jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Je zult maar op je werk zitten en niet achter je PC, en je krijgt een telefoontje van je dochter dat Huub terugkomt, dan begrijpen jullie wel dat ik een vreugdedansje heb gedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:19 schreef XiChico het volgende:
Welke streams moet je checken, gewoon via de DGK site?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:21 schreef Black_king het volgende:
Ah ze weten dus al dat er een nieuwe bewoner bij komt, ze gaan voor 6 dekken....
nee denk dat hedda huub wel duidelijk heeft gemaakt dat hij dat moet laten gaan, want dan zou huub gewoonweg dom zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:20 schreef Dynabite het volgende:
Brian's eerste woorden als Huub terugkomt: "hedda is een hoer"dag Huub
![]()
![]()
Als Blomst en HiDiHo aanwezig zijn is dat vast geen probleem, en er zijn er meer die het kunnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:21 schreef raggende_annie het volgende:
is er ook iemand die met z'n vinger op het juiste tijdstip richting opnameknop wilt bewegen? (ja, ook indrukken graag) ik ben dr namelijk niet. denk dat ik maar weer s alles ga volgen. alleen vervelend dat ze iedere keer "bommetjes" gooien als ik niet thuis ben.
Word vast wel opgenomen door hidaho?? of hoe zijn naam maar is. HiDiHoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:21 schreef raggende_annie het volgende:
is er ook iemand die met z'n vinger op het juiste tijdstip richting opnameknop wilt bewegen? (ja, ook indrukken graag) ik ben dr namelijk niet. denk dat ik maar weer s alles ga volgen. alleen vervelend dat ze iedere keer "bommetjes" gooien als ik niet thuis ben.
Vanaf zondagavond dacht ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Kinga het volgende:
Hoeveel dagen is Huub nou weggeweest? Ben gevoel van tijd even kwijt...
Vanaf zondag dacht ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef Kinga het volgende:
Hoeveel dagen is Huub nou weggeweest? Ben gevoel van tijd even kwijt...
ben ik dan gek ik tel toch echt maar 5 bordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:22 schreef Kinga het volgende:
Omg, ze dekken al voor een extra persoon, prachtig.
drank in huis halen - opgeleukte pizza in de oven - alle telefoons op voicemail zetten - gordijnen dichtdoen - gekoelde drank al vast bij PC zetten - laptop ernaast voor de streams - klaarleggen van sigaretten, voorgerolde joints, beetje speed voor als het echt laat wordt - hoe moet het met plassen straks , mwah gewoon maar op de wc zo ver lopen is het niet - verder nog iets vergeten, NEE, mooi: de gemiddelde FOK!'er zit er helemaal klaar voor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef Kinga het volgende:
Wat is het opeens rustig hier, zal straks wel weer ontploffen.
Ik heb mijn rondedansje al gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef noekje het volgende:
Even juichen hoor!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het nl nog niet maar ben echt blij! Ik ga zo lachen om de confrontatie met Natasia.![]()
Nee, daar maak ik me geen zorgen om. Na Nathanaël, staan ook Natasia en Braajen op zijn lijstje. Hij kan dus iig nog 2 keer weggaan en weer terugkomen (Na in willekeurige volgorde N en B weg te hebben gespeeld)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:22 schreef Mika25 het volgende:
De Huub fans (waaronder ik tot op zekere hoogte ook toe behoor), moeten wel realistisch zijn...de "trigger" van Huub (NL) is weg, gecombineerd met een alcohol verbod zal zowiezo zorgen dat we een andere Huub te zien gaan krijgen. Ook al omdat Huub nu allerlei inside informatie heeft.
Wat ik ook jammer vindt is dat ze niet eerst een andere bewoner erin zetten en zich nu meteen weer op Huub concentreren. Als Huub er vandaag in komt gaat de media aandacht WEER 3+ dagen over Huub (waar Talpa uiteraard blij mee zal zijn), maar als er volgende week 2 nieuwe bewoners komen zullen die niet echt in de aandacht komen omdat alle aandacht nog steeds op Huub gericht is. Dus persoonlijk zou ik eerst 2 nieuwe bewoners erin gooien, en 2 dagen later pas de nieuwe...maar das mijn mening...(misschien kunnen ze gewoon geen geschikte kandidaten vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |