Lindenbergh speelt...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag maar zo beginnen:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Heitinga
Davids
Gabri - Sneijder
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
quote:Lindenbergh in de basis tegen ADO
Vrijdag 9 februari, door SV, Amsterdam, 14.07u GMT+01.00, AS
Ajacied Olaf Lindenbergh start aanstaande zondag in de basis als Ajax in het Zuiderpark tegen ADO Den Haag aantreed. Henk ten Cate bevestigde dat op de persconferentie.
Door de blessures van Emanuelson en Vermaelen is Lindenbergh de enige (stand-in) linksback nog in de selectie. Stam keert na een schorsing terug in het centrum van de verdediging.
Tegen ADO staat de verdediging en het middenveld vast, alleen de aanval is een klein vraagteken. Ten Cate heeft de afgelopen weken continu verteld voor 'spelers in vorm' te kiezen, vandaar dat Babel de voorkeur boven Huntelaar kreeg tegen Feyenoord. Echter, in de oefenvorm stond Leonardo linksbuiten en Huntelaar in de spits.
Babel en De Mul deden met 'de reserves' mee, maar de oefenmeester had bij 'het hesjesteam' de rechtsbuitenpositie opengelaten. Nietszeggend dus. Welzeggend is een vrije trap van Perez die op de training prachtig in het doel krulde. De Deen staat te popelen en is in vorm, maar zijn concurrent, Sneijder, is in topvorm.
Babel lijkt overigens een opvolger van de 'Curver-methode', de leerschool waarvan hij werd verbannen door Ajax, te hebben gevonden. Davids is zijn nieuwe coach. De 33-jarige middenvelder trapte na afloop nog even serieus een balletje na met de rappe aanvaller om de balcontrole te verhogen.
Wil je Heit op links?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar ik wil dat we zo spelen.
0-6 minimaalquote:
0-3quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef Silenus het volgende:
Nou mannen, wat verwachten we ervan zondag?
Ik denk twee-nul. Voor ons.
Hetzelfde, als het niet erger is met nieuwe blessure's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:19 schreef Nashje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Henk de verdediging neerzet tegen Bremen.
Blessures is een groot woord, als je dan ineens met oranje mee mag doen en over een paar weken ineens niet meer zou ik ook zeggen dat ik een blessure had.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hetzelfde, als het niet erger is met nieuwe blessure's.
Ogararu is toch geschorst tegen Bremen? Hou je Heitinga en Stam over.. sja en Lindenbergh danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hetzelfde, als het niet erger is met nieuwe blessure's.
Timisela?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ogararu is toch geschorst tegen Bremen? Hou je Heitinga en Stam over.. sja en Lindenbergh dan
Timisela of Supusepa idd. Maar om die zo in één keer te brengen tegen Bremen.. Lijkt me niet zo slim. Misschien verstandiger om ze dan tegen ADO al mee te laten doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef toma het volgende:
[..]
Timisela?
Slijngaard en Verthongen verhuurd![]()
misschien iemand anders uit de jeugd?
Idd, dat kille en zakelijke van PSV was het toch helemaal? Ze beginnen goed te spelen, het gaat fout en Koeman begint een Calimero te worden. En aan het begin van het seizoen maar zeiken op Ten Cate.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef StarGazer het volgende:
Gewoon winnen idd zondag. Hoe maakt niet uit.
Ajaxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Wo ist der op?
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ogararu is toch geschorst tegen Bremen?
Lijkt me handig dat de OP voortaan iets met het logo is, en dan het plaatje met waar mensen met seizoenskaart zitten. De rest is eigenlijk overbodige info.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Wo ist der op?
Ja en KJH mag gewoon mee doenquote:
Iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:41 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me handig dat de OP voortaan iets met het logo is, en dan het plaatje met waar mensen met seizoenskaart zitten. De rest is eigenlijk overbodige info.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Roflbroek het volgende:
Net in het Ajax journaal (RTV-NH) een sneer van raf VDV naar Koeman: "Nou maar hopen dat Ajax kampioen wordt want als Koeman weer kampioen wordt, dat lijkt me niks."
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Roflbroek het volgende:
Net in het Ajax journaal (RTV-NH) een sneer van raf VDV naar Koeman: "Nou maar hopen dat Ajax kampioen wordt want als Koeman weer kampioen wordt, dat lijkt me niks."
Zou raar zijn als vd Vaart niet zou willlen dat Ajax kampioen wordt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Roflbroek het volgende:
Raffiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Roflbroek het volgende:
We kunnen nu toch niks met het geld wat we zouden krijgen. Kan je net zogoed wachten tot de zomer.quote:
Als je hem nu van de hand doet, hoef je zijn loon niet te betalenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef jna het volgende:
[..]
We kunnen nu toch niks met het geld wat we zouden krijgen. Kan je net zogoed wachten tot de zomer.
Dus die transfermarkt in Z-Amerika is nog open? Kan Ajax niet effe snel een verdediger halen die er direct staatquote:
Dat mag dan weer nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus die transfermarkt in Z-Amerika is nog open? Kan Ajax niet effe snel een verdediger halen die er direct staat.
quote:Ajax-coach Ten Cate: ‘Werder Bremen komt te vroeg’
Datum: 9-feb 14:17
Henk ten Cate keek vrijdagmiddag niet alleen vooruit naar het competitieduel met ADO Den Haag, aanstaande zondag in het Zuiderpark, ook liet hij zijn licht schijnen op de eerste wedstrijd tegen Werder Bremen, volgende week woensdag in de achtste finales van het UEFA Cup-toernooi. “Werder Bremen is op dit moment een maatje te groot voor Ajax,” aldus Ten Cate.
Fouten, die aan het begin van het seizoen nog werden gemaakt ziet Ten Cate niet meer, zei hij gisteren. “De trainingen zijn de laatste weken van een behoorlijk hoog niveau. Maar Werder Bremen komt op dit moment iets te vroeg voor ons, denk ik.
“We zullen ons bij voorbaat nooit neerleggen bij een nederlaag, maar we moeten ook realistisch blijven. Werder heeft gewoon een heel sterk team. Daar zit alles in. Ervaring, rijpheid, slimheid, fysieke kracht, ze hebben een fantastisch middenveld en een paar spijkerharde verdedigers. Werder Bremen is een heel uitgebalanceerd elftal. Bovendien spelen ze heel Europees, tamelijk on-Duits.”
Olaf Lindenbergh zal zondag tegen ADO den Haag zijn opwachting maken in het elftal van Ajax, bij afwezigheid van de geblesseerde Emanuelson en Vermaelen. “Olaf heeft ons nog nooit in de steek gelaten,” aldus Ten Cate. Het centrale verdedigingsduo wordt waarschijnlijk gevormd door Stam en Heitinga, met Ogararu op de rechterflank.
Veel meer keus heeft Ten Cate niet achterin. De trainer wilde niet zeggen of hij nog een verdediger van Jong Ajax zal overhevelen naar de A-selectie. “Als de nood aan de man komt, kan Gabri als rechtsback uit de voeten, Davids op links en Maduro in het centrum”
Mark van den Heuvel - Sportweek
Onzin? De originele OP is offline, dus ik moest wat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:01 schreef rubbereend het volgende:
onzin weggehaald.
Eigenlijk zijn we nooit echt de underdog he. Al spelen we tegen Barcelona. We blijven Ajax!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:21 schreef Suijk het volgende:
Underdog dus, maar dat was al wel duidelijk natuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:29 schreef Black-Death het volgende:
Zul je zien dat er tegen Bremen zoiets komt:
Davids, Maduro, Heitinga, Gabri
Idd, denk dat we geen kans hebben maargoed misschien heeft Werder een mindere dag in Duitsland en kunnen we ze hier in Amsterdam afmakenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach van de wedstrijden tegen Werder heb ik geen hoge verwachtingen.
Idd het kan dan alleen mee vallen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Bremen uit? Da Sandman had toch nog een kaart?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Iemand nog een kaartje over?
Ja, bremen. Voor zondag gaat wat lastiger worden hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bremen uit? Da Sandman had toch nog een kaart?
Willem2 uit moest je toch ook nog hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, bremen. Voor zondag gaat wat lastiger worden he.
Van niemand? Of mogen nieuwe mensen zich niet aanmelden.quote:
Ja, misschien. Die hockeyclub naast bij het stadion zal de bar dit keer wel gesloten hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Willem2 uit moest je toch ook nog hebben
Eerst even voorstellenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Van niemand? Of mogen nieuwe mensen zich niet aanmelden.
Er zit hier volgens mij een gast die seizoenkaart van willem2 heeft. Die kan wel kaarten regelen.quote:Ja, misschien. Die hockeyclub naast bij het stadion zal de bar dit keer wel gesloten hebben.
Hoi.quote:
Ja, Stoma ofzo, maar die clubslet kan er 1 per kaart regelen ofzo. Ik kijk wel even verderquote:Er zit hier volgens mij een gast die seizoenkaart van willem2 heeft. Die kan wel kaarten regelen.
Jij hebt toch een uitkaart?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef Silenus het volgende:
Kaartje Willem II voor mij ook aub! Ben bereid een biertje te betalen.
Morgen trouwens niet vergeten kaarten voor AZ-uit te halen.
Az ga ik niet heen. Fuck de combi!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef Silenus het volgende:
Kaartje Willem II voor mij ook aub! Ben bereid een biertje te betalen.
Morgen trouwens niet vergeten kaarten voor AZ-uit te halen.
Ja, maar geen auto.quote:
Nou maar hopen dat Hsv degradeerd. Dat heeft Nigel de Jong wel verdiend.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:46 schreef Roflbroek het volgende:
Het scheelt weer een vorstelijk salaris. En nu kan een jeugdspeler ervaring opdoen inplaats van Rosales.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:57 schreef jna het volgende:
[..]
We kunnen nu toch niks met het geld wat we zouden krijgen. Kan je net zogoed wachten tot de zomer.
Bremen moet wel Frank Baumann missen, ook een belangrijke speler daar. Maar het gaat verschrikkelijk lastig worden ja!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Persoonlijke favoriet van Henk Spaan. Verwacht maar een lyrische column binnenkort van Henk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:16 schreef denthemen het volgende:
Ajax contracteert Jan-Arie van der Heijden
Amsterdam, 09 feb 2007
Ajax heeft jeugdspeler Jan-Arie van der Heijden gecontracteerd. De linkermiddenvelder tekende een contract dat loopt van 1 juli 2007 tot en met 30 juni 2009.
Jan-Arie van der Heijden, die op 3 maart 1988 werd geboren, kwam op 18 juli 2001 bij de jeugdopleiding van Ajax terecht. In het najaar van 2005 won Van der Heijden brons met het Nederlands Elftal onder 17.
Als Werder zonder Klose was had ik Ajax nog wel zien winnen maar nu denk ik dat Werder wint.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bremen moet wel Frank Baumann missen, ook een belangrijke speler daar. Maar het gaat verschrikkelijk lastig worden ja!
Juist niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Werder heeft vitesse toch wel eens verslagen of niet?
Dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Juist niet.![]()
3-3 in Duitsland dacht ik, en 2-1 gewonnen thuis.
Reden nummer 1 voor mij waarom ik hoop dat HSV idd degradeertquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat Hsv degradeerd. Dat heeft Nigel de Jong wel verdiend.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:16 schreef denthemen het volgende:
Ajax contracteert Jan-Arie van der Heijden
Argentijnse maffiaaaaquote:Van Geel: River zegt nog een week de tijd te hebben
In het Algemeen Dagblad laat Van Geel weten zelf ook verrast te zijn van de mededeling van River Plate dat ze nog een week hebben om de transfer van Rosales rond te maken. "Volgens River hebben ze op hun binnenlandse markt ook komende week nog de tijd. Eerder zeiden ze dat de deadline al deze week afliep, maar dat blijkt nu weer anders. Wij wachten het rustig af."
VdV echter nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat Hsv degradeerd. Dat heeft Nigel de Jong wel verdiend.
Pasanen konden we nu wel gebruiken met al die blessure's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef jna het volgende:
Staat trouwens wel aardig interview met Pasanen in de Ajax life. Over dat ie het geweldig vond bij Ajax en dat ie liever terug naar Nederland gaat dan terug naar Finland.
Wow, 2 oefenduelsquote:Ajax is niet van plan om de vraagprijs voor aanvaller Mauro Rosales te verlagen. Dit liet technische directeur Martin van Geel vandaag weten tegenover AT5. Rosales staat al weken op het punt om de overstap te maken naar River Plate, in zijn vaderland Argentinië.
Volgens Van Geel is River Plate bereid om de vraagprijs van Ajax te betalen, maar de Amsterdammers willen het bedrag in één keer ontvangen óf een bankgarantie bij een betaling in termijnen.
Volgens de Argentijnse krant Clarín zou Ajax 1,8 miljoen euro contant willen hebben. Los Millonarios boden 1,4 miljoen én twee oefenduels, waarvan alle inkomsten naar de Amsterdammers zouden gaan. Hierover is men dus nog in onderhandeling.
De 25-jarige Rosales staat officieel al ingeschreven bij River, waardoor beide clubs nog kunnen onderhandelen over de voorwaarden voor de transfer. De transfermarkt in Argentinië is namelijk donderdagnacht afgesloten.
Jelle van Damme stond er ook in. Die konden we nu ook gebruiken (maarja, wie niet eigenlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Pasanen konden we nu wel gebruiken met al die blessure's.
Wat ene kneuzen die hagenezenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:04 schreef Jasza het volgende:
Er zitten Hagenezen in de Studio van Nox in Amsterdam, Rennen Cantona Rennen
Ze gaan battlen tegen joden op talpa zometeen ofzo
Petriquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef jna het volgende:
Staat trouwens wel aardig interview met Pasanen in de Ajax life. Over dat ie het geweldig vond bij Ajax en dat ie liever terug naar Nederland gaat dan terug naar Finland.
Met de nadruk op als.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat levert aardig wat geld op als het stadion vol zit.
Nee?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:57 schreef Black-Death het volgende:
Dus Rosales staat nu bij zowel Ajax als bij River Plate ingeschreven?
quote:
Dat dat kan...?quote:De 25-jarige Rosales staat officieel al ingeschreven bij River, waardoor beide clubs nog kunnen onderhandelen over de voorwaarden voor de transfer. De transfermarkt in Argentinië is namelijk donderdagnacht afgesloten
Oh zo, blijkbaar kan je iemand inschrijven zonder contract.quote:
Waar?Altijd lekker na het uitgaan ff Hagenezen rammenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:04 schreef Jasza het volgende:
Er zitten Hagenezen in de Studio van Nox in Amsterdam, Rennen Cantona Rennen
Ze gaan battlen tegen joden op talpa zometeen ofzo
Denk niet dat ze er nog zijn hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Waar?Altijd lekker na het uitgaan ff Hagenezen rammen![]()
Had je dat stukkie van me niet gelezen in het vorige topic?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:19 schreef PLAE@ het volgende:
ik dacht dat dat van Leiden gelul was maar dus niet. jij wat over gehoord cantona?
Het is half 5 gek en Cantona en ik doen altijd zo tegen elkaarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:21 schreef PLAE@ het volgende:
Jasza probeer toch eens iets volwassener te doen jongen.
Welk tijdstip het ook is ik zie geen verschilquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is half 5 gek en Cantona en ik doen altijd zo tegen elkaar![]()
Doe is normaal, hoor je je eigen praten?quote:
JWTquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Doe is normaal, hoor je je eigen praten?
Cantona die gesloopt wordt![]()
OK Plae@ ik zal het proberenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Welk tijdstip het ook is ik zie geen verschil
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Doe is normaal, hoor je je eigen praten?
Cantona die gesloopt wordt![]()
I guess soquote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Over dat stukje over Leiden?
Pffff onmogelijk terug te vinden.Maar is igg wel gebeurt.quote:
Ik denk niet dat dat zo makkelijk zal gaan. Bremen is niet de makkelijkste ploeg die je kan treffenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik verwacht gewoon dat wij de volgende ronde halen.
Lijkt mij ook wel een goed scenarioquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:55 schreef Suijk het volgende:
Hoe maakt me inderdaad weinig uit...
Maar ik heb het gevoel dat we in Bremen beter niet kunnen winnen. 2-1 verliezen zou ok zijn. Anders wordt Ajax overmoedig en Bremen extra gemotiveerd en verlies je in de Arena kansloos. Bij 2-1 verlies is het hopelijk andersom, Bremen gaat twijfelen in Amsterdam en Ajax moet er vol voor gaan en wint met 1-0.
quote:Ajax drie weken zonder Urby Emanuelson
9/2/2007 16:51
Ajax is Urby Emanuelson waarschijnlijk nog drie weken kwijt, vertelde coach Henk ten Cate vrijdag. De trainer dubt nog wie de plaats van de twintigjarige verdediger moet innemen, omdat met Thomas Vermaelen een andere linkspoot nog een week of zes langs de kant zit.
Olaf Lindenbergh nam vorige zondag de positie van Emanuelson in tijdens de slotfase van het duel met Feyenoord. 'Als het nodig is, kan ook Edgar Davids linksback spelen', opperde Ten Cate via de website van Ajax. 'Roger zou dan eventueel op het middenveld kunnen spelen. Zaterdag maak ik mijn selectie bekend.'
Roger en John Heitinga zijn beiden fit. De Spanjaard kampte met een spierblessure, de Oranje-international had een pijnlijk bovenbeen. Hedwiges Maduro heeft geen last meer van een virus, waar hij vorige week door werd gehinderd. Zdenek Grygera is echter nog niet verlost van zijn hamstringblessure.
Té weinig.quote:10/2/2007 - Geruchten over interesse van Barcelona voor Sneijder blijven
(Gepost door RvN)
Volgens El Mundo Deportivo heeft Barcelona twee spelers bovenaan zijn verlanglijstje: Xabi Alonso van Liverpool en Wesley Sneijder van Ajax. De middenvelder van Ajax werd vorig seizoen ook al met regelmaat in verband gebracht met Barcelona. Zelf liet hij al enkele malen weten wel open te staan voor een buitenlands avontuur. Volgens de Spaanse krant kan Sneijder voor 12 miljoen vertrekken bij Ajax.
Ik zou gewoon op 20 inzetten. De halve wereld wil Sneijder hebben geloof ik.quote:
+ Messiquote:
Liever Deco.quote:
Beiden mag ookquote:
25 miljoen + messi + deco + puyol zou genoeg moeten zijnquote:
Je zou er wel goed over na moeten denken uiteraard.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou het niet direct afwijzen nee...
8 miljoen lijkt mij wel wat laag voor Babel, zou Ajax nooit akkoord mee zijn gegaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht 8 miljoen ergens gelezen te hebben. Maar kan er nergens meer iets over vinden, dus ik heb geen idee.
Een gelimiteerde transfersom. Dus als er een club komt die 8 miljoen biedt, moet Ajax Babel laten gaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:29 schreef Chadi het volgende:
Ze kunnen altijd meer vragen. 8 miljoen is een minimum.
Vind het meestal ook een belachelijke eis jaquote:
quote:Vreven gepasseerd voor Ajax
ADO Den Haag-verdediger Stijn Vreven moet aanstaande zondag in het competitieduel tegen Ajax op de bank starten. Trainer Lex Schoenmaker zal de Belgische back passeren voor het treffen met de Amsterdammers, zo melden diverse media.
Vreven kan normaal gesproken altijd rekenen op een basisplaats, maar voor het duel tegen Ajax kiest Schoenmaker voor Said Bakkati, die vorige week tegen FC Twente een uitstekende wedstrijd speelde.
Bij ADO Den Haag ontbreken verder Christian Kum, Stefan Postma, Wesley Verhoek en Josh Wagenaar wegens blessures. Aleksandar Rankovic zit het derde duel van vijf wedstrijden schorsing uit. Pascal Bosschaart en doelman Robert Zwinkels zijn tijdig hersteld van een blessure.
Aan Ajax-zijde ontbreken Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen. Beide internationals kampen met een knieblessure. Wel kan trainer Henk ten Cate weer een beroep doen op Jaap Stam die terugkeert van een schorsing.
Dat is dan wel weer zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:56 schreef Urquhart het volgende:
Ach, met Leonardo was het mooi meegenomen
Tot wanneer loopt z'n contract? 12 miljoen is een leuk bedrag hoor voor een speler die nooit echt de wereldtop zal bereiken vanwege z'n tekortkomingen op fysiek vlak.quote:
dream on..quote:
Raar dat z'n tekortkomingen op fysiek vlak tot nu toe nog nooit een issue zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 ebruari 2007 13:23 schreef dlebrok het volgende:
Tot wanneer loopt z'n contract? 12 miljoen is een leuk bedrag hoor voor een speler die nooit echt de wereldtop zal bereiken vanwege z'n tekortkomingen op fysiek vlak.
Op eredivisie-niveau komt ie door z'n goede techniek nog mee ja maar als ie straks tegenover Ballack ofzo staat gaat ie gewoon tekort komen. Bovendien heeft Sneijder volgens mij nog nooit een jaar echt constant gepresteerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Raar dat z'n tekortkomingen op fysiek vlak tot nu toe nog nooit een issue zijn geweest.
30 juni 2009quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:23 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt z'n contract? 12 miljoen is een leuk bedrag hoor voor een speler die nooit echt de wereldtop zal bereiken vanwege z'n tekortkomingen op fysiek vlak.
Ik had er veel vertrouwen in, maar nu onze verdediging in puin ligt is dat wel iets minder geworden moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:13 schreef twi het volgende:
Best gek dat we zo bang zijn voor Werder. Natuurlijk zijn ze goed, maar alle angsthazen hier zitten wel op de overtreffende trap. Als Ajax goed speelt dan kan er ook gewoon 2 keer van Werder gewonnen worden hoor. 't Is alleen 40-60 in 't voordeel van Werder, misschien wat minder vanwege de blessures die we hebben op 't moment.
Inderdaad, Rafael.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:19 schreef M0NTANA het volgende:
Halen wij VDV toch terug, als HSV degradeert.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:50 schreef Urquhart het volgende:
Raffie dan terughalen, en De Jong uitlachen
Maar als er 2 komen waarvan er 1 meer biedt????quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een gelimiteerde transfersom. Dus als er een club komt die 8 miljoen biedt, moet Ajax Babel laten gaan.
Juist wel, nog teveel zelfs. Dat resulteert vaak in teveel kaarten + balverlies. Als Davids hem leert die ongeremdheid te doseren kan het nog wel wat worden. Maar goed... het is verder niet aan de orde natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:10 schreef dlebrok het volgende:
de Jong is totaal geen type Davids, er zit geen vuur in die gozer.
Wat mij betreft blijft dat zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef Chadi het volgende:
als als als.. we hebben nu geen de jong.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:19 schreef M0NTANA het volgende:
Halen wij VDV toch terug, als HSV degradeert.
komt het stadion niet meer in ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:55 schreef Doc het volgende:
Wordt het Bloody Sunday spandoek ook nog voor komende thuiswedstrijd uit de kast gehaald? Zou ik wel van humor getuigen![]()
Hij moest toch weg?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien vind ik het nog steeds een belediging naar Ajax toe dat hij naar HSV is gegaan.
Dat denk ik ook - maar wat een miezerig gemierenzeik toch om dat doek. Zelf dan misschien voor die wedstrijd in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
komt het stadion niet meer in ben ik bang.
De transferprijs (3,5 miljoen ofzo?) spreekt boekdelen lijkt mij. Koeman kon hem niet aan destijds en was hem liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij moest niet weg hoor.
Mij ook niet.quote:
Dat lag toch echt aan Koetjeboe hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De transferprijs (3,5 miljoen ofzo?) spreekt boekdelen lijkt mij. Koeman kon hem niet aan destijds en was hem liever kwijt dan rijk.
Tsja, het is ook een beetje geluk hebben. Deze keer was alles gelijk toen ze aangemeld waren al weg. En met feyenoord uit hadden we wel 4 kaarten in één keer terwijl anderen weer gelijk niks hadden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mij ook niet.Gvd, baal hier stevig van.
Denk dat we er voor Twente-uit ook héél vroeg bij moeten zijn.
Maybquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog mensen die in de stad Werder Bremen - AJAX gaan kijken woensdag?
quote:10/2/2007 - Sneijder bestbetaalde Ajax-speler
(Gepost door RvN)
BRON: Sportweek
Uit de door Sportweek gepubliceerde Inkomstens Top 100 van Nederlandse sporters blijkt dat Wesley Sneijder vorig seizoen de bestbetaalde (Nederlandse) Ajacied was en de best betaalde Nederlander op de Nederlandse voetbalvelden. Met 2,6 miljoen euro (zonder premies en reclamecontracten) komt hij op nummer 20 in de Sportweek Inkomens Top 100. Klaas-Jan Huntelaar volgt op nummer 26 met 2,15 miljoen euro. De andere Nederlanders van Ajax verdienden vorig seizoen onder de 1 miljoen euro. Dit seizoen komen in de topcategorie van salarissen bij Ajax uiteraard Stam en Davids. Zij verdienden vorig seizoen bij hu vorige club meer dan 3 miljoen euro.
extra balen dat we nu zoveel verdedigers missen. maar werder heeft nog nooit van een nederlandse club gewonnen dus wie weet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:37 schreef Jasza het volgende:
Werder 3-1 achter trouwens, lijken een beetje uit vorm te zijn maargoed.
[..]
![]()
Inderdaad VDV is niet gewoprden wat we hadden gehoopt. Leuke voetballer maar bij Ajax zou hij nu in de weg lopen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
VdV hoeft niet terug te komen. Sneijder en Perez zijn beter.
Bovendien vind ik het nog steeds een belediging naar Ajax toe dat hij naar HSV is gegaan.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad VDV is niet gewoprden wat we hadden gehoopt. Leuke voetballer maar bij Ajax zou hij nu in de weg lopen.
Ga weg joh. Van der Vaart is minstens net zo goed als Sneijder, hij speelt alleen in een baggerteam. Bij Oranje laat hij nog altijd zien dat hij erg goed is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad VDV is niet gewoprden wat we hadden gehoopt. Leuke voetballer maar bij Ajax zou hij nu in de weg lopen.
Sneijder is toch stukken beter dan VDV hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga weg joh. Van der Vaart is minstens net zo goed als Sneijder, hij speelt alleen in een baggerteam. Bij Oranje laat hij nog altijd zien dat hij erg goed is.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:21 schreef jna het volgende:
Maar dat hele "Heitinga op Diego zetten" verhaal gaat nu lastig worden door al die afwezigen.
Ze verliezen 4-1 en jij ziet het somber in...Davids op Diego zetten en die hoor je ook niet meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nogal ja.
Ik zie het ook zwaar somber in ....
Davids mag niet spelen in de UEFA cup.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ze verliezen 4-1 en jij ziet het somber in...Davids op Diego zetten en die hoor je ook niet meer.
Jammer genoeg mag Davids niet meedoen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ze verliezen 4-1 en jij ziet het somber in...Davids op Diego zetten en die hoor je ook niet meer.
20 kilo geleden was hij even goed als Sneijder ja. Nu toch echt niet meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga weg joh. Van der Vaart is minstens net zo goed als Sneijder, hij speelt alleen in een baggerteam. Bij Oranje laat hij nog altijd zien dat hij erg goed is.
Jij kijkt nooit Oranje toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
20 kilo geleden was hij even goed als Sneijder ja. Nu toch echt niet meer.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Verdediging is niet echt snel van hun nee, daar liggen zeker kansen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:36 schreef koningdavid het volgende:
Dat ze vier doelpunten tegen krijgen zegt wel iets i.i.g.
Daar moeten we met Babel, Huntelaar, De Mul, Leo en de rest toch iets mee kunnen lijkt mij.
Dat lijkt me duidelijk, maargoed ze krijgen toch 2x flink op de klote.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:36 schreef Mr.Mills het volgende:
Vergeet niet dat Stuttgart en Schalke niet de minste ploegen zijn he.
Nee Ogararu wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Was Huntelaar niet geschorst de eerste wedstrijd?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
20 kilo geleden was hij even goed als Sneijder ja. Nu toch echt niet meer.
Stam en Heitinga alleenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat meen je niet. Dan blijft er geen verdediging over.
Kloptquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat meen je niet. Dan blijft er geen verdediging over.
Oh jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Davids mag niet spelen in de UEFA cup.![]()
Maduro kan ook niet spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:42 schreef Madine het volgende:
Heitinga back, Stam centraal met Maduro(?) en Lindenbergh links dan?
Ik moet er bijna van huilen
Die spits van ze kan ook soms raar goed spelen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:42 schreef Madine het volgende:
Want?quote:
Dan zie ik nog liever Lindenbergh centraal en Urby op links. Heeft Gabri niet op een blauwe maandag rechtsback gestaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:42 schreef Madine het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan zie ik nog liever Lindenbergh centraal en Urby op links. Heeft Gabri niet op een blauwe maandag rechtsback gestaan?
neeeeeeeequote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef Chadi het volgende:
Huntelaar is toch geschorst???
Virus opgelopen in Zuid Afrikaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar heeft die nou weer last van dan?
Die zal je toch ook echt op het middenveld nodig hebben. Geen Davids, Heitinga in de verdediging...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan zie ik nog liever Lindenbergh centraal en Urby op links. Heeft Gabri niet op een blauwe maandag rechtsback gestaan?
Nog genakt door dat virus.quote:
hmm dat is waar, hij kan dus wel spelenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:45 schreef koningdavid het volgende:
Maduro is weer fit toch, hij speelde ook met Jong Oranje.
Tja, het is hoedanook behelpen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef Madine het volgende:
[..]
Die zal je toch ook echt op het middenveld nodig hebben. Geen Davids, Heitinga in de verdediging...
Met 2 verdedigers spelen lijkt me niet heel slim.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Stekelenburg;Heitinga,Stam,Maduro;Gabri,Sneijder,Perez,Roger;De Mul,Babel,Leonardo.
Beter van niet, ondanks de blessures.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
hmm dat is waar, hij kan dus wel spelen
Schiettent!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Stekelenburg;Heitinga,Stam,Maduro;Gabri,Sneijder,Perez,Roger;De Mul,Babel,Leonardo.
we hebben er niet meerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Met 2 verdedigers spelen lijkt me niet heel slim.
Een middenveld met Sneijder, Perez en Roger is natuurlijk wel enorm kwetsbaar. Geen een controlerende man.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Da's zelfmoord, met dat middenveld win je geen oorlog. Maar ja, wat zeik ik ook... die 11 spelers zijn nog zo'n beetje alles wat we hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef Radegast het volgende:
Tegen Werder:
Geschorst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is er met George Ogararu aan de hand, geschorst of ook geblesseerd?
Geschorst.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:51 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is er met George Ogararu aan de hand, geschorst of ook geblesseerd?
Denk het wel, anders gaat er iets niet goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
is Grygera er thuis wel weer bij? dan is het al beter met ook nog Ogararu en misschien Urby
Goede research heb je gedaan manquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
hmm dat is waar, hij kan dus wel spelen
Urby is ook geblesseerd he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Stekelenburg
Gabri, Stam, Lindenbergh, Urby
Perez, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Schijtopstelling, maar ik kan er niet veel meer van maken.
urby is gebleseerd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Stekelenburg
Gabri, Stam, Lindenbergh, Urby
Perez, Heitinga, Sneijder
De Mul, Huntelaar, Babel
Schijtopstelling, maar ik kan er niet veel meer van maken.
Heb je enig idee wie dat zouden kunnen zijn ??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoop dat Ajax een aantal Jong-Ajax spelers meeneemt naar Den Haag om te laten invallen als de wedstrijd het toelaat. Misschien maakt er één zo'n indruk dat we hem voor de leeuwen kunnen gooien in Bremen.
Bij Oranje verpest 'r eentje op links anders iedere wedstrijd mijn zin.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef Jajong het volgende:
Timisela en Supusepa opstellen. Met 2 Molukkers op de backposities kan 't niet mis gaan!
Ziet er best aardig uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef TornadoDK het volgende:
ik zou het zo doen.
Stam, Heitinga en Maduro achterin.
Daarvoor Gabri en Lindenbergh controlerend.
links Sneijder en rechts Perez
Voorin Leonardo of Babel, Babel of Huntelaar en de Mul.
Een controleur voor het middenveld (Donald?)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je enig idee wie dat zouden kunnen zijn ??
Anita, Goossens en Sarpong lijkt mequote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je enig idee wie dat zouden kunnen zijn ??
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
Davids z'n bril af laten zetten, gewoon opstellen en stug volhouden dat het Urby is is misschien ook een optie.
Top idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
Davids z'n bril af laten zetten, gewoon opstellen en stug volhouden dat het Urby is is misschien ook een optie.
Whehehe.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:59 schreef Radegast het volgende:
dat is waar, maar wat voor optie heb je verder nog?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:58 schreef Chadi het volgende:
Maduro helemaal achterin is suicide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |