Wat een goede jongen ben je tochquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar is focktop voor maten die ook willen dus doe ik niet.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een goede jongen ben je toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee. Als ik had gegaan, hadden we gewoon de auto gepakt en daar een hotelletje gepakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een newbie bus, waar Jasza normaal in zou zitten.
Voor Ajax maak je toch tijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Als ik had gegaan, hadden we gewoon de auto gepakt en daar een hotelletje gepakt.
Dat tegen Kopenhagen de helft voor het eerst ging en die allemaal in 1 bus gaan is toch niet zo raar?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Als ik had gegaan, hadden we gewoon de auto gepakt en daar een hotelletje gepakt.
Wat een kutsmoes zegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar is focktop voor maten die ook willen dus doe ik niet.
Maar gelijk heeft ie welquote:
Ik kan me niet voorstellen dat je van de 2500+ man die gaat helemaal niemand kentquote:
Sethje-Plae@ en nog wat maar dan nogquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je van de 2500+ man die gaat helemaal niemand kent![]()
Joh maar laten we er maar over ophoudenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan leer je mensen kennen... Iedereen heeft toch dezelfde interresses...
Klopt. Volgens mij kregen we zelfs 10 miljoen voor hemquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij had ajax die transfer destijds ook hard nodig gezien de jaarcijfers.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:11 schreef EdgarDavids het volgende:
Dat was weer een pittige training vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |