Die is inderdaad zeer moeilijk te overtreffen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:28 schreef Lemmeb het volgende:
Ziet er goed uit Aaah! Vooral Johndope op Vreemdelingenzaken kan nu al niet meer stuk.
Gewoon om hem wederom te zien falen zeker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou Lord V. stiekem wel op Verkeerd & Flaterstaat willen zien.
Nee die ken ik nog niet zo goed, al zag hetgeen ik van hem gezien heb er wel veelbelovend uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Floripas het volgende:
Niemand Den Dead Kennedies genoemd?
Nee, ik heb hem wel eens over auto's bezig gezien en die heeft de hopen asfalt al klaar liggen voor dat je "teermacadam" kunt zeggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:34 schreef Lemmeb het volgende:
Gewoon om hem wederom te zien falen zeker?
Voor wat? Het ministerie van buitenlanderhaatze zaken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Floripas het volgende:
Niemand Den Dead Kennedies genoemd?
Hmmm, Lord_V en auto's? Serieus?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem wel eens over auto's bezig gezien en die heeft de hopen asfalt al klaar liggen voor dat je "teermacadam" kunt zeggen.![]()
Meer asfalt... Mijn zegen heeft hij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef Floripas het volgende:
Jazeker, die heeft binnen een maand ruzie met du_ke.
Nou vind ik die Lord_V sowieso al een onuitstaanbare gast, hoor ik dit ook nog eens...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd heel wat op de weg, en kan dat alleen maar beamen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef DS4 het volgende:
Meer asfalt... Mijn zegen heeft hij.
Dat pleit voor hem.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef Floripas het volgende:
En dan PietVerdriet voor premierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef Lemmeb het volgende:
Binnenlandse Zaken: Aaahikwordgek
Buitenlandse Zaken: StefanP
Onderwijs: Martijn_77
Gezondheidszorg en Gezinszaken: draaijer
Integratie, immigratie en emancipatie: GertvanderVolk (wie anders?)
Financien: PJORourke
Wetmatig Gezeur en Rechtsstaat: sigme
Milieu: daar doen we niet meer aan![]()
Zoiets.
De zure zult uit Oss.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef Floripas het volgende:
Voor de Groningse graaf of voor de patriarch van Ankh-Morpork?
Mag ik dan Sidekick als staatssecretaris?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef Refragmental het volgende:
Mijn kabinet:
Binnenlandse zaken en censuur: Monidique
Ja hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mag ik dan Sidekick als staatssecretaris?
Niet helemaal kies...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef Refragmental het volgende:
jodenvervolging
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef Refragmental het volgende:
Koning: Refragmental
Koningin: SCH
Als je niet aan z'n Seat komt is alles goed voor hem.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou Lord V. stiekem wel op Verkeerd & Flaterstaat willen zien.
Inderdaad hij mag dan wel een linkse rat zijn die autofettishquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die Seat krijgt van mij ruim baan. Een upgrade naar Bugatti mag van mij ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:23 schreef du_ke het volgende:
Als je niet aan z'n Seat komt is alles goed voor hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |