quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef Floripas het volgende:
Integratie, immigratie en emancipatie: sigme
Ja, maar daarvoor hoef je geen minister te worden, wel?quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor hoef je geen minister te worden, wel?
Grapjes uitleggen is niet grappig.quote:
Maakt dat je meer of minder ministeriabel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, ik had niet door het het een garpje was, dom he![]()
Met speedo's aan en ingesmeerd met modder.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef FJD het volgende:
Financien: HenriOsewoudt
Milieu: du_ke
Je wilt zeggen dat de marktfundamentalist, de investeringen van de Greenpeace-hippie moet gaan goedkeuren![]()
De feiten doen zelden ter zake, Floripasje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik laat freako je wel even melden wat er mis is met dit beeld.
Oh kut. Nou had ik je al minister gemaakt ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:01 schreef sigme het volgende:
[..]
De feiten doen zelden ter zake, Floripasje.
Als minister van integratie, immigratie en emancipatie keur ik dergelijk woordgebruik afquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh kut. Nou had ik je al minister gemaakt ook.![]()
Zeker weten. En die ondertitel van der' kan ook echt niet.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Als minister van integratie, immigratie en emancipatie keur ik dergelijk woordgebruik af.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh gelijkwaardige liefdesgrot. Nou had ik je al minister gemaakt ook.![]()
Ach HenrieO is zover van de werkelijkheid verwijderd dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef FJD het volgende:
Financien: HenriOsewoudt
Milieu: du_ke
Je wilt zeggen dat de marktfundamentalist, de investeringen van de Greenpeace-hippie moet gaan goedkeuren![]()
quote:
Ik weet tog.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dank je.
Ik geef toe, ik zou de baan aannemen.
Je bent aan me gewend geraaktquote:
Uit: Met welke user in de coalitie?quote:Op maandag 3 april 2006 19:06 schreef sigme het volgende:
Dat van die ministerscoalitie weet ik niet zo; maar in het parlement zet ik HiZ; DS4; Argento; Multatuli; JdW; RQ; Pracissor; Sickie; LodewijkNapoleon; Floripas; KlowJow; Mutant01; zoalshetis; Lemmeb. Als een meerderheid daarvan het beleid steunt zit het goed genoeg.
Jaja, vestzak broekzak, zo werkt het in de poletiek.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent aan me gewend geraakt. Je weet ook nog hoe ik erover dacht?
Een zeer rechts kabinet met een troetelsigme. Dat wordt vlammen, want dan mag ik in de oppositie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:25 schreef Lemmeb het volgende:
Binnenlandse Zaken: Aaahikwordgek
Buitenlandse Zaken: StefanP
Onderwijs: Martijn_77
Gezondheidszorg en Gezinszaken: draaijer
Integratie, immigratie en emancipatie: GertvanderVolk (wie anders?)
Financien: PJORourke
Wetmatig Gezeur en Rechtsstaat: sigme
Milieu: daar doen we niet meer aan![]()
Zoiets.
Om het echt een dolle boel te maken mag je ook op milieu, maar verwacht geen daadwerkelijke portefeuille.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een zeer rechts kabinet met een troetelsigme. Dat wordt vlammen, want dan mag ik in de oppositie.![]()
En denk erom: een olifantengeheugen is benodigd (of een charmante assistente). Die is me nog een gunst schuldig, die heb ik toen gematst, aan die moet ik nog eens een complimentje uitdelen, etc etc etcquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Jaja, vestzak broekzak, zo werkt het in de poletiek.
Een goed geheugen heb ik wel, maar doe mij toch die charmante assistente maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef sigme het volgende:
[..]
En denk erom: een olifantengeheugen is benodigd (of een charmante assistente).
Helaas wordt de oppositie slachtoffer van de kaasschaaf.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef Floripas het volgende:
Een zeer rechts kabinet met een troetelsigme. Dat wordt vlammen, want dan mag ik in de oppositie.![]()
Ik sis liever als een kat vanaf de interruptiemicrofoon.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Om het echt een dolle boel te maken mag je ook op milieu, maar verwacht geen daadwerkelijke portefeuille.
Dan wordt de regering slachtoffer van de mattenklopper.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Helaas wordt de oppositie slachtoffer van de kaasschaaf.![]()
Zoek een charmante assistente met een goed geheugenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een goed geheugen heb ik wel, maar doe mij toch die charmante assistente maar.
Neuh. Voor het recht op de interruptiemicrofoon krijg je het Museumplein niet vol.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef Floripas het volgende:
Dan wordt de regering slachtoffer van de mattenklopper.
Als een soort Gonny of toch meer als Femke?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:14 schreef Floripas het volgende:
Ik sis liever als een kat vanaf de interruptiemicrofoon.
Nee, daar hebben we Martijn_77 al. En die blijft, op zeker.quote:Ik heb niet veel met milieu. Mag ik onderwijs niet?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Floripas laiverd, ik vond 'm origineel:
Originele taal- en spelfouten #9
Volgens mij heb ik die al in m'n kabinet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoek een charmante assistente met een goed geheugen.
Jij hebt last van hetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Geef nou maar toe, jullie willen mij allemaal als premier!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij hebt last van het [afbeelding]-syndroom.
At your service!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:28 schreef Lemmeb het volgende:
Ziet er goed uit Aaah! Vooral Johndope op Vreemdelingenzaken kan nu al niet meer stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |