Ongesteld ofzo? Beetje lichtgeraakt...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou...., ga je insmeren met pindakaas en masturberen maar zou ik zeggen.
Nee hoor,ik vermaak me kostelijk met het feit dat je helemaal gepikeerd ben als iemand je stoere palindroom betwist.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ongesteld ofzo? Beetje lichtgeraakt...![]()
Dus je vindt hem stoer?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor,ik vermaak me kostelijk met het feit dat je helemaal gepikeerd ben als iemand je stoere palindroom betwist.
IC's, anders waren computers onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:50 schreef MadMarine het volgende:
hoe kan je dit nou serieus noemen??
de transistor staat er niet eens bij
bij deze
inderdaad, 100 miljoen lossequote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:02 schreef Doderok het volgende:
[..]
IC's, anders waren computers onbetaalbaar.![]()
Waarom zeg je dat dan?quote:
Ik wil best kappen, maar vanuit discriminatie-oogpunt vind ik wel dat je dat ook tegen Swetsenegger hoort te zeggen.quote:
Mja pwndquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De GUI...ja..dát was pas echte HARDWARE
Dual Core CPU's zijn ook handig als je veel multitasked, zelfs al zijn de meeste apps single core. Windows Vista heeft in snelheidstests al aangetoond dat het ong. 25% sneller is dan Windows XP op dual core systemen omdat het veel beter kan multithreaden. Op een singe core systeem is Windows XP echter 10% sneller.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:42 schreef pberends het volgende:
Duo Core is vooralsnog amper handig omdat veel softwaretaken single core zijn.
En nadat de 2e Maxtor gecrashed was had je zoiets van...... Kom, laten we nog twee Maxtors kopen, het kan niet op!quote:
Ah, dus zo'n dual core kan 2 single-core software taken makkelijk getegelijk doen?quote:Op zondag 11 februari 2007 06:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Dual Core CPU's zijn ook handig als je veel multitasked, zelfs al zijn de meeste apps single core. Windows Vista heeft in snelheidstests al aangetoond dat het ong. 25% sneller is dan Windows XP op dual core systemen omdat het veel beter kan multithreaden. Op een singe core systeem is Windows XP echter 10% sneller.
Ga maar eens met WinRAR een DVD van 4 Gb uitpakken uit bestandjes van 50 Mb, en tegelijkertijd met Windows Media Center op je tweede monitor TV kijken of DVD kijken.
Wedden dat je dan een dual core CPU wil hebben?
Energieverbruik is een onzin-argument. Het apparaat kost zoveel meer dan een CRT, dat het financieel niet uitmaakt. En voor het milieu maakt het ook niet uit, omdat de productie van een TFT veel meer energie kost dan voor een CRT...quote:TFT-schermen (ivm energieverbruik, rustig beeld en minder zwaar/groot dan CRT)
zo duur zijn TFT's tegenwoordi gook niet meer hoor. Doorsnee spul wat nu het meest verkocht wordt kost zo'n 200-250 euro. Dat zou een vergelijkbare CRT nu ook gekost hebben als ze nog gemaakt werden (goedkope CRT's die je nu nog in de winkel ziet zijn inferieure troep vergelijkbaar met de allergoedkoopste TFT's van 150 euro).quote:Op zondag 11 februari 2007 11:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Energieverbruik is een onzin-argument. Het apparaat kost zoveel meer dan een CRT, dat het financieel niet uitmaakt. En voor het milieu maakt het ook niet uit, omdat de productie van een TFT veel meer energie kost dan voor een CRT...
Neuh, was op werk.quote:Op zondag 11 februari 2007 06:36 schreef maartena het volgende:
[..]
En nadat de 2e Maxtor gecrashed was had je zoiets van...... Kom, laten we nog twee Maxtors kopen, het kan niet op!
hier nog nooit een dooie maxtor gehadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
4 Maxtors gecrashed in 2 maanden
Is dat hardware?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
paracetamol is de beste hardware uitvinding by far.
Als een TFT scherm 38 watt verbruikt, verbruikt een CRT scherm van vergelijkbare grootte zo'n 70 watt. Bovendien kost het vervoer een stuk minder energie. Wat het bij de productie kost weet ik niet, maar het zal vast niet meer energie kosten dan bij een CRT.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Energieverbruik is een onzin-argument. Het apparaat kost zoveel meer dan een CRT, dat het financieel niet uitmaakt. En voor het milieu maakt het ook niet uit, omdat de productie van een TFT veel meer energie kost dan voor een CRT...
Yep. En Vista is daar dan weer een stuk efficiënter in dan XP.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:34 schreef pberends het volgende:
Ah, dus zo'n dual core kan 2 single-core software taken makkelijk getegelijk doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |