klinkt goed, ik ga ookquote:
systemen waren uitgevallen, gasten waren ingechecked, maar toch niet. Kamers waren verwisseld in het systeem en ga maar door.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:32 schreef VoreG het volgende:
Of een daggie doorhalen of lekker gaan slapen.. Hmm..
Ik blijf nog effe op.
Hier nog een restje sneeuwpop van gisteren maar dat was het dan ook.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:38 schreef tong80 het volgende:
Trouwens lekker WK-schaatsen dit weekend.
Is dat al begonnen dan ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Carnaval.
Altijdquote:
Ja idd... wat doe jij hier zo vroeg ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:06 schreef tong80 het volgende:
Ja omdat ik er ben. Ze schrikken zich kapot.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:49 schreef tong80 het volgende:
Je komt wat tegen 's ochtends op tv :
Nieuw hoogtepunt in de belspelgeschiedenis.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:49 schreef tong80 het volgende:
Je komt wat tegen 's ochtends op tv :
Nieuw hoogtepunt in de belspelgeschiedenis.
Goed idee ik neem nog ff aan bakjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:55 schreef Againzender het volgende:
koffie......
Die van jou is misschien afgegaan, die van mij heb ik lekker uitgezet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 05:50 schreef tong80 het volgende:
Bos nog tien minuten en de wekker gaat.
Ik ben alweer een uurtje klaarquote:
absoluut niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef tong80 het volgende:
Geen slechte smaak voor een oude man hè ?
Gekocht van een Indiaan ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
absoluut niet.
Je weet ook hoe de band aan zijn naam kwam?
Ja indirect.quote:
Coolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja indirect.
Omdat ze uit leeds komen. En bij Leeds speelde de zuid afrikaan Lucas Radebe.
Zo zijn ze aan de naam gekomen.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool
Weet je wat de favoriete club is van de Gallagher broertjes van Oasis ?
Coolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Black Sabbath van Black Sabbath wordt nu door mijn cd-speler afgespeeld![]()
Een feest voor Brabant en Limburg waar menig Nederlander eenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Carnaval, wat is dat?
Compleet met paardenvlees, gaan nu de frituur in aan het gepruttel te horen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Geen vrijdagavondwedstrijd in de Serie B, dat wordt wennen
Zijn de kroketten er zometeen wel?![]()
Op woensdag behoort men te vasten. Volgens mij vasten de echt streng katholieken door tot Pasen, maar daar kan ik me in vergissen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Carnaval... Dat is suikerfeest zonder Ramadan
Klopt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef Urquhart het volgende:
En haring eten als afsluiter
Na dat nieuws eergisteren of zo ineens allemaal mensen verontwaardigt dat er zo veel paardenvlees wordt gebruikt. Lezen die mensen nooit de verpakkingen van producten of zo? Sukkels.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Compleet met paardenvlees, gaan nu de frituur in aan het gepruttel te horen.
Heerlijk. Maar alleen rauw en zonder ui.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef Urquhart het volgende:
En haring eten als afsluiter
Het blijft goed smaken hoor, paardenvlees of niet!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Na dat nieuws eergisteren of zo ineens allemaal mensen verontwaardigt dat er zo veel paardenvlees wordt gebruikt. Lezen die mensen nooit de verpakkingen van producten of zo? Sukkels.
Ik vind het ook onzin. "Maar het zijn zulke lieve huisdieren!"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Na dat nieuws eergisteren of zo ineens allemaal mensen verontwaardigt dat er zo veel paardenvlees wordt gebruikt. Lezen die mensen nooit de verpakkingen van producten of zo? Sukkels.
Ja 40 dagen vasten van Aswoensdag (de woensdag na carnaval) tot Pasen. Dat is de hele oorsprong.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op woensdag behoort men te vasten. Volgens mij vasten de echt streng katholieken door tot Pasen, maar daar kan ik me in vergissen.
MM is cool met Dopes to infinity als favoriete albumquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef tong80 het volgende:
Nu draai ik Monster Magnet - Monolotic baby. Kick ass. Nu verwacht ik Doc.
Haringquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heerlijk. Maar alleen rauw en zonder ui.
Kady is ook al dol op haring
Digger ik ga 2/3 keer per jaar met Doc naar een concertje. 3 maart is het weer raak. Kamagurka komt ook. Hoeft niet die dag maar heb je niet een keer zin om mee te gaan ? Sla ik je hersens in met m'n FC den Bosch sjaaltje en loopt Doc de vgek uit te hangen .quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
MM is cool met Dopes to infinity als favoriete album
Glenn zegt dan altijd "Ik wil geen koude vis"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haring![]()
Axel geeft er nog niet zoveel om. Hij is wel gek op gerookte paling!
Wat is "een concertje"?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Digger ik ga 2/3 keer per jaar met Doc naar een concertje. 3 maart is het weer raak. Kamagurka komt ook. Hoeft niet die dag maar heb je niet een keer zin om mee te gaan ? Sla ik je hersens in met m'n FC den Bosch sjaaltje en loopt Doc de vgek uit te hangen .
Een soort mini meeting met muziekliefhebbers we hebben het al in Den Bosch gehad en in A'dam. Jij woont in Gorkum dus moet den Bosch of Utrecht te doen zijn. Als het moet heb ik wel een slaapzak. Zak.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat is "een concertje"?
En als je met je sjaal iemands hersenen in kan slaan, wordt het toch echt tijd dat je hem een keer gaat wassen.
Moet je maar goed zoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
In zuid Oost?
Die heb ik er nog nooit gezien
En je meldt je nu pas?quote:
Iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz rijdt natuurlijk even een klein rondje in zn surveillance-auto'tje, daarna gaat ie controleren op fietslichten... Dan zie je ze weinig inderdaad
Oost-Watergraafsmeerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar woon jij in Amsterdam Jaszak?
Moest computerpraktikum geven. Kan ik moeilijk gaan Fokkenquote:
Ah, vandaar dat je gisteren met Park De Meer kwam aanzettenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ongeveer ja, bij Betondorp in de buurt(daar kwam Cruijff vandaan enzo jwt)![]()
Fokken is t belangrijkste wat je kan doen op een computer, dan is dat toch hetgeen dat je moet leren?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Moest computerpraktikum geven. Kan ik moeilijk gaan Fokken![]()
ik snap het probleem ook nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is FOK! geen leerzame educatie danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Moest computerpraktikum geven. Kan ik moeilijk gaan Fokken![]()
Betondorp Cruiffiequote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je gisteren met Park De Meer kwam aanzetten
Tja, leg dat maar eens uit aan mijn vakgroepquote:
Precies en ik ben jullie leermeesterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Fokken is t belangrijkste wat je kan doen op een computer, dan is dat toch hetgeen dat je moet leren?
Komen ze net zo goed terecht als jijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies en ik ben jullie leermeester
Idd 's nachts met een sukkel als jij MSN 's nachtsquote:
Laat ze gewoon zichzelf aanmelden en over een tijdje merken ze dat zelf welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, leg dat maar eens uit aan mijn vakgroep![]()
Zoiets. Of als OSquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd 's nachts met een sukkel als jij MSN 's nachts
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor een cijfer wie de mooiste accountnaam kan bedenken
Ja was leuk, wie denk je dat het is?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alles prima Bos!
Gave aflevering van De Mol, net op band gekeken.
Die titel slaat nergens op, die kunnen het ook makkelijk zijn imoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga ook zo maar eens WidM kijken, al denk ik dat ik al iets weet ivm de spoiler titel van het topic in SHO...
je Icoonquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alles prima Bos!
Gave aflevering van De Mol, net op band gekeken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja was leuk, wie denk je dat het is?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ongeveer een half uur geleden aangepast BosThat's all folks!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Waarom spoiler je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OKeequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
en ongeveer een half uur geleden aangepast Bos
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:50 schreef lookinforyou het volgende:
Voor Sientje is het vandaag toch DE dag?
Het was toch 9 februari, zei hij toch?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:56 schreef rubbereend het volgende:heb hem al gesmst om hem succes te wensen
zal hij wel nodig hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb hem al gesmst om hem succes te wensen
Dat zou wel faya zijn gekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Daluk wil ze niet.
Is straattaal voor fockt op voor hemquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Faya? is dat straattaal voor debiel wijf maar wel dikke tieten?
dagje sauna enzo en vanavond lekker goed uti eten en daar thuis tussen de kaarsjes op de knietjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Ging hij haar nou in de sauna nemen vragenHoe zat het ook alweer
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Faya? is dat straattaal voor debiel wijf maar wel dikke tieten?
Japans restaurant?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:05 schreef rubbereend het volgende:
vanavond lekker goed uti eten en daar thuis tussen de kaarsjes op de knietjes
vandaag niet denk ik hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Appeldinnetje leest deze topics mee he?
Audioslavequote:
nee hoor, bovendien zijn ze vandaag met zn 2en op stapquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Appeldinnetje leest deze topics mee he?
quote:
Ik denk dat die beelden sowieso gemanipuleerd zijn bij de rest, en iedereen kreeg sowieso iemand te zien he.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wist dus vooraf al wie er naar huis moest door die TT in SHO, daar mag wel eens iets aan gedaan worden...
Verder twijfel ik nu over Inge. Paul zag haar, maar had sowieso die laatste vraag fout...?
Tsja, Dick kregen ze nooit te zien en lijkt me wel dat er sowieso 1 hem heeft gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, dat wel, maar je kreeg de mol alleen te zien als je alle vragen goed had. Paul had 1 vraag fout, dus krijgt hij de mol niet te zien, maar iemand anders. Als ik Paul was geweest had ik 236 geantwoord bij die laatste vraag, dan weet je zeker dat je iig iemand te zien krijgt die de Mol niet is.
Multiple choice dus 33.3 % kans... Is niet heel weinig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Die 3e vraag was zo idioot bij iedereen, dat je dat nooit goed hebt = je ziet de mol niet
Nadja is het
denk het ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Die 3e vraag was zo idioot bij iedereen, dat je dat nooit goed hebt = je ziet de mol niet
Nadja is het
Iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Het zou niet leuk zijn als het Nadja is...
quote:
Paul is het niet: die is er al een keertje uitgestemd maar heeft zich kunnen redden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook een keertje WIDM gezien. Denk dat t Paul is, die liet zich wel heel makkelijk fotograferen door Nadja. En hij móest wel een fout maken, want anders weet heel Nederland dat hij de mol is omdat ie op een lege verdieping uitkomt...
Zou het echt? Naah, dat geloof ik niet. Of toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar toch DD, we hebben nooit geweten of de anderen daadwerkelijk groen hebben gezien... Misschien hebben zij ook wel rood gezien oid...
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe komen die fotos zo snel van foto toestel naar een extern apparaat om ze op die bordjes te zetten.
Komop man! Met drie collega's, 2 vrouwelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Zolang je de Bolle maar links laat liggen, studentikoze troep daar....
Op vrijdags zou ik het niet weten eik...
De keren dat ik in Tilburg was was Bolle de place to bequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Zolang je de Bolle maar links laat liggen, studentikoze troep daar....
Op vrijdags zou ik het niet weten eik...
Nee, gelukkig nietquote:
quote:
Ja en?quote:
leuke film, in Tuschinski gezien 2 weken geledenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Prima Delletje hier, tenminste niet meer zo traag
.
Straks na 't werk Blood Diamond kijken.
wie wint er?quote:
Erben heeft gewonnenquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zuurkool hier, heerlijk.
Same here.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zuurkool hier, heerlijk.
Zuurkoolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zuurkool hier, heerlijk.
ik zag het jaquote:
Ja nog niet eens. Ben om 15.45 begonnen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:50 schreef RayMania het volgende:
Dat was een kort dagje Bos, twee uurtjes?
Ja, werk = werk= inkomen.quote:
Zou ik helemaal niet erg vinden. Helaas is Almere wel ver wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:14 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er 10 uur op zitten vandaag, je had mij wel mee mogen komen helpen vandaag!
toch wel te doen vanaf geldrop?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou ik helemaal niet erg vinden. Helaas is Almere wel ver weg
Ik ben denk ik toch wel 1,5 uur onderweg. Treinkaartjes zijn niet goedkoop.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch wel te doen vanaf geldrop?
GAE verliest voor de tweede keer in korte tijd in Eindhovenquote:
reisvergoeding eisenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik toch wel 1,5 uur onderweg. Treinkaartjes zijn niet goedkoop.
Zeker wel, Eindhoven is de zwakste tegenstander die ik in Deventer heb gezien dit seizoen. Stojanovic neutraliseren en doelpunten maken dus.quote:
Stojanovic doet niet meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker wel, Eindhoven is de zwakste tegenstander die ik in Deventer heb gezien dit seizoen. Stojanovic neutraliseren en doelpunten maken dus.
Ik wacht nog even met het laten knippen van mijn haren. Ze beginnen nu mooi in model te vallen nu ze steeds langer worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:13 schreef rubbereend het volgende:
zo haren weer laten kortwieken
oja
Hup Ireen
Zeikerd!quote:
Ik ben gewoon een bourgondiër.quote:
Ik zat gewoon aan het stokbrood met brie, en een glas rode wijn!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef Eilanden het volgende:
Hooligan! Door jouw bezoek aan Nancy ligt Feyenoord er nu uit!
Wat jij een stokbrood noemt, noemen wij gewoon een honkbalknuppelquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zat gewoon aan het stokbrood met brie, en een glas rode wijn!
kan wel een weekje of drie duren volgens Marichaquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan wel een weekje of drie duren volgens Maricha
Maar ik heb mijn radiominuten weer gepakt deze maand
nee, niks prijsvraag.quote:
OKee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, niks prijsvraag.
Bij Ekstra weekend op 3FM kan je aan het begin van het programma bellen, en dan kan je wat slap ouwehoeren. Nou had de producer van Michiel Veenstra gisteren op FOK! gezegd dat zij vanavond ook Ekstra weekend zou produceren, en toen dachten wij hier: nou, dat wordt bellen!
En omdat Axel mama een beetje mist (die is uit eten met collega's) had ik maar de radio meegenomen naar de badkamer, hij is namelijk gek op muziek. En na wat biertjes denk je: ach, ik kan best vanuit mijn badkamer met de radio bellen!
Affijn, dat deed ik dus, tot grote hilariteit van de DJ's geloof ik. En Veenstra geeft in z'n eigen programma's altijd badeenden weg, en hij vond dit wel een goed moment om er ook eentje weg te geven
Jemig, wat een lang verhaal, bier!
Serveer dan eens een Utrechts biertje met je grote stoere mondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:34 schreef Eilanden het volgende:
Serveert 'ie zo'n laf Brabants biertje
Wat moeten wij zonder jou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
PC stopt er om de twee minuten mee.....dus als jullie niks meer van me horen
Dan is het leven zinloosquote:
Okee, dat is behoorlijk rot dat je PC ziek isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
Lieve mensen op m'n MSN ik hoor jullie binnenvallen maar ik zie niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |