klinkt goed, ik ga ookquote:
systemen waren uitgevallen, gasten waren ingechecked, maar toch niet. Kamers waren verwisseld in het systeem en ga maar door.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:32 schreef VoreG het volgende:
Of een daggie doorhalen of lekker gaan slapen.. Hmm..
Ik blijf nog effe op.
Hier nog een restje sneeuwpop van gisteren maar dat was het dan ook.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:38 schreef tong80 het volgende:
Trouwens lekker WK-schaatsen dit weekend.
Is dat al begonnen dan ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Carnaval.
Altijdquote:
Ja idd... wat doe jij hier zo vroeg ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:06 schreef tong80 het volgende:
Ja omdat ik er ben. Ze schrikken zich kapot.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:49 schreef tong80 het volgende:
Je komt wat tegen 's ochtends op tv :
Nieuw hoogtepunt in de belspelgeschiedenis.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:49 schreef tong80 het volgende:
Je komt wat tegen 's ochtends op tv :
Nieuw hoogtepunt in de belspelgeschiedenis.
Goed idee ik neem nog ff aan bakjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:55 schreef Againzender het volgende:
koffie......
Die van jou is misschien afgegaan, die van mij heb ik lekker uitgezet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 05:50 schreef tong80 het volgende:
Bos nog tien minuten en de wekker gaat.
Ik ben alweer een uurtje klaarquote:
absoluut niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef tong80 het volgende:
Geen slechte smaak voor een oude man hè ?
Gekocht van een Indiaan ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
absoluut niet.
Je weet ook hoe de band aan zijn naam kwam?
Ja indirect.quote:
Coolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja indirect.
Omdat ze uit leeds komen. En bij Leeds speelde de zuid afrikaan Lucas Radebe.
Zo zijn ze aan de naam gekomen.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool
Weet je wat de favoriete club is van de Gallagher broertjes van Oasis ?
Coolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Black Sabbath van Black Sabbath wordt nu door mijn cd-speler afgespeeld![]()
Een feest voor Brabant en Limburg waar menig Nederlander eenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Carnaval, wat is dat?
Compleet met paardenvlees, gaan nu de frituur in aan het gepruttel te horen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Geen vrijdagavondwedstrijd in de Serie B, dat wordt wennen
Zijn de kroketten er zometeen wel?![]()
Op woensdag behoort men te vasten. Volgens mij vasten de echt streng katholieken door tot Pasen, maar daar kan ik me in vergissen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Carnaval... Dat is suikerfeest zonder Ramadan
Klopt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef Urquhart het volgende:
En haring eten als afsluiter
Na dat nieuws eergisteren of zo ineens allemaal mensen verontwaardigt dat er zo veel paardenvlees wordt gebruikt. Lezen die mensen nooit de verpakkingen van producten of zo? Sukkels.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Compleet met paardenvlees, gaan nu de frituur in aan het gepruttel te horen.
Heerlijk. Maar alleen rauw en zonder ui.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:10 schreef Urquhart het volgende:
En haring eten als afsluiter
Het blijft goed smaken hoor, paardenvlees of niet!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Na dat nieuws eergisteren of zo ineens allemaal mensen verontwaardigt dat er zo veel paardenvlees wordt gebruikt. Lezen die mensen nooit de verpakkingen van producten of zo? Sukkels.
Ik vind het ook onzin. "Maar het zijn zulke lieve huisdieren!"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Na dat nieuws eergisteren of zo ineens allemaal mensen verontwaardigt dat er zo veel paardenvlees wordt gebruikt. Lezen die mensen nooit de verpakkingen van producten of zo? Sukkels.
Ja 40 dagen vasten van Aswoensdag (de woensdag na carnaval) tot Pasen. Dat is de hele oorsprong.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op woensdag behoort men te vasten. Volgens mij vasten de echt streng katholieken door tot Pasen, maar daar kan ik me in vergissen.
MM is cool met Dopes to infinity als favoriete albumquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef tong80 het volgende:
Nu draai ik Monster Magnet - Monolotic baby. Kick ass. Nu verwacht ik Doc.
Haringquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heerlijk. Maar alleen rauw en zonder ui.
Kady is ook al dol op haring
Digger ik ga 2/3 keer per jaar met Doc naar een concertje. 3 maart is het weer raak. Kamagurka komt ook. Hoeft niet die dag maar heb je niet een keer zin om mee te gaan ? Sla ik je hersens in met m'n FC den Bosch sjaaltje en loopt Doc de vgek uit te hangen .quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
MM is cool met Dopes to infinity als favoriete album
Glenn zegt dan altijd "Ik wil geen koude vis"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haring![]()
Axel geeft er nog niet zoveel om. Hij is wel gek op gerookte paling!
Wat is "een concertje"?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Digger ik ga 2/3 keer per jaar met Doc naar een concertje. 3 maart is het weer raak. Kamagurka komt ook. Hoeft niet die dag maar heb je niet een keer zin om mee te gaan ? Sla ik je hersens in met m'n FC den Bosch sjaaltje en loopt Doc de vgek uit te hangen .
Een soort mini meeting met muziekliefhebbers we hebben het al in Den Bosch gehad en in A'dam. Jij woont in Gorkum dus moet den Bosch of Utrecht te doen zijn. Als het moet heb ik wel een slaapzak. Zak.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat is "een concertje"?
En als je met je sjaal iemands hersenen in kan slaan, wordt het toch echt tijd dat je hem een keer gaat wassen.
Moet je maar goed zoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
In zuid Oost?
Die heb ik er nog nooit gezien
En je meldt je nu pas?quote:
Iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz rijdt natuurlijk even een klein rondje in zn surveillance-auto'tje, daarna gaat ie controleren op fietslichten... Dan zie je ze weinig inderdaad
Oost-Watergraafsmeerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar woon jij in Amsterdam Jaszak?
Moest computerpraktikum geven. Kan ik moeilijk gaan Fokkenquote:
Ah, vandaar dat je gisteren met Park De Meer kwam aanzettenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ongeveer ja, bij Betondorp in de buurt(daar kwam Cruijff vandaan enzo jwt)![]()
Fokken is t belangrijkste wat je kan doen op een computer, dan is dat toch hetgeen dat je moet leren?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Moest computerpraktikum geven. Kan ik moeilijk gaan Fokken![]()
ik snap het probleem ook nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is FOK! geen leerzame educatie danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Moest computerpraktikum geven. Kan ik moeilijk gaan Fokken![]()
Betondorp Cruiffiequote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je gisteren met Park De Meer kwam aanzetten
Tja, leg dat maar eens uit aan mijn vakgroepquote:
Precies en ik ben jullie leermeesterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Fokken is t belangrijkste wat je kan doen op een computer, dan is dat toch hetgeen dat je moet leren?
Komen ze net zo goed terecht als jijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies en ik ben jullie leermeester
Idd 's nachts met een sukkel als jij MSN 's nachtsquote:
Laat ze gewoon zichzelf aanmelden en over een tijdje merken ze dat zelf welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, leg dat maar eens uit aan mijn vakgroep![]()
Zoiets. Of als OSquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd 's nachts met een sukkel als jij MSN 's nachts
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor een cijfer wie de mooiste accountnaam kan bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |