Sharon is suf. X6 is tof.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Svensational het volgende:
Nee, Sharon moet winnen.
Wat heb je opeens een uitgesproken mening! Heb je je tong wat lossel gemaakt?quote:
Mn tong is wat losseler ja!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Wat heb je opeens een uitgesproken mening! Heb je je tong wat lossel gemaakt?![]()
Maar ik ben het met je eens hoor![]()
nee eerst richyquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:13 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat ze zondag naar huis mogen.
1 van die 2 gaat er ook uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef lindaatjuh het volgende:
Enneh, Richy of Anja moet eruit.
Kben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij The Pussycat Dolls deze weekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:13 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het knap edoch irriterend hoe ze bij élke categorie er iets Christelijks van weten te maken. Het begint me een beetje de keel uit te hangen.
Dus het wordt PCD, geen Sugababes?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij The Pussycat Dolls deze week![]()
verder maakt het mij totaal niet uit of ze er iets christelijk van willen maken, zolang het maar lekker klinkt![]()
Volgens mij wel...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus het wordt PCD, geen Sugababes?
Gaan ze de PCD doen dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij The Pussycat Dolls deze week![]()
verder maakt het mij totaal niet uit of ze er iets christelijk van willen maken, zolang het maar lekker klinkt![]()
Mwoah, ik heb liever dat Anja en Richy eerst vertrekken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:51 schreef BVO het volgende:
X6 mag zondag weg.
Jullie zijn wel zeker dat ze Don't cha gaan doen he.. dat heb ik nou nooit gezegd;) ik zei dat het niet de Dolly Dots is maar wat wel heb ik nooit gezegd..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef Andiyan het volgende:
Don't Cha van X6. Kut zeg.![]()
Ze gaan de Raffaëla versie nóóit overtreffen en die heb ik dan echt in mn achterhoofd.
Past ook niet bij ze. Ben benieuwd wat voor twist ze eraan hebben gegeven.
Hopen dat het 2e nr wel tof is!![]()
O nee echt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:36 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
En volgens mij doen ze 3 nummers! dat zei HJ tenminste!
HJ zei bij Giel Beelen op 3 FM dat hij nu met Sharon en Richy 3 nummers moest voorbereiden en dat het dus evenveel werk was als 3x2 nummers toen Christian er nog bij was!quote:
Ik ook:) het is opzich een leuk nummer, maar als ze het eigen maken wordt het natuurlijk nog leuker!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:29 schreef lindaatjuh het volgende:
X6 was niet echt superblij met de keuze die de kijker heeft gemaakt (nogal logisch). Het was niet een liedje zie ze zelf zouden hebben gekozen, maar ze hebben er hun eigen draai aan gegeven.
Ben benieuwd!
"Don't Cha wish your girlfriend was into God like me?"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:29 schreef lindaatjuh het volgende:
X6 was niet echt superblij met de keuze die de kijker heeft gemaakt (nogal logisch). Het was niet een liedje zie ze zelf zouden hebben gekozen, maar ze hebben er hun eigen draai aan gegeven.
Ben benieuwd!
Dat denk ik ook ja. Toch hoop ik op drie nummers. Drie keer X6 op één avondquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:20 schreef Woelli het volgende:
Ik denk ook dat ze maar 2 hoeven.
Volgende week doen ze er denk ik 3
Ik ook. Het was ook echt heel erg mooiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef Silvieja het volgende:
Ik kreeg kippevel!
Tja, ieder zijn hobby's.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
Ik kreeg zin om een Engels woordenboek te likken.![]()
Dat zegt erg veel inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het zelfs wel leuk, dus dat zegt wat.
Ze hebben duidelijk hun voorkeur laten blijken via de styling, als je het geluid wegdraait (niet zo'n heel slechte optie met hun uitspraak) dan keek je naar de Dolly Dots.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
maar wat zagen ze er leuk uit.
Zongen ze dat? Ik dacht poes de bottom.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Push the button, wat een drama. Je ziet ook gewoon dat ze er geen bal aan vinden..
Er klopt meer niet..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef Woelli het volgende:
Waren leuk en goed...
Als hun zij morgen weer in de singoff staan klopt er iets niet
quote:
Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net nog even gekeken. Eerste optreden was super qua zang. Tweede optreden was super qua performance. Erg mooi
Ik wou het niet zeggen, maar iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:40 schreef Misstique het volgende:
Maar ja, liefhebbers van cameltoes kwamen in ieder geval aan hun trekken.
Ik hoef niet nog een keer van hun optredens te genieten. Gewoon door naar volgende week. Dat verdienen ze en dan hoef ik ook niet zo in spanning te zitten. Volgende week geniet ik wel weer van zequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:06 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!
Hopen dat ze morgen niet in de sing off komen! Aan de andere kant kunnen we dan wel nog een keer van hun optredens genieten. Vond het ook wel schattig dat ze van die zakjes met glittertjes hadden haha. En dat Ryanne dacht: flip HAHA![]()
Iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef Svensational het volgende:
Ryanne zei wel heel braafjes 'my good' ipv 'my god'.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:17 schreef soylent het volgende:
Ach, dat gezeur over dat 'my good'...
Het gaat er niet om dat je meedoet...
Ik bedoel... Het gaat er niet om dat als je niet meedoet...
Nouja ik post het morgen wel
Ja da's nog beter. Kijk ik de optredens nog wel even op internetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef niet nog een keer van hun optredens te genieten. Gewoon door naar volgende week. Dat verdienen ze en dan hoef ik ook niet zo in spanning te zitten. Volgende week geniet ik wel weer van ze
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:36 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja da's nog beter. Kijk ik de optredens nog wel even op internet![]()
op dat van de Sugababesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:58 schreef Hockeylotje het volgende:
Eerste optreden was qua zang geweldig, tweede qua performance heel goed, maar ze hebben boven mijn verwachting op dit nummer gepresteerd!
Het is maar wat je leuk vindt, zo zal ik er iig nooit bij gaan lopen! Is niet mijn SMAAK (codewoord x-factor haha)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar zagen ze er echt super uit![]()
Ik vond het echt heel leuk. Verder weet ik niet hoe het jou staat, want ik ken je niet. Maar je kan natuurlijk even een PM sturenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:53 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt, zo zal ik er iig nooit bij gaan lopen! Is niet mijn SMAAK (codewoord x-factor haha)
Als ze morgen dan dat cliche gaat oplepelen dat het niet om het winnen gaat, maar om het meedoen, dan knap ik dus echt officieel afquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
![]()
Vond het wel schattig dat ze niet uit dr woorden kwam. Maar morgen mag ze het nog een keertje proberen![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar zeg je het goed Erik, het is een a-muzikaal nummer. Dus erg moeilijk om te doen. In de zaal klonk het eerste nummer uitstekend, jammer dat ik ze alleen van de achterkant zag tijdens het optreden. Het tweede nummer was qua performance super leuk om te zien, qua zang was het iets minder. Ik had verwacht dat het op tv nog minder zou klinken die tweede, maar dat viel enorm mee, het klonk juist beter. Het effect van de glitters kwam in de zaal prima over, op tv niet, de regie zat te slapen ofzo.
Dat kan je doen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel leuk. Verder weet ik niet hoe het jou staat, want ik ken je niet. Maar je kan natuurlijk even een PM sturen
Vind ik ook jammer, Amber heeft inderdaad een hele mooie stem!quote:Op zondag 11 februari 2007 07:29 schreef apestaartje het volgende:
Jammer dat ze Amber bijna nooit iets laten zingen. In de piepkleine stukjes die ze in een paar afleveringen gedaan heeft vond ik haar stem best prettig. Maar misschien wil ze het, net als Rianne, liever niet.
Que?? Vind je?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:16 schreef SpaRood het volgende:
X6 gaat XFactor winnen!
Waarom?
1. Ze hebben de naam mee.
Zijn er maar een paar die het écht kunnen. Laat die anderen nou maar gewoon de achtergrond vocals doen.quote:2. Ze zijn spannend, je weet nooit welk meisje de lead gaat nemen, dus dat blijft leuk.
Daar maken ze meestal wel werk van idd, pluspunt.quote:3. Ze hebben een ontzettend goede choreografie.
Maar wel wisselvallig. Soms zijn de harmonieen perfect, maar even later zitten ze er weer naast en klinkt het allemaal nét niet. En gisteren hebben ze wel bewezen dat een wat gewaagder nummer te moeilijk voor hun is. Push the button klonk nergens naar en ze stonden er naar mijn idee ook een stuk onzekerder bij.quote:4. Geweldige stem, diverse geluiden...vooral Sanne is geweldig.
Goede argumentenquote:Op zondag 11 februari 2007 02:16 schreef SpaRood het volgende:
X6 gaat XFactor winnen!
Waarom?
1. Ze hebben de naam mee.
2. Ze zijn spannend, je weet nooit welk meisje de lead gaat nemen, dus dat blijft leuk.
3. Ze hebben een ontzettend goede choreografie.
4. Geweldige stem, diverse geluiden...vooral Sanne is geweldig.
Allemaal stemmen, en nu ook daadwerkelijk doen!!!
Fijn dat je er gebruik van kunt maken:) (heb ik het niet voor niks gedaan hahaquote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Heb ze allemaal opgeslagen en doe ze zo in me mp3![]()
Jaa ik ben der blij meequote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Fijn dat je er gebruik van kunt maken:) (heb ik het niet voor niks gedaan haha)
Nee die mogen idd niet worden aangeboden.quote:
Oh sorry, ik vind ze overal dus..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee die mogen idd niet worden aangeboden.
Hockeylotje, wat je aan het doen bent is illegaal en ik hoop het ook niet meer tegen te komen op FOK!.
Sorry, ik zal weer lief zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 14:40 schreef PeRi het volgende:
En ik wil dus ook geen enkele post meer zien over mp3's en hoe of wat dergelijke..
Roos is vrij verlegen, maar ik heb na liveshow 5 best lang met haar gepraat, ze is echt heel lief en spontaan enzo! en heel verzorgend zeg maarquote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef superhero87 het volgende:
Jeuj, wat zijn de X6 meisjes toch leuk![]()
Lois is echt leuk![]()
Roos viel een beetje tegen, een beetje stil enzo
Mja, ik vond Amber, Lois en Ryanne leuker. Het leek of Roos niet zoveel plezier in had gister. De meisjes zaten allemaal grapjes te maken onderling, maar het leek alsof Roos er geen zin in had ofzo...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:26 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Roos is vrij verlegen, maar ik heb na liveshow 5 best lang met haar gepraat, ze is echt heel lief en spontaan enzo! en heel verzorgend zeg maar
Dat kanquote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Mja, ik vond Amber, Lois en Ryanne leuker. Het leek of Roos niet zoveel plezier in had gister. De meisjes zaten allemaal grapjes te maken onderling, maar het leek alsof Roos er geen zin in had ofzo...
quote:Reactie op keuze van de kijker
Wat vindt X6 van het nummer dat het publiek voor hen heeft gekozen, ‘Push the Button’ van The Sugababes?
Oppervlakkig
Amber staat niet te juichen om het lied 'Push the Button: “Wat ik van het liedje vind? Dat moet je maar niet aan mij vragen, ik heb er het meest moeite mee. Het is niet het nummer dat ik zou uitzoeken.” Ryanne vult aan: “Het is een nummer met een lekkere swing en erg geschikt voor verschillende koortjes. Maar de tekst is wat oppervlakkig. We kunnen het niet echt uit ons hart zingen, en dat is belangrijk voor ons.”
Een eigen draai
Amber legt uit: “Het gaat over een jongen die een meisje het bed in wil krijgen, of andersom.” Hoe maken ze het nummer dan toch eigen? Amber: “Door er veel over te praten.” “En hoe het overkomt, heeft te maken met hoe je het zingt, dus dat gaan we anders doen dan de Sugababes. In hun clip accentueren zij de tekst, zij gooien de uitdaging erin. Wij gaan het wat stoerder doen en maken er meer een liedjesliedje van. ‘I want you’ kun je op verschillende manieren overdragen”, vertelt Ryanne.
Uitdaging
De nummers die X6 eerder zong, hadden een andere inhoud. Ryanne: “Dat waren nummers waar mensen wat aan hebben, zich aan op kunnen trekken. Heus niet allemaal ‘happy’ nummers, maar wel met iets bemoedigends.” Toch ziet ze ook voordelen aan de keuze van de kijker: “We zien het als een leuke uitdaging om ons dit nummer eigen te maken.”
Meidenbandjes
De meeste nummers die voor X6 werden aangevraagd, waren van de Dollydots, de Pussycat Dolls en de Sugababes. Ryanne: “Het is een nummer van de laatste tijd, ze komen niet meer met de Spicegirls aan. En het zijn natuurlijk allemaal meidenbandjes, dus het is logisch dat ze daarbij aan ons dachten.”
quote:Gevoelens na Liveshow 7
De kandidaten gingen in Liveshow 7 'Unplugged'. Het publiek ging uit hun dak. Maar hoe beleefden de vier acts het?
Roos, namens X6:
“Het eerste optreden ging heerlijk! Heb er echt een goed gevoel aan over gehouden. Livebegeleiding. Ja, heerlijk. Natuurlijk ook super jurycommentaar.”
Amber vult aan:
“We hadden ook echt weer een gevoel van harmonie!”
Roos:
“Voor het tweede nummer hebben we helaas niet heel veel en lang kunnen oefenen. Goed, het was niet geheel foutloos, maar toch heb ik erg genoten van het optreden. Natuurlijk sta ik ook versteld van het positieve jurycommentaar."
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:23 schreef lindaatjuh het volgende:
Ik ga zo ook (voor het eerst haha) op x6 stemmen.![]()
Ik ook, doe normaal altijd maar 1x:p ga ff mijn mama vragen of ik nog een keer met haar telefoon mag stemmenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Inderdaad ,Heb al 2x gestemd op X6![]()
Kom op wees dan ook een echte vent en stem zelf ook ffquote:Op zondag 11 februari 2007 18:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
eh, niet, maar de rest moet wel ff stemmen![]()
Ik stem ook niet. Ik geloof niet in die onzin. Maar als jij voor mij wilt stemmen:quote:Op zondag 11 februari 2007 19:53 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Kom op wees dan ook een echte vent en stem zelf ook ff
Al 3x gedaanquote:Op zondag 11 februari 2007 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik stem ook niet. Ik geloof niet in die onzin. Maar als jij voor mij wilt stemmen:![]()
Dat is wel weer leuk dan:) maar dan wel tegen Richy, anders wordt het te spannend :pquote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze in de sing-off moeten, want dan zingen ze dat eerste nummer nog een keer. Het tweede nummer hoef ik niet meer te horen.
Ja pauper heb je zelf geen telefoonquote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Stem je ook een keertje voor mij?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja pauper heb je zelf geen telefoon![]()
quote:Naja, vooruit dan maar. 2 smsjes kunnen er ook nog wel vanaf...![]()
Tja, dat weet je idd niet zeker. Maar het KAN natuurlijk wel....quote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat mijn smsjes wat veranderen aan de uitslag
Daarom ben ik ook zo blij dat jij voor mij smstquote:Op zondag 11 februari 2007 20:52 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Tja, dat weet je idd niet zeker. Maar het KAN natuurlijk wel....
Waarom zijn het een stel domme mutsen? Leg eens uitquote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef Dagonet het volgende:
Wat een stel domme mutsen, onbegrijplijk dat ze nog in de show zitten.
Dat zou dus betekenen dat Richy in de finale zit. Ik denk dat ik volgende week tóch maar op X6 ga stemmenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende week dan eindelijk exit.
Eerst Richyquote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daar heb je helaas gelijk in.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
X6 heeft van de overgebleven acts de minste stemmen gehad, dus grote kans dat ze er volgende week uitliggen als het publiek bepaalt.
Tenzij Richy een grote fout maakt dan gisterenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
X6 heeft van de overgebleven acts de minste stemmen gehad, dus grote kans dat ze er volgende week uitliggen als het publiek bepaalt.
Helaas! Ze moeten echt hoger eindigen dan Richy. Precies 1 plek hoger dan. Zo gun ik het ze, en zo wil mijn prono-beginlijstje het.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat is echt onmogelijk. Erger dan gisteren kan gewoon niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenzij Richy een grote fout maakt dan gisteren
Let maar opquote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk. Erger dan gisteren kan gewoon niet.
Juist!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:32 schreef --Globe-- het volgende:
Richy moet juist geen fouten maken denk ik. Krijgt hij in ieder geval niet de sympathy votes.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Juist!
En het enige positieve aan X6 in de sing-off was nog een keer horen.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop stiekem dat ze in de sing-off moeten, want dan zingen ze dat eerste nummer nog een keer. Het tweede nummer hoef ik niet meer te horen.
Ik denk dat zelfs ik één keer gaat stemmen. Gewoon, omdat ik het echt belachelijk zou vinden als Richy in de finale komt en X6 niet. X6 hoort in de finale, no doubt!quote:Op maandag 12 februari 2007 09:50 schreef lindaatjuh het volgende:
Fjoe! X6 door!!
Tja, blijkbaar kunnen we niet tegen de breezerkutten opstemmen.....
Toch proberen volgende week, als iedereen hier nou 1 stem meer doet![]()
Vooruitquote:Op maandag 12 februari 2007 10:12 schreef lindaatjuh het volgende:
Moet jij nu voor mij een keertje stemmen haha. Zit namelijk in Thailand volgende week dus kan daar (denk ik) niet stemmen....![]()
Gelukkig.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:48 schreef Natalie het volgende:
Neuh, je hebt gewoon een andere mening.
Heeft niets met je tv te maken.
Tja, misschien is je tv kapot. Moeilijk te zeggen als wij je tv niet kunnen zien.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
knappe meiden? Is mn tv kapot dan?
Ik zie niet wat er mis is met hun uiterlijk, of je moet persé een supermodel willen. De meeste van hun leeftijdgenotes zien er minder uit.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
knappe meiden? Is mn tv kapot dan?
Moet je es beter opletten, want wat je zegt is not truequote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend genoeg zijn het tot nu toe alleen maar vrouwen die dat vinden....
Oh ja joh?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:52 schreef Misstique het volgende:
Ze zullen het heel goed doen op de EO-jongerendag.
Wie weet lees je niet ver genoeg terug.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend genoeg zijn het tot nu toe alleen maar vrouwen die dat vinden....
Je usernamequote:Op maandag 12 februari 2007 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee ik heb het nu ook alleen over sinds mijn opmerking...
Het past ook helemaal niet bij ze.. jammer dat het publiek dat niet snapt, want met twee van die nummers als So strong of Window of Hope waren ze veeel beter geweest!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze mogen nooit meer een nummer als Poes de butten doen.
Ja daar was ik wel blij mee dat ik Richy niet hoefde te horen! En X6 wel, vooral zo als afsluiter met So Strong helemaal goed! maar ja dat Richy nou door is! De jury moet hem de hemel inprijzen krijgt ie ook geen stemmen meer :pquote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Juist!
En het enige positieve aan X6 in de sing-off was nog een keer horen.![]()
Met Anja ook trouwens. Bij Richy was dat een straf geweest, maar wel terecht.
Richy is al heul lang erg matig hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef PeRi het volgende:
Onterecht? Een stel meiden in apepakkies op de Bonte Avond waren ze gister, zoals iedere week. X6 is week op week matig, en Richy nu dus 1x. Nou boehoe.
Die deed ie wel leuk, in vergelijking met de rest van z'n ouevre.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet men soms dat Ordinary people wel redelijk goed was en niet onderdeed voor de rest?
Ok ok ok!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die deed ie wel leuk, in vergelijking met de rest van z'n ouevre..
verkeerde topic
Je kent ze persoonlijk?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:17 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Ik vind het nu eenmaal heilige kutwijven.
Vind ik ook.. hij wordt eerder slechter dan beter! liveshow 5 vond ik nog wel gaan, maar nu wordt het alleen maar erger..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Richy is al heul lang erg matig hoor.
Week op week matig.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef PeRi het volgende:
Onterecht? Een stel meiden in apepakkies op de Bonte Avond waren ze gister, zoals iedere week. X6 is week op week matig, en Richy nu dus 1x. Nou boehoe.
Tja , over het algemeen neem ik fans van fc den bosch ook minder serieus..quote:Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat beweer ik niet, maar ik heb sinds mijn opmerking nog geen man gezien die het niet eens is met mijn mening en wel al 3 vrouwen. En tsah.. die neem ik met betrekking tot dit onderwerp minder serieus.
Juist. Richy had gisteren overduidelijk in de Sing-off gemoeten.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Richy is al heul lang erg matig hoor.
Idd!! In de sing-off en eruit!! Maar er zijn teveel breezers met telefoons....quote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. Richy had gisteren overduidelijk in de Sing-off gemoeten.
Oh ontopic: X6![]()
Je mag het van mij allemaal vinden, maar het zou wel mooi zijn als je het ook onderbouwt.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef m-materazzi het volgende:
Volgens mij gaat dit topic over meningen geven. Ik gaf mijn mening. Ik zei ; ik vind... dat mag toch ?
Als je het een beetje respectvol houdt wel jaquote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef m-materazzi het volgende:
Volgens mij gaat dit topic over meningen geven. Ik gaf mijn mening. Ik zei ; ik vind... dat mag toch ?
Ik vind het gewoon tenenkrommend om te zien hoe extreem politiek correct zij zijn. Ik corrigeer, zoals ze zich in ieder geval laten overkomen. Speel toch ook eens buiten de boot. Volgens mij als ze echt pussycat dolls hadden moeten doen, hadden ze of vrijwillig opgegeven, of een week lang het biechthok opgezocht.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je mag het van mij allemaal vinden, maar het zou wel mooi zijn als je het ook onderbouwt.
KIjk dat vind ik nou zo knap, want jij hebt ze niet eens gezien ofzo, je kent ze niet en dan vind je het domme wijven, huppelkutjes? Nou ik weet het woord even niet meer.. maar dan VIND ik het heel knap dat jij dat vind zonder ze te kennen!quote:Op maandag 12 februari 2007 17:50 schreef m-materazzi het volgende:
Nee hoor, ook push the button vonden ze niet heel erg leuk, maar ze deden het toch! Desnoods hadden ze een coupletje van Don't cha aangepast (zoals ze ook bij de Sugababes hebben gedaan!) maar ze hadden het wel gezongen! (en die informatie heb ik dan weer van familie..)quote:Op maandag 12 februari 2007 18:03 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon tenenkrommend om te zien hoe extreem politiek correct zij zijn. Ik corrigeer, zoals ze zich in ieder geval laten overkomen. Speel toch ook eens buiten de boot. Volgens mij als ze echt pussycat dolls hadden moeten doen, hadden ze of vrijwillig opgegeven, of een week lang het biechthok opgezocht.
Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar je kan ook een aardig beeld vormen over mensen hoe ze zich zelf neerzetten in de media en door andere middelen. Ze zijn en blijven natuurlijk aardig in de publiciteit. Ook op mij komen ze nep over en ik vind ze niet leuk en dom overkomen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:09 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
KIjk dat vind ik nou zo knap, want jij hebt ze niet eens gezien ofzo, je kent ze niet en dan vind je het domme wijven, huppelkutjes? Nou ik weet het woord even niet meer.. maar dan VIND ik het heel knap dat jij dat vind zonder ze te kennen!
Pff, wat ken jij ze nou beter dan wij. Ook alleen maar even een handtekening en foto, met een verplicht lachje en babbeltje om je fans te paaien, das wel het minste dat een beginnend artiest moet doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:09 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
KIjk dat vind ik nou zo knap, want jij hebt ze niet eens gezien ofzo, je kent ze niet en dan vind je het domme wijven, huppelkutjes? Nou ik weet het woord even niet meer.. maar dan VIND ik het heel knap dat jij dat vind zonder ze te kennen!
Ik heb respect voor wat jij vind hoor. Al geloof ik niet dat ze bij jou elke dag over de deurmat komen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:09 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Da's mooi dat je die info van de familie hebt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:10 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Nee hoor, ook push the button vonden ze niet heel erg leuk, maar ze deden het toch! Desnoods hadden ze een coupletje van Don't cha aangepast (zoals ze ook bij de Sugababes hebben gedaan!) maar ze hadden het wel gezongen! (en die informatie heb ik dan weer van familie..)
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:24 schreef m-materazzi het volgende:
Wat hadden ze dan van Don't Cha gemaakt : And in the back of my mind, I know you would be praying with me ?
Oke, dat ze wel reageert op het feit dat ik het nogal ongenuanceerd 'Heilige Kutwijven' noemde, kan ik wel begrijpen. Mijn excuses daarvoor, voortaan zal ik mijn mening wat genuanceerder brengen. Inderdaad blijft mijn mening dat ik helemaal niets vind.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's mooi dat je die info van de familie hebt.
Maar daarom hoeft m-materazzi ze niet méér de waarderen of goed te vinden. Hij heeft recht op z'n eigen mening en hij vindt ze niets. Klaar, hoor.
Tipje; trek je je niet zo persoonlijk aan wat anderen vinden.
Maar er zijn toch ook genoeg mensen die ze leuk vinden zonder ze te kennen (zoals ik haha)???quote:Op maandag 12 februari 2007 18:09 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Zo is hetquote:Op maandag 12 februari 2007 18:51 schreef Svensational het volgende:
Ik vind X6 helemaal niet matig, nooit geweest ook.
Daar ging het mij vooral om.. en ik trek het me niet persoonlijk aan, maar dat mensen heilige kutwijfen zijn, dat gaat me wel een beetje te ver..quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Oke, dat ze wel reageert op het feit dat ik het nogal ongenuanceerd 'Heilige Kutwijven' noemde, kan ik wel begrijpen. Mijn excuses daarvoor, voortaan zal ik mijn mening wat genuanceerder brengen. Inderdaad blijft mijn mening dat ik helemaal niets vind.
Vind ik ookquote:
Dan 4 keerquote:Op maandag 12 februari 2007 19:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nu alleen nog hopen voor de finale![]()
Dat wordt een septet genoemd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:30 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dan 4 keerDuetje met Sharon (nouja septiem heet dat officieel toch? :p)
Zo bot is heilige kutwijven ook weer nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:20 schreef LENUS het volgende:
X6 zijn een stelletje strontstringen. Iederen keer dat ik die meiden zie, denk ik: BLEEEEEEH wat een boerinnen met hun ongewassen reet en strontklonten aan hun stringen.
ja daar kwam ik later ook achter (toen ik het net getypt had..) een septiem is van de 1ste tot de 7de noot (met net 1 nootje minder dan een octaafquote:
Nee vergeleken met datquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Zo bot is heilige kutwijven ook weer niet![]()
![]()
Als ik die meiden op TV zie, dan ruik ik gewoon stront, PURE stront. EN nee, het is niet mijn eigen boxer of bovenlip (of andere semi-grappig reacties).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Zo bot is heilige kutwijven ook weer niet![]()
![]()
Ja ik vind er ook helemaal niks aan, maar dat ligt hier nogal gevoelig dus moet je het een beetje genuanceerd brengen. Ik bedoel met heilig trouwens niet direct een link naar hun geloof, maar vooral op de ontzettende braafheid die zij hebben, dat extreem correcte. Vreselijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:05 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als ik die meiden op TV zie, dan ruik ik gewoon stront, PURE stront. EN nee, het is niet mijn eigen boxer of bovenlip (of andere semi-grappig reacties).
Misschien is het je tv? Ze ruiken best lekker hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:05 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als ik die meiden op TV zie, dan ruik ik gewoon stront, PURE stront. EN nee, het is niet mijn eigen boxer of bovenlip (of andere semi-grappig reacties).
Nou de waarheid mag best gezegd wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:09 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Ja ik vind er ook helemaal niks aan, maar dat ligt hier nogal gevoelig dus moet je het een beetje genuanceerd brengen. Ik bedoel met heilig trouwens niet direct een link naar hun geloof, maar vooral op de ontzettende braafheid die zij hebben, dat extreem correcte. Vreselijk.
De pussycat dolls bestaan al, misschien moet je daar eens een fanclub van zoeken? Wordt het hier ook weer gezellig!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:11 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou de waarheid mag best gezegd wordenEn ze zijn inderdaad heel erg braaf en correct. Perfecte schoondochters
![]()
Oef, met een koor.. Daar ben ik niet zo dol op, als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef Hockeylotje het volgende:
Ze gaan aanstaande zaterdag trouwens met een groot koor zingen(heb ik tijdje geleden ergens op de X-Factor site gelezen!) Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen!
Ik weet niet welk koor het is, Sharon gaat iig met haar 'eigen' Gospel Boulevard zingen!
Ik denk ook dat het heel moeilijk voor ze gaat worden! Volgens mij zingt namelijk elke act een nummer met een koor, maar zij zijn met z'n zessen en dan nog een koor.. gaat moeilijk worden!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oef, met een koor.. Daar ben ik niet zo dol op, als ik eerlijk ben.
Versterkt dat niet alleen nog maar meer hun brave imago? Marianne mag daar dan van houden, maar die meiden zijn nog zo jong en vlot. Waarom proberen ze daar iets -in mijn ogen- saais van te maken?
Ze hoeven echt niet in sexy kleding, maar zingen in een koor-achtig iets, vind ik dan wel weer het andere uiterste.
Hopelijk wordt het zwingend. En dan bedoel ik niet 'Amerikaans kerkkoor' zwingend.
Sister act bestaat ook al, kijk je die toch. Die worden komende zaterdag ook niet gedeletequote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:19 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
De pussycat dolls bestaan al, misschien moet je daar eens een fanclub van zoeken? Wordt het hier ook weer gezellig!
Ik mag niet oordelen vooraf, maar ik heb een slecht gevoel bij dat optreden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:34 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het heel moeilijk voor ze gaat worden! Volgens mij zingt namelijk elke act een nummer met een koor, maar zij zijn met z'n zessen en dan nog een koor.. gaat moeilijk worden!
En dat wist ik dus nog niet eensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef Woelli het volgende:
Ik denk juist X6 en koor goed gaat, ze zingen zelfs immers ook altijd bij de kerk in een koor
Wat verrassend.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef Woelli het volgende:
Ik denk juist X6 en koor goed gaat, ze zingen zelfs immers ook altijd bij de kerk in een koor
Ik vraag me af wat daar mis mee is. Ik kom nooit in een kerk, maar het intereseert me geen moer of die meiden in een koor zingen of niet.quote:
Mij ook niet, het gaat om X6 als artiest, niet om hun kerkverleden maar goed :pquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat daar mis mee is. Ik kom nooit in een kerk, maar het intereseert me geen moer of die meiden in een koor zingen of niet.
Dat was een ander meidengroepje hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:05 schreef LENUS het volgende:
PURE stront
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt wel vakkundig opgelost denk ik, ze moeten snappen dat het met groepjes anders moet.
Ze hebben jou vroeger een keertje uitgelachen en nu ben je nog steeds gefrustreert? Ongelofelijk wat een onzinquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:20 schreef LENUS het volgende:
X6 zijn een stelletje strontstringen. Iederen keer dat ik die meiden zie, denk ik: BLEEEEEEH wat een boerinnen met hun ongewassen reet en strontklonten aan hun stringen.
Nou ik vind ze gewoon van die boerinnetjes met stront onder de nagels van het vee voerderen op de boerderij.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben jou vroeger een keertje uitgelachen en nu ben je nog steeds gefrustreert? Ongelofelijk wat een onzin
Laat ze toch lekker? Als ze je niet aanstaan ga lekker naar de sexshow van de Pussycat Dolls kijken.. is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:29 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Dat ik totaal niet achter ze had uitgehaald dat ze in een koor zouden zingen.
Wat heb jij toch voor strondobsessie??? Stront aan hun string, stront onder hun nagels, ze stinken naar stront?? Wat is je probleem"? Je hebt toch geen geurtelevisie? Doe niet zo moeilijk....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nou ik vind ze gewoon van die boerinnetjes met stront onder de nagels van het vee voerderen op de boerderij.
Ik heb geen strontobsessie, ik vind ze alleen tenenkrommend en ik vind ze gewoon boers overkomen en verre van charmant.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Wat heb jij toch voor strondobsessie??? Stront aan hun string, stront onder hun nagels, ze stinken naar stront?? Wat is je probleem"? Je hebt toch geen geurtelevisie? Doe niet zo moeilijk....
En van vee VOEDEREN krijg je geen strond onder je nagels hoor? T''is niet de bedoeling dat je het voer in hun kont stopt iig....![]()
Zeg dat danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb geen strontobsessie, ik vind ze alleen tenenkrommend en ik vind ze gewoon boers overkomen en verre van charmant.
Vanwaar dan al die stront....... Als je ze tenenkrommend, boers of charmant vind, oke, dat is je mening. Zeg dat dan gewoon. Maar al die stont overal vandaan slaat echt helemaal nergens op...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb geen strontobsessie, ik vind ze alleen tenenkrommend en ik vind ze gewoon boers overkomen en verre van charmant.
Dat komt omdat ik ooit eens aan een string van een van de leden heb mogen ruiken, en die rook naar..........JAWEL......... STRONT!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Vanwaar dan al die stront....... Als je ze tenenkrommend, boers of charmant vind, oke, dat is je mening. Zeg dat dan gewoon. Maar al die stont overal vandaan slaat echt helemaal nergens op...
Ik kan zaterdag helaas niet van X6 genieten....quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zaterdag drie keer X6. Dat moet wel een geweldige uitzending worden
Alleen richy...
quote:Kettingbrief voor meidengroep X6
Van onze versslaggever
VELSERBROEK - De meidengroep X6 uit Velserbroek en Haarlem is nog één stap verwijderd van de finale van het programma X-Factor. Het heeft Carmen van der Kaaden (40), kerkgenote van de zes en fervent supportster, geïnspireerd om een heuse kettingbrief per e-mail op te stellen. De oproep: stem komend weekeinde massaal op X6. Bedoeling is dat iedere ontvanger de brief doorstuurt, naar iedereen in zijn adressenbestand.
Carmen: "Ik ken de meiden vanuit de kerkgemeenschap Shelter in Haarlem. Afgelopen zondag kwam hun coach Marianne van Wijnkoop na de show naar ons toe en zei dat het nu echt van ons afhing. Komend weekeinde tellen namelijk alleen de stemmen van het publiek."
Ze hoopt dat de kettingbrief net het verschil kan maken. "Afgelopen weekeinde scheelde het iets meer dan 800 stemmen met Richy. Dat hopen we op deze manier te overbruggen." Dat Sharon waarschijnlijk de finale zal winnen, daar kan Carmen mee leven. "Maar alleen als X6 dan op de tweede plaats eindigt."
Richy is de derde kandidaat die nog in de race is, en de minst getalenteerde. Afgelopen weekeinde bracht hij een volgens de jury tenenkrommende versie van Sinatra's 'New York, New York' ten gehore. Desondanks bereikte hij de volgende ronde. Er gaan geruchten dat alleen de moeder van Richy iedere week al tweeduizend (!) stemmen op haar zoon uitbrengt.
Ja 839. Ik weet het, maar ik denk dat ze het gewoon afgerond hebben. We wisten alleen nog niet of Sharon of Richy nu op #2 stond en of X6 of Anja nu op #3 stond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:20 schreef PeRi het volgende:
Het waren meer dan 800 smsjes verschil, tegen de 900 aan als ik het goed onthouden heb. Dat vertelden ze tijdens de show.
Ik mag toch hopen dat zoiets minder frauduleus is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef Andiyan het volgende:Richy's moeder schijnt 2000 x ¤ 0,60 = ¤ 1200,- per zaterdag aan Richy uit te geven! ![]()
Zo werkt het bij Richy toch ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef Natalie het volgende:
Een kettingbrief. Sjonge wat suf.
Prima dat ze graag wil dat de meiden hoog eindigen. Maar laat dat dat aub op basis van hun kwaliteiten zijn, niet omdat één of andere vrouw het in haar hoofd haalt om op deze manier stemmen binnen te halen.
Vind het nogal triest.
Ja inderdaad! De vriend van Amber gaat ook nog een soort flyers maken volgens mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zo werkt het bij Richy toch ook.![]()
Die heeft amper kwaliteiten en een heleboel meisjes halen het in hun hoofd om te stemmen.![]()
Dat kán toch niet serieus zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe belachelijk van die moeder van Richy.
Stemmen zijn vast omhoog gegaan nadat ze zijn blote borst hadden gezien tijdens een van die voorfilmpjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:01 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zo werkt het bij Richy toch ook.![]()
Die heeft amper kwaliteiten en een heleboel meisjes halen het in hun hoofd om te stemmen.![]()
Inderdaad, hebben ze geld teveel ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Geldt ook voor z'n mammie. Kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand er zo'n fortuin doorheen zou jassen alleen voor dit. Kan nuttige doelen verzinnen.
Geloof het ook niet btw.
Hoezo, al zou ze het doen, dan mag dat gewoon.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zoiets minder frauduleus is?
Die moeder is het dus, Richy kan het dus ook niet alleenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef Andiyan het volgende:Richy's moeder schijnt 2000 x ¤ 0,60 = ¤ 1200,- per zaterdag aan Richy uit te geven! ![]()
1200 euro per week vind ik dan toch weer net te gortigquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef PeRi het volgende:
Alsof je mij gaat vertellen dat de familie van de overige kandidaten zich niet ook een fortuin wegsms'n..
Ik laat haar ook wel, ze zoekt het maar uit. Maar ik vind het nog wel belachelijk veel geld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:39 schreef PeRi het volgende:
Voor jou wel, voor Richy's mama niet. Probleem opgelost. Laat dat mens toch.
Er zit wel een verschil tussen veel voor je familie smsen of fokking 1200 EURO smsen!!!!!!!!!!!!! Dat is echt ziek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef PeRi het volgende:
Alsof je mij gaat vertellen dat de familie van de overige kandidaten zich niet ook een fortuin wegsms'n..
hoe weet jij dat nou weerquote:Ja inderdaad! De vriend van Amber gaat ook nog een soort flyers maken volgens mij
Alles lekt uit!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:27 schreef TimvdV het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weerwaar hangt de camera ?
Je hebt ook nog kans dat de sharon en richy-fans extra voor hun idool gaan stemmen als ze deze flyer zien. Om de concurrentie bij te houden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Persoonlijk zou ik juist niet gaan stemmen als ik zoiets gemaild kreeg.Heb zo'n hekel aan doorstuurmailtjes enzo.
Toch ben ik benieuwd waaromquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik heb dus (vraag me niet waarom) aan de string van die meid linksboven geroken.
Toen ze hem aan of uit hadquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik heb dus (vraag me niet waarom) aan de string van die meid linksboven geroken.
Ik geloof er geen fuck van!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
Inderdaad. Ik zou ook eerder niet gaan stemmen dan wel. Dit ziet er zo triest uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Persoonlijk zou ik juist niet gaan stemmen als ik zoiets gemaild kreeg.Heb zo'n hekel aan doorstuurmailtjes enzo.
Ja hoor, ze kwam naar je toe met haar string zodat je er ff aan kon ruiken??quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |