Dat zegt erg veel inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het zelfs wel leuk, dus dat zegt wat.
Ze hebben duidelijk hun voorkeur laten blijken via de styling, als je het geluid wegdraait (niet zo'n heel slechte optie met hun uitspraak) dan keek je naar de Dolly Dots.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
maar wat zagen ze er leuk uit.
Zongen ze dat? Ik dacht poes de bottom.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Push the button, wat een drama. Je ziet ook gewoon dat ze er geen bal aan vinden..
Er klopt meer niet..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:54 schreef Woelli het volgende:
Waren leuk en goed...
Als hun zij morgen weer in de singoff staan klopt er iets niet
quote:
Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net nog even gekeken. Eerste optreden was super qua zang. Tweede optreden was super qua performance. Erg mooi
Ik wou het niet zeggen, maar iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:40 schreef Misstique het volgende:
Maar ja, liefhebbers van cameltoes kwamen in ieder geval aan hun trekken.
Ik hoef niet nog een keer van hun optredens te genieten. Gewoon door naar volgende week. Dat verdienen ze en dan hoef ik ook niet zo in spanning te zitten. Volgende week geniet ik wel weer van zequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:06 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!!
Hopen dat ze morgen niet in de sing off komen! Aan de andere kant kunnen we dan wel nog een keer van hun optredens genieten. Vond het ook wel schattig dat ze van die zakjes met glittertjes hadden haha. En dat Ryanne dacht: flip HAHA![]()
Iddquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:15 schreef Svensational het volgende:
Ryanne zei wel heel braafjes 'my good' ipv 'my god'.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:17 schreef soylent het volgende:
Ach, dat gezeur over dat 'my good'...
Het gaat er niet om dat je meedoet...
Ik bedoel... Het gaat er niet om dat als je niet meedoet...
Nouja ik post het morgen wel
Ja da's nog beter. Kijk ik de optredens nog wel even op internetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef niet nog een keer van hun optredens te genieten. Gewoon door naar volgende week. Dat verdienen ze en dan hoef ik ook niet zo in spanning te zitten. Volgende week geniet ik wel weer van ze
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:36 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja da's nog beter. Kijk ik de optredens nog wel even op internet![]()
op dat van de Sugababesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:58 schreef Hockeylotje het volgende:
Eerste optreden was qua zang geweldig, tweede qua performance heel goed, maar ze hebben boven mijn verwachting op dit nummer gepresteerd!
Het is maar wat je leuk vindt, zo zal ik er iig nooit bij gaan lopen! Is niet mijn SMAAK (codewoord x-factor haha)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar zagen ze er echt super uit![]()
Ik vond het echt heel leuk. Verder weet ik niet hoe het jou staat, want ik ken je niet. Maar je kan natuurlijk even een PM sturenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:53 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vindt, zo zal ik er iig nooit bij gaan lopen! Is niet mijn SMAAK (codewoord x-factor haha)
Als ze morgen dan dat cliche gaat oplepelen dat het niet om het winnen gaat, maar om het meedoen, dan knap ik dus echt officieel afquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
![]()
Vond het wel schattig dat ze niet uit dr woorden kwam. Maar morgen mag ze het nog een keertje proberen![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar zeg je het goed Erik, het is een a-muzikaal nummer. Dus erg moeilijk om te doen. In de zaal klonk het eerste nummer uitstekend, jammer dat ik ze alleen van de achterkant zag tijdens het optreden. Het tweede nummer was qua performance super leuk om te zien, qua zang was het iets minder. Ik had verwacht dat het op tv nog minder zou klinken die tweede, maar dat viel enorm mee, het klonk juist beter. Het effect van de glitters kwam in de zaal prima over, op tv niet, de regie zat te slapen ofzo.
Dat kan je doen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel leuk. Verder weet ik niet hoe het jou staat, want ik ken je niet. Maar je kan natuurlijk even een PM sturen
Vind ik ook jammer, Amber heeft inderdaad een hele mooie stem!quote:Op zondag 11 februari 2007 07:29 schreef apestaartje het volgende:
Jammer dat ze Amber bijna nooit iets laten zingen. In de piepkleine stukjes die ze in een paar afleveringen gedaan heeft vond ik haar stem best prettig. Maar misschien wil ze het, net als Rianne, liever niet.
Que?? Vind je?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:16 schreef SpaRood het volgende:
X6 gaat XFactor winnen!
Waarom?
1. Ze hebben de naam mee.
Zijn er maar een paar die het écht kunnen. Laat die anderen nou maar gewoon de achtergrond vocals doen.quote:2. Ze zijn spannend, je weet nooit welk meisje de lead gaat nemen, dus dat blijft leuk.
Daar maken ze meestal wel werk van idd, pluspunt.quote:3. Ze hebben een ontzettend goede choreografie.
Maar wel wisselvallig. Soms zijn de harmonieen perfect, maar even later zitten ze er weer naast en klinkt het allemaal nét niet. En gisteren hebben ze wel bewezen dat een wat gewaagder nummer te moeilijk voor hun is. Push the button klonk nergens naar en ze stonden er naar mijn idee ook een stuk onzekerder bij.quote:4. Geweldige stem, diverse geluiden...vooral Sanne is geweldig.
Goede argumentenquote:Op zondag 11 februari 2007 02:16 schreef SpaRood het volgende:
X6 gaat XFactor winnen!
Waarom?
1. Ze hebben de naam mee.
2. Ze zijn spannend, je weet nooit welk meisje de lead gaat nemen, dus dat blijft leuk.
3. Ze hebben een ontzettend goede choreografie.
4. Geweldige stem, diverse geluiden...vooral Sanne is geweldig.
Allemaal stemmen, en nu ook daadwerkelijk doen!!!
Fijn dat je er gebruik van kunt maken:) (heb ik het niet voor niks gedaan hahaquote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Heb ze allemaal opgeslagen en doe ze zo in me mp3![]()
Jaa ik ben der blij meequote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Fijn dat je er gebruik van kunt maken:) (heb ik het niet voor niks gedaan haha)
Nee die mogen idd niet worden aangeboden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |