Sharon is suf. X6 is tof.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Svensational het volgende:
Nee, Sharon moet winnen.
Wat heb je opeens een uitgesproken mening! Heb je je tong wat lossel gemaakt?quote:
Mn tong is wat losseler ja!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Wat heb je opeens een uitgesproken mening! Heb je je tong wat lossel gemaakt?![]()
Maar ik ben het met je eens hoor![]()
nee eerst richyquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:13 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat ze zondag naar huis mogen.
1 van die 2 gaat er ook uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef lindaatjuh het volgende:
Enneh, Richy of Anja moet eruit.
Kben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij The Pussycat Dolls deze weekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:13 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het knap edoch irriterend hoe ze bij élke categorie er iets Christelijks van weten te maken. Het begint me een beetje de keel uit te hangen.
Dus het wordt PCD, geen Sugababes?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij The Pussycat Dolls deze week![]()
verder maakt het mij totaal niet uit of ze er iets christelijk van willen maken, zolang het maar lekker klinkt![]()
Volgens mij wel...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus het wordt PCD, geen Sugababes?
Gaan ze de PCD doen dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij The Pussycat Dolls deze week![]()
verder maakt het mij totaal niet uit of ze er iets christelijk van willen maken, zolang het maar lekker klinkt![]()
Mwoah, ik heb liever dat Anja en Richy eerst vertrekken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:51 schreef BVO het volgende:
X6 mag zondag weg.
Jullie zijn wel zeker dat ze Don't cha gaan doen he.. dat heb ik nou nooit gezegd;) ik zei dat het niet de Dolly Dots is maar wat wel heb ik nooit gezegd..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:24 schreef Andiyan het volgende:
Don't Cha van X6. Kut zeg.![]()
Ze gaan de Raffaëla versie nóóit overtreffen en die heb ik dan echt in mn achterhoofd.
Past ook niet bij ze. Ben benieuwd wat voor twist ze eraan hebben gegeven.
Hopen dat het 2e nr wel tof is!![]()
O nee echt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:36 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
En volgens mij doen ze 3 nummers! dat zei HJ tenminste!
HJ zei bij Giel Beelen op 3 FM dat hij nu met Sharon en Richy 3 nummers moest voorbereiden en dat het dus evenveel werk was als 3x2 nummers toen Christian er nog bij was!quote:
Ik ook:) het is opzich een leuk nummer, maar als ze het eigen maken wordt het natuurlijk nog leuker!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:29 schreef lindaatjuh het volgende:
X6 was niet echt superblij met de keuze die de kijker heeft gemaakt (nogal logisch). Het was niet een liedje zie ze zelf zouden hebben gekozen, maar ze hebben er hun eigen draai aan gegeven.
Ben benieuwd!
"Don't Cha wish your girlfriend was into God like me?"quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:29 schreef lindaatjuh het volgende:
X6 was niet echt superblij met de keuze die de kijker heeft gemaakt (nogal logisch). Het was niet een liedje zie ze zelf zouden hebben gekozen, maar ze hebben er hun eigen draai aan gegeven.
Ben benieuwd!
Dat denk ik ook ja. Toch hoop ik op drie nummers. Drie keer X6 op één avondquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:20 schreef Woelli het volgende:
Ik denk ook dat ze maar 2 hoeven.
Volgende week doen ze er denk ik 3
Ik ook. Het was ook echt heel erg mooiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:20 schreef Silvieja het volgende:
Ik kreeg kippevel!
Tja, ieder zijn hobby's.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
Ik kreeg zin om een Engels woordenboek te likken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |