abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46541783
au au morris!!! wat ellendig! snoopy, een vriendin van me (en haar zusje ook trouwens) had ook erg vaak d'r armen -en soms zelfs dr knieën- uit de kom en zowel zij als haar zus zijn er uiteindelijk aan geopereerd (banden ingekort). maar wat griezelig vond ik dat altijd. ik zat met haar op volleybal en daar was 't regelmatig raak (of eigenlijk mis dus).
is dat nou eigenlijk 't zelfde als die hypermobiliteit van kai en bo?

ladyB, wat sneu voor myrthe, moesten die gaatjes ook al gevuld worden? en als ze eet met dora op de achtergrond zou ik daar ook geheid af en toe gebruik van maken hoor.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:19:03 #227
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46541836
gaat Myrthe al naar de tandarts moet dat al zo jong?
pi_46541905
heeft ze nooit antibiotica gehad Ladybos? dat is ook niet zo goed daarvoor nl.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:28:38 #229
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46542184
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:19 schreef Martineke het volgende:
gaat Myrthe al naar de tandarts moet dat al zo jong?
Moeten niet natuurlijk maar Zoë gaat al vanaf anderhalf jaar mee na de tandarts en de laatste 2 keren ook echt voor een "controle" gewoon om haar er aan te laten wennen.

Hier is wel zo dat er gepromoot wordt om je kind vanaf 2 jaar naar de tandarts te laten gaan.
  FOK!fossiel woensdag 21 februari 2007 @ 22:34:42 #230
2628 Karin
pi_46542428
Hahahaha die Amber, zou toch wat zijn als ze zo van haar speen afkomt. Geweldig!

Arme Morris. Lijkt me erg lastig een peuter te moeten afremmen omdat anders iets uit de kom kan schieten.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:37:05 #231
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46542529
ach zo, ik was al wel van plan om in april als ik naar de tandarts moet Maxim mee te nemen, indd in het kader van "laten wennen". eerder moest ik er echt nog niet aan denken, zag mezelf al op de stoel liggen met me mond open en Maxim heel de praktijk doorrennen en overal aanzitten en kan hem moeilijk vast houden lijkt mij
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 22:46:00 #232
81992 Githa
pi_46542916
Morris zo vervelend als het eenmaal een zwakke plek is...

Amber stoer man!

Jordy gaat binnenkort ook naar de tandarts, we hebben zelfs een uitnodiging gehad van een kindertandarts. Leek me wel geschikt voor hem.
  donderdag 22 februari 2007 @ 03:34:29 #233
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46549057
Ladybos, misschien raar idee, maar is het niet haalbaar ( ook al wil je dat liever niet op die manier) om elke avond in ieder geval de avond maaltijd zo te geven.
Kindjes met allergie-en bouwen veel angsten ook op, waarvan eten weigeren komt dit is best bekend bij kinderen met meerdere allergie-en nl.
De aandacht is dan niet op het eten maar op dora voor haar.
Automatisch gaat het lichaam zichaanpassen aan de hoeveelheden en zal ze ook honger krijgen ( denk ik)
Als dit goed gaat kan je bijvoorbeeld gaan onderhandelen, dat ze 5 hapjes zonder dora eet en 5 hapjes met dora.( om maar even een zijweggetje te noemen) en dan dat af gaan bouwen op den duur.
Zo leert ze misschien ook beter de link te leggen dat eten niet alleen maar altijd pijn doet.

Wij hebben hier nl beetje hetzelfde met arwen , maar vaak krijg je er dan wel genoeg in anders kan ze zo een compleet bordje pap weigeren 2 maal tot 3 maal daags..

Ik snap dat je niet wilt dat het eten op zo een manier gaat, en je er zo normaal mogelijk mee om wil gaan. maar denk dat je hierin wel wat meer in "moet" toegeven ivm die angst. En als ze zo dus meer/beter eet lijkt het me alleen maar in het belang van haar.

sorry als het te brutaal klinkt, wil je niet tegen de schenen aan trappen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:38:56 #234
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46551834
We hebben de ogentest gehad vandaag... faliekant gezakt.

Althans, volgens de cb arts. Ik heb er mijn twijfels over. Linkeroog dicht, rechteroog kijkend, wijst ze een eend op de 2e rij aan. "Sleutel" zegt madam. "nee kijk nog eens goed??" "Sleutel!" is het antwoord van mijn dwarsligger.

Wijst ze een eend aan op de 4e rij.... "Sleutel!"
Wijst ze diezelfde kuteend aan op de 5e rij.... "Sleutel!"

Gezakt, lui oog rechts... Terwijl ik dus eerder denk een eigenwijs exemplaar gebaard te hebben. Als ze in het groot die fuckaduck een sleutel noemt, en ze herkent hem op de 5e rij ook, maar blijft hem sleutel noemen, dan heeft ze toch geen lui oog? Dan is ze toch gewoon stronteigenwijs?

Herkenning iemand?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:42:34 #235
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46553688
Sorry, geen herkenning. Job weigerde sowieso om maar iets te zeggen, die hield gewoon zijn mond stijf dicht. We moesten 14 februari voor de 2e keer, maar die afspraak zijn we vergeten.

Wat ik wel nog weet van Katja was dat ze vooraf even alle symbolen met haar doorliepen. Een vlag kende ze niet, dus die hebben ze toen niet gebruikt en ze noemde iets wat geen poes was, consequent een poes. Dat vonden ze prima, want hoe ze het noemt maakt natuurlijk niet uit. Als ze het maar consequent fout doet. En wat dat betreft vind ik het dus inderdaad een beetje vreemd dat Suus gezakt is, want ze heeft het gewoon consequent sleutel genoemd. Of noemde ze het eerst wel eend?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46553750
piet wilde eerst ook niet meewerken (hoewel we braaf vooraf geoefend hadden met het benoemen van de plaatjes). die kreeg toen 't boekje met plaatjes voor zich en mocht daarop de plaatjes aanwijzen die de arts ook aanwees.
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:47:24 #237
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46553820
Ja, die optie weigerde Job dus ook . Ik denk dat we onbewust die afspraak van de 14e vergeten zijn, omdat we eigenlijk nu al weten dat ook een 2e en alle volgende keren hetzelfde resultaat zal hebben.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:54:42 #238
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46554045
Ze noemde het al direct een sleutel. Hier werd ook niet eerst gekeken of ze alle plaatjes wel wist. Een 2e keer terugkomen vond ze ook niet nodig, ze was er stellig in. Lui oog dus naar de oogarts.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 22 februari 2007 @ 12:04:41 #239
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46554326
En de rest van de plaatjes Ireth? benoemde ze die wel goed? Of heeft ze alleen maar om die eend gevraagd?
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:05:29 #240
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46554340
Met links heeft ze wel andere plaatjes gedaan, met rechts bleef ze op die kuteend hangen.
pi_46559494
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:17 schreef bixister het volgende:

ladyB, wat sneu voor myrthe, moesten die gaatjes ook al gevuld worden? en als ze eet met dora op de achtergrond zou ik daar ook geheid af en toe gebruik van maken hoor.
Wij gaan altijd met ons drieen naar de tandarts en aangezien ik een bruin plekje had gezien op Myrthe's kies had ik gevraagd of hij er ook even naar wilde kijken. Bleek dus inderdaad een gaatje te zijn, ze vullen het niet maar hij heeft er wel iets op gedaan, soort plastic vliesje, alleen is dat er volgens mij al weer vanaf. En nu zag ik dus aan de andere kant ook zo'n bruine plek zitten, dus dikke kans dat dat ook een gaatje is :-(
pi_46563214
Wat irritant Ireth, zo'n arts die niet wil meedenken. Lijkt mij ook dat Suus gewoon lekker eigenwijs was. En als je consequent dezelfde 'fout' maakt dan kan ze toch in ieder geval zien dat het een eend was ? Nou ja, stom hoor. Kun je zelf niet nog een keer testen, thuis, als ze wel mee wil werken ?
pi_46574969
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:05 schreef Ireth het volgende:
Met links heeft ze wel andere plaatjes gedaan, met rechts bleef ze op die kuteend hangen.
Hahaha, voor Suus voorlopig geen eendjes voeren zeker?
Herkenbaar? Ja! Randy had het de laatste keer bij de orthoptiste, hij noemde alles (maar dan ook echt alles) op een zeurderige toon 'autooh'! Hij was ook voor de afspraak zijn bed uitgerukt, dus domweg moe! De orthoptiste begon te twijfelen of hij al wel goed genoeg praten kon, maar toen we na een bak koffie in het restaurant van het ziekenhuis weer huiswaarts liepen, liep ze achter ons en kon ze -de inmiddels wakkere- Randy honderduit horen kletsen!
Je zal neem ik aan doorgestuurd zijn naar de orthoptiste? Geen nood, daar kunnen ze METEN of ze wel of niet ziet. Randy kon iedereen voor de gek houden, die pakt zo een musketspikkeltje op een zelfde kleur ondergrond. Nog wat testjes; alles goed. Druppeltjes in de oogjes, 10 minuten wachten, terug om te meten en toen bleek hij aan beide ogen +7 (!!!) te hebben! Dus mijn 2 jarige loopt al een half jaar met bril rond! Overigens, mocht Suus wel een lui oog hebben, is dat nog makkelijk op te heffen met oogpleisters en hoeft ze geen bril.
pi_46585974
in het kader van de zindelijkheidstraining hebben zowel piet als anna een wc-successen-papier waarop ze stickers mogen plakken als 't goed gegaan is. bij iedere zoveelste sticker zijn ze bij een vakje met een 'gezichtje' en krijgen ze een kadootje. gisteren waren ze 'toevallig' allebei bij zo'n kadootje aanbeland. bovendien had ik net per post een pop toegestuurd gekregen die ik eigenlijk voor anna's verjaardag had besteld, maar waarbij toen zoveel mis is gegaan dat nu pas de juiste pop arriveerde. ik dacht dus 'ha, mooie gelegenheid om anna nu haar pop te geven' en piet kreeg een leuk boek. nou, dat viel nogal verkeerd. piet had veel meer oog voor de pop en anna was juist helemaal beledigd dat ik haar een andere pop wilde geven. 'hoeft niehiet!' gilde ze, 'dit mijn baby!' en ze klemde haar oude popje stevig tegen zich aan. zodoende ontfermde piet zich met veel liefde over de nieuwe pop, gaf haar een naam ('steek' ), en was helemaal de poppenpapa. ik heb anna en piet samen een verhaal voorgelezen uit het nieuwe (kikker & pad)boek, en ze gingen allebei tevreden slapen. piet had 't al helemaal uitgedacht: hij was de papa van de pop, anna de mama, dus anna was zijn vrouw. toen anna heel hard ging huilen omdat ze nog niet uit bad wilde sprak hij haar vermanend toe: 'anna, niet zo huilen hoor, dan kun je mijn vrouw niet zijn'. en of de baby bij hem mocht slapen, want als er dan spoken zouden komen dan zou hij ze wel even weg jagen en de baby beschermen. vanmorgen was piet al vroeg bezig om baby steek kennis te laten maken met alle bobdebouwer auto's. 'de baby moet alles nog leren he'.

[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 23-02-2007 09:41:47 ]
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 09:32:15 #245
81992 Githa
pi_46586038
Bix, wat lief! .... helemaal geweldig
zo zie je maar, ze hebben helemaal hun eigen willetje en maar goed ook
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:36:30 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46586107
(Bix, toevallig toch niet bij sanneke en manneke he? Daar heb ik niet-zulke-goeie-ervaringen mee.) Maar wat lief! Anna met liefde voor baby1 1 en Piet die zich ontfermt over Steek. Ze klinken zo heerlijk, die kinderen van jou!

Githa, ik wil graag veeel Jordy foto's. Ik mis 'm en jou ook.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46586168
ja, was wel bij sanneke & manneke. ik vond die poppen daar zo leuk, dat ik er ook 1 besteld had. maar eerst duurde het al vreselijk lang voor ik reactie kreeg, daarna kreeg ik de verkeerde pop (zoéén als Luuke ook had en hoewel ik ze heel schattig vind, die had ik niet besteld). vervolgens bleek degene die ik wel besteld had uitverkocht te zijn en anderhalve week geleden meldde ze me dat ze een andere verstuurd had. ik begon al te vrezen dat die in de post zoek geraakt was maar gisteren kwam hij (nee zij) dan toch aan.
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 09:40:16 #248
81992 Githa
pi_46586175
Lishe, wat lief!

De laatste foto's zijn van carnaval daar staat Jordy heel charmant op mama iets minder Ik zal snel weer eens wat foto's maken, maar doe jij dan een mooie Luuke met misschien een mama
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:52:08 #249
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46589160
Ik ga lief lief aankijken Githa!

Nou Bix, ik was zo enthousiast over die winkel. Maar beide keren ging het bij ons ook mis. Eerst voor Luuk d'r nichtje. Ik had al gemaild met de vraag of het voor die verjaardag binnen kon zijn (3 weken later) dat ik anders op zoek moest naar iets anders. Ja hoor, zou die eerste week op de post gaan. Was op het nippertje binnen, want ze zou een ongeluk gehad hebben. (Erg natuurlijk, maar het contact liep zo raar.)
Bij Luuke's verjaardag net zo. Ook met mail of het op tijd zou zijn. weer 3 weken wachten. Nu zou de bank het geld niet meteen overgemaakt hebben naar haar rekening ivm kerst en oud en nieuw. Ja, vast.(We hadden het ook al dagen voor kerst overgemaakt.) Ik bestel er niks meer. Ik heb er een hekel aan er steeds maar achteraan te moeten zitten.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46589387
ah, een beetje een smoezendame dus. zij bleef eerst maar beweren dat ze mij heel vaak teruggemaild had, maar ik had nooit iets gekregen, en ik zat er echt op te wachten dus dat weet ik vrij zeker. maar goed, de poppen zijn binnen. ik twijfel nog wel over zo'n jongenspop, die zijn ook leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')