abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:44:35 #201
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46503125
Hier wordt het niet of wel eten ook genegeerd. Vooral als meneer ineens wel gaat eten is het moeilijk om ons enthousiasme te beteugelen. Soms doen we dus juist wel enthousiast, want als Léon complimentjes krijgt vindt hij dat ook wel weer leuk.
Nu moet ik wel toegeven dat we er toch nog een papfles in gieten voor hij slapen gaat. Het is zo'n gratenbaal, dus voor mijn eigen gemoedsrust...

Danosa, wat leuk je weer eens te zien.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46503327
Jeetje hoe kregen jullie het voor elkaar om die meiden te laten prikken dan?
Wel stoer! Morgen laat ik Jadey de foto zien. Stiekemurd, hup jij ook een foto maken voor morgen

thx, dutch!
pi_46503871
Jans wilde het dus echt zelf. Zonder een kik hoor (tot vanavond tijdens het schoonmaken dus) Ik dacht echt die wil dit nooit aangezien ze 2 jaar terug dr zus zo had zien huilen. Komt vanzelf Danosa, of misschien ook niet
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46504452
Ja misschien ook niet. We hebben het er nog nooit over gehad eik, heb geen idee wat ze zelf wil

Ik vind Jadey eik geen peutertje meer, ze noemt zich zelf ook al kleuter, geen idee waar ze het vandaan heeft.
Nog een paar maandjes en ze gaan uit vliegen naar de basisschool.
Zo leuk, wij wonen in een relatief jonge kant van de stad, veel nieuwbouwwijken, en zo wordt er dus vlak bij ons (achter bij ons in het weiland) een grote nieuwe basisschool gebouwd. Ze zijn al een tijdje bezig, die Bob de bouwers, en we lopen er regelmatig langs. Als de school klaar is gaat Jadey naar de basisschool. dat is zo'n leuk houvast voor haar, ze vindt het ook echt heel erg leuk. Binnenkort gaan we voor een rondleiding, die is nog in de dependance. Groepen 1 en 2 zullen daar denk ik ook eerst blijven, maar dat zullen we Jadey eerst maar niet verklappen Op naar de kleuters!!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:06:16 #205
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46507027
Leuk Danosa! Wat gaat het hard hè?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:50:32 #206
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46509537
Ik wil ook geen drama maken van het eten, en het gaat me er ook niet om dat ie zn bord leeg moet eten. Ik vind alleen wel dat ie op z'n minst een paar hapjes moet proeven. Als ie het dan niet lekker vindt, dan niet. Misschien is ie daar nu nog iets te klein voor, maar kan het altijd proberen. Als het niet werkt stoppen we er weer mee.
Met andere dingen werkt de gang erg goed, dus ben benieuwd of het hiervoor ook kan werken.

Verder idd ook netjes gedragen aan tafel, niet expres knoeien met eten, en wachten tot we klaar zijn voor ie van tafel mag enzow.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:50:42 #207
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46509547
Ik vind het zo zielig, dat rode oortje. Ik kan er niks aan doen, maar ik ben zo blij dat Katja alleen maar roept dat ze geen oorbellen wil. Zelf heb ik ook geen gaatjes, dus ze heeft het niet van een vreemde.

Jans zelf staat wel schattig op de foto trouwens, Jessie. Ze heeft zo'n volwassen blik ineens, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ze zo onder de indruk was van haar knopjes.

Jadey ook al weer zo groot. Op weg naar de volgende stap!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_46509637
Hahahaah zielig he dat oortje. Maar het deed dus echt geen pijn. Dat rode is van het gloeien. En ze vind zelf ook dat ze groot is nu. Mama nu heb ik oorbellen en ben ik niet meer klein he.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:01:35 #209
103793 kozakken
Living the life
pi_46510072
Jans is leuk
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:39:07 #210
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46511507
Jans met belletjes

Hier wordt het dus ook gewoon genegeerd niet eten is niet eten maar wel blijven zitten. Ga haar echt niet straffen voor het feit dat ze niet wil eten en ga ook niet dwingen dat ze zoveel hapjes moet doen. Extra's krijgt ze ook niet heb zoiets morgen is er weer een dag en vast weer nieuwe honger.
  FOK!fossiel woensdag 21 februari 2007 @ 10:40:04 #211
2628 Karin
pi_46519254
Jans lijkt inderdaad een stukje ouder op de foto. Stoer hoor dat ze zelf oorbellen wilde!!

Het eten maak ik me ook niet echt druk om. Alleen als je echt niets zegt eet hij ook helemaal niets, compleet afgeleid door andere dingen. Ik moet hem toch echt wel af en toe aansporen even verder te eten. En vaak vraagt Bram of hij van tafel mag, dat mag dan na 3 hapjes van dit of 5 hapjes van dat. En dan kan hij het opeens wel binnen 1 minuut. Blijft toch wel een lastig punt altijd dat eten.

Spannend he Danosa, bijna naar de basisschool.
Bram is vorige week een keer wezen wennen en gisteren en vandaag weer. Hij vind het gelukkig erg leuk. 1e keer wegbrengen was echt heel sneu, hij vond het zo eng dat hij er niet eens meer van kon huilen, hij moest zijn aandacht bij de omgeving houden. Maar dat ik hem gisteren kwam halen en ik vroeg wat hij allemaal gedaan had "allemaal leuke dingen"
We zijn gisteren ook op de naschoolse opvang geweest. Weer een andere stap. Waar ik nu een heel klein beetje gewend ben aan een klas vol kleuters was dit natuurlijk een groep van 4 tot 11 jaar. Zag er allemaal erg druk uit maar Bram vond het wel interessant geloof ik.
Het meeste ben ik eigenlijk bang voor die "verplaats" momenten. Vanuit school naar de overblijf (is ander gebouwtje bij school) en vanuit school naar de naschoolse opvang. Die zorg heb ik ook wel uitgesproken allemaal, ik ga de eerste keren even mee, eens kijken hoe dat allemaal gaat. Gelukkig heb ik 2 weken vrij vanaf Brams verjaardag, kunnen we samen rustig wennen.

Verder gaat het zonder speen heel goed! Hij vraagt er niet meer om. Wel heeft hij nog steeds moeite met in slaap vallen en moeten wij bij zijn bed blijven zitten. Daarentegen hoef ik 's nachts mijn bed niet meer uit als dat ding weer op de grond gevallen is Heb volgens mij nog nooit zo lang achter elkaar door kunnen slapen vanwege Bram (helaas moet ik nu vaak plassen).
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:20:15 #212
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46520227
Fijn is dat hè Karin, dat ze niet 's nachts op zoek gaan naar die speen. Léon slaapt nu ook wat beter door. Al 2 nachten. Nou ja, we gaan vooruit moet ik maar denken.

Wow zeg, Jadey en Bram naar school. Karin, ik vind het wel een goed idee om die eerste weken even vrij te houden. Zodat ze eerst aan de school kunnen wennen en dat daarna pas de rest erbij komt. Is wel een tip om te onthouden.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46520287
Bram ook al naar school!!! En fijn dat je niet meer over de grond hoef te kruipen Karin, op zoek naar een speen

Benthe met oorbellen.. ze ziet er nogal pips uit, ze is stront verkouden....

pi_46529363
wat een dappere meiden allemaal. al hoop ik eigenljik dat anna voorlopig nog niet wil hoor (ze mag gewoon voorlopig nog niet van mij, laat ik 't zo zeggen. ). maar 't ziet er wel lief uit.
pi_46529535
eten dwingen lukt hier echt absoluut niet, ook niet met beloftes of dreigementen. dan zegt piet doodleuk 'ok, dan wil ik niet computeren / tv kijken/ etc' of 'ik wilde toch al niet meer naar buiten' en houdt voet bij stuk. bij vervelend doen aan tafel moet hij wel naar de gang, maar niet eten heeft als enige consequentie dat ie daarna mogelijk wat meer honger overhoudt. anna begint nu ook wat moeilijker te doen over eten. en piet begint de laatste tijd juist wat meer met smaak te eten, en ook echt veel grotere hoeveelheden. je kunt merken dat ie flink aan 't groeien is en z'n energie ook wel nodig heeft. hij wil vaak ook graag aan tafel als 't eten klaar is en zegt dan dat ie zo'n trek had. heerlijk! dat was een tijdje geleden echt ondenkbaar. dus er is hoop, moeders van weinig-eters!

[ Bericht 3% gewijzigd door bixister op 21-02-2007 16:49:03 ]
pi_46529857
goed nieuws, bix
Zelfs van de pannenkoeken heeft Amber maar een paar happen gegeten Dus ik wacht gewoon tot de fase over is en dan maar hopen dat ze net als Piet gewoon goed gaat eten
pi_46536552
Morris mag van mij voorlopig ook geen oorbellen hoor

We werden vandaag gebeld door de creche dat de arm van Morris uit de kom was. Zijn vader heeft hem opgehaald en is met hem naar de EHBO geweest waar de arm weer goed is gezet. Daarna heeft hij een politieauto gekregen bij de speelgoedwinkel.
Het is al de derde keer dat zijn elleboog uit de kom is in nog geen jaar tijd.
We mogen hem iig niet aan zijn armpjes in de rondte zwieren zei de dokter
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:04:10 #218
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_46536787
Oeh...Morris

Glenn vindt dat zwieren dus ook geweldig, soms laat ik me er ook to verleiden maar dan vind ik het na een rondje of 2 wel goed. Terwijl meneer alleen maar meer, meer, meer wil.

Maar wat vervelend Snoopy, al 3x binnen het jaar zijn elleboog uit de kom.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_46537128
Kan me voorstellen dat Glenn dat zwieren geweldig vindt, zou Morris ook leuk vinden. Maar het is blijkbaar helaas gewoon een zwakke plek
pi_46537383
Morris Word er verder niet naar gekeken Snoopy? 3x is wel erg veel.
pi_46537456
We moeten alleen oppassen dat we niet aan z'n armen trekken. Ik denk dat er verder weinig mee gedaan kan worden.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:51:53 #222
61800 Rottdog
pi_46540877
Dan maar close zwieren Snoop armen oder zijn oksel door maar wat naar voor Morris 3 keer wel erg veel

Benthe belletje

Lekker dat het speenverleden het gewoon ook goed doet kanppe kerels
pi_46541034
Morris

Ik viel net bijna van mijn stoel: Amber riep papa, papa gaat kijken en komt terug met haar speentje. Haar speentje is stuk en ze wilde er niet mee slapen. "En nu?" had papa gevraagd "Zonder speentje slapen" was haar antwoord.
En ze viel zo in slaap *confuus*
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:58:26 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_46541093
dat geeft de burger moed LadyS

ach arme Morris!
stormy waters...
sailin'
pi_46541608
Myrthe roept de laatste tijd steeds dat ze wil eten, maar alles wat ik geef wordt even hard weer afgewezen. Daar wordt ik wel chagerijnig van af en toe, en dan merk ik dat ik onbewust toch wel graag wil dat ze iets eet, ik kan niet zomaar zeggen 'nou dan niet'. De enige manier om d'r nu aan het eten te krijgen is geheel onverantwoord voor de tv met Dora, dan lepelt ze wel een bordje weg ongemerkt. Dus zo 2x per week doe ik dat, dan heeft ze die dagen in ieder geval goed gegeten.

Myrthe heeft trouwens al twee gaatjes in d'r kiezen (onderkant, achterste kiezen) En we poetsen nog wel zo goed, netjes 2x per dag 3 minuten, en ze krijgt ook al fluortabletjes. Ik vrees dat ze het brakke gebit van d'r vader heeft. Ik vraag me ook af of het te maken kan hebben met dat ze zo weinig melkproducten eet/drinkt. Moet ik eens even aan de tandarts vragen.
pi_46541783
au au morris!!! wat ellendig! snoopy, een vriendin van me (en haar zusje ook trouwens) had ook erg vaak d'r armen -en soms zelfs dr knieën- uit de kom en zowel zij als haar zus zijn er uiteindelijk aan geopereerd (banden ingekort). maar wat griezelig vond ik dat altijd. ik zat met haar op volleybal en daar was 't regelmatig raak (of eigenlijk mis dus).
is dat nou eigenlijk 't zelfde als die hypermobiliteit van kai en bo?

ladyB, wat sneu voor myrthe, moesten die gaatjes ook al gevuld worden? en als ze eet met dora op de achtergrond zou ik daar ook geheid af en toe gebruik van maken hoor.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:19:03 #227
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46541836
gaat Myrthe al naar de tandarts moet dat al zo jong?
pi_46541905
heeft ze nooit antibiotica gehad Ladybos? dat is ook niet zo goed daarvoor nl.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:28:38 #229
61800 Rottdog
pi_46542184
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:19 schreef Martineke het volgende:
gaat Myrthe al naar de tandarts moet dat al zo jong?
Moeten niet natuurlijk maar Zoë gaat al vanaf anderhalf jaar mee na de tandarts en de laatste 2 keren ook echt voor een "controle" gewoon om haar er aan te laten wennen.

Hier is wel zo dat er gepromoot wordt om je kind vanaf 2 jaar naar de tandarts te laten gaan.
  FOK!fossiel woensdag 21 februari 2007 @ 22:34:42 #230
2628 Karin
pi_46542428
Hahahaha die Amber, zou toch wat zijn als ze zo van haar speen afkomt. Geweldig!

Arme Morris. Lijkt me erg lastig een peuter te moeten afremmen omdat anders iets uit de kom kan schieten.
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:37:05 #231
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46542529
ach zo, ik was al wel van plan om in april als ik naar de tandarts moet Maxim mee te nemen, indd in het kader van "laten wennen". eerder moest ik er echt nog niet aan denken, zag mezelf al op de stoel liggen met me mond open en Maxim heel de praktijk doorrennen en overal aanzitten en kan hem moeilijk vast houden lijkt mij
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 22:46:00 #232
81992 Githa
pi_46542916
Morris zo vervelend als het eenmaal een zwakke plek is...

Amber stoer man!

Jordy gaat binnenkort ook naar de tandarts, we hebben zelfs een uitnodiging gehad van een kindertandarts. Leek me wel geschikt voor hem.
  donderdag 22 februari 2007 @ 03:34:29 #233
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46549057
Ladybos, misschien raar idee, maar is het niet haalbaar ( ook al wil je dat liever niet op die manier) om elke avond in ieder geval de avond maaltijd zo te geven.
Kindjes met allergie-en bouwen veel angsten ook op, waarvan eten weigeren komt dit is best bekend bij kinderen met meerdere allergie-en nl.
De aandacht is dan niet op het eten maar op dora voor haar.
Automatisch gaat het lichaam zichaanpassen aan de hoeveelheden en zal ze ook honger krijgen ( denk ik)
Als dit goed gaat kan je bijvoorbeeld gaan onderhandelen, dat ze 5 hapjes zonder dora eet en 5 hapjes met dora.( om maar even een zijweggetje te noemen) en dan dat af gaan bouwen op den duur.
Zo leert ze misschien ook beter de link te leggen dat eten niet alleen maar altijd pijn doet.

Wij hebben hier nl beetje hetzelfde met arwen , maar vaak krijg je er dan wel genoeg in anders kan ze zo een compleet bordje pap weigeren 2 maal tot 3 maal daags..

Ik snap dat je niet wilt dat het eten op zo een manier gaat, en je er zo normaal mogelijk mee om wil gaan. maar denk dat je hierin wel wat meer in "moet" toegeven ivm die angst. En als ze zo dus meer/beter eet lijkt het me alleen maar in het belang van haar.

sorry als het te brutaal klinkt, wil je niet tegen de schenen aan trappen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:38:56 #234
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46551834
We hebben de ogentest gehad vandaag... faliekant gezakt.

Althans, volgens de cb arts. Ik heb er mijn twijfels over. Linkeroog dicht, rechteroog kijkend, wijst ze een eend op de 2e rij aan. "Sleutel" zegt madam. "nee kijk nog eens goed??" "Sleutel!" is het antwoord van mijn dwarsligger.

Wijst ze een eend aan op de 4e rij.... "Sleutel!"
Wijst ze diezelfde kuteend aan op de 5e rij.... "Sleutel!"

Gezakt, lui oog rechts... Terwijl ik dus eerder denk een eigenwijs exemplaar gebaard te hebben. Als ze in het groot die fuckaduck een sleutel noemt, en ze herkent hem op de 5e rij ook, maar blijft hem sleutel noemen, dan heeft ze toch geen lui oog? Dan is ze toch gewoon stronteigenwijs?

Herkenning iemand?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:42:34 #235
37150 livelink
pi_46553688
Sorry, geen herkenning. Job weigerde sowieso om maar iets te zeggen, die hield gewoon zijn mond stijf dicht. We moesten 14 februari voor de 2e keer, maar die afspraak zijn we vergeten.

Wat ik wel nog weet van Katja was dat ze vooraf even alle symbolen met haar doorliepen. Een vlag kende ze niet, dus die hebben ze toen niet gebruikt en ze noemde iets wat geen poes was, consequent een poes. Dat vonden ze prima, want hoe ze het noemt maakt natuurlijk niet uit. Als ze het maar consequent fout doet. En wat dat betreft vind ik het dus inderdaad een beetje vreemd dat Suus gezakt is, want ze heeft het gewoon consequent sleutel genoemd. Of noemde ze het eerst wel eend?
pi_46553750
piet wilde eerst ook niet meewerken (hoewel we braaf vooraf geoefend hadden met het benoemen van de plaatjes). die kreeg toen 't boekje met plaatjes voor zich en mocht daarop de plaatjes aanwijzen die de arts ook aanwees.
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:47:24 #237
37150 livelink
pi_46553820
Ja, die optie weigerde Job dus ook . Ik denk dat we onbewust die afspraak van de 14e vergeten zijn, omdat we eigenlijk nu al weten dat ook een 2e en alle volgende keren hetzelfde resultaat zal hebben.
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:54:42 #238
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46554045
Ze noemde het al direct een sleutel. Hier werd ook niet eerst gekeken of ze alle plaatjes wel wist. Een 2e keer terugkomen vond ze ook niet nodig, ze was er stellig in. Lui oog dus naar de oogarts.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 22 februari 2007 @ 12:04:41 #239
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46554326
En de rest van de plaatjes Ireth? benoemde ze die wel goed? Of heeft ze alleen maar om die eend gevraagd?
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:05:29 #240
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46554340
Met links heeft ze wel andere plaatjes gedaan, met rechts bleef ze op die kuteend hangen.
pi_46559494
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 22:17 schreef bixister het volgende:

ladyB, wat sneu voor myrthe, moesten die gaatjes ook al gevuld worden? en als ze eet met dora op de achtergrond zou ik daar ook geheid af en toe gebruik van maken hoor.
Wij gaan altijd met ons drieen naar de tandarts en aangezien ik een bruin plekje had gezien op Myrthe's kies had ik gevraagd of hij er ook even naar wilde kijken. Bleek dus inderdaad een gaatje te zijn, ze vullen het niet maar hij heeft er wel iets op gedaan, soort plastic vliesje, alleen is dat er volgens mij al weer vanaf. En nu zag ik dus aan de andere kant ook zo'n bruine plek zitten, dus dikke kans dat dat ook een gaatje is :-(
pi_46563214
Wat irritant Ireth, zo'n arts die niet wil meedenken. Lijkt mij ook dat Suus gewoon lekker eigenwijs was. En als je consequent dezelfde 'fout' maakt dan kan ze toch in ieder geval zien dat het een eend was ? Nou ja, stom hoor. Kun je zelf niet nog een keer testen, thuis, als ze wel mee wil werken ?
pi_46574969
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:05 schreef Ireth het volgende:
Met links heeft ze wel andere plaatjes gedaan, met rechts bleef ze op die kuteend hangen.
Hahaha, voor Suus voorlopig geen eendjes voeren zeker?
Herkenbaar? Ja! Randy had het de laatste keer bij de orthoptiste, hij noemde alles (maar dan ook echt alles) op een zeurderige toon 'autooh'! Hij was ook voor de afspraak zijn bed uitgerukt, dus domweg moe! De orthoptiste begon te twijfelen of hij al wel goed genoeg praten kon, maar toen we na een bak koffie in het restaurant van het ziekenhuis weer huiswaarts liepen, liep ze achter ons en kon ze -de inmiddels wakkere- Randy honderduit horen kletsen!
Je zal neem ik aan doorgestuurd zijn naar de orthoptiste? Geen nood, daar kunnen ze METEN of ze wel of niet ziet. Randy kon iedereen voor de gek houden, die pakt zo een musketspikkeltje op een zelfde kleur ondergrond. Nog wat testjes; alles goed. Druppeltjes in de oogjes, 10 minuten wachten, terug om te meten en toen bleek hij aan beide ogen +7 (!!!) te hebben! Dus mijn 2 jarige loopt al een half jaar met bril rond! Overigens, mocht Suus wel een lui oog hebben, is dat nog makkelijk op te heffen met oogpleisters en hoeft ze geen bril.
pi_46585974
in het kader van de zindelijkheidstraining hebben zowel piet als anna een wc-successen-papier waarop ze stickers mogen plakken als 't goed gegaan is. bij iedere zoveelste sticker zijn ze bij een vakje met een 'gezichtje' en krijgen ze een kadootje. gisteren waren ze 'toevallig' allebei bij zo'n kadootje aanbeland. bovendien had ik net per post een pop toegestuurd gekregen die ik eigenlijk voor anna's verjaardag had besteld, maar waarbij toen zoveel mis is gegaan dat nu pas de juiste pop arriveerde. ik dacht dus 'ha, mooie gelegenheid om anna nu haar pop te geven' en piet kreeg een leuk boek. nou, dat viel nogal verkeerd. piet had veel meer oog voor de pop en anna was juist helemaal beledigd dat ik haar een andere pop wilde geven. 'hoeft niehiet!' gilde ze, 'dit mijn baby!' en ze klemde haar oude popje stevig tegen zich aan. zodoende ontfermde piet zich met veel liefde over de nieuwe pop, gaf haar een naam ('steek' ), en was helemaal de poppenpapa. ik heb anna en piet samen een verhaal voorgelezen uit het nieuwe (kikker & pad)boek, en ze gingen allebei tevreden slapen. piet had 't al helemaal uitgedacht: hij was de papa van de pop, anna de mama, dus anna was zijn vrouw. toen anna heel hard ging huilen omdat ze nog niet uit bad wilde sprak hij haar vermanend toe: 'anna, niet zo huilen hoor, dan kun je mijn vrouw niet zijn'. en of de baby bij hem mocht slapen, want als er dan spoken zouden komen dan zou hij ze wel even weg jagen en de baby beschermen. vanmorgen was piet al vroeg bezig om baby steek kennis te laten maken met alle bobdebouwer auto's. 'de baby moet alles nog leren he'.

[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 23-02-2007 09:41:47 ]
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 09:32:15 #245
81992 Githa
pi_46586038
Bix, wat lief! .... helemaal geweldig
zo zie je maar, ze hebben helemaal hun eigen willetje en maar goed ook
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:36:30 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46586107
(Bix, toevallig toch niet bij sanneke en manneke he? Daar heb ik niet-zulke-goeie-ervaringen mee.) Maar wat lief! Anna met liefde voor baby1 1 en Piet die zich ontfermt over Steek. Ze klinken zo heerlijk, die kinderen van jou!

Githa, ik wil graag veeel Jordy foto's. Ik mis 'm en jou ook.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46586168
ja, was wel bij sanneke & manneke. ik vond die poppen daar zo leuk, dat ik er ook 1 besteld had. maar eerst duurde het al vreselijk lang voor ik reactie kreeg, daarna kreeg ik de verkeerde pop (zoéén als Luuke ook had en hoewel ik ze heel schattig vind, die had ik niet besteld). vervolgens bleek degene die ik wel besteld had uitverkocht te zijn en anderhalve week geleden meldde ze me dat ze een andere verstuurd had. ik begon al te vrezen dat die in de post zoek geraakt was maar gisteren kwam hij (nee zij) dan toch aan.
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 09:40:16 #248
81992 Githa
pi_46586175
Lishe, wat lief!

De laatste foto's zijn van carnaval daar staat Jordy heel charmant op mama iets minder Ik zal snel weer eens wat foto's maken, maar doe jij dan een mooie Luuke met misschien een mama
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:52:08 #249
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46589160
Ik ga lief lief aankijken Githa!

Nou Bix, ik was zo enthousiast over die winkel. Maar beide keren ging het bij ons ook mis. Eerst voor Luuk d'r nichtje. Ik had al gemaild met de vraag of het voor die verjaardag binnen kon zijn (3 weken later) dat ik anders op zoek moest naar iets anders. Ja hoor, zou die eerste week op de post gaan. Was op het nippertje binnen, want ze zou een ongeluk gehad hebben. (Erg natuurlijk, maar het contact liep zo raar.)
Bij Luuke's verjaardag net zo. Ook met mail of het op tijd zou zijn. weer 3 weken wachten. Nu zou de bank het geld niet meteen overgemaakt hebben naar haar rekening ivm kerst en oud en nieuw. Ja, vast.(We hadden het ook al dagen voor kerst overgemaakt.) Ik bestel er niks meer. Ik heb er een hekel aan er steeds maar achteraan te moeten zitten.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46589387
ah, een beetje een smoezendame dus. zij bleef eerst maar beweren dat ze mij heel vaak teruggemaild had, maar ik had nooit iets gekregen, en ik zat er echt op te wachten dus dat weet ik vrij zeker. maar goed, de poppen zijn binnen. ik twijfel nog wel over zo'n jongenspop, die zijn ook leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')