Hehe...net als papa (die is soms ook een luie donderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:34 schreef marlieske het volgende:
Fendy en ega veel suc6 morgen (of vanacht)
De kleine lijkt me een lekker rustig typje, laat zich niet haasten door anderen![]()
nu je het zegt....dat is ook zo!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:14 schreef Mibos het volgende:
Fendy en Awakie jullie krijgen gewoon een valentijnskindje en dat is![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:29 schreef Fendy het volgende:
Al is het wel zwaar voor mijn vriendin natuurlijk, al dat gewroet in haar doos steeds enzo.
Nou, je mag af en toe ook best even bij Awakie gaan kijken hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:41 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hehe...net als papa (die is soms ook een luie donder)
Uiteraard hou ik jullie doorlopend op de hoogte....
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:41 schreef Lishe het volgende:
Beaker, ik zag je naam staan en wilde je net gaan bedanken. Het eerste kopje is al gezet.Heel erg bedankt!!!
![]()
Dan kan ik hem dus nooit meer met goed fatsoen waarschuwen voor de gevaren van alcohol.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Helaasch, alleen met toestemming van Sandertje.![]()
Maar ik bewaar hem wel, voor als de mini-appelsandertje 16 is of zo...
Ik denk Sander post dus er is wat aan de gang, mooi niet dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan kan ik hem dus nooit meer met goed fatsoen waarschuwen voor de gevaren van alcohol.
Sorry!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik denk Sander post dus er is wat aan de gang, mooi niet dus
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik denk Sander post dus er is wat aan de gang, mooi niet dus
Ja, juist wel!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan kan ik hem dus nooit meer met goed fatsoen waarschuwen voor de gevaren van alcohol.
En wederom vannacht....niets.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:56 schreef renzell het volgende:
Hè Fendy, kom ik thuis van mijn werk, had ik nog wel zo gehoopt op een prachtig klein jongetje voor jou....Helaas.
Maar wat al 100 keer gezegd is; de meeste bevallingen beginnen inderdaad 's nachts. Ik hoop voor jou (en vooral ook voor je vriendin) dat het snel doorzet nu. Misschien morgen toch de dag beginnen met een lekkere weeënstrom. Lijkt me fijn!
Suc700!
![]()
Hopelijk gaat het dan vandaag gebeuren!quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
En wederom vannacht....niets.
Nu weer op naar het ziekenhuis
Lief! Met Stijn gaat het naar omstandigheden goed. Hij is buiten levensgevaar en dat is al heel wat natuurlijk. Daar zijn we allemaal heel erg blij om. Hij is echter nog steeds wel gewoon een mannetje van nog geen 1700 gram, die nog heel veel dingen iet zelfstandig kan regelen in z'n lijfje. Hij heeft bovendien een liesbreuk, waaraan hij op korte termijn geopereerd zal moeten worden en hij houdt erg veel vocht vast, wat op een mankement in de longen kan duiden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Renzell, hoe is het nu met Stijn???
Het kleine babietjes topic bedoel je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:28 schreef renzell het volgende:
[..]
Verdere updates zal ik in het babytopic plaatsen. Zijn hier niet meer echt op hun plek misschien...
Yep.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Het kleine babietjes topic bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |