quote:Op zondag 11 februari 2007 23:18 schreef Sandertje21 het volgende:
Nog even geduld......
Het heeft mijn genen in ieder geval duidelijk meegekregen, want echt snel is hij niet!
Zal ik die foto nou wel of niet posten.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:18 schreef Sandertje21 het volgende:
Nog even geduld......
Het heeft mijn genen in ieder geval duidelijk meegekregen, want echt snel is hij niet!
Dat zou mijn reputatie als verantwoordelijke vader geen goed doen vrees ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik die foto nou wel of niet posten.![]()
Wees niet bang, ik zal het niet doen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:05 schreef Ka-stone het volgende:
Minoes, het gaat bij jou ook niet vanzelf zeg. Al die kwaaltjes. Van mij mag je het best wel zat zijn hoor.Hier zijn de kids nog niet ongeduldig, misschien komt dat ook wel omdat ik steeds heb gezegt dat de baby in de voorjaarsvakantie geboren wordt
Tja en die voorspelling gaat toch denk ik wel uitkomen.
Memmel, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Lishe, wat fijn voor je dat de zetpillen werken.![]()
Fendy, ik wil jullie alvast sterkte wensen voor morgen. (ben bang dat ik vandaag niet meer op Fok! ben de rest van de dag weg) Hopelijk kunnen jullie morgen jullie bay vasthouden.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:32 schreef jellyrose het volgende:
[..]
YepIk geloof dat in ruim 90% van de zwangerschappen het hartje al met 6/7 weken te zien is, dus 9 weken lijkt me zeer zeker wel. Edit: ik zie nu het waarom van je vraag.. als het vruchtje al de grootte heeft van 9 weken dan lijkt het mij ook dat er een miskraam gaat volgen, mij is verteld dat het vruchtzakje zelfs bij een blighted ovum (windei) nog heel lang heel mooi door kan groeien, het is vaak het vruchtje dat als eerste 'afbreekt' (sorry, ik weet niet hoe het beter te zeggen) - sterkte gewenst voor de persoon in kwestie trouwens
Gefeliciteerd trouwens Memmel![]()
Yep, ik heb precies hetzelfde gehad - volgens mijn gyn zou mijn lichaam het uiteindelijk wel 'doorhebben' en afstoten, maar dat kan soms redelijk lang duren (12+ weken!) en je blijft met alle zwangerschapssymptomen zitten, heel vervelend.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn zus heeft ook zo'n 'windei' gehad de eerste zwangerschap. Had nog steeds alle symptomen maar bij de echo op 9 weken bleek er alleen een leeg dooierzakje te zitten. Wrsch was het al met 6 weken mis gegaan. Dus dat kan idd nog best een tijdje blijven zitten lijkt het.
Die 10 weken zal idd wel het uiterste van de marge zijn, en de wonderen zijn de wereld nog niet uit - je weet maar nooit, maar ik zou als ik die persoon was niet al teveel hoop koesteren op goed nieuws. Wel een beetje raar trouwens dat de vk direct aanstuurt op miskraam/curettage, ze zouden toch altijd eigenlijk nog een extra echo voor de zekerheid moeten aanbieden ofzo, al was het maar voor de 'bedenktijd'.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:43 schreef Kleintje het volgende:
Op 10 weken MOET er een hartje kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |