Ik vind er niks aan?? Waar haal jij dat vandaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks kroms aan, jij mist het hele punt weer. ik reageer wanneer ik een discussie aantrekkelijk (op wat voor manier dan ook, leuk interressant, etc....) vind. Als ik dat niet vind (en dus eigenlijk ook niks inhoudelijks heb toe te voegen) dan stop ik met lezen en reageer ik er zeker niet op... Hij vind het blijkbaar niks aan.. Wat heeft het dan voor nut om er toch op te gaan reageren?
[..]
Bezint eer gij begint.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:59 schreef dndiek het volgende:
Kan een modje in de OP even Magath vervangen door Hitzfeld?
Het officiële Bayern München-topic
Bedankt weerquote:
Jij post dat het een gezelllige discussie was met een handje naar beneden... Daarnaast heb ik zelden kritiek gehad op deze mods.. Dit was volgens mij de eerste keer. Dus dat klopt ook al niet...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan?? Waar haal jij dat vandaan![]()
Sarcasmewel eens van gehoord.. Ik vind, net als andere, als je zoveel kritiek hebt (wat iedereen mag hebben) wees dan een held en wordt een mod. Het namelijk zo makkelijk om commentaar te geven (en het is goed dat het gegeven wordt) Maar om het zelf te doen is toch lastiger..
En dat viel me op aan deze discussie
Ik gebruikte juist kk omdat kanker helemaal geedit wordt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat het hypocriet is om dat te gebruiken. Als je zo stoer bent om dat woord te willen gebruiken zeg dan gewoon kanker en geen blije verbasteringen als kk of kenker.
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:48 schreef Devrim_ het volgende:
Misschien goed idee voor nieuwe regel:
Degene die de 300ste post heeft opent een nieuw topic
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:54 schreef Bos81 het volgende:
Dat gaat denk ik echt niet werken. NIet iedereen zal zo snel een topic openen. Daarnaast zullen er altijd users zijn, die bij 290 posts, het volgende topic al klaar zetten.
Je reageert en trollt zelf vrolijk mee.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zit het met jorientje?
Omdat wij dat in voetbal niet graag zien. Daarnaast zegt Danny niet dat het gebruikt mag worden:quote:Op zondag 11 februari 2007 13:20 schreef Panick het volgende:
Waarom wordt het gevruik van "kk" weggeedit als nota bene Danny zegt dat het gebruikt mag worden?
Zijn we hier van suiker ofzo?
De context is belangrijk. In het wilde weg kanker of verbasteringen roepen hiervan heeft totaal geen zin en is sfeerverziekend. Vooral in livescoretopics kan het erg heet worden, en daarom is het er kort opzitten geen probleem.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben mijn halve familie verloren aan kanker, maar ik kan nog wel het WOORD kanker los zien van de ZIEKTE kanker.
Dat we het liever niet hebben lijkt me logisch, maar dat is iets dat enorm afhangt van de context. In de meeste gevallen zou ik zeggen kies voor iets dat minder zwaar overkomt of doe de breezah 'kk' versie ofzo.
Dat gaat niet werken. Livescoretopics gaan zo hard dat het nutteloos is om te wachten totdat de laatste poster een nieuw topic opent. Verder zijn er altijd mod(s) online die dubbele topics gelijk kunnen sluiten.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:51 schreef Devrim_ het volgende:
Uit live eredivisieverslagen topic
[..]
Waar bemoei je je nou steeds mee?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je reageert en trollt zelf vrolijk mee.
Met jou, dat zie je toch. Dit is een openbaar forum. Net als jij mag ik hier posten wat ik constateer.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar bemoei je je nou steeds mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |