En zelfs van het Feyenoord-UEFA verhaal moet dit volgens mij al topic #3 zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:10 schreef Kadoc het volgende:
Het Feyenoord-topic is al bij deel 251 hoor. Niet bij deel 2, je bent een tikkie te laat.
De zak. Blegh, echt klassejustitie hoor. Als dit bij een Spaanse, Italiaanse of Engelse ploeg gebeurd zou zijn waren ze gewoon vrijgesproken, weet ik zeker.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:21 schreef dlebrok het volgende:
Dat Platini snel wat plutonium in z'n bloed mag krijgen.
Bij mijn weten is Platini geen lid van het CAS die deze beslissing heeft genomen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:21 schreef dlebrok het volgende:
Dat Platini snel wat plutonium in z'n bloed mag krijgen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mijn weten is Platini geen lid van het CAS die deze beslissing heeft genomen.
quote:"I am very happy with the decision of CAS to uphold the UEFA Appeals Body judgement," said UEFA President Michel Platini.
Ja, dus?quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dus?
Hij is blij dat het CAS de UEFA-beslissing heeft overgenomen, maar heeft zelf niets met het besluit van het CAS te maken, want dat is een overkoepelend Sporttribunaal voor allerlei arbitrage-zaken.
Ik geef gewoon wat reden aan voor de antipathie jegens Platiniquote:Platini blij met uitsluiting Feyenoord
09 februari 2007, 12:47
Door: Jelmer van der Dussen
Michel Platini is verheugd met de verbanning van Feyenoord uit het UEFA Cup-toernooi. De voorzitter van de UEFA reageerde hiermee op de uitspraak van het internationaal sporttribunaal CAS naar aanleiding van de rellen tijdens AS Nancy - Feyenoord.
Het CAS wees een hoger beroep van de Rotterdammers af. "Hiermee geven we een zeer sterk signaal af dat gewelddadigheden van voetbalsupporters zwaar gestraft zullen worden", vindt de kersverse UEFA-voorzitter Platini. "Recente tragische incidenten hebben aangetoond dat we er samen alles aan moeten doen om alle vormen van hooliganisme moeten uitbannen."
Hij trok de champagne nog net niet open maar was ontzettend blij met de beslissing.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij mijn weten is Platini geen lid van het CAS die deze beslissing heeft genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |