Dat is geen aanbieding, je hoort geld toe te krijgen om door jou geneukt te worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Saaw, aangezien je waarschijnlijk toch wel meeleest: Ik neuk je gratis als je de TT veranderd.
[Centraal] Brommers #97 Neerlansche schaamte, de tomos!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:40 schreef PallominnoXIII het volgende:
Bijna 100, wat?
d00dquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef RickoKun het volgende:
wtf, waar is die van maikuuul
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik al bijna 500 euro in die brommer gepompt hebt
Waarvoor hebben de helden je bekeurd dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ja, ik heb net een boete binnen van 200 euro.
Wat zeg je dat netjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:05 schreef Ferrox het volgende:
en misschien nog een joint met white widow
beetje nozem zegtquote:
Liever neuk ik gelijk met je.quote:
Heb em tijdje terug gezien. Masterpiecequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef no1uknow het volgende:
Borat, Cultural learnings bla bla bla gedownt
Het is PUB maar tochquote:
die tt is zo perfect je gaat hem niet veranderenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef saaw het volgende:
wat moet er veranderd dan in de TT?
en tvp
en Bazziek> wat?
Ze wil gewoon gepaald worden door bobbie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:06 schreef Hijacking het volgende:
[..]
die tt is zo perfect je gaat hem niet veranderen![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik al bijna 500 euro in die brommer gepompt hebt
Ik wil dimi's bedrag wel eens horenquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:36 schreef Hijacking het volgende:
[..]
beetje nozem zegt
Jow mn neef die hebt hussler ambitions heeft voor mij wat van dat sticky icky icky geregelt
Ik heb niet bijgehouden hoeveel geld dat ding me kost, ik denk dat dat maar beter is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil dimi's bedrag wel eens horen
Mijn vorige brommer zat na aftrek van de prijs wat ik er bij het verkopen er voor kreeg op ongeveer 300 euro, nog wel netjes, 14 maanden op gereden
Door rood rijden, en 33 te hardquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:40 schreef Ferrox het volgende:
OMG Pallo
wat heb je in godsnaam uitgespookt dat je zulke boetes krijgt?
Lopend en fietsend doe ik dat eik altijd, maar met de brommert eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Door rood rijden is gewoon kut.![]()
Ja, maar weet je wat het was, binnen de bebouwde kom mag je maar 30..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef fs180 het volgende:
33 te hard.. balen
Ik kan om veel lachen maar dit is gewoon lompquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef no1uknow het volgende:
Nais bazzie
http://www.nieuwnieuws.nl(...)odt_motorrijder.html
whaha inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik kan om veel lachen maar dit is gewoon lomp![]()
Lol, 50cc schiet zoiezo niet op.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:05 schreef Hijacking het volgende:
verdomme zo'n 50cc schiet niet op @ mt5
ze dwingen mij die 70cc er weer onder te doen
nee vol gas gaat natuurlijk super hard!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:57 schreef Geqxon het volgende:
Pff, hier word 40km/h tegenwoordig gewoon gedoogd. En zelf vol-gas word ik wel eens ingehaald, zo vermoeiend is dat
Om uitleg te geven:quote:Op zondag 11 februari 2007 02:10 schreef C2C het volgende:
[..]
nee vol gas gaat natuurlijk super hard!
![]()
Waarom zit jij altijd nepdronken op Fok!?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nou goed, ik heb effe genoeg wgedronken voor vanavond, en ook ngo wat avan dat ene spul, twering jantje.
* no1uknow gaat verder met poetsen van schoenenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi mooi, braaf af. *in plofstoel valt en krant leest*
Oja, een kleine vent met lange haren op een Tomos. Poepoeh, wat schijt ik mijn broek.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om uitleg te geven:
Als ik vol gas rij, is dat ongeveer 50. Op de stadsring hou ik de rest van de auto's dan net niet bij, waardoor er vaak een gat van ongeveer 10 meter tussen de auto voor mij en mijzelf komt. En dan is er altijd zo'n mongool die mij inhaalt, half snijd, en dan in dat gat duikt. Word ik vaak niet echt vrolijk van, zo van "lul, wat schiet je er mee op?"
Meestal mep ik bij het eerstvolgende stoplicht even op het dak, of beuk ik op het raampje. En dan ben ik best blij met mijn zwarte vizier, wat dan tamelijk intimiderend werkt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oja, een kleine vent met lange haren op een Tomos. Poepoeh, wat schijt ik mijn broek.![]()
redelijk veel gedronkenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef Ferrox het volgende:
wat heb je uitgespookt dan?
wou net zeggenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom zit jij altijd nepdronken op Fok!?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef no1uknow het volgende:
Nais bazzie
http://www.nieuwnieuws.nl(...)odt_motorrijder.html
nu nog een echte brommer dan ben je echt intimiderendquote:Op zondag 11 februari 2007 02:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meestal mep ik bij het eerstvolgende stoplicht even op het dak, of beuk ik op het raampje. En dan ben ik best blij met mijn zwarte vizier, wat dan tamelijk intimiderend werkt.
Ik vroeg me af of de bovenste motor een Aprilia was, vanwege de blauwe velgen en de overall looksquote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef fs180 het volgende:
neen.. supermotard..?
same here ik doe er dan wel 30x langer over maar het is dan wel grammaticaal even incorrect als ik normaal typquote:Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef fs180 het volgende:
maar zelf in een te erge staat kan ik wel gewoon tiepen.. teminste niet slechter dan normaal ofzo
Normaal lukt mij het ook wel, maar ik had me nogal een bult bier op, en nog wat hasj.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef fs180 het volgende:
maar zelf in een te erge staat kan ik wel gewoon tiepen.. teminste niet slechter dan normaal ofzo
Jawoor, dit is al de 4e keer ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Normaal lukt mij het ook wel, maar ik had me nogal een bult bier op, en nog wat hasj.
Ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef fs180 het volgende:
ff checken hoor: maar wie blowt hier niet?
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik.
Trouwens, no1ukonw, ik zag op MP dat je vader zijn wagentje verkoopt, zeg maar dat ik misschien intreses heb
WHUWAHAHAWHAWMAWMAHAWHAWHAHAHAHAWHAHquote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit je vaders auto was?
Ik was van de week ook aangehouden omdat ik 45 reed in de bebouwde kom. Uiteindeljik heb ik ze kunnen overtuigen dat het veel veiliger is als je ongeveer 50 rijdt. Het waren dan ook 2 jonge agentjes, die boetes nog geil vinden. Elke agent hier die al wat langer agent is pakt je alleen als je ongeveer 65 rijdt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat het was, binnen de bebouwde kom mag je maar 30..
Ik reed gewoon mee met het verkeer, en dan krijg ik juist de prent(werd staandegehouden..)
Dat is het nadeel, je mag maar zo traag, dus je zit al gauw op veel te hard![]()
ik heb het wel al een paar keren gedaan en binnenkort een keer voor de grap space keeeek kanenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef fs180 het volgende:
ff checken hoor: maar wie blowt hier niet?
Echte mannen eten een hele cake.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:30 schreef Ferrox het volgende:
1 tip voor je cake gaat eten
eet geen 5 plakken op, tenzij je natuurlijk wilt trippen
haha nee dat word nog wat die taart word namelijk door iemand anders gemaakt niemand weet dus hoeveel gram er in geflikkert isquote:Op zondag 11 februari 2007 20:30 schreef Ferrox het volgende:
1 tip voor je cake gaat eten
eet geen 5 plakken op, tenzij je natuurlijk wilt trippen
Jij hebt werkelijk géén idee waar je het over hebtquote:
pech jonge.. saawtje is nog te stoned om op te staan enzoquote:Op zondag 11 februari 2007 21:29 schreef no1uknow het volgende:
Stomme lullo's
Saaaaaw, ze lullen niet over brommers![]()
![]()
Ik maakte grapje.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk géén idee waar je het over hebt
ik heb vorige week aan den lijve ondervonden dat je heul vreemd wordt na een kwart cake ( 2.5 gram)
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo goed als nieuwe 21mm dell orto aangeschaft, incl spruit![]()
Ja wat nou he?quote:
Preciesquote:Op zondag 11 februari 2007 22:38 schreef Geqxon het volgende:
Een temp en toerteller, ik heb niet eens een kilometerteller
Voor wat hij aan zijn brommer uitgeeft kun je een nieuwe Yamaha R1 kopenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:33 schreef no1uknow het volgende:
Dimitri Sandra, Hou van je! zegt:
wat ik nu voor een cilinder betaal
betaal jij voor een puch
Legendarisch![]()
ooh dat valt ook wel mee hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor wat hij aan zijn brommer uitgeeft kun je een nieuwe Yamaha R1 kopen
pure puchquote:Op zondag 11 februari 2007 22:33 schreef no1uknow het volgende:
wat ik nu voor een cilinder betaal
betaal jij voor een puch
Legendarisch![]()
Excl. aanschaf, verzekering en benzine zit ik op krap 130 euro, waarvan ongeveer 40 euro luxe isquote:Op zondag 11 februari 2007 22:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
ooh dat valt ook wel mee hoor.
Ik heb zo een beetje zitten teller.. en kwam op 1200 uit, excl aanschaf, benzine verzekering enzo.![]()
Wat een logicaquote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja maar mijn brommer is dan ook 10 keer mooier.
10 * 130 = 1300. Dus jij bent in principe 100 euro duurder uit.![]()
Nee, want ik woon in de Limburgse variant, Ysselsteyn that is.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:17 schreef Geqxon het volgende:
Maar wacht dan even, jiij woont in ijselstein, waar er 39.154 inwoners zijn, en ik woon in een stad met 134.904 inwoners. Hierdoor komt jouw totaalbedrag weer op 16.000 euro uit, en die van mij op 3.000 euro.
kappen met dat gefokquote:Op maandag 12 februari 2007 18:46 schreef Geqxon het volgende:
En heb je de benzinekraan open staan?
Ik heb ongelovelijk veel zin om mn uitlaat in je poepert te stoppen en mn brommer dan te starten, beetje extra olie voor de rook en hoppa een opgeblazen gayxonquote:Op maandag 12 februari 2007 18:57 schreef Geqxon het volgende:
En je bandjes, zijn je bandjes wel opgepompt?
Je bedoelt, een brandbaar gas spuiten op de plek waar je de valse lucht vermoedt? ja dat heb ik gedaan, niet echt een noemenswaardig verschilquote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef Hijacking het volgende:
had je de deo truuk gedaan ?
"Ferrox dankt god op zn blote knietjes voor deze zinnige opmerking"quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Ferrox, ik denk dat dat niet goed voor je brommer is.
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kon het niet laten om toch een stage 6 tellertje te kopen.
Die komen binnenkort binnen, samen met het polisport kapje.
Enneuh, net ook maar gelijk een 21mm incl spruit gekocht, en een Malossi E13 powahhfilter.
Nee duh, je moet ook brommermix in je tank gooien.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef fs180 het volgende:
water en benzine werken niet..misschien met dreft wel..
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef fs180 het volgende:
water en benzine werken niet..misschien met dreft wel..
maar tocg he.. waarom niet gewoon normaal schoonmaken?
Misschien is ze zwanger, dan moet je even een morning-after pil in haar tank gooienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Ferrox het volgende:
Jep, maar ik vermoed dat er een scheurtje zit in mn aansluit rubber
nee joh die heeft gewoon chocola nodigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien is ze zwanger, dan moet je even een morning-after pil in haar tank gooien
van wat? filter? enne als daar een scheurtje zit he.. moet je dat toch merken toen je met deo ging spuiten>?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:48 schreef Ferrox het volgende:
Jep, maar ik vermoed dat er een scheurtje zit in mn aansluit rubber
quote:Op zondag 11 februari 2007 02:14 schreef Geqxon het volgende:
jep, van de buis van mn luchtfilter naar de carbquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
van wat? filter? enne als daar een scheurtje zit he.. moet je dat toch merken toen je met deo ging spuiten>?
Der naast.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:01 schreef Ferrox het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse zit om de gasnaald geklemd, zo kun je de hoogte van de gasnaald bepalen, de naald zit in het midden
En de linkse, dat is waar het om gaat
onder of op de gasnaaldhouder?
wat is in gosnaam een gasnaald houder? dat ringetje bedoel je? dan zeg ik inkepingding bovenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:01 schreef Ferrox het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse zit om de gasnaald geklemd, zo kun je de hoogte van de gasnaald bepalen, de naald zit in het midden
En de linkse, dat is waar het om gaat
onder of op de gasnaaldhouder?
vroeger was ik van de melkpak tuningquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Devolution het volgende:
Maat van mij fixte altijd álles aan zn brommert met vloeibare pakking. "vloeibare pakking tuning" noemde ie het
Ja koop gewoon 76 78 80 82 en 84.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:19 schreef Hijacking het volgende:
[..]
vroeger was ik van de melkpak tuning
gewoon de pakkingen uit een melkpak knippen![]()
maarja iemand enig idee ( fs180nogwa ) wat mn sproeier moet zijn bij 70cc TCCD , 15 bing en een orri luchtfilter in welke richting ongeveer heb nu 86 is iets te groot en volgens mij is 72 weer te klein en meer sproeiers heb ik niet![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:34 schreef Geqxon het volgende:
Meet bij no1uknow in 5 minuten!
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:07 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ik heb ongelovelijk veel zin om mn uitlaat in je poepert te stoppen en mn brommer dan te starten, beetje extra olie voor de rook en hoppa een opgeblazen gayxon
OT :
Kheb mn carb er af gehaald en die ligt nu te weken in een badje van heet water en dreft
zometeen maar ff schoon maken
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef Hijacking het volgende:
Wou ik net zeggen als je echt hard wil plak je er een MhR sticker op
Ja, maar je brommer zal er alleen maar meer van zuipen, op je ori setup heb je er weinig voordeel van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef Ipho het volgende:
Dimi, zoeen powerfilter is dat een beetje makkelijk te plaatsen?
wieso dat wat ik net zei had betrekking op een puch maxi hequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef Ipho het volgende:
Hijacking is de nieuwe noob van het brommer topic?
Nu nog 55 maar hij is pas nu.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef Hijacking het volgende:
hoe hard loopt die ?
Ik gooi er niets geen 70cc op, laat hem gewoon door de dealer 70 lopen en een andere demper.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:41 schreef Hijacking het volgende:
haha mn mt5 loopt ook 55 en dat is 3x niks4x schakelen voordat die op die top lookt is lelijk
dus gooi ik me er een 70 onder :V
Je hebt alleen een wat leuker geluidje, maar op een 50cc heb je er in principe niets aan. Je gaat misschien 1 of 2km/h harder.. Maar dan zuipt hij wel gelijk een stuk meer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:09 schreef Hijacking het volgende:
[..]
wieso dat wat ik net zei had betrekking op een puch maxi he]
edit zag net in je fobo dat je een schakel hebt![]()
dan kan een powerfilter wel al bij 50cc's helpen al zou ik wel voor een schuimfilter gaan ipv zo'n gaas power filter
ik geyl op mooi geluidjes.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Je hebt alleen een wat leuker geluidje, maar op een 50cc heb je er in principe niets aan. Je gaat misschien 1 of 2km/h harder.. Maar dan zuipt hij wel gelijk een stuk meer.
kontje verbouwen, achter ophogen 16inch slick erop andere wave disc erop en andere kapje enzo enspiegels eraf ja.. en dan 125cc ofzo en je kan gaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef Hijacking het volgende:
voorvork te hoog
disc te saai en de buis naar de uitlaat demp0r is ook niet alles
verder ziet die er minder uit met kenteken vrees ik en had de zijstandaart ook wel subtieler gemogen![]()
voorvork te hoog, uitlaat niet mooi, schijfrem über lelijk, spiegels te fout voor woordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Kwijl. En ja, dat is 50cc.
ik zou zelf de stnd filter niet vervangen @ puch maxi behalve @ 70cc of hogerquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef fs180 het volgende:
owja rob.. denk jij dat stnd filter beter is als powerfilter?
Tsja, en wie hebben dat vakkundig om zeep geholpen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik vind de brommerSC echt hoerig saai tegenwoordig. Sinds die heule rel met de modjes is het echt kut gewoon.Niks geen leuke gesprekken meer via fok, en geen leuk geouwehoer meer met elkaar.
PUB.![]()
In de goeie ouwe tijd was der elke 2 dagen wel weer een nieuw brommerSC topicquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik vind de brommerSC echt hoerig saai tegenwoordig. Sinds die heule rel met de modjes is het echt kut gewoon.Niks geen leuke gesprekken meer via fok, en geen leuk geouwehoer meer met elkaar.
PUB.![]()
Ja idd !!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ik vind het echt jammer.. Toen was het altijd als ik thuis kwam van school ofzo.. "Oh, ff de SC checken!"
Nu is het altijd.. Oh, ff Derbi Club checken, en Brommerforum.. En als ik dan eraan denk dan kijk ik ook nog wel eventjes in de SC.
* no1uknow zet inquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:11 schreef Ferrox het volgende:
Laten we met zn allen heel hard gaan zingen
"MODJES BEDANKT, MODJES BEDANKT, MODJES MODJES MODJES BEDANKT!!!!!"
![]()
Doorgelekt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, ze plast soms in haar broekje. Er ligt vaak een plasje doorzichte geurloze vloeistof onder dr buikje, ik gok water. Of is dit soms een bekend probleem? Ik hoop niet dat het olie ofzo is
Goed, ik heb haar wel lekker nat en heet binnen gezet, maar ik vond het wel vreemd dat het allemaal in zo'n plasje onder dr lag.quote:
alsjij gaar zeiken komt er toch ook een plasje gewoon manquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Goed, ik heb haar wel lekker nat en heet binnen gezet, maar ik vond het wel vreemd dat het allemaal in zo'n plasje onder dr lag.
dan rij ik al 20 ofzo man..quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik denk dat het nauwelijks iets uitmaakt, alleen dat het schijtirritant is om telkens je brommer weer te starten, is waarschijnlijk beter als je hem gewoon stationair laat lopen dan telkens uit te zetten.
Als je blokje maar 2 - 3000 toeren maakt verbruikt ie nauwelijks benzine.
Mja, kga slapen.![]()
Pfff, luxe. Dus je wordt een soort van grafisch ontwerper?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef no1uknow het volgende:
Grafimedia Technologie
jij was ook inde krant hier..quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef Hijacking het volgende:
zeker ik represents enschede ben al op de box geweests met mn homies
e-start is voor meisjes, tenzij je meer dan 400cc cilinderinhoud hebt.quote:
Wat kost een uurtje bij jou dan wel niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben maar weer werken.
(zie je, daar betaal ik het van.)
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
PUB.![]()
Ja nick, foto dus schat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb overigens een nieuwe uitlaat gekocht, het is niet een heel bijzonder pijpje, maar sneller en mooie als orgineel, die nogal.. verroest was
Die boss pastte niet omdat hij niet goed voor mijn cilinder zat, en omdat mijn trapper er tegenaan liep.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:31 schreef dome het volgende:
knetter geluid is niet geil
4tak trouwens wel
hoezo past een boss uitlaat niet op je tomos?
Hangt er vanaf.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat kost een uurtje bij jou dan wel niet?
Je hebt het vast al wel eens gezegt, maar wat doe je ook alweer?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.![]()
Nee, ik doe gewoon normaal legaal, wit werk, maar verdien een zeer royaal salaris ermee, plus dat ik zo'n 25 uur per week werk.. en dan zit ik ook nog gewoon op school..
Dus daar komt al dat mooie spul vandaan.![]()
Ik klaag nooit als ik mijn loonstrookje weer in ontvangst mag nemen nee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:01 schreef Geqxon het volgende:
A, boer dus
Zo te zien betaald dat goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |