Dat is geen aanbieding, je hoort geld toe te krijgen om door jou geneukt te worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Saaw, aangezien je waarschijnlijk toch wel meeleest: Ik neuk je gratis als je de TT veranderd.
[Centraal] Brommers #97 Neerlansche schaamte, de tomos!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:40 schreef PallominnoXIII het volgende:
Bijna 100, wat?
d00dquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef RickoKun het volgende:
wtf, waar is die van maikuuul
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik al bijna 500 euro in die brommer gepompt hebt
Waarvoor hebben de helden je bekeurd dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ja, ik heb net een boete binnen van 200 euro.
Wat zeg je dat netjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:05 schreef Ferrox het volgende:
en misschien nog een joint met white widow
beetje nozem zegtquote:
Liever neuk ik gelijk met je.quote:
Heb em tijdje terug gezien. Masterpiecequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef no1uknow het volgende:
Borat, Cultural learnings bla bla bla gedownt
Het is PUB maar tochquote:
die tt is zo perfect je gaat hem niet veranderenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef saaw het volgende:
wat moet er veranderd dan in de TT?
en tvp
en Bazziek> wat?
Ze wil gewoon gepaald worden door bobbie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:06 schreef Hijacking het volgende:
[..]
die tt is zo perfect je gaat hem niet veranderen![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik al bijna 500 euro in die brommer gepompt hebt
Ik wil dimi's bedrag wel eens horenquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:36 schreef Hijacking het volgende:
[..]
beetje nozem zegt
Jow mn neef die hebt hussler ambitions heeft voor mij wat van dat sticky icky icky geregelt
Ik heb niet bijgehouden hoeveel geld dat ding me kost, ik denk dat dat maar beter is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil dimi's bedrag wel eens horen
Mijn vorige brommer zat na aftrek van de prijs wat ik er bij het verkopen er voor kreeg op ongeveer 300 euro, nog wel netjes, 14 maanden op gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |