Dat is geen aanbieding, je hoort geld toe te krijgen om door jou geneukt te worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:23 schreef Geqxon het volgende:
Saaw, aangezien je waarschijnlijk toch wel meeleest: Ik neuk je gratis als je de TT veranderd.
[Centraal] Brommers #97 Neerlansche schaamte, de tomos!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:40 schreef PallominnoXIII het volgende:
Bijna 100, wat?
d00dquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef RickoKun het volgende:
wtf, waar is die van maikuuul
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik al bijna 500 euro in die brommer gepompt hebt
Waarvoor hebben de helden je bekeurd dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ja, ik heb net een boete binnen van 200 euro.
Wat zeg je dat netjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:05 schreef Ferrox het volgende:
en misschien nog een joint met white widow
beetje nozem zegtquote:
Liever neuk ik gelijk met je.quote:
Heb em tijdje terug gezien. Masterpiecequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef no1uknow het volgende:
Borat, Cultural learnings bla bla bla gedownt
Het is PUB maar tochquote:
die tt is zo perfect je gaat hem niet veranderenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef saaw het volgende:
wat moet er veranderd dan in de TT?
en tvp
en Bazziek> wat?
Ze wil gewoon gepaald worden door bobbie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:06 schreef Hijacking het volgende:
[..]
die tt is zo perfect je gaat hem niet veranderen![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik al bijna 500 euro in die brommer gepompt hebt
Ik wil dimi's bedrag wel eens horenquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:36 schreef Hijacking het volgende:
[..]
beetje nozem zegt
Jow mn neef die hebt hussler ambitions heeft voor mij wat van dat sticky icky icky geregelt
Ik heb niet bijgehouden hoeveel geld dat ding me kost, ik denk dat dat maar beter is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil dimi's bedrag wel eens horen
Mijn vorige brommer zat na aftrek van de prijs wat ik er bij het verkopen er voor kreeg op ongeveer 300 euro, nog wel netjes, 14 maanden op gereden
Door rood rijden, en 33 te hardquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:40 schreef Ferrox het volgende:
OMG Pallo
wat heb je in godsnaam uitgespookt dat je zulke boetes krijgt?
Lopend en fietsend doe ik dat eik altijd, maar met de brommert eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Door rood rijden is gewoon kut.![]()
Ja, maar weet je wat het was, binnen de bebouwde kom mag je maar 30..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef fs180 het volgende:
33 te hard.. balen
Ik kan om veel lachen maar dit is gewoon lompquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef no1uknow het volgende:
Nais bazzie
http://www.nieuwnieuws.nl(...)odt_motorrijder.html
whaha inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik kan om veel lachen maar dit is gewoon lomp![]()
Lol, 50cc schiet zoiezo niet op.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:05 schreef Hijacking het volgende:
verdomme zo'n 50cc schiet niet op @ mt5
ze dwingen mij die 70cc er weer onder te doen
nee vol gas gaat natuurlijk super hard!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:57 schreef Geqxon het volgende:
Pff, hier word 40km/h tegenwoordig gewoon gedoogd. En zelf vol-gas word ik wel eens ingehaald, zo vermoeiend is dat
Om uitleg te geven:quote:Op zondag 11 februari 2007 02:10 schreef C2C het volgende:
[..]
nee vol gas gaat natuurlijk super hard!
![]()
Waarom zit jij altijd nepdronken op Fok!?quote:Op zondag 11 februari 2007 03:44 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nou goed, ik heb effe genoeg wgedronken voor vanavond, en ook ngo wat avan dat ene spul, twering jantje.
* no1uknow gaat verder met poetsen van schoenenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi mooi, braaf af. *in plofstoel valt en krant leest*
Oja, een kleine vent met lange haren op een Tomos. Poepoeh, wat schijt ik mijn broek.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om uitleg te geven:
Als ik vol gas rij, is dat ongeveer 50. Op de stadsring hou ik de rest van de auto's dan net niet bij, waardoor er vaak een gat van ongeveer 10 meter tussen de auto voor mij en mijzelf komt. En dan is er altijd zo'n mongool die mij inhaalt, half snijd, en dan in dat gat duikt. Word ik vaak niet echt vrolijk van, zo van "lul, wat schiet je er mee op?"
Meestal mep ik bij het eerstvolgende stoplicht even op het dak, of beuk ik op het raampje. En dan ben ik best blij met mijn zwarte vizier, wat dan tamelijk intimiderend werkt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oja, een kleine vent met lange haren op een Tomos. Poepoeh, wat schijt ik mijn broek.![]()
redelijk veel gedronkenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef Ferrox het volgende:
wat heb je uitgespookt dan?
wou net zeggenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom zit jij altijd nepdronken op Fok!?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef no1uknow het volgende:
Nais bazzie
http://www.nieuwnieuws.nl(...)odt_motorrijder.html
nu nog een echte brommer dan ben je echt intimiderendquote:Op zondag 11 februari 2007 02:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meestal mep ik bij het eerstvolgende stoplicht even op het dak, of beuk ik op het raampje. En dan ben ik best blij met mijn zwarte vizier, wat dan tamelijk intimiderend werkt.
Ik vroeg me af of de bovenste motor een Aprilia was, vanwege de blauwe velgen en de overall looksquote:Op zondag 11 februari 2007 16:14 schreef fs180 het volgende:
neen.. supermotard..?
same here ik doe er dan wel 30x langer over maar het is dan wel grammaticaal even incorrect als ik normaal typquote:Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef fs180 het volgende:
maar zelf in een te erge staat kan ik wel gewoon tiepen.. teminste niet slechter dan normaal ofzo
Normaal lukt mij het ook wel, maar ik had me nogal een bult bier op, en nog wat hasj.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:30 schreef fs180 het volgende:
maar zelf in een te erge staat kan ik wel gewoon tiepen.. teminste niet slechter dan normaal ofzo
Jawoor, dit is al de 4e keer ofzoquote:Op zondag 11 februari 2007 16:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Normaal lukt mij het ook wel, maar ik had me nogal een bult bier op, en nog wat hasj.
Ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef fs180 het volgende:
ff checken hoor: maar wie blowt hier niet?
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik.
Trouwens, no1ukonw, ik zag op MP dat je vader zijn wagentje verkoopt, zeg maar dat ik misschien intreses heb
WHUWAHAHAWHAWMAWMAHAWHAWHAHAHAHAWHAHquote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit je vaders auto was?
Ik was van de week ook aangehouden omdat ik 45 reed in de bebouwde kom. Uiteindeljik heb ik ze kunnen overtuigen dat het veel veiliger is als je ongeveer 50 rijdt. Het waren dan ook 2 jonge agentjes, die boetes nog geil vinden. Elke agent hier die al wat langer agent is pakt je alleen als je ongeveer 65 rijdt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:45 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja, maar weet je wat het was, binnen de bebouwde kom mag je maar 30..
Ik reed gewoon mee met het verkeer, en dan krijg ik juist de prent(werd staandegehouden..)
Dat is het nadeel, je mag maar zo traag, dus je zit al gauw op veel te hard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |