Vindt ik niet meer dan logisch, de stemrondes over de uitjes zijn de enige echte dispuut momenten, daar moet het echte vuurwerk vandaan komen, ze zitten hier niet om te kijken wie het laast naar avondrood gaat!!.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia praat over het kralen reigen van Sylvia.
Brian "Ja ze moeten iets doen".
Natasia : "Zeker, die twee hebben stevig op hun donder gekregen."
Bran "Mond houden, daarover mogen we niet praten"
Ja dat was ERNA, het eerste gedeelte was de gameroom niet in beeldquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Niks van meegekregen anders......volgens mij gingen ze gewoon verveeld (van elkaar?) in de gameroom zitten en werd er bijna niks gezegd......![]()
dank, had ik gemist..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarvoor was er een stemming over de vlieglessen wie hem zou krijgen en Bart wilde die graag en Brian ook, uiteindelijk gaf Bart slap toe en Sylvia idem dito, later zei Stijn ook dat het een wanvertoning was (de stemming) en daarna werden de groepjes gescheiden, gameroom was ook niet in beeld
echt? ik zit ff film te kijken dus geen streams, wat hebben ze dan op syl aan te merken, ik begrijp dat niet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Hetgore trio in de jacuzzi praat over Syl, en de opmerkingen over Syl zijn natuurlijk weer niet te kort, waarop Braaaaaaaaaaaaajen zegt, niet daarover praten duschi?????????
ohw ok ....thanksquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat was ERNA, het eerste gedeelte was de gameroom niet in beeld
Nee hoeft niet volgens mij, je kan hem zo online zetten (of via rapidshare.de) wat je wiltquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef agter het volgende:
Even OT omdat er toch niets te zien is:
Als ik met WM recorer wat opneem van de kooi en ik wil dat met jullie delen dan gewoon in Youtube?
Bedoel hij neem asf op...dus dan moet ik het omzetten naar bijv. AVI ofzo?
Zitten 3 azijnpissers in dus snap niet dat ze daar verbaasd over isquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef BONG4002 het volgende:
Het water van de jacuzzi stinkt aldus Natasia
Zal wel aan mij liggen maar ik vond dat Bart wel een poging heeft gewaagd hoor en het is ook wel begrijpelijk dat je je erbij neerlegd als blijkt dat je de vlieglessen al beloofd hebt aan Brian...ik zou dan ook geen argument meer weten te bedenken om het voor elkaar te krijgen, zou je wel heel erg buiten jezelf moeten treden om een belofte niet na te komenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarvoor was er een stemming over de vlieglessen wie hem zou krijgen en Bart wilde die graag en Brian ook, uiteindelijk gaf Bart slap toe en Sylvia idem dito, later zei Stijn ook dat het een wanvertoning was (de stemming) en daarna werden de groepjes gescheiden, gameroom was ook niet in beeld
Gelukkig wordt ze daarbij ook niet gehinderd door een realistisch zelfbeeld...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel apart dat Natasia zich zo vrij voelt zo in haar bikini, denk niet dat velen haar dat na zullen doen voor zo'n groot publiek
Denk ook dat vooral Sylvia werd aangesproken, maar had het idee dat Stijn al een beetje chagerijnig was, zo klonk ie wel toen ze toegesproken werdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik vond dat Bart wel een poging heeft gewaagd hoor en het is ook wel begrijpelijk dat je je erbij neerlegd als blijkt dat je de vlieglessen al beloofd hebt aan Brian...ik zou dan ook geen argument meer weten te bedenken om het voor elkaar te krijgen, zou je wel heel erg buiten jezelf moeten treden om een belofte niet na te komen
Is er eigenlijk werkelijk bewijs dat ze vroeger hoer was geweest?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had ze beter een normale baan kunnen zoeken. 4 tientjes op een dag achter het CS is ook niks.
Thanx,quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet volgens mij, je kan hem zo online zetten (of via rapidshare.de) wat je wilt
Okejquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef agter het volgende:
[..]
Thanx,
Net even op rapidshare.com geprobeerd, werkt goed.
Als ik een .asf heb dan zet ik hem daar wel neer! Hoef ik ook niet te converteren.
Je moet exhibitionistisch zijn om aan zo'n programma mee te doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Gigageil het volgende:
Die uitsloofster gaat weer met haar nep-tieten zitten pronken op de rand van de Jaccuzi......is dat nieuw of zo? Ik dacht dat haar vriend had gevraagd om wat minder prominent met die siliconen in beeld te komen.....![]()
Zou het niet weten. Ben nooit achter het CS geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk werkelijk bewijs dat ze vroeger hoer was geweest?
ik weet niet waar jij naar zat te kijken, maar het was de "brian is de koning" show, hij wilde gewoon winnen om het winnen, hij is namelijk de leider van de roedel (in zijn hoofd dan) omdat hij nena heeft gehad. En als bart daar "puur zakelijk" zit om te winnen zal ie toch echt die valse bard een keer aan moeten pakken. Het gaat niet om het spel, maar om de knikkersquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik vond dat Bart wel een poging heeft gewaagd hoor en het is ook wel begrijpelijk dat je je erbij neerlegd als blijkt dat je de vlieglessen al beloofd hebt aan Brian...ik zou dan ook geen argument meer weten te bedenken om het voor elkaar te krijgen, zou je wel heel erg buiten jezelf moeten treden om een belofte niet na te komen
En een lichaam van iemand van 53 na 7 zwangerschappen......quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Je ziet eriut als 26 en je bent 33 volgens zdngmw![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat zijn verliefdheid hem een beetje slap heeft gemaakt hij kan beter gewoon de villa uit wandelen want van een pact tussen Brian en hem is ook geen sprake meerwat Brian betreftquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij naar zat te kijken, maar het was de "brian is de koning" show, hij wilde gewoon winnen om het winnen, hij is namelijk de leider van de roedel (in zijn hoofd dan) omdat hij nena heeft gehad. En als bart daar "puur zakelijk" zit om te winnen zal ie toch echt die valse baard een keer aan moeten pakken. Het gaat niet om het spel, maar om de knikkers
Met alle respect, ze is er toch veel te lelijk voor? Ik geloof eerder dat ze wat in het criminele circuit heeft gedaan, drugskoerier of zo, daar heeft ze wel de ballen voor geloof ik. loopt gewoon met een pokerface de douane voorbijquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Ben nooit achter het CS geweest.![]()
Een mergpijpjequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat kreeg hij ook alweer van de zonnebank?![]()
Een letttteerrrr vaaannnn bnkehehehehetquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Van zijn neefjes zo te zien...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:53 schreef Ethel het volgende:
VAn wie heeft Brian zo'n grappige brief gekregen?
En noemt hij haar dan geitenneukerquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
Lesley heef Bart een kaart gestuurd waarop ze hem een lieve geit noemt
Kanker !quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe vaker ze het zegt......quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ondertussen in de chat vermeldt Nena dat het te verwachten was dat Brian achter Amanda aan zou gaan lopen.
trustequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
jammer dat ik moet kappen, morgen werken, trusten![]()
Maar Nasty zelf denkt wel dat ze een Goddelijk lichaam heeft hequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel apart dat Natasia zich zo vrij voelt zo in haar bikini, denk niet dat velen haar dat na zullen doen voor zo'n groot publiek
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Trusten beequeen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Het is vandaag wel behoorlijk smerig hierquote:
Lijkt er wel op!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef agter het volgende:
is dat een foto van Nena in linegerie daar bij brian?
Truste, je mist niksquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Volgens Nene in de chat rond 24 uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe laat gaan ze naar de Zebra Lounge?
Ik had begrepen van Brian dat ze tussen 23:00-0:00uur worden opgehaaldquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
23.00 uur dacht ik?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tegelijk met Bart denk ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Myriam1978 het volgende:
Om hoe laat vetrekt Brian?
Nee, van een deur op een kier.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef agter het volgende:
is dat een foto van Nena in linegerie daar bij brian?
nee ,Bart zei lievigheid (niet echt een goed woord volgens mij ?) maar hij bedoelde dat ze alleen maar lieve dingen schreefquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
Lesley heef Bart een kaart gestuurd waarop ze hem een lieve geit noemt
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, van een deur op een kier.
joetjoep?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef The_Dotguy het volgende:
Tering wat zijn die streams slecht zeg. Heeft iemand een betere site voor streams?
Wanneer is hij voor het laatst "buiten" geweest dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
Bart is toch wel een beetje zenuwachtig voor vanavond
http://members.chello.nl/ptbuys/degoudenkooi/stream1.htmquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef The_Dotguy het volgende:
Tering wat zijn die streams slecht zeg. Heeft iemand een betere site voor streams?
Dus al in al blijven ze niet erg lang...De tent blijft open tot 3.00 uur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had begrepen van Brian dat ze tussen 23:00-0:00uur worden opgehaald
Ehh...daar vraag je me watquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wanneer is hij voor het laatst "buiten" geweest dan?
Vandaag heeft hij heerlijk in de sneeuw mogen spelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Was dat niet met Ilona vliegen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
4 uurs wip met Lesley of de vlieglesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh...daar vraag je me watkan ik zo ff niet bedenken maar wel een tijdje terug
Tja, mooie gelegenheid om het vanavond maar eens niet laat te maken, het kan natuurlijk niet elke dag feest zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
saaie streams
Nope, hele dag niet gepost (en nu ook niet online)quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
is de DGK_REDACTIE trouwens in tha house?
tis nogalzaaaaaaaaaaaiiii, komt er nog wat leukigs vanavond?
live-streams vanuit de Zebra Lounge bijvoorbeeld?
vliegen met ilonaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh...daar vraag je me watkan ik zo ff niet bedenken maar wel een tijdje terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |