Okejquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef agter het volgende:
[..]
Thanx,
Net even op rapidshare.com geprobeerd, werkt goed.
Als ik een .asf heb dan zet ik hem daar wel neer! Hoef ik ook niet te converteren.
Je moet exhibitionistisch zijn om aan zo'n programma mee te doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Gigageil het volgende:
Die uitsloofster gaat weer met haar nep-tieten zitten pronken op de rand van de Jaccuzi......is dat nieuw of zo? Ik dacht dat haar vriend had gevraagd om wat minder prominent met die siliconen in beeld te komen.....![]()
Zou het niet weten. Ben nooit achter het CS geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk werkelijk bewijs dat ze vroeger hoer was geweest?
ik weet niet waar jij naar zat te kijken, maar het was de "brian is de koning" show, hij wilde gewoon winnen om het winnen, hij is namelijk de leider van de roedel (in zijn hoofd dan) omdat hij nena heeft gehad. En als bart daar "puur zakelijk" zit om te winnen zal ie toch echt die valse bard een keer aan moeten pakken. Het gaat niet om het spel, maar om de knikkersquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik vond dat Bart wel een poging heeft gewaagd hoor en het is ook wel begrijpelijk dat je je erbij neerlegd als blijkt dat je de vlieglessen al beloofd hebt aan Brian...ik zou dan ook geen argument meer weten te bedenken om het voor elkaar te krijgen, zou je wel heel erg buiten jezelf moeten treden om een belofte niet na te komen
En een lichaam van iemand van 53 na 7 zwangerschappen......quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Je ziet eriut als 26 en je bent 33 volgens zdngmw![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat zijn verliefdheid hem een beetje slap heeft gemaakt hij kan beter gewoon de villa uit wandelen want van een pact tussen Brian en hem is ook geen sprake meerwat Brian betreftquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij naar zat te kijken, maar het was de "brian is de koning" show, hij wilde gewoon winnen om het winnen, hij is namelijk de leider van de roedel (in zijn hoofd dan) omdat hij nena heeft gehad. En als bart daar "puur zakelijk" zit om te winnen zal ie toch echt die valse baard een keer aan moeten pakken. Het gaat niet om het spel, maar om de knikkers
Met alle respect, ze is er toch veel te lelijk voor? Ik geloof eerder dat ze wat in het criminele circuit heeft gedaan, drugskoerier of zo, daar heeft ze wel de ballen voor geloof ik. loopt gewoon met een pokerface de douane voorbijquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Ben nooit achter het CS geweest.![]()
Een mergpijpjequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat kreeg hij ook alweer van de zonnebank?![]()
Een letttteerrrr vaaannnn bnkehehehehetquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat kreeg hij ook alweer van de zonnebank?![]()
Van zijn neefjes zo te zien...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:53 schreef Ethel het volgende:
VAn wie heeft Brian zo'n grappige brief gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |