Vindt ik niet meer dan logisch, de stemrondes over de uitjes zijn de enige echte dispuut momenten, daar moet het echte vuurwerk vandaan komen, ze zitten hier niet om te kijken wie het laast naar avondrood gaat!!.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia praat over het kralen reigen van Sylvia.
Brian "Ja ze moeten iets doen".
Natasia : "Zeker, die twee hebben stevig op hun donder gekregen."
Bran "Mond houden, daarover mogen we niet praten"
Ja dat was ERNA, het eerste gedeelte was de gameroom niet in beeldquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Niks van meegekregen anders......volgens mij gingen ze gewoon verveeld (van elkaar?) in de gameroom zitten en werd er bijna niks gezegd......![]()
dank, had ik gemist..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarvoor was er een stemming over de vlieglessen wie hem zou krijgen en Bart wilde die graag en Brian ook, uiteindelijk gaf Bart slap toe en Sylvia idem dito, later zei Stijn ook dat het een wanvertoning was (de stemming) en daarna werden de groepjes gescheiden, gameroom was ook niet in beeld
echt? ik zit ff film te kijken dus geen streams, wat hebben ze dan op syl aan te merken, ik begrijp dat niet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
Hetgore trio in de jacuzzi praat over Syl, en de opmerkingen over Syl zijn natuurlijk weer niet te kort, waarop Braaaaaaaaaaaaajen zegt, niet daarover praten duschi?????????
ohw ok ....thanksquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat was ERNA, het eerste gedeelte was de gameroom niet in beeld
Nee hoeft niet volgens mij, je kan hem zo online zetten (of via rapidshare.de) wat je wiltquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef agter het volgende:
Even OT omdat er toch niets te zien is:
Als ik met WM recorer wat opneem van de kooi en ik wil dat met jullie delen dan gewoon in Youtube?
Bedoel hij neem asf op...dus dan moet ik het omzetten naar bijv. AVI ofzo?
Zitten 3 azijnpissers in dus snap niet dat ze daar verbaasd over isquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef BONG4002 het volgende:
Het water van de jacuzzi stinkt aldus Natasia
Zal wel aan mij liggen maar ik vond dat Bart wel een poging heeft gewaagd hoor en het is ook wel begrijpelijk dat je je erbij neerlegd als blijkt dat je de vlieglessen al beloofd hebt aan Brian...ik zou dan ook geen argument meer weten te bedenken om het voor elkaar te krijgen, zou je wel heel erg buiten jezelf moeten treden om een belofte niet na te komenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarvoor was er een stemming over de vlieglessen wie hem zou krijgen en Bart wilde die graag en Brian ook, uiteindelijk gaf Bart slap toe en Sylvia idem dito, later zei Stijn ook dat het een wanvertoning was (de stemming) en daarna werden de groepjes gescheiden, gameroom was ook niet in beeld
Gelukkig wordt ze daarbij ook niet gehinderd door een realistisch zelfbeeld...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel apart dat Natasia zich zo vrij voelt zo in haar bikini, denk niet dat velen haar dat na zullen doen voor zo'n groot publiek
Denk ook dat vooral Sylvia werd aangesproken, maar had het idee dat Stijn al een beetje chagerijnig was, zo klonk ie wel toen ze toegesproken werdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik vond dat Bart wel een poging heeft gewaagd hoor en het is ook wel begrijpelijk dat je je erbij neerlegd als blijkt dat je de vlieglessen al beloofd hebt aan Brian...ik zou dan ook geen argument meer weten te bedenken om het voor elkaar te krijgen, zou je wel heel erg buiten jezelf moeten treden om een belofte niet na te komen
Is er eigenlijk werkelijk bewijs dat ze vroeger hoer was geweest?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had ze beter een normale baan kunnen zoeken. 4 tientjes op een dag achter het CS is ook niks.
Thanx,quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet volgens mij, je kan hem zo online zetten (of via rapidshare.de) wat je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |