Had ze beter een normale baan kunnen zoeken. 4 tientjes op een dag achter het CS is ook niks.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:17 schreef Meneermax het volgende:
Natas was 3, 4 keer sex per dag gewend. Zou ze echt zoveel klantjes hebben gehad?
Nee veel meer. Ik hoorde dat ze een keer thuis kwam met 101 euro. Toen werd haar gevraagd wie er in godsnaam 1 euro had betaald. Daarop zei ze: "Hoezo wie? Iedereen natuurlijk"quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:17 schreef Meneermax het volgende:
Natas was 3, 4 keer sex per dag gewend. Zou ze echt zoveel klantjes hebben gehad?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee veel meer. Ik hoorde dat ze een keer thuis kwam met 101 euro. Toen werd haar gevraagd wie er in godsnaam 1 euro had betaald. Daarop zei ze: "Hoe zie wie? Iedereen natuurlijk"
zoooooooooooo, ik dacht om het uur ivm de prostitutie, of ben ik nou in de war met zdngmw?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amdanda's langste periode zonder sex is 3 á 4 dagen
![]()
Vierendelen in combinatie met Natasia vind ik dan wel weer een prettige gedachte.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef jacqjacq het volgende:
natas steeds weer met haar: ik laat me uit elkaar trekken.
gatver, krijg daar hele foute asociaties mee, een soort van vierendelen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En zo zei Nathanael steeds dat iedereen George Orwell's 1984 MOEST lezen
Beste boek wat ie ooit gelezen had
amanda is die snol van 19 jaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
zoooooooooooo, ik dacht om het uur ivm de prostitutie, of ben ik nou in de war met zdngmw?
dan ben je wel meteen van het probleem natas afquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vierendelen in combinatie met Natasia vind ik dan wel weer een prettige gedachte.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee veel meer. Ik hoorde dat ze een keer thuis kwam met 101 euro. Toen werd haar gevraagd wie er in godsnaam 1 euro had betaald. Daarop zei ze: "Hoezo wie? Iedereen natuurlijk"
Er is tegenwoordig op tien een duitse arts bezig die daar heel goed in is... Hij heeft maar EEN voorwaarde.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef jacqjacq het volgende:
ik ook, misschien dat het me daarom als het uit haar mond komt niet eens zo slecht in de oren klinktquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef jacqjacq het volgende:
kaartenhuis.nl ???quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:11 schreef Scrupules het volgende:
ze denken dat Huub een hele kleine heeft![]()
Dat is duidelijk dus, komt wrs van de Vieze onderbroeken zdngmwquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef BONG4002 het volgende:
Het water van de jacuzzi stinkt aldus Natasia
Een klein beetje maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
jezus is natas bezopen?
Deze × nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:27 schreef Suikeroom het volgende:
huh is dit weer gescript dat ze in de jacuzzi moeten?
Nee geil, ze wil vingeren met....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
jezus is natas bezopen?
nee, ze probeert jong en jolig over te komen. want eigenlijk is ze "vet"jaloers op snollie vanwege haar leeftijd en uiterlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
jezus is natas bezopen?
Zou mij dus nix verbazenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij is natasia een bonus beloofd door de mol als ze brian en amanda zover weet op te geilen dat ze straks liggen te rampestampen.........
.... ik kijk liever nog naar het kralenrijgen van Sylquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga koken...... dat gezeik van die drie
he?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia zei net even snel dat Sylvia hem links-rechts heeft gekregen 2 avonden terug (toen Bart en Syl naar de gameroom moesten en Stijn daar bij kwam)
Bart is achter bij de redactie (Ws. met Stijn/Frans aan het praten)quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
.... ik kijk liever nog naar het kralenrijgen van Syl
Waar is Bart eigenlijk?
Eergisteren werden Bart en Syl naar de gameroom geroepen en moest de rest in de jacuzzi, toen kregen Bart+Syl ws. op hun lazer van Stijn en Co.quote:
Het is een beetje 'Gorrillas in the snow"quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
kijk ze eens tv maken
okay thanx!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart is achter bij de redactie (Ws. met Stijn/Frans aan het praten)
waarom? ze doen toch niks....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eergisteren werden Bart en Syl naar de gameroom geroepen en moest de rest in de jacuzzi, toen kregen Bart+Syl ws. op hun lazer van Stijn en Co.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
kijk ze eens tv maken
Dat was nu net het probleemquote:
Daarvoor was er een stemming over de vlieglessen wie hem zou krijgen en Bart wilde die graag en Brian ook, uiteindelijk gaf Bart slap toe en Sylvia idem dito, later zei Stijn ook dat het een wanvertoning was (de stemming) en daarna werden de groepjes gescheiden, gameroom was ook niet in beeldquote:
Niks van meegekregen anders......volgens mij gingen ze gewoon verveeld (van elkaar?) in de gameroom zitten en werd er bijna niks gezegd......quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eergisteren werden Bart en Syl naar de gameroom geroepen en moest de rest in de jacuzzi, toen kregen Bart+Syl ws. op hun lazer van Stijn en Co.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |