Mooi, een SV voor jou vanwege dat spanddoek. Er moet toch iemand op de blaren zitten he, sukkel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Niet, maar dat wil nog niet zeggen dat er niemand op de blaren hoeft te zitten.

Maar als een iemand iets doet ga je toch iemand anders niet straffen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Niet, maar dat wil nog niet zeggen dat er niemand op de blaren hoeft te zitten.

goh goh, wat een strafquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Die wordt al gestraft om een stom spandoekje.

Ajax is toch niet uitgesloten van de eredivisie. Met andere woorden de straf is ook minder zwaar. Wat is je puntquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen een stadje "afbreken" en een spandoek, maar goed dat is mijn mening.

quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goh goh, wat een straf
tot het eind van het seizoen niet meer knutselen

Ik noem het een uitlaatklep.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dingen slopen, gaan vechten omdat iemand voor een andere club is etc. Dat is debiel en dat is het verschil
Jij vindt het niet debiel?

quote:Feyenoord's trots: 'Hey Leonardo, vieze vuile k*nker J**d!'
Written by Jacques Happe
Friday, 09 February 2007
Donderdag maakte de KNVB bekend dat ze een vooronderzoek instelt naar het ‘Bloody Sunday’ spandoek op Vak409 in de ArenA tijdens de wedstrijd van Ajax tegen Feyenoord. De Rotterdamse fansite www. FR4Ever.nl heeft een filmisch verslag gedaan van de wedstrijdbeleving door de ogen van een Feyenoordsupporter. Onderstaand filmpje biedt voldoende aanleiding om een vooronderzoek te starten naar hun gedragingen.
Lees eerst “Ajax en Feyenoord: smakeloos en hypocriet gedrag”
Dankzij de tijdcode is exact te volgen wanneer door Feyenoord-supporters schofferende teksten gescandeerd of gezongen werden. De Ajax-supporters zijn op deze door een Feyenoordfansite gemaakte en gemonteerde film één keer te horen.
2.05 “Joden zijn de volgende”
2.23 “Kanker Joden, kanker Joden, olé, olé”
2.50 “Hey Leonardo, vieze, vuile kanker Jood” (op de muziek van “Ik ben Pipi Langkous”)
4.40 “Bommen op Rotterdam, bommen op Rotterdam” (gezongen door Ajax-supporters)
4.57 “(…)sla ze op hun neus, ja zo hard als je maar kan, want het leven, duurt maar even, al die Joden aan het gas
5.04 “vieze vuile kanker jood, ga maar lekker dood”
5.39 “en wie niet springt, en wie niet springt, die is een Jood”
6.02 “Davids slaat ze [sic] wijf, Davids slaat ze [sic] wijf, olé, olé”
6.16 “Hey, Leonardo, vieze vuile kanker jood. Hey, Leonardo, ga maar lekker dood” (op de muziek van “Ik ben Pipi Langkous”)
6.54 “Davids, Davids, je moeder is een hoer”
7.02 “Hij is al tien jaar dood, hij is tien jaar dood…” (refererend aan de dood 23 maart 1997 van Ajax-supporter Carlo Picorni door een Feyenoord supporter)
8.30 “Hij is al tien jaar dood, hij is tien jaar dood…”
8.58 “Joden lopen altijd weg, Joden lopen altijd weg” (refererend aan de vechtpartij in Beverwijk, waarbij Ajax-supporter Carlo Picorni op 23 maart 1997 door een Feyenoord supporter werd gedood)
9.01 “Joden zijn de volgende”
9.08 “Joden lopen altijd weg, Joden lopen altijd weg”
9.39 “Hey Leonardo, vieze, vuile kanker Jood”
10.01 “Hey Leonardo, vieze, vuile kanker Jood”
10.12 “Kanker Joden”
Directie en bestuur van Ajax hebben nog nooit excuus van bestuur en directie van Feyenoord gehad voor dit soort smakeloze uitingen van de Rotterdamse aanhang, noch voor de spandoeken en het gezang in De Kuip. Zal Ajax nu om excuses vragen? En… zal de KNVB nu ook een vooronderzoek instellen naar Feyenoord en haar supporters? En wanneer nemen de Nederlandse media eens stelling tegen dit soort uitingen en brengen dit breed in de publiciteit?

Jepsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker door een frustie-jood geschreven?

Je noemt rellen een uitlaatklepquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik noem het een uitlaatklep.
Lekker belangrijk, poehpoeh.
Als je een keer vecht ben je gelijk een hooligan en verdien je de doodstraf, ben je TBS'er verdien je een dagje vrij om een bejaard echtpaar te beroven/verkrachten/vermoorden (in willekeurige volgorde natuurlijk).
![]()
Het is natuurlijk ook allemaal schokkend wat er gebeurd is, zowel in Nancy als in amsterdam. Ik denk dat we de vreemdelingenhulp maar even stil moeten zetten zodat al het geld in de politiemacht gezet kan worden.
![]()
Schei toch uit, stelletje krotenkokers.

Jij weet niet waar je over praat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je noemt rellen een uitlaatklep![]()
Dit zegt gewoon wat over je niveau. Je bent een asoDebielen noemen zoiets een uitlaatklep. En debiel ben je dus

Hoezo weet ik niet waar ik over praat. Dat zeg je de hele tijd maar leg het me dan 1 keer uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je over praat. De manier waarop jij over anderen praat doet me walgen. Dat maakt je al net zo een debiel, asociaal etc als anderen.

Dat heeft (officieel) niks te maken met de strafquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen een stadje "afbreken"

Dat is knap, jij kan iemand veroordelen/ beoordelen zonder dat je dat persoon ook maar 1x hebt gezien of gesproken. Dit maakt jou een grotere debiel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je noemt rellen een uitlaatklep![]()
Dit zegt gewoon wat over je niveau. Je bent een asoDebielen noemen zoiets een uitlaatklep. En debiel ben je dus

Wat probeer je duidelijk te maken met het debiel overtypen van een zin?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:54 schreef HeatWave het volgende:
OMG.
ikhoor het hem zeggen:
"As juh een keertjuh vegt ben juh muteen een hoeliken!!!"
Ja, vechten is namelijk nogal primitief en totaal onnodig als het niet is om jezelf of iemand anders te beschermen ofzo tegen een overval oid...
Neanderthalers vochten niet eens voor de lol man.... geeft aan waar op de evolutieschaal de hooligans staan.

Allebeiquote:

Discussie heeft geen zin met Heatwave. Alles wat niet in zijn straatje past is debiel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat probeer je duidelijk te maken met het debiel overtypen van een zin?
Hmm.. Boksers zijn dus eigenlijk een soort van kruising tussen hooligans en dingen die lager zijn dan neanderthalers?

En geen wekelijks Bahia-tje dit keerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:25 schreef Happel het volgende:
Beter. Ekramy was een rots in de branding vorig seizoen. Hopen dit jaar weer.

Een echte debiel vind alles debiel behalve z'n eigen debiele persoontje?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:25 schreef Happel het volgende:
Beter. Ekramy was een rots in de branding vorig seizoen. Hopen dit jaar weer.
[..]
Discussie heeft geen zin met Heatwave. Alles wat niet in zijn straatje past is debiel.

ALs je dingen voor de gein loopt te slopen of gaat vechten om niet dan is dat toch niet normaal of wel? Daarvoor hoef ik degene toch niet gezien of gesproken te hebben?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is knap, jij kan iemand veroordelen/ beoordelen zonder dat je dat persoon ook maar 1x hebt gezien of gesproken. Dit maakt jou een grotere debiel.

Als je 'krachtige' uitspraken gaat doen wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ALs je dingen voor de gein loopt te slopen of gaat vechten om niet dan is dat toch niet normaal of wel? Daarvoor hoef ik degene toch niet gezien of gesproken te hebben?

Klopt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef Calciumdude het volgende:
nou dat wordt rellen in duitsland , met een ajax sjaaltje om ...
dat werken ze , met zo'n uitspraak , wel in de hand...

Léonard natuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Belgische maat van me gaat mee naar Feyenoord - Utrecht.
Gaat die shirt kopen, vraagt die welke speler achterop te zetten.

Hij is niet echt bepaald voor Standaardquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:28 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Léonard natuurlijk(wel oppassen dat ze er niet per ongeluk een O achter zetten
)

Kolkka.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef jorienvdherik het volgende:

Kolkka natuurlijk, loop ik ook meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Euhm ja.. Allemaal kut spelers![]()
![]()
Feyenoord 2007..

Waar zie je mij krachtige uitspraken doen? Ik kan ze allemaal onderbouwen, dus doe nou niet alsof ik van die rare dingen zeg...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je 'krachtige' uitspraken gaat doen wel.

Wie regelt er een reisje?? Ik ga meequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef Calciumdude het volgende:
nou dat wordt rellen in duitsland , met een ajax sjaaltje om ...
dat werken ze , met zo'n uitspraak , wel in de hand...

'krachtige' .. Mwah, iemand out of the blue een debiel noemen vind ik nogal.. euh.. Debiel. Debieltje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar zie je mij krachtige uitspraken doen? Ik kan ze allemaal onderbouwen, dus doe nou niet alsof ik van die rare dingen zeg...

Je begrijpt toch ook wel dat Feijenoord, ook al waren ze al schuldig bevonden, als zondebok wordt genomen na de rellen in Italië, afgelopen weekend.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:37 schreef dlebrok het volgende:
Wat hebben die homo's van CAS nu eigenlijk als argument gegeven toen Feyenoord zei dat ze maar eens moesten vertellen wat de club anders had moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |