Ok dan begrijp je me verkeerd. Ik ben er totaal niet blij mee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jep, net als deze achterlijke straf. Maar jij schijnt er nogal blij mee te zijn, ook dat keur ik af.
Ik vind t echt spijtig voor Feyenoord en de trouwe aanhang. Maar de wannabe rellers gun ik het van hartequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:55 schreef Tomasso het volgende:
Jep, net als deze achterlijke straf. Maar jij schijnt er nogal blij mee te zijn, ook dat keur ik af.
quote:
In den beginne van het voetbal heeft Engeland jaren de overkoepelende organisaties (FIFA/UEFA) geboycot.quote:
Dit laatste snap ik niet helemaal....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het jammer voor f'noord. Maar het toont wel weer eens aan dat relschoppers GEEN echte fans zijn.
3-1quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Jammer mensen. Was te verwachten. Woensdagavond wel tv kijken he als wij in bremen zitten.
Hij bedoelt gewoon dat degene die zeggen het meest van feyenoord te houden, juist de mensen zijn die hun club de afgrond in helpenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit laatste snap ik niet helemaal....![]()
Dus als ze Feyenoord hadden vrijgesproken waren de relschoppers wel echte fans?
Die lange van Benficaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:27 schreef Erasmusch het volgende:
Die Luisao lijkt me redelijk onhaalbaar. Toch
Gelijkspelletje. Uitdoelpunt zou i.i.g. wel handig zijn. Maar goed, als het maar een leuk nachtje/dagje isquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat degene die zeggen het meest van feyenoord te houden, juist de mensen zijn die hun club de afgrond in helpt
quote:
Is er uberhaupt wel een gewonde gevallen in Nancy? edit: aan Franse zijdequote:'Feyenoord bekijkt Luisão'
Volgens Portugese media waren scouts van Feyenoord afgelopen weekend aanwezig bij Benfica dat speelde tegen Boavista. Speciale aandacht zou daarbij zijn uitgegaan naar de Braziliaanse centrale verdediger Luisão van Benfica. Ook Charlton, Espanyol, Levante, Lens, Tenerife en Juventus zouden met scouts aanwezig zijn geweest om de verdediger aan het werk te zien.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef JoeyT het volgende:
En zoals Happel al opmerkte ik begrijp blijkbaar niets van dat soort clubliefde. Hulde
Blijf dat geloven, ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die groep had geen ene tyfus met Feyenoord te maken.
Voor de buis nog wel? Toe maar!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dan begrijp je me verkeerd. Ik ben er totaal niet blij mee.Nogmaals ik gun Feyenoord het beste en als ze tegen de spurs zouden spelen had ik achter de buis gezeten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Waarom zijn er toch altijd weer een stel kneuzen die zo nodig hun leedvermaak moeten tonen in het topic van de andere club![]()
Ah! ik dacht al wat duurt het toch lang voor de discussie begint wanneer je jezelf een echte supporter mag noemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:57 schreef Tomasso het volgende:
Voor de buis nog wel? Toe maar!
Aan de ene kant wel. De clubs worden nu dus nog meer verantwoordelijk voor hun supporters en zullen dus nog meer (moeten) doen om dit soort dingen te voorkomen en gaan dus nog meer controleren, checken en beteugelen.quote:
Dat zijn ook kneuzen, zoals je ziet noem ik bewust geen namen of supportersgroepen. Ik vind iedereen die zulk gedrag vertoond een kneus en daar hoor jij nu ook bijquote:
Ja, ik zag dat nog niemand het had gedaan, daaromquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah! ik dacht al wat duurt het toch lang voor de discussie begint wanneer je jezelf een echte supporter mag noemen.
*popcorn haalt
Scherp +1quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:02 schreef Tomasso het volgende:
Ja, ik zag dat nog niemand het had gedaan, daarom
Ja als AJAX fan zou ik idd niet naar de wedstrijd gaanquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef JoeyT het volgende:
Ja als AJAX fan zou ik idd niet naar de wedstrijd gaanJij gaat wel naar AJAX-Bremen?
Waarom moet je het per se met hoofdletters schrijven?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja als AJAX fan zou ik idd niet naar de wedstrijd gaanJij gaat wel naar AJAX-Bremen?
Supporter - Iemand die aanhanger van een club is en wedstrijden van diezelfde club bezoektquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah! ik dacht al wat duurt het toch lang voor de discussie begint wanneer je jezelf een echte supporter mag noemen.
*popcorn haalt
Je noemt mij asociaal. Je lult gewoon maar een eind raak man.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:55 schreef Happel het volgende:
[..]![]()
Ach ja, op deze asociaal reageer ik niet meer. Heeft geen zin.
[..]
Blijf dat geloven, ja.
Sorry ik zal er op letten Calimeroquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom moet je het per se met hoofdletters schrijven?
Zit daar ook nog een minimum aantal wedstrijden aan vast, tellen vriendschappelijke wedstrijden ook mee? Mag ik wedstrijden die ik vorig seizoen heb opgespaard meenemen naar het volgende seizoen? Wat als ik in maart 2006 twee wedstrijden bezoek, ben ik dan in het seizoen 2006-2007 ook nog supporter of stopt dat in de zomer?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:11 schreef Happel het volgende:
Supporter - Iemand die aanhanger van een club is en wedstrijden van diezelfde club bezoekt
Fan - Iemand die aanhanger is van een club en haar verrichtingen volgt in de media.
![]()
Jij noemt hen debiel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je noemt mij asociaal. Je lult gewoon maar een eind raak man.
Jij houdt die debiele supporters het hand boven het hoofd. Ik vraag me af waarom
Dingen slopen, gaan vechten omdat iemand voor een andere club is etc. Dat is debiel en dat is het verschilquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij noemt hen debiel.
Wat is het verschil?
mijn respect voor die gast is in een klap wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:03 schreef Tomasso het volgende:
Platini, teringhond
Is er blij mee dat wij eruit zijn
totdat het jouw eigen club overkomt, dan praat je andersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet zeiken, gewoon een terechte straf.
Want hoe had Feyenoord dit kunnen voorkomen volgens jou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Niet, maar dat wil nog niet zeggen dat er niemand op de blaren hoeft te zitten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:38 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Want hoe had Feyenoord dit kunnen voorkomen volgens jou?
Dat spandoek getuigde ook van smaakquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Die wordt al gestraft om een stom spandoekje.
Wat hoop ik nu dat het in Bremen zo hard misgaat dat Ajax voor 2 jaar uitgesloten wordt dan wil ik jou wel eens horen piepen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo een spandoek is makkelijk binnen te smokkelen, zonder dat iemand het ziet...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat spandoek getuigde ook van smaakMeest storende vind ik nog wel dat het uberhaupt is binnengekomen, iemand moet het binnen hebben gelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |