Je hebt zojuist m'n punt bevestigd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:40 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik refereer hier aan de politie en justitie. Begrijpend lezen of zoiets...
...dat die niet dom zijn. omgquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hebt zojuist m'n punt bevestigd.
Nou ja als je geen relschoppers op en aan kunt pakken die in een stadion de boel verbouwen terwijl er vele camera's op staan dan begin ik wel te twijfelen aan de mogelijkheden van politie en justitie jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:40 schreef Adidah het volgende:
Ik refereer hier aan de politie en justitie. Begrijpend lezen of zoiets...
Welk voorbeeld?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef Keltie het volgende:
UEFA ..
Hadden we, heel erg vroeger, maar gewoon het voorbeeld van Engeland gevolgd.
Juist niet natuurlijk. Hiermee wordt mijn standpunt natuurlijk versterkt. Feyenoord denkt stiekem ook: "Weg met de IQ-lozen"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef Keltie het volgende:
1 Voordeel, ken je voortaan weer lekker wegblijven uit dit topic
De voetbalwet bedoel je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef Keltie het volgende:
Hadden we, heel erg vroeger, maar gewoon het voorbeeld van Engeland gevolgd.
Jij bent hier de hersenloze.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Juist niet natuurlijk. Hiermee wordt mijn standpunt natuurlijk versterkt. Feyenoord denkt stiekem ook: "Weg met de IQ-lozen"![]()
Had je dat zelf niet liever gehad?quote:
Alsof dat alles verhelpt.quote:
Goede onderbouwing met argumentenquote:
Is in jouw geval niet nodig.quote:
Tuurlijk zal dat niet alles verhelpen. Maar het zal zeker wel helpen. Heb ik het verkeerd of gingen er een zooite 'feyenoorders' met stadionverbod naar Nancy om te rellen? Als die dan een meldingsplicht hadden, dan konden zij iig niet meer lopen kutten.quote:
Sterk. Ben je nou gewoon chago of wat? Zulke erge dingen zeg ik toch niet. Ik keur dat geweld gewoon af, dat doe jij neem ik aan ook?quote:
De vaste relschoppers weten ze wel te achterhalen. Bij "gelegenheidshooligans" is het veel moeilijker om aan te pakken. En daar zit volgens mij nu juist het wel bekende addertje. Als Feyenoord "supporters" gaan rellen onder de Ajax vlag, zullen dat hoogstwaarschijnlijk hooligans uit de harde kern zijn (die bekend zijn bij de politie). De kans dat ze iemand (dat hoeven er niet eens veel te zijn) pakken en daarmee de hele actie ontmaskeren is levensgroot. Met andere woorden, ga maar lekker rellen in een Ajax shirt. Ze komen er toch wel achter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja als je geen relschoppers op en aan kunt pakken die in een stadion de boel verbouwen terwijl er vele camera's op staan dan begin ik wel te twijfelen aan de mogelijkheden van politie en justitie ja
Jep, net als deze achterlijke straf. Maar jij schijnt er nogal blij mee te zijn, ook dat keur ik af.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sterk. Ben je nou gewoon chago of wat? Zulke erge dingen zeg ik toch niet. Ik keur dat geweld gewoon af, dat doe jij neem ik aan ook?
Ok dan begrijp je me verkeerd. Ik ben er totaal niet blij mee.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jep, net als deze achterlijke straf. Maar jij schijnt er nogal blij mee te zijn, ook dat keur ik af.
Ik vind t echt spijtig voor Feyenoord en de trouwe aanhang. Maar de wannabe rellers gun ik het van hartequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:55 schreef Tomasso het volgende:
Jep, net als deze achterlijke straf. Maar jij schijnt er nogal blij mee te zijn, ook dat keur ik af.
quote:
In den beginne van het voetbal heeft Engeland jaren de overkoepelende organisaties (FIFA/UEFA) geboycot.quote:
Dit laatste snap ik niet helemaal....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het jammer voor f'noord. Maar het toont wel weer eens aan dat relschoppers GEEN echte fans zijn.
3-1quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Jammer mensen. Was te verwachten. Woensdagavond wel tv kijken he als wij in bremen zitten.
Hij bedoelt gewoon dat degene die zeggen het meest van feyenoord te houden, juist de mensen zijn die hun club de afgrond in helpenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit laatste snap ik niet helemaal....![]()
Dus als ze Feyenoord hadden vrijgesproken waren de relschoppers wel echte fans?
Die lange van Benficaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:27 schreef Erasmusch het volgende:
Die Luisao lijkt me redelijk onhaalbaar. Toch
Gelijkspelletje. Uitdoelpunt zou i.i.g. wel handig zijn. Maar goed, als het maar een leuk nachtje/dagje isquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat degene die zeggen het meest van feyenoord te houden, juist de mensen zijn die hun club de afgrond in helpt
quote:
Is er uberhaupt wel een gewonde gevallen in Nancy? edit: aan Franse zijdequote:'Feyenoord bekijkt Luisão'
Volgens Portugese media waren scouts van Feyenoord afgelopen weekend aanwezig bij Benfica dat speelde tegen Boavista. Speciale aandacht zou daarbij zijn uitgegaan naar de Braziliaanse centrale verdediger Luisão van Benfica. Ook Charlton, Espanyol, Levante, Lens, Tenerife en Juventus zouden met scouts aanwezig zijn geweest om de verdediger aan het werk te zien.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef JoeyT het volgende:
En zoals Happel al opmerkte ik begrijp blijkbaar niets van dat soort clubliefde. Hulde
Blijf dat geloven, ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die groep had geen ene tyfus met Feyenoord te maken.
Voor de buis nog wel? Toe maar!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dan begrijp je me verkeerd. Ik ben er totaal niet blij mee.Nogmaals ik gun Feyenoord het beste en als ze tegen de spurs zouden spelen had ik achter de buis gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |