Ex-pooier waarschijnlijk... kan het vast goed met Juniman vinden.quote:
Ja of 1 van Toni zijn foute vriendjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ex-pooier waarschijnlijk... kan het vast goed met Juniman vinden.
Inderdaad. Bereslechte actrice ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef babette21 het volgende:
wat een verschrikking, die moeder van Eva? hoe is die ooit door de audities heengekomen?!?!
Junior goes liefdadigheidquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:17 schreef babette21 het volgende:
ik snap er niks meer van...
is Junior nou ineens een lieve jongen?!
en die gekke Eva had 'n lul van 'n vader ofzo, dat ze zo glunderend over zijn dood praat?!
kunnen ze er niet weer 's een V-files-achtig lijntje in knallen ofzo?
Hij loopt wel te zeiken, maar Nederlands kan ie nietquote:
Niemand?? Die Sjoerd was toch een neger?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef pberends het volgende:
HEH???
Is die Sjoerd-neger opeens een blanke geworden? (die gast in de DOK-keuken...)
Een paar topics terug had ik al gemeld dat Sjoerd Daniëls door een andere 'acteur' gespeeld wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Niemand?? Die Sjoerd was toch een neger?
Iwan?
Hij zal nog harder janken als Mees straks opduikt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef pberends het volgende:
Oh Tonnie met z'n eeuwige gejank.
"andere"quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een paar topics terug had ik al gemeld dat Sjoerd Daniëls door een andere 'acteur' gespeeld wordt.![]()
Mees wie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij zal nog harder janken als Mees straks opduikt.
Jaaa, die Mees! Hoe ziet die er uit tegenwoordig en is ie nog acteur?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mees wie?
[[url=http://nbb-kv.boekbalie.nl/images/B/372186/372186.jpg]afbeelding][/url]
Ja, die is opgefoktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Petra Kachelland eigenlijk gebleven... eruit geschreven
Die is dj geworden en is toen aan de drugs gegaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef Ludger het volgende:
[..]
Jaaa, die Mees! Hoe ziet die er uit tegenwoordig en is ie nog acteur?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die is dj geworden en is toen aan de drugs gegaan.
Vertelquote:
Junior probeerde tevergeefs Clairy Polak aan de lijn te krijgen voor een item over Imani in NOVA.quote:
Je hebt niks gemist, of je moet uit je dak gaan van Joosts John Lennon imitatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef pberends het volgende:
Gister ben ik het straalvergeten, maar ik heb weinig gemist zo lijkt het.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Junior probeerde tevergeefs Clairy Polak aan de lijn te krijgen voor een item over Imani in NOVA.
LOL @ rare fietsen in het Jeugdjournaal.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Begint dat gekut met die Kim ook weer? Is het verhaal zo slap dat ze in een seizoen alles twee keer moeten uithalen?
Hoog tijd voor een scenariowedstrijd!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Begint dat gekut met die Kim ook weer? Is het verhaal zo slap dat ze in een seizoen alles twee keer moeten uithalen?
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:52 schreef babette21 het volgende:
Hoog tijd voor de V-Files part 2: The return of king Arthur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |