Ze worden al behandeld als mensen. Ze hebben namelijk de grootste moeite om zich aan de regels te houden, en nog meer moeite met gezag.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:48 schreef LoggedIn het volgende:
Verkeer & waterstaat en justitie.. Alle trajectcontroles uit de grond trekken en automobilisten weer gaan behandelen als mensen
Je draait de feiten om, al die drempels, flitspalen etc. zijn er gekomen omdat automobilisten (lees: de doorsnee burger) niet om kunnen gaan met eigen verantwoordelijkheid en vrijheid en er vervolgens misbruik van maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als je iemand lang genoeg blijft duwen, duwen ze vanzelf terug..
't is een wisselwerking
Hebburt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
Buitenlandse Zaken + Onderwijs, Cultuur en Wetenschap + Justitie lijken mij wel interessant.
PJO, ik denk dat je daar een heuuuuule geschikte kandidaat voor zou zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef PJORourke het volgende:
Polarisatie.
In alle bescheidenheid ben ik het hier mee eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:37 schreef gday het volgende:
PJO, ik denk dat je daar een heuuuuule geschikte kandidaat voor zou zijn.
Minister van Zuigen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef Floripas het volgende:
Zuigen.
Waar en wanneer?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef Floripas het volgende:
Zuigen.
Kijk eens aan! Zo in de nacht van vrijdag op zaterdag zijn we het toch weer 's eens met elkaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In alle bescheidenheid ben ik het hier mee eens.
Interessant.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:42 schreef Floripas het volgende:
Zuigen.
Tja, TUE'ers onder elkaar komen er altijd wel uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:45 schreef gday het volgende:
Kijk eens aan! Zo in de nacht van vrijdag op zaterdag zijn we het toch weer 's eens met elkaar.
Dan ben ik vast afgestorven, want het heeft in ieder geval bij mij nog niet het eventueel beoogde effect.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat doe ik toch al anderhalf jaar op Fok.![]()
Op mij in elk geval wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:58 schreef gday het volgende:
[..]
Dan ben ik vast afgestorven, want het heeft in ieder geval bij mij nog niet het eventueel beoogde effect.
Damn, ik begin het een beetje kwijt te raken nu.quote:
Mijn stem heb jequote:
Hahaha, wat een onzin. Een voorbeeld: de gemeente Cranendonck. In een wanstaltig project van bestuurlijke dwaling hebben ze daar in een dorpje van pakweg 8000 inwoners zo'n honderd drempels neergelegd. Waar? Ná een weg van rechts, 20 meter vóór een voorrangskruising, 10 meter vóór een gelijkwaardige t-splitsing, 15 meter vóór een haakse bocht. Dat heeft geen flikker met verkeersveiligheid te maken of het gebrek aan verantwoordelijkheid bij automobilisten, maar uitsluitend met een onderhandse deal tussen gemeenteraad en lokale aannemers.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je draait de feiten om, al die drempels, flitspalen etc. zijn er gekomen omdat automobilisten (lees: de doorsnee burger) niet om kunnen gaan met eigen verantwoordelijkheid en vrijheid en er vervolgens misbruik van maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |