het was anders niet slipknotquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef borisz het volgende:
Sensation black vorig jaarvooral slipknot sloeg nergens op
Nee inderdaad. Wie was het nog maar weer.. heavy metal band..quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was anders niet slipknot
ja leuk feestje waar iedereen stilstaatquote:
en oja waar een CDtje het hoogtepunt van de avond isquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja leuk feestje waar iedereen stilstaat
Aankomende keer nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja leuk feestje waar iedereen stilstaat
ik vind het nog steeds nergens op slaan dat je een kaartje moet kopen zonder dat de line up bekend isquote:
Maar dan ga je wel naar Sensation...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds nergens op slaan dat je een kaartje moet kopen zonder dat de line up bekend is
Ach, gratis is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds nergens op slaan dat je een kaartje moet kopen zonder dat de line up bekend is
En die willen we natuurlijk zo snel mogelijk zien, Sien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
Mooie foto's gemaakt van onze toekomstige plek waar ons huisje komt te staan
quote:
Tja op 1 of andere manier krijg ik de foto's niet op mijn laptop...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En die willen we natuurlijk zo snel mogelijk zien, Sien.
Ooh. De pa van een vriendin van me werkt voor Grolsch, sponsor van Sensation. Die kreeg 6 kaarten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat je uitlegt hoe of wat![]()
IJzeren Meisjes geen ijzeren damequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Bjoro het volgende:
een topic-titel opgedragen aan Margreth Thatcher....zal ze leuk vinden !
en Sesamstraat laten vervallenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:36 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje wat een aanstellers bij het Journaal. Een beetje sneeuw en meteen op lokatie met Gerri.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef Againzender het volgende:
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
Wie denk jij dat het is?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:36 schreef SCH het volgende:
Is toch ook doorzichtig, iemand die Dick Mol heet mee laten doen
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
Hier ook niet, maar ze zullen echt niet gaan strooien in 1 van de kleinste en onbekendste straatjes van het dorp.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef pascalheister het volgende:
thuis
aardig pakje sneeuw hier, natuurlijk was er in onze straat niet gestrooid
Park de Meer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef Againzender het volgende:
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
Nee, toen dat gebouwd werd had ik nog niet genoeg geldquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Park de Meer?
Lijkt er iig wel op![]()
![]()
Maar zal het wel fout hebben![]()
Ah ok, leuke foto welquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, toen dat gebouwd werd had ik nog niet genoeg geld
Dit is vlakbij station Lelylaan
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
oh ik bedacht me al dat jij een pak sneeuw in je nek zou krijgenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:53 schreef VoreG het volgende:![]()
Ik doe net m'n raam open om te kijken hoeveel sneeuw er lag op het dak, maar omdat ik het raam opendeed viel een deel van de sneeuw naar beneden. Het was het raam net boven de voordeur en een huisgenote wilde net boodschappen doen, die kreeg dus een behoorlijk pak sneeuw op dr kop.
oja helemaal niet meer aan gedachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:06 schreef RayMania het volgende:
Vanavond starten met de tweede editie van dat in mijn sig.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:06 schreef RayMania het volgende:
Van die 1e editie heb ik de antwoorden in hellevoet liggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:06 schreef RayMania het volgende:
Een laagterecord mbt het verkeer. Dus vooral voorkomen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:09 schreef Suijk het volgende:
Was het weeralarm nou nutteloos of is er juist door het weeralarm geen chaos gekomen?
ja dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
ik had hem niet ingestuurd, had er 48 goed en na controle achter af had ik doe ook allemaal goed
Volgende keer gewoon insturen kutjochquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
ik had hem niet ingestuurd, had er 48 goed en na controle achter af had ik doe ook allemaal goed
De volgende keer bij zo'n waarschuwing denkt iedereen: het viel de vorige keer ook wel mee, dus ik ga gewoon de weg op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een laagterecord mbt het verkeer. Dus vooral voorkomen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
Klopt. Vroeger...quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:19 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat het NOS-journaal ruim 10 minuten besteedde aan die paar centimeters sneeuw.
Er is zeker erg veel voorkomen, maar omdat sommige mensen dachten dat er bergen sneeuw kwamen (nou moet ik zeggen dat ik van die 4cm hier nou ook niet onder de indruk ben, maar leuk is het zeker) zullen ze denk ik bij een volgend alarm gewoon massaal in de auto stappen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een laagterecord mbt het verkeer. Dus vooral voorkomen.
Die kans zit er dik in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
De volgende keer bij zo'n waarschuwing denkt iedereen: het viel de vorige keer ook wel mee, dus ik ga gewoon de weg op.
Mwah, denk ik niet. Het viel nu ook niet zo mee. Het was best slecht op de weg. Het was niet zo dat er helemaal niks aan de hand was.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
De volgende keer bij zo'n waarschuwing denkt iedereen: het viel de vorige keer ook wel mee, dus ik ga gewoon de weg op.
Ik heb weinig van de weg gezien eerlijk gezegd. Vind het op zich wel goed dat er geen grote problemen zijn opgetreden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, denk ik niet. Het viel nu ook niet zo mee. Het was best slecht op de weg. Het was niet zo dat er helemaal niks aan de hand was.
Door die poeha vooraf, verder vinden ze het erg uniek in deze winter lijkt het.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:19 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat het NOS-journaal ruim 10 minuten besteedde aan die paar centimeters sneeuw.
idd... ik denk dat toch veel mensen besloten om thuis te werken (de schrik van de vorige keer zat er nog in denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb weinig van de weg gezien eerlijk gezegd. Vind het op zich wel goed dat er geen grote problemen zijn opgetreden.
Ik had een ook behulpzame kleuter vanmiddagquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef Againzender het volgende:
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had een ook behulpzame kleuter vanmiddag
[afbeelding]
Leuk, sneeuw!
[afbeelding]
Pappa helpen met sneeuw verzamelen
[afbeelding]
(Bijna) eindresultaat (accu camera was hierna helaas leeg)
Leuke foto's DIGGER. Gaan je overburen verhuizen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had een ook behulpzame kleuter vanmiddag
[afbeelding]
Leuk, sneeuw!
[afbeelding]
Pappa helpen met sneeuw verzamelen
[afbeelding]
(Bijna) eindresultaat (accu camera was hierna helaas leeg)
Nederland gaat helemaal plat na 1 dag sneeuwquote:
Kan nog wel een maandje duren. Maar 't is wel een beetje logisch dat het een zooitje is, Nederlanders zijn dit weer niet gewend en er niet op voorbereidt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nederland gaat helemaal plat na 1 dag sneeuw
Hoe lang duurt de winter nog bij jou ?
die gaat met digger mee denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke foto's DIGGER. Gaan je overburen verhuizen?
Rondje op kosten van Ronnie Tober.
Nee ikzelfquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke foto's DIGGER. Gaan je overburen verhuizen?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan nog wel een maandje duren. Maar 't is wel een beetje logisch dat het een zooitje is, Nederlanders zijn dit weer niet gewend en er niet op voorbereidt.
Ik cross met m'n 4x4 wat gemakkelijker door de sneeuw dan een personenauto. En de mensen weten niet beter dat als het winter is er twee maanden lang een dik pak sneeuw ligt.
Warme zomers, koude winters. De lente en herfst vind ik zelf het fijnst.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]daar heb je een punt... jij hebt tenminste wel een witte kerst gehad..
Hoe zijn de zomers? Beetje warm?
quote:
Na net denk ik het echt van niet. Ze had de ideale kans om te mollen en heeft dat niet gedaan.quote:
Want Jol rijmt op Molquote:
nee die is het niet... want er werd een vraag fout beantwoord.. en toen kregen we Nadja te zien...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef borisz het volgende:
ik ga over op nadja
Allemaal homo's dus.quote:
Dankjequote:
100% dat Nadja het niet is.. en Inge ook niet en Renate niet..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef Jasza het volgende:
Als Nadja het is dan is het programma erg slecht dit jaar.
Dat van Paul kan express gedaan zijn he, dat weet je nooit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
100% dat Nadja het niet is.. en Inge ook niet en Renate niet..
Dus..Eva.... (want Paul lag er al bijna uit)..
Hij moest toch echt die boekjes pakken......quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat van Paul kan express gedaan zijn he, dat weet je nooit.
So?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij moest toch echt die boekjes pakken......
Ik ga maar lekker door met Fok!-en met een lekker muziekje op de achtergrond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Jasza het volgende:
Nu puberruil maar is kijken, met een op hol geslagen boer
Ja daar zat ik ook al aan te denken...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat van Paul kan express gedaan zijn he, dat weet je nooit.
Dat is wel erg dom. Eerste klas zit veel beter natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef RayMania het volgende:
Die dude in puberruil. Zit 'ie tweede klas met een eerste klas kaartje
.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef RayMania het volgende:
Die dude in puberruil. Zit 'ie tweede klas met een eerste klas kaartje
.
Was de 1e keer dat ie met de trein gingquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel erg dom. Eerste klas zit veel beter natuurlijk.
Ja, die blijft inderdaad wel leuk. Ben hem zelf niet aan het kijken, heb hem al meerdere keren gezien. Daarnaast heb ik op dit moment gewoon zin om naar cd's te luisterenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef appelsientje het volgende:
Ben nu Ghostbusters aan het kijken... ook leuk
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die blijft inderdaad wel leuk. Ben hem zelf niet aan het kijken, heb hem al meerdere keren gezien. Daarnaast heb ik op dit moment gewoon zin om naar cd's te luisteren
Pas op, ze is beter in de CITO-toets dan jij, dus ze zal je wel terug kunnen pakkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga mijn vriendin maar eens lastig vallen
k weet het... zal het subtiel doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas op, ze is beter in de CITO-toets dan jij, dus ze zal je wel terug kunnen pakken
dank uquote:
sambal bijquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef rubbereend het volgende:Kaplaarzen, rubberen laarzen, Kaplaarzen
Dat was Ome Henk en niet DIngetjequote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was Ome Henk en niet DIngetje
toch![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij tast die bav je geheugen ook al aan
Ik vraag nog aan die man: heb je ook lieslaarzen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef rubbereend het volgende:Kaplaarzen, rubberen laarzen, Kaplaarzen
Maar Sambal bei was toch wel Ome Henk.quote:
Maar hij verkocht toch ook een ZUid-westerquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vraag nog aan die man: heb je ook lieslaarzen?
Nee zegt die man: ik verkoop alleen maar laarzen!
die had ie an geloof ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar hij verkocht toch ook een ZUid-wester![]()
Is ze dood ofzo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:28 schreef popolon het volgende:
Anna Nicole.
Ik had je aan de muur als playmate van '93 toen ik in Joego zat.Je was mijn enige lichtpuntje.
ja, vond ik ook een leuke rolquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Na al de ellende die ze heeft meegemaakt de afgelopen tijd, legt ze zelf ook het loodje.
Ik vond haar wel leuk in Naked Gun 33 1/3
echte rubberen kaplaarzenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vraag nog aan die man: heb je ook lieslaarzen?
Nee zegt die man: ik verkoop alleen maar laarzen!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef SCH het volgende:
Ik ken heul dat mens niet
77 is mijn favo handquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef rubbereend het volgende:ik win net een dikke pot omdat ik met mn pocket pairtje 7ens op de river mn 3e 7 trek..... kon niet folden om de odds, pot was al veel te groot... gaat er een gast helemaal door het lint in de chat
prachtig.
Ik doe mee! Morgen laatste dagje weer, week vliegt omquote:
Ja, gaat erg snel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik doe mee! Morgen laatste dagje weer, week vliegt om.
Dat vind ik eigenlijk ook, hoewel ik de hele week niet heb gewerktquote:
Ik vind het prima gepast. Een snol die trouwde met een stokoude miljardair voor z'n geld en vervolgens alleen maar in het nieuws kwam met rellen, drugsgebruik enzovoort.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Iets gepaster kan ook wel.
Om dat van jou te horenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Iets gepaster kan ook wel.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan er geen traan om laten ofzo, maar behalve die miljardair som je zaken op die van toepassing zijn op driekwart van Hollywood
Jodeliequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Welterusten bedgangers, hoi rest!
Rest dan maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Welterusten bedgangers, hoi rest!
Het liep wat uit, nu echtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik doe mee! Morgen laatste dagje weer, week vliegt om.
quote:
schandalig vind ik dat. Serieus!quote:
kom je weleens onveilig thuis? Zoja dan heb je je werk niet goed gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:23 schreef sjimz het volgende:
En weer veilig thuis!
Als ik zonder condoom thuis komquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je weleens onveilig thuis? Zoja dan heb je je werk niet goed gedaan
heeft rubbereend gedaan, was wel veel te checken. flinke fb is het geworden vanavondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef Jasza het volgende:
Rubbereend check FB.
Als de agent van huis is...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft rubbereend gedaan, was wel veel te checken. flinke fb is het geworden vanavond
Geweldige avond weerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft rubbereend gedaan, was wel veel te checken. flinke fb is het geworden vanavond
Tering, is die FB-hoer van een TR weer eens bezig geweest?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef Jasza het volgende:
Rubbereend check FB.
Wie andersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Tering, is die FB-hoer van een TR weer eens bezig geweest?
Want?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Dom, waarschijnlijk geen Werder - AFCA voor mij meer.
Die poes van je blijft maar in je topics terugkomen en heel de Hools wachten op de echte foto.quote:
Klote voor jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:21 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die poes van je blijft maar in je topics terugkomen en heel de Hools wachten op de echte foto.![]()
Dit is de echte foto hoor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die poes van je blijft maar in je topics terugkomen en heel de Hools wachten op de echte foto.![]()
Andersom is leuker.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Die heb ik ook wel eens.quote:
Ik moet er voor naar Amsterdam, kaart op naam laten zetten. Degene met wie ik ging kan onmogelijk, dus blijf ik alleen over... Tsja...quote:
Waarom kan hij onmogelijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet er voor naar Amsterdam, kaart op naam laten zetten. Degene met wie ik ging kan onmogelijk, dus blijf ik alleen over... Tsja...
Juistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, uitwedstrijd in Bremen is juist vet.
Bier enzo![]()
Bremen..niets te beleven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:23 schreef Jasza het volgende:
Bier enzo![]()
Zeker geholpen ook nog, leer mij die katers kennuquote:
Jij mag toch nog helemaal geen bier drinken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bier enzo![]()
Dat ik morgen weer mag werkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Zeker geholpen ook nog, leer mij die katers kennu
Zullen we ff lekker vieren dat ik 5 dagen vrij heb, en dat mijn allerlievste dinnetje zaterdag komt eten hier?![]()
![]()
Wat gaan we nog meer vieren?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Zeker geholpen ook nog, leer mij die katers kennu
Zullen we ff lekker vieren dat ik 5 dagen vrij heb, en dat mijn allerlievste dinnetje zaterdag komt eten hier?![]()
![]()
Wat gaan we nog meer vieren?
Tsja, soms gaat het echt niet, krijg je met dat kortdag gedoe. Lelijkste is dus dat ik wel gewoon kan...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom kan hij onmogelijk?
Fuck school of werk dan maar![]()
Oow ja, dat moet ik morgen ook doen....quote:
Dat ik gedwongen word om straks 3 etages te stofzuigen, te swifferen en ook nog eens een partij boodschappen te doen voor een tapas-etentjequote:
Dat zeg ik, maar om 4 uur wel weekend..quote:
Sjimmiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij mag toch nog helemaal geen bier drinken?![]()
Jij gaat uren terug je qoutes halenquote:
NL doet hysterisch... en denkt dat half NL in een slip raakt, of zijn slip kwijtraakt, of het verstand kwijtraakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef sjimz het volgende:
Het was rustig met verkeersongevallen ondanks het weer.
Al stormt het nog zo hard, mijn chef zal nooit zeggen: Blijf maar thuisquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar om 4 uur wel weekend..
En vandaag dankzij weeralarm![]()
![]()
![]()
uren eerder vrij
En we waren nog nooit zo snel thuis![]()
je capslockquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:27 schreef popolon het volgende:
JA DAN MOT JE WAT VAKER DE PLAYBOY KOPEN!!11
Net de aanbieding van 5 nummers voor 10 ¤ afgeslagen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:27 schreef popolon het volgende:
JA DAN MOT JE WAT VAKER DE PLAYBOY KOPEN!!11
Het enige waar ik slipgevaar heb meegemaakt is in de parkeergaragequote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NL doet hysterisch... en denkt dat half NL in een slip raakt, of zijn slip kwijtraakt, of het verstand kwijtraakt.
Zoiets.
Heb het vandaag met veel oudere mensen, je weet wel, die mensen van vóór de broeikas, over DE WINTERS gehad
Heeeeerlijk teruglezenquote:
Ik was netjes op mijn werk, alleen studenten waren wegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al stormt het nog zo hard, mijn chef zal nooit zeggen: Blijf maar thuis
Wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik was netjes op mijn werk, alleen studenten waren wegEn collega's ook
![]()
ik ben afgevallen hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Flinke nachtploeg trouwens nog aanwezig.
quote:
Anna Nicole?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:31 schreef Ole het volgende:
Ohw, heb geloof ik wat SHO nieuws gemist.
Ik had het dan ook over de poes van Ole...quote:
Raar hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:31 schreef Ole het volgende:
Ohw, heb geloof ik wat SHO nieuws gemist.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had het dan ook over de poes van Ole...
Zoiets net gepost in sho..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Raar he
Kindje geboren, kindje dood, moeder dood.
Rare zaak.
Het is een stoer kater ja !quote:
Die reakties stoor ik me niet meer aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:36 schreef Ole het volgende:
"en dan staat er reactie "opgeruimd staat netjes"![]()
Ik lig er verder ook niet wakker van. Ik zag het even post boven me. Ga echt niet rennen als een huilie naar static of cgquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die reakties stoor ik me niet meer aan.
Of probeer ik.. tis zo des foks, erg he
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de poes van Ole...
tong wil nietquote:
Hij houdt niet van behaarde poesenquote:
Wat een lamlul.quote:
quote:
Dat zei ik nietquote:
Tamtamtamtamquote:
sjips..quote:
Naj hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:55 schreef Ole het volgende:
Allemaal slapen?
Die ligt onder z'n opblaaspop.quote:
quote:
Mist alle lol hierquote:
maltje toch?quote:
Wie weet heeft ie meer lol met die opblaaspop dan met ons/jou?quote:
Nu ff water, heb genoeg gehadquote:
Hij weet niet wat ie mistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet heeft ie meer lol met die opblaaspop dan met ons/jou?
Die was al aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:24 schreef rubbereend het volgende:
zou je dat wel doen?
ik mot ff geen wijn, liever een wodkatjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik rook nog ff gezellig een wijntje mee.
Eend ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |