het was anders niet slipknotquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef borisz het volgende:
Sensation black vorig jaarvooral slipknot sloeg nergens op
Nee inderdaad. Wie was het nog maar weer.. heavy metal band..quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was anders niet slipknot
ja leuk feestje waar iedereen stilstaatquote:
en oja waar een CDtje het hoogtepunt van de avond isquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja leuk feestje waar iedereen stilstaat
Aankomende keer nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja leuk feestje waar iedereen stilstaat
ik vind het nog steeds nergens op slaan dat je een kaartje moet kopen zonder dat de line up bekend isquote:
Maar dan ga je wel naar Sensation...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds nergens op slaan dat je een kaartje moet kopen zonder dat de line up bekend is
Ach, gratis is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds nergens op slaan dat je een kaartje moet kopen zonder dat de line up bekend is
En die willen we natuurlijk zo snel mogelijk zien, Sien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
Mooie foto's gemaakt van onze toekomstige plek waar ons huisje komt te staan
quote:
Tja op 1 of andere manier krijg ik de foto's niet op mijn laptop...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En die willen we natuurlijk zo snel mogelijk zien, Sien.
Ooh. De pa van een vriendin van me werkt voor Grolsch, sponsor van Sensation. Die kreeg 6 kaarten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is nu de bedoeling dat je uitlegt hoe of wat![]()
IJzeren Meisjes geen ijzeren damequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Bjoro het volgende:
een topic-titel opgedragen aan Margreth Thatcher....zal ze leuk vinden !
en Sesamstraat laten vervallenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:36 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje wat een aanstellers bij het Journaal. Een beetje sneeuw en meteen op lokatie met Gerri.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef Againzender het volgende:
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
Wie denk jij dat het is?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:36 schreef SCH het volgende:
Is toch ook doorzichtig, iemand die Dick Mol heet mee laten doen
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
Hier ook niet, maar ze zullen echt niet gaan strooien in 1 van de kleinste en onbekendste straatjes van het dorp.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef pascalheister het volgende:
thuis
aardig pakje sneeuw hier, natuurlijk was er in onze straat niet gestrooid
Park de Meer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef Againzender het volgende:
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
Nee, toen dat gebouwd werd had ik nog niet genoeg geldquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Park de Meer?
Lijkt er iig wel op![]()
![]()
Maar zal het wel fout hebben![]()
Ah ok, leuke foto welquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, toen dat gebouwd werd had ik nog niet genoeg geld
Dit is vlakbij station Lelylaan
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
oh ik bedacht me al dat jij een pak sneeuw in je nek zou krijgenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:53 schreef VoreG het volgende:![]()
Ik doe net m'n raam open om te kijken hoeveel sneeuw er lag op het dak, maar omdat ik het raam opendeed viel een deel van de sneeuw naar beneden. Het was het raam net boven de voordeur en een huisgenote wilde net boodschappen doen, die kreeg dus een behoorlijk pak sneeuw op dr kop.
oja helemaal niet meer aan gedachtquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:06 schreef RayMania het volgende:
Vanavond starten met de tweede editie van dat in mijn sig.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:06 schreef RayMania het volgende:
Van die 1e editie heb ik de antwoorden in hellevoet liggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:06 schreef RayMania het volgende:
Een laagterecord mbt het verkeer. Dus vooral voorkomen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:09 schreef Suijk het volgende:
Was het weeralarm nou nutteloos of is er juist door het weeralarm geen chaos gekomen?
ja dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
ik had hem niet ingestuurd, had er 48 goed en na controle achter af had ik doe ook allemaal goed
Volgende keer gewoon insturen kutjochquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
ik had hem niet ingestuurd, had er 48 goed en na controle achter af had ik doe ook allemaal goed
De volgende keer bij zo'n waarschuwing denkt iedereen: het viel de vorige keer ook wel mee, dus ik ga gewoon de weg op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een laagterecord mbt het verkeer. Dus vooral voorkomen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
Klopt. Vroeger...quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:19 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat het NOS-journaal ruim 10 minuten besteedde aan die paar centimeters sneeuw.
Er is zeker erg veel voorkomen, maar omdat sommige mensen dachten dat er bergen sneeuw kwamen (nou moet ik zeggen dat ik van die 4cm hier nou ook niet onder de indruk ben, maar leuk is het zeker) zullen ze denk ik bij een volgend alarm gewoon massaal in de auto stappen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een laagterecord mbt het verkeer. Dus vooral voorkomen.
Die kans zit er dik in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
De volgende keer bij zo'n waarschuwing denkt iedereen: het viel de vorige keer ook wel mee, dus ik ga gewoon de weg op.
Mwah, denk ik niet. Het viel nu ook niet zo mee. Het was best slecht op de weg. Het was niet zo dat er helemaal niks aan de hand was.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
De volgende keer bij zo'n waarschuwing denkt iedereen: het viel de vorige keer ook wel mee, dus ik ga gewoon de weg op.
Ik heb weinig van de weg gezien eerlijk gezegd. Vind het op zich wel goed dat er geen grote problemen zijn opgetreden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, denk ik niet. Het viel nu ook niet zo mee. Het was best slecht op de weg. Het was niet zo dat er helemaal niks aan de hand was.
Door die poeha vooraf, verder vinden ze het erg uniek in deze winter lijkt het.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:19 schreef golfer het volgende:
Belachelijk dat het NOS-journaal ruim 10 minuten besteedde aan die paar centimeters sneeuw.
idd... ik denk dat toch veel mensen besloten om thuis te werken (de schrik van de vorige keer zat er nog in denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb weinig van de weg gezien eerlijk gezegd. Vind het op zich wel goed dat er geen grote problemen zijn opgetreden.
Ik had een ook behulpzame kleuter vanmiddagquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:37 schreef Againzender het volgende:
Kijkt u eens, de post:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had een ook behulpzame kleuter vanmiddag
[afbeelding]
Leuk, sneeuw!
[afbeelding]
Pappa helpen met sneeuw verzamelen
[afbeelding]
(Bijna) eindresultaat (accu camera was hierna helaas leeg)
Leuke foto's DIGGER. Gaan je overburen verhuizen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had een ook behulpzame kleuter vanmiddag
[afbeelding]
Leuk, sneeuw!
[afbeelding]
Pappa helpen met sneeuw verzamelen
[afbeelding]
(Bijna) eindresultaat (accu camera was hierna helaas leeg)
Nederland gaat helemaal plat na 1 dag sneeuwquote:
Kan nog wel een maandje duren. Maar 't is wel een beetje logisch dat het een zooitje is, Nederlanders zijn dit weer niet gewend en er niet op voorbereidt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nederland gaat helemaal plat na 1 dag sneeuw
Hoe lang duurt de winter nog bij jou ?
die gaat met digger mee denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke foto's DIGGER. Gaan je overburen verhuizen?
Rondje op kosten van Ronnie Tober.
Nee ikzelfquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke foto's DIGGER. Gaan je overburen verhuizen?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan nog wel een maandje duren. Maar 't is wel een beetje logisch dat het een zooitje is, Nederlanders zijn dit weer niet gewend en er niet op voorbereidt.
Ik cross met m'n 4x4 wat gemakkelijker door de sneeuw dan een personenauto. En de mensen weten niet beter dat als het winter is er twee maanden lang een dik pak sneeuw ligt.
Warme zomers, koude winters. De lente en herfst vind ik zelf het fijnst.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]daar heb je een punt... jij hebt tenminste wel een witte kerst gehad..
Hoe zijn de zomers? Beetje warm?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |