wtflolomG-unit sven and ireeeenequote:Op zondag 11 februari 2007 18:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Uitslapen met mijn vriendin en tot 3 uur in bed gelegen. Daarna beetje schaatsen gekeken.
Dat bericht was gisteren al..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef manou het volgende:
doorweekt? waar regtnt het dan? aan de ebbinge niet...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef manou het volgende:
Je loopt bijna 24 uur achter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef manou het volgende:
Het was een bericht dat gisteren is geschrevenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef manou het volgende:
Boodschappen doen is stom!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef nietzman het volgende:
Na één keer is de boodschap wel duidelijk meiden..
Lekker he, al die regen afgelopen maandag in Groningen. Gelukkig kan ik je melden dat je niet de enige bent die nat geworden is.quote:
Ik zat in de auto in een enorme bui, kon niet harder dan 80 (op de snelweg). Helaas toch ook nat geworden, het schuifdak is blijkbaar niet helemaal goed waterdicht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lekker he, al die regen afgelopen maandag in Groningen. Gelukkig kan ik je melden dat je niet de enige bent die nat geworden is.
He, jij ook al?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Joppy het volgende:
regen? weinig last van gehad de laatste tijd hoor
Maar dat komt misschien ook wel omdat mijn fiets al 3/4 weken met een lekke band in het schuurtje staat en ik steeds met bus ga
Ik pak altijd lijn 15, ook meestal vrij druk om 10 voor 9, maar ik pas er altijd nog wel bij. En elke keer neem ik me weer voor om toch maar m'n fiets te makenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:58 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
He, jij ook al?
Ik haat trouwens wel die lijn 11 rond 8 - half 9 's ochtends :/
Met 40 man in een bus stappen dat al redelijk vol staat is geen pretjeDat ze rond die tijd even wat extra bussen inzetten ofzo
![]()
wie spelen in die film?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef MaxMark het volgende:
Vanavond naar de sneak geweest in Pathé. De film was Hannibal Rising. Wat een bagger zeg
Het is wel beter voor je gezondheid om te fietsenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik pak altijd lijn 15, ook meestal vrij druk om 10 voor 9, maar ik pas er altijd nog wel bij. En elke keer neem ik me weer voor om toch maar m'n fiets te maken
Die bussen veranderen in een sauna als het geregend heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel beter voor je gezondheid om te fietsen
Een wandelaar! Stenig hem!quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Hum ik ga nooit met de bus en heb geen fiets... hoor ik er nu helemaal niet bij?
En al helemaal geen autoquote:
Ik moest om 8u al opstappen. Ben geen mietje ofzo. Fuck die regenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:04 schreef du_ke het volgende:
Moet zo ook op de fiets naar Zernike.
Ja idd wat een bussen daar steedsquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ga ook nooit met de bus naar het Zernike. Bike nog liever door dat beetje regen.
Soms zie ik er maar 1 rijden en zijn er verder geen anderen in de buurt en dat is door de week en overdag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja idd wat een bussen daar steedsAltijd als ik met de rij auto er langs ga staan er 3 of 4
rond 4 uur á half 5 is het spitsuur daarquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms zie ik er maar 1 rijden en zijn er verder geen anderen in de buurt.
En dan als fokking legbatterij kippen opgehokt zitten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
rond 4 uur á half 5 is het spitsuur daar
Als het weer het niet toe laat heb ik daar niets op tegenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
En dan als fokking legbatterij kippen opgehokt zitten.
No thanks.
Voor mij is het elke dag Valentijnsdagquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:09 schreef manou het volgende:
happy valentines day stadsgenoten!!!
Auquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:09 schreef manou het volgende:
happy valentines day stadsgenoten!!!
Nog lang niet jarigquote:
Lekker hequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef Whizzkith het volgende:
Het lijkt wel zomer op de grote markt
Ben jij gek? Ik heb het al koud zat gehad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:00 schreef MaxMark het volgende:
Zomer kan later, eerst een fatsoenlijke winter
Dan word je maar wat harderquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben jij gek? Ik heb het al koud zat gehad.
Dat komt vanzelf wel weer, iedereen moet aan de beurt komen.quote:
meen je dat nou?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben jij gek? Ik heb het al koud zat gehad.
Ja idd. Ik wil weleens weten wanneer dan. Ben je op wintersport geweest ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben jij gek? Ik heb het al koud zat gehad.![]()
Nee, ik heb een week zonder ketel gezeten toen het 's nachts vroor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ja idd. Ik wil weleens weten wanneer dan. Ben je op wintersport geweest ofzo?
Ik vind het altijd heerlijk om die kou/vorst te 'ruiken'quote:Op zondag 18 februari 2007 23:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, ik heb een week zonder ketel gezeten toen het 's nachts vroor.
En ik ben sowieso een koukleum, ik word al helemaal chagarijnig als ik met ditweer langer dan 5 minuten buiten moet zijn.![]()
Sneeuwballen zijn wel leuk ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heerlijk om die kou/vorst te 'ruiken'![]()
En dan natuurlijk sneeuwballen gooien, zoals het volwassenen betaamt
Moet je het maar niet (zo vroeg) kopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:59 schreef manou het volgende:
ik wil dat de lente doorzet! heb leuke kleding gekocht en als het nu winetr wordt duurt het te lang voordat ik het aankan!!!![]()
dat had ik met mijn wintejrasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:59 schreef manou het volgende:
ik wil dat de lente doorzet! heb leuke kleding gekocht en als het nu winetr wordt duurt het te lang voordat ik het aankan!!!![]()
Ben je nou nog op Noord Sport geweest?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:50 schreef S-Two het volgende:
Ik zit ook bij Patrimonium, kosten geen idee. Maar ze zijn wel relaxed, laatst was er een ruitje gesneuveld en de dag erna alles direct gerepareerd. Nieuw slot er zelfs in (omdat die wat haperde).
Als het goed is komende maandag, maar als de wedstrijd zaterdag afgelast wordt zal het wel niet doorgaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ben je nou nog op Noord Sport geweest?
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
dat had ik met mijn wintejras![]()
Wil nu wel eens op mij zelf gaan in Groningen, woon nu nog in een dorp ten westen van..
Hoe zijn hier ervaringen met Patrimonium ?
Ik was daar net voorbij gelopen half 5 ofzo. ff bij de febo geweest - die kerel daar is echt lachenquote:
Eens. Maarja wie wordt er dan ook agent in Groningen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Heb sowieso al geen hoge pet op van de politie hier in Grunn.
Iemand uit Groningen die agent wil worden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Eens. Maarja wie wordt er dan ook agent in Groningen.
Maar goed dat ze het deden op een van de zeer weinig dagen dat ik er niet op hoge snelheid langssjees.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:57 schreef Renesite het volgende:
Grote jongens, de Groningse Politie
!
Molly's was een aantal jaar geleden nog wel leuk, maar is nu ook afgezakt naar het niveau van de drie gezusters.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:25 schreef Luco het volgende:
Jezus, wat is Molly Malones een kuttent op donderdag zeg... Alleen maar R&B, Reggae en bubbling beneden, en boven alleen maar Jumpstyle josti's.... Kom er komende tijd iig niet meer...
Ik fiets daar ook altijd langs, kan prima, net als in de Poelestraat/Peperstraat (haal die 2 altijd door elkaar), daar kan het ook prima.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:16 schreef MaxMark het volgende:
Ik fiets ook altijd op die plek als ik naar de MM of Perry moet daar. Kan makkelijk
Dan bedoel ik de Poelestraat. Daar mag je ook niet fietsen terwijl het toch eigenlijk altijd wel kan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:44 schreef du_ke het volgende:
Poelestraat is van de grote markt richting de gracht. De Peperstraat is een zijstraat van de Poelestraat
Het kan wel inderdaad maar ik waag het er bij voorkeur toch niet op. Toch net iets te vaak mensen daar bekeurd zien wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan bedoel ik de Poelestraat. Daar mag je ook niet fietsen terwijl het toch eigenlijk altijd wel kan.
Ja, zag je mij?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kan wel inderdaad maar ik waag het er bij voorkeur toch niet op. Toch net iets te vaak mensen daar bekeurd zien worden.
ze staan soms ook wel eens met hun fietsjes bij de museumbrug.. en als je dna o versteekt voordat hij groen is (terwijl die lichtjes ernaast aangegven dat hij binnen 5 seconden op groen zal springen) gooien ze je ook op de bon....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Zo halen die agenten de boetequota's wel. Ga eens echte boeven vangen zou ik zo zeggen.
Dat vind ik dan echt behoorlijke onzin! Een voetpad MOET daar zitten.. Anders is het kansloos.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:30 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ze staan soms ook wel eens met hun fietsjes bij de museumbrug.. en als je dna o versteekt voordat hij groen is (terwijl die lichtjes ernaast aangegven dat hij binnen 5 seconden op groen zal springen) gooien ze je ook op de bon....
.
beetje hypocriet, museumbrug is een verplicht fietspad, lopen mag je er dus niet en dat hebben ze niet door? Zal eens vragen...
Dan moeten ze er niet zo'n verkeersbord neerzetten:quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat vind ik dan echt behoorlijke onzin! Een voetpad MOET daar zitten.. Anders is het kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |