Ben jij gek? Ik heb het al koud zat gehad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:00 schreef MaxMark het volgende:
Zomer kan later, eerst een fatsoenlijke winter
Dan word je maar wat harderquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben jij gek? Ik heb het al koud zat gehad.
Dat komt vanzelf wel weer, iedereen moet aan de beurt komen.quote:
meen je dat nou?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben jij gek? Ik heb het al koud zat gehad.
Ja idd. Ik wil weleens weten wanneer dan. Ben je op wintersport geweest ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben jij gek? Ik heb het al koud zat gehad.![]()
Nee, ik heb een week zonder ketel gezeten toen het 's nachts vroor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ja idd. Ik wil weleens weten wanneer dan. Ben je op wintersport geweest ofzo?
Ik vind het altijd heerlijk om die kou/vorst te 'ruiken'quote:Op zondag 18 februari 2007 23:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, ik heb een week zonder ketel gezeten toen het 's nachts vroor.
En ik ben sowieso een koukleum, ik word al helemaal chagarijnig als ik met ditweer langer dan 5 minuten buiten moet zijn.![]()
Sneeuwballen zijn wel leuk ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind het altijd heerlijk om die kou/vorst te 'ruiken'![]()
En dan natuurlijk sneeuwballen gooien, zoals het volwassenen betaamt
Moet je het maar niet (zo vroeg) kopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:59 schreef manou het volgende:
ik wil dat de lente doorzet! heb leuke kleding gekocht en als het nu winetr wordt duurt het te lang voordat ik het aankan!!!![]()
dat had ik met mijn wintejrasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:59 schreef manou het volgende:
ik wil dat de lente doorzet! heb leuke kleding gekocht en als het nu winetr wordt duurt het te lang voordat ik het aankan!!!![]()
Ben je nou nog op Noord Sport geweest?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:50 schreef S-Two het volgende:
Ik zit ook bij Patrimonium, kosten geen idee. Maar ze zijn wel relaxed, laatst was er een ruitje gesneuveld en de dag erna alles direct gerepareerd. Nieuw slot er zelfs in (omdat die wat haperde).
Als het goed is komende maandag, maar als de wedstrijd zaterdag afgelast wordt zal het wel niet doorgaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ben je nou nog op Noord Sport geweest?
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
dat had ik met mijn wintejras![]()
Wil nu wel eens op mij zelf gaan in Groningen, woon nu nog in een dorp ten westen van..
Hoe zijn hier ervaringen met Patrimonium ?
Ik was daar net voorbij gelopen half 5 ofzo. ff bij de febo geweest - die kerel daar is echt lachenquote:
Eens. Maarja wie wordt er dan ook agent in Groningen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
Heb sowieso al geen hoge pet op van de politie hier in Grunn.
Iemand uit Groningen die agent wil worden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Eens. Maarja wie wordt er dan ook agent in Groningen.
Maar goed dat ze het deden op een van de zeer weinig dagen dat ik er niet op hoge snelheid langssjees.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:57 schreef Renesite het volgende:
Grote jongens, de Groningse Politie
!
Molly's was een aantal jaar geleden nog wel leuk, maar is nu ook afgezakt naar het niveau van de drie gezusters.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:25 schreef Luco het volgende:
Jezus, wat is Molly Malones een kuttent op donderdag zeg... Alleen maar R&B, Reggae en bubbling beneden, en boven alleen maar Jumpstyle josti's.... Kom er komende tijd iig niet meer...
Ik fiets daar ook altijd langs, kan prima, net als in de Poelestraat/Peperstraat (haal die 2 altijd door elkaar), daar kan het ook prima.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:16 schreef MaxMark het volgende:
Ik fiets ook altijd op die plek als ik naar de MM of Perry moet daar. Kan makkelijk
Dan bedoel ik de Poelestraat. Daar mag je ook niet fietsen terwijl het toch eigenlijk altijd wel kan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:44 schreef du_ke het volgende:
Poelestraat is van de grote markt richting de gracht. De Peperstraat is een zijstraat van de Poelestraat
Het kan wel inderdaad maar ik waag het er bij voorkeur toch niet op. Toch net iets te vaak mensen daar bekeurd zien wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan bedoel ik de Poelestraat. Daar mag je ook niet fietsen terwijl het toch eigenlijk altijd wel kan.
Ja, zag je mij?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het kan wel inderdaad maar ik waag het er bij voorkeur toch niet op. Toch net iets te vaak mensen daar bekeurd zien worden.
ze staan soms ook wel eens met hun fietsjes bij de museumbrug.. en als je dna o versteekt voordat hij groen is (terwijl die lichtjes ernaast aangegven dat hij binnen 5 seconden op groen zal springen) gooien ze je ook op de bon....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Zo halen die agenten de boetequota's wel. Ga eens echte boeven vangen zou ik zo zeggen.
Dat vind ik dan echt behoorlijke onzin! Een voetpad MOET daar zitten.. Anders is het kansloos.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:30 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ze staan soms ook wel eens met hun fietsjes bij de museumbrug.. en als je dna o versteekt voordat hij groen is (terwijl die lichtjes ernaast aangegven dat hij binnen 5 seconden op groen zal springen) gooien ze je ook op de bon....
.
beetje hypocriet, museumbrug is een verplicht fietspad, lopen mag je er dus niet en dat hebben ze niet door? Zal eens vragen...
Dan moeten ze er niet zo'n verkeersbord neerzetten:quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat vind ik dan echt behoorlijke onzin! Een voetpad MOET daar zitten.. Anders is het kansloos.
tjaquote:Op maandag 26 februari 2007 00:47 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Dan moeten ze er niet zo'n verkeersbord neerzetten:
[afbeelding]
En om half 8, half 9, half 10, half 11quote:Op maandag 26 februari 2007 11:57 schreef S-Two het volgende:
Vanavond allemaal de tv om half 7 even op Noord Sport zetten!
Er is een reportage over ons voetbalclubbie, en de gehele eerste selectie (incluis moi) is aanwezig in de studio!
Tegenover de oude H&M zit zo'n pattiserie ergens boven. En in de Stoeldraaiersstraat, bij de gehandicapten. Geen idee of ik het goed heb geschreven, ik typ over wat iemand tegen me zegtquote:Op maandag 26 februari 2007 22:38 schreef manou het volgende:
waar zijn de lekkerste mokkagebakjes te vinden in de stad weet iemand dat?
Martini beach is de hele avond bier voor euro. Of het leuk is weet ik niet, ik was er laatst op donderdag en toen was het er wel gezellig. Het was niet druk, maar dat was het eigenlijk nergens in de stad die avond (behalve de grote draaibar van de 3quote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Is er op maandag ergens nog wat te doen (behalve de rumba)? Nu de Sallyavond helaas van ons is heengegaan...
Drie gezusters vind ik dan wel meevallen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Molly's was een aantal jaar geleden nog wel leuk, maar is nu ook afgezakt naar het niveau van de drie gezusters.
Afgelopen donderdag was het stervensdruk in de Palace.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef Joppy het volgende:
[..]
Martini beach is de hele avond bier voor euro. Of het leuk is weet ik niet, ik was er laatst op donderdag en toen was het er wel gezellig. Het was niet druk, maar dat was het eigenlijk nergens in de stad die avond (behalve de grote draaibar van de 3)
ik had het niet over afgelopen donderdag, en in de palace ben ik al 2 jaar niet meer geweest op een donderdagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag was het stervensdruk in de Palace.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef MaxMark het volgende:
Renesite kan dat vast wel, die nep-Groninger.
De snelweg af, richting Hoogkerk, de rotonde 1 kwart nemen en dan rechts.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:47 schreef teigan het volgende:
Kan iemand even uitleggen waar je de carpoolplaats in Hoogkerk kan vinden?
Duizendmaal dank!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
De snelweg af, richting Hoogkerk, de rotonde 1 kwart nemen en dan rechts.!!!!!!!! [/nepgroninger]
Het kán zijn dat hij ook een beetje verplaatst is, maar dan moet je de weg een stuk verder door rijden en dan zit hij op den duur aan de linkerkant, bij de Citybus borden.quote:
"Het is echt het manier om je social life een flinke boost te geven"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:22 schreef nietzman het volgende:
Okay, nieuwe meetdatum, 2 maart om negen uur in de Sally's..
http://www.youtube.com/watch?v=ZHoOUGhlSA0
Tof, zullen we zien of er nog wat te neuken valt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:59 schreef MaxMark het volgende:
Ik kom ook.
Zal veel van dit forum al vaak tegen het lijf zijn gelopen in Groningen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag was het stervensdruk in de Palace.
Mij zul je niet snel tegenkomen in de palace.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:32 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Zal veel van dit forum al vaak tegen het lijf zijn gelopen in Groningen.
Waar sta jij bijv. meestal in de Palacedaarboven bij het raam?
Nee man daar staan alle kakkers en vindicat lui. Heb ik niet zoveel meequote:Op woensdag 28 februari 2007 09:32 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Zal veel van dit forum al vaak tegen het lijf zijn gelopen in Groningen.
Waar sta jij bijv. meestal in de Palacedaarboven bij het raam?
o ok, dacht dat jij er ook zo'n een was...quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee man daar staan alle kakkers en vindicat lui. Heb ik niet zoveel mee. Sta meestal bij de bovenste bar.
Dat je zoiets denktquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:26 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
o ok, dacht dat jij er ook zo'n een was...
zal je dan ook nooit daar tegen gaan komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |