abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46132368
Trouwens, in die scène waar Carl gehersenspoeld wordt, vlak voordat Kate 'help' schreeuwt naar Sawyer hoor je een vrouwenstem achteruit praten. Als je dat omdraait hoor je:

Only fools are enslaved by time and space

Dat is al de 5e verwijzing naar 'tijd' in deze aflevering, dus dat moet haast wel iets betekenen. Op het eiland gelden niet dezelfde tijd en ruimte regels als in de rest van de wereld? Het elektromagnetisch veld wat verdwenen is zorgde ervoor dat tijd langzamer liep opdat de wetenschappers meer tijd hadden om de nummers van Hurley te wijzigen en de wereld te redden?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:46:37 #102
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46132565
Dat opeens blijkt dat ze nog maar een dag vermist zijn in de echte wereld .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:55:29 #103
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46132841
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Symer het volgende:
Trouwens, in die scène waar Carl gehersenspoeld wordt, vlak voordat Kate 'help' schreeuwt naar Sawyer hoor je een vrouwenstem achteruit praten. Als je dat omdraait hoor je:

Only fools are enslaved by time and space

Dat is al de 5e verwijzing naar 'tijd' in deze aflevering, dus dat moet haast wel iets betekenen. Op het eiland gelden niet dezelfde tijd en ruimte regels als in de rest van de wereld? Het elektromagnetisch veld wat verdwenen is zorgde ervoor dat tijd langzamer liep opdat de wetenschappers meer tijd hadden om de nummers van Hurley te wijzigen en de wereld te redden?
Volgens mij zijn in de afbeeldingen die op het hersenspoelscherm te zien waren ook wel wat tijdverwijzingen te vinden; ik zag in ieder geval 1 keer een klok/horloge oid.

Over tijdverwijzingen gesproken: Juliette zou volgens de rekruteerders na zes maanden weer terug zijn in Miami, zodat ze de geboorte van haar nichtje nog kon meemaken.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Iets dergelijks zou nog best wel kunnen
pi_46132963
quote:
Daar zeg je me wat
Wel grappig als je juist even terugdenkt aan het Dharma Swan project, waar Desmond juist wél verslaafd aan ruimte en tijd 3 jaar van zijn leven heeft verdaan.
Misschien is ruimte/tijd inderdaad wel de basis van het Dharma Initiative.

edit: Na wat research op het internet vond ik dit:
quote:
ANAGRAM

MITTELOS = LOST TIME
!

[ Bericht 15% gewijzigd door Bot13 op 09-02-2007 11:18:05 ]
pi_46132977
Ik heb geen idee waar het heen gaat, ik heb ook geen zin om er over na te denken eigenlijk... Ik vind het een heerlijke serie
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:01:38 #106
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_46133025
op die site zie je ook dat er een derde eiland is... en daar doen ze blijkbaar casimir onderzoek

Zware kost, maar een gedeelte bestaat dus uit 't onderzoek naar zwarte gaten... interessante stof dus!
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_46134563
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:01 schreef beschuit het volgende:
op die site zie je ook dat er een derde eiland is... en daar doen ze blijkbaar casimir onderzoek

Zware kost, maar een gedeelte bestaat dus uit 't onderzoek naar zwarte gaten... interessante stof dus!
Zeker interessant, maar de makers hebben gezegd dat mittelosbioscience.org geen officiële site is, maar een (erg goed gedane) fansite.
pi_46134826
quote:
Het zou wel verklaren waarom een 27 jarige vrouw de baarmoeder van een 70 jarige vrouw heeft.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:22:15 #109
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_46135226
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef Symer het volgende:

[..]

Zeker interessant, maar de makers hebben gezegd dat mittelosbioscience.org geen officiële site is, maar een (erg goed gedane) fansite.
In de zin van dat de producers hem niet gemaakt hebben zoals oceanicflight815.com?
Damn...
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:48:52 #110
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_46136015
Ik kan die site niet eens bereiken.. service unavailable...
Maar het was op zich wel een interessante aflevering. Dat nu duidleijk is dat Juliette aan iets van celdeling doet, dat ze haar daarom wilden hebben. Dharma/ Hanso zijn tenslotte bezig met dat vage gedoe.
Maar die sluitopmerking van haar; Ben laat me naar huis gaan.. zegt toch ook dat ze wel van de eilanden afkunnen.

Ook zo vaag is dat er niet duidelijk word wat er nou met de hatch implosion is gebeurd met het EM veld wat rond het eiland lag.
Net zo goed als de sluiter van het vorige seizoen met Penelope, met die gasten op de noordpool die de blieb van het eiland vinden...
Ja ik leg het een beetje vaag uit, ik weet het :-D Maar jullie snappen wel wat ik bedoel.

Ze gaan door met nieuwe plots, terwijl de oude nog niet eens beantwoord zijn.
Want vertel mij nou eens; welke dingen zijn er vanaf aflevering 1 nou WEL uitgelegd????? :-S
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:11:20 #111
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_46136714
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Seizoen 3 is toch wel sterk, vind ik. Vooral met die 2 'kampen'. Alleen jammer dat ze dat per aflevering behandelen
Zeker beter dan seizoen 2, alleen wil ik eens wat oplossingen zien. Dat je ook eens momenten hebt van ooooh dat wat het dus. Dat je daar over verder gaat nadenken, dat je zoiets hebt van dan zal dat ook wel zo of zo zijn. En de volgende aflevering, wtf? nooit gedacht.

Ik bedoel, nu proberen ze iedere keer met irritante flashbacks dingen te verduidelijken. Op die manier krijg je te veel verhaallijnen door elkaar. De verhaallijnen van toen én op het eiland, plus dat er ook weer nieuwe karakters komen met hun achtergrond.

Ook zo iets, van Michael en zijn zoon Walt hoor je ook niets meer terwijl ze zogezegd naar huis zijn.
Mij lijkt dat Michael dan toch aan de autiriteiten zal melden waar hij vandaan komt, wat hij heeft gezien en waar de andere zijn.

Zo zijn er nog meer dingen wat me begint te irriteren aan Lost, zoals dat ik iedere keer weer nieuwsgierig ben hoe het de volgende keer weer zal aflopen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_46136725
Zow, de eerste ook net gekeken
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:20:41 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46137055
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef tass het volgende:
Ik kan die site niet eens bereiken.. service unavailable...
Maar het was op zich wel een interessante aflevering. Dat nu duidleijk is dat Juliette aan iets van celdeling doet, dat ze haar daarom wilden hebben. Dharma/ Hanso zijn tenslotte bezig met dat vage gedoe.
Maar die sluitopmerking van haar; Ben laat me naar huis gaan.. zegt toch ook dat ze wel van de eilanden afkunnen.

Ook zo vaag is dat er niet duidelijk word wat er nou met de hatch implosion is gebeurd met het EM veld wat rond het eiland lag.
Net zo goed als de sluiter van het vorige seizoen met Penelope, met die gasten op de noordpool die de blieb van het eiland vinden...
Ja ik leg het een beetje vaag uit, ik weet het :-D Maar jullie snappen wel wat ik bedoel.

Ze gaan door met nieuwe plots, terwijl de oude nog niet eens beantwoord zijn.
Want vertel mij nou eens; welke dingen zijn er vanaf aflevering 1 nou WEL uitgelegd????? :-S
Erg vervelend ja, dat er helemaal niet op de cliffhanger van season 2 is teruggekomen. Beetje goedkoop scoren.
2000 light years from home
pi_46137060
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef Merkie het volgende:
Bizar overigens dat we nog STEEDS niet weten hoe Locke in een rolstoel is beland. Hoe bedoel je rekken .
Waar ik me aan kapot erger:

Volgens de makers zouden we de eerste paar afleveringen te zien krijgen hoe Locke in een rolstoel terecht kwam. Ook zouden we te weten komen wat die kerels boven de pool deden en wat er is gebeurd met Desmonds vrouw. Géén van allen gezien, leugenaars.

Overigens stond er voor Burke een bordje met "Edmund Burke". Filosoof enzo, wéér eentje
pi_46137095
Aardige episode maar echt schokkend was het verder niet. Ik hoop dat ze het verhaal wat strakker opbouwen in toekomstige afleveringen want voor mij persoonlijk zwalkt het af en toe maar wat heen en weer.

En de flashbacks mogen van mij geschrapt of heftig ingekort worden. Dat vind ik wel prettig aan Heroes; er zijn geen flashbacks en ze schakelen vrij snel van personage naar personage. Dat format mag Lost ook wel wat aanhouden wat mij betreft.
pi_46137213
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef G-Mart het volgende:
Aardige episode maar echt schokkend was het verder niet. Ik hoop dat ze het verhaal wat strakker opbouwen in toekomstige afleveringen want voor mij persoonlijk zwalkt het af en toe maar wat heen en weer.

En de flashbacks mogen van mij geschrapt of heftig ingekort worden. Dat vind ik wel prettig aan Heroes; er zijn geen flashbacks en ze schakelen vrij snel van personage naar personage. Dat format mag Lost ook wel wat aanhouden wat mij betreft.
Het fijne aan Heroes is ook dat ze elke aflevering wel een stukje van het mysterie opdoeken. Okee, we weten ook nog niet echt wat er daar aan de hand is, maar we weten in ieder geval iets, wat bij Lost nauwelijks het geval is.
Amen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:28:35 #117
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_46137297
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:18 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Toen kate met jake aan het praten over de walkie-talkie "Say hi for me, Get to the damn point!" kwam zo droog over
Mjah, die bedoelde ik Dagen van 23 uur he...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:38:54 #118
12888 Skull-splitter
pi_46137678
quote:
Dan zou penelope niet op zoek zijn naar Desmond lijkt me...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:44:38 #119
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46137933
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan zou penelope niet op zoek zijn naar Desmond lijkt me...
Lijkt me ook ja, die theorie over dat de tijd op de eilanden (meervoud inmiddels ) anders verloopt lijkt me wat te ver gezocht.
2000 light years from home
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:34:12 #120
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_46139800
Was wer een spannende aflevering.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
pi_46139910
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef G-Mart het volgende:

Sorry hoor maar daar is deze serie juist voor de helft op gebouwd, de flashbacks, maargoed........
pi_46140486
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:38 schreef kodama het volgende:

[..]

Sorry hoor maar daar is deze serie juist voor de helft op gebouwd, de flashbacks, maargoed........
In seizoen 1 hadden de flashbacks inderdaad toegevoegde waarde. In seizoen 2 en 3 was dit echter zelden meer het geval. De Juliet-flashback was dan weer wel interessant.
Amen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:04:13 #123
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46140745
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:55 schreef Jivis het volgende:

[..]

In seizoen 1 hadden de flashbacks inderdaad toegevoegde waarde. In seizoen 2 en 3 was dit echter zelden meer het geval. De Juliet-flashback was dan weer wel interessant.
Daarom hoop ik op een tijdssprong aan het einde van dit seizoen. Dan kunnen ze in seizoen 4 terugblikken op het "gat" tussen s3 en s4
pi_46140843
ook weer ff gezien... vond het een magere ep
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:10:49 #125
12888 Skull-splitter
pi_46140984
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:55 schreef Jivis het volgende:

[..]

True, ze zouden het langzamerhand los mogen laten, nu komt het echt over als verplichting en niets meer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')