quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:53 schreef Jump het volgende:
[..]Idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:44 schreef netto_m het volgende:
[..]
Idd.Wie?! Oh, je bedoelt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgenochtend dus maar weer de download aanzetten
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wie?! Oh, je bedoelt...Heel domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat ze Analucia afmaakten, ok, had toch een hekel aan die actrice met haar 'stoere' rollen altijd. Maar Mr. Eko..
, ik had toch het idee dat het een geliefd personage was, omdat ie een beetje op Locke leek met geloven in het lot etc.
When all else fails, you always have delusion.
Tja, ze maken niet alleen karakters af die onpopulair zijn, zo blijft de spanning er in. De acteur die Mr. Eko speelde wilde ook niet langer meespelen dan één seizoen, daarom is ie er nu uit. Apart is wel dat op Bernard en mogelijk Cindy na alle Tailies zijn vermoord. Wat was hun rol nou precies in het verhaal?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:45 schreef Mirel het volgende:
[..]
Heel dom. Dat ze Analucia afmaakten, ok, had toch een hekel aan die actrice met haar 'stoere' rollen altijd. Maar Mr. Eko..
, ik had toch het idee dat het een geliefd personage was, omdat ie een beetje op Locke leek met geloven in het lot etc.
Heel goed nieuws!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:37 schreef Jump het volgende:
Als ik spoilerfix.com (heb er al spijt van dat ik het gelezen heb) komen er de volgende afleveringen wat antwoorden. Ik ga niet zeggen over wat, moet je zelf maar lezen of wachten tot de ep er is.
Schijnt ook dat die acteur een heel vervelend mannetje was die allemaal speciale wensen had en vrij onhandelbaar was op de set. Toch vind ik het nog steeds jammer dat ze mr. Eko eruit geschreven hebben, ik vond hem een erg goed personage.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, ze maken niet alleen karakters af die onpopulair zijn, zo blijft de spanning er in. De acteur die Mr. Eko speelde wilde ook niet langer meespelen dan één seizoen, daarom is ie er nu uit.
Zeker weten we dat natuurlijk niet, maar volgensmij wilden de makers niet teveel van de originele acteurs uitmoorden en hebben ze daarom die tailies toegevoegd, zodat ze hun belofte om hoofdpersonages uit te moorden toch waar konden makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef Don_Gurgen het volgende:
Apart is wel dat op Bernard en mogelijk Cindy na alle Tailies zijn vermoord. Wat was hun rol nou precies in het verhaal?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:Hoe verschrikkelijk gaat die aflevering worden hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 'm net pas gekeken. Heb teveel achterstand met series en te weinig tijd. Moet zelfs de twee 24's van dinsdag nog kijken.quote:
Ik ga m vanavond pas kijken, dus je moet nog even geduld hebben voor eventuele verdere analysesquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Whooookay. Afgekeken. WTF.
Gaat Desmond werkelijk terug in de tijd om een nieuwe kans te krijgen, alleen maar om erachter te komen dat z'n lot vaststaat? Of zijn het flashbacks die hij heeft na de knal in de hatch, met een paar briljante ingevingen (het verzinnen van de vrouw, die vertelt over z'n lot)? Als hij niet daadwerkelijk teruggegaan is en de zooi allemaal al beleefd heeft, hoe kan hij de toekomst dan voorspellen? Wie was die vrouw? Hoe gaat Charlie dood? Aaah, de vragen!
Stel nou dat hij terug is gereisd, dan is het dus zo gegaan:
1e keer:
De zooi die we hebben gezien met Penny gebeurt, Desmond gaat 3 jaar later zeilen, komt op het eiland terecht, leer van whatshisname hoe hij de knop moet bedienen, doet dat tot losties verschijnen, blabla, hatch ontploft.
Hierna gaat hij weer terug naar Penny, en begint de zooi opnieuw, alleen komt hij vroegtijdig terug op het eiland na de klap in de bar (die hij eigenlijk niet hoorde te krijgen).
Máár, om de toekomst te kunnen voorspellen moet hij na de ontploffing van de hatch in de eerste keer verder bewust 'geleefd' hebben op het eiland, om te kunnen weten wat er gebeurt.
Ik ben altijd slecht geweest in tijdreisverhalen logisch te plaatsen, wie helpt?
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat er gezeur komt na deze aflevering over de flashbacks, of dat het saai was.
JA! zoals jij het zegt moet het zijn gegaan. Desmond heeft alles al gezien tot het einde van lost om het zo maar te zeggen. Want zo wist hij wat er in het cafe ging gebeuren, omdat hij het al een keer had meegemaakt. Dus dit met charlie heeft hij ookal meegemaakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Whooookay. Afgekeken. WTF.
Gaat Desmond werkelijk terug in de tijd om een nieuwe kans te krijgen, alleen maar om erachter te komen dat z'n lot vaststaat? Of zijn het flashbacks die hij heeft na de knal in de hatch, met een paar briljante ingevingen (het verzinnen van de vrouw, die vertelt over z'n lot)? Als hij niet daadwerkelijk teruggegaan is en de zooi allemaal al beleefd heeft, hoe kan hij de toekomst dan voorspellen? Wie was die vrouw? Hoe gaat Charlie dood? Aaah, de vragen!
Stel nou dat hij terug is gereisd, dan is het dus zo gegaan:
1e keer:
De zooi die we hebben gezien met Penny gebeurt, Desmond gaat 3 jaar later zeilen, komt op het eiland terecht, leer van whatshisname hoe hij de knop moet bedienen, doet dat tot losties verschijnen, blabla, hatch ontploft.
Hierna gaat hij weer terug naar Penny, en begint de zooi opnieuw, alleen komt hij vroegtijdig terug op het eiland na de klap in de bar (die hij eigenlijk niet hoorde te krijgen).
Máár, om de toekomst te kunnen voorspellen moet hij na de ontploffing van de hatch in de eerste keer verder bewust 'geleefd' hebben op het eiland, om te kunnen weten wat er gebeurt.
Ik ben altijd slecht geweest in tijdreisverhalen logisch te plaatsen, wie helpt?
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat er gezeur komt na deze aflevering over de flashbacks, of dat het saai was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |